Regisztráció Blogot indítok
Adatok
krazilany

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
ED a korábbi postás Homár-posztok ismeretében sem gyanakodott, vajon megkapták-e a faxot (2011 and counting!) elvámolandó csomagjáról, miután nem sikerült az egyetlen operátorukat felhívni, majd ennek megnyugtató tudatában nem is kereste őket a következő hónapban. Hát nem…..
Jobb, ha mindenhol hozzászoknak a nem papírpénz alapú fizetéshez, lesz itt még második cserekereskedelem. Különösen idegesítő, ha saját kiadású kupont nem fogadják el a cukrászdában az "akciós" reggelire: Az alábbi kellemetlen élmény a budapesti Ferenc téren levő,…..
krazilany 2011.06.03 17:06:11
@atpijkamo: nem feltétlen... ha a burger akciós, olcsóbban jon ki egyes esetekben, ha kulon veszed... én vagyok a gyokér magyar brazíliában, aki megnézi, hogy olcsóbb és úgy kéri. Ehhez persze kérni kell az árlistát, mert hogy itt az árak nincsenek kiírva... 100-200 HUF kulonbség volt a múltkor a darabokban szlázás javára...
Már foglalkoztunk a Wizzair jófajta születésnapi fantomakciójával, amikor 20% kedvezménnyel drágábbak voltak a jegyek, mint előtte vagy utána bármikor, XYZ most elmeséli, milyen volt. A jelek szerint egyáltalán nem tűnt fel neki, hogy 67460-20%, az sehogysem lehet 63060 forint,…..
krazilany 2011.05.26 18:16:42
FYI: ha csak egy fore van az alacsonyabb díjtétel, a rendszer nem tudja neked az egy olcsóbb és egy drágább jegyet foglalni, mert az osszes ilyen foglalási program úgy van kitalálva, hogy egy foglalási osztály (Malév esetén pl B, K, L, M, T, Z... ) = egy árkategória foglalható csak egy foglalásba. Ettol csak abban az esetben lehet eltérni, hogyha pl van gyerek / csecsemo kedvezmény, mert a gyerekeket is ugyanarra a foglalási osztályra foglaljuk, de alacsonyabb a díjtétel.
Mivel az alacsonyabb díjtételu jegybol csak 1 darab volt, nem 2, automatikusan, amikor 2-t akartál foglalni, a magasabb kategóriát választotta ki a rendszer, mert az felelt meg az általad megadott kritériumoknak. Ilyenkor szoktam volt azt javasolni, 2 bongészo ablak, egyszerre foglalás. 1 az alacsonyabb, 1 a magasabb áron, fizetés is kb egyszerre, így nem fordulhat elo, hogy valaki lemarad a géprol.
Amúgy mint ahogy írták, Malév / charter utazási irodák. Malév ugyfészolgálaton meg tudják mondani, hogy melyik utazási iroda értékesíti az adott Malév charter járatra a jegyeket, ha a Malév CC nem tudja eladni.
A fapados nálam mindig uccsó lehetoség, mert sokszor tobbet veszít az ember az ilyen olyan koltségeken, mint amennyit nyer. Lásd biztosítás, minden csuda... Anno a kedvencem a vulkán biztosítás volt... Ha véletlen megint kitor a vulkán (tavaly aug easyjet akció), ingyen cserélik a jegyet. Milyen jófejek, a menetrend szerinti társaságok amúgy is ezt teszik / visszaadják a pénzt, mert hogy vis maior.

Ehhez a témához ennyit tudok hozzátenni.
(ex utazási irodás / Malév ugyfélszolgálatos)
Judit olyannyira kimeríti a boldog ügyfél fogalmát, hogy története már-már tündérmesébe illő. Lehet, hogy étrendet kellene változtatnunk és áttérnünk a hummusra? Örömködés hétvégére.Ma egy nagyon jó dolog történt velem, és ahogy egy nüansznyi oda nem figyelés és…..
krazilany 2011.04.29 18:33:48
@salapapa: és májast nem kuldtek??? hahaha :D
Tékozló Homár Ünnepnapok vs DHL 2011.03.24 13:44:00
Gergely furfangos módszerrel igyekezte átvészelni az atomcunamikatasztrófát Tokióban. A pánikszerű felvásárlás miatt nyilván első nap elfogyott a helyi kálium-jodid-készlet, úgyhogy gondolt egyet, és Magyarországról hozatott magának DHL-lel. 8 nap alatt sikerült:Lévén hogy…..
krazilany 2011.03.24 17:58:09
@hagyma: kivel is állok szerzodésben és kinek is fizettem??? onnan kezdve, hogy én valahol igénybe veszek egy szolgáltatást, a teljesítésig a szolgáltatás biztosítója felel a folyamatért. és nem más...
krazilany 2011.03.24 18:53:22
@hagyma: az miiiiiiii???? :o

4 évig ugyfélszolgálatoztam, nem gagyi helyeken, tudom, mi az a vis maior... Mi is ezt szajkóztuk az izlandi vulkán kitorésekor... Csak annyi a kulonbség, hogy ha én vis maiorra hivatkoztam, mert nem tudtak felszállni a gépek, rajtunk kívul álló okok miatt, akkor az tényleg ilyen volt...

De egy megelozheto, nem olyan bonyolult logisztikai lépéssel sok ember életét meg lehet konnyíteni, azt nem nevezném vis maiornak, csak szimpla emberi butaságnak... az tény, h nem tudom, a postának kivel milyen szerzodése van, merre tudja legolcsóbban eljuttatni a csomagokat, és ez az un. vis maior semmibe nem kerult a postának, csak szimplán a sok hulyének, aki veluk kuldott bármit is.

amúgy onnantól kezdve, hogy a posta rányomja a pecsétjét a feladási papírra, szerzodésben állsz vele...
krazilany 2011.03.25 18:22:32
@Simply a slave: ha te Japánban lennél, nem próbálnál meg megtenni mindent, hogy ne legyél beteg??? azt mondanád, hogy ok, felesleges, inkább meghalok??? nem hiszem... :S