Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Közösségi Vásárlás Admin

19 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mert ha nem akkor van egy tippem! "A Hét Ajánlata" gyanús a dolog, az "elkövető" a csak1utazas.hu.Az oldal repülős utat kínál, ami magában foglalja az illetéket, a transzfert és a szállást is, egyedül az ellátást kell magunknak megoldani. Nem egész 180.000…..
A közösségi vásárlási oldalak gombamód szaporodnak. Minden nap van egy-egy új szereplő, akik megpróbálnak szakítani maguknak egy darabot ebből a tortából.A legújabb pályázó a maikupon.hu, akik rögtön egy nyereményjátékkal igyekeznek megnyerni (jövendőbeli) fogyasztóikat.…..
Az index.hu címoldalán jelent meg egy cikk, amely már biztos tényként kezeli, hogy a világ legnagyobb közösségi vásárlási oldala, a Groupon belép a hazai piacra is - ezzel egy időben kezdi meg "hódító hadjáratát" a szomszédos országokban, Szlovákiában és…..
Figyelem kuponvadászok, ismét nagyszerű ajánlattal jelentkezik a Bónusz Brigád: ezúttal két pizza + egy desszert kapható a jóvoltukból, amelyet az Alla Pizza Italia készít és szállít ki - mindez 1690,- forintért! Egy dologra figyeljetek oda: eltérően a korábbitól, ez az…..
Éééés igen, megérkezett az első olvasói levél! Befutónk Orsi, aki pozitív tapasztalatairól írt pár sort, fogadjátok szeretettel :)   Tisztelt KVO blog! Kérték, hogy osszuk meg tapasztalatainkat a kuponos oldalakkal kapcsolatban. Ezt szeretném megtenni, mert mást nem nagyon…..
Szokatlan felhívással fordul a Kupon Világ közösségi vásárlási oldal a fogyasztókhoz: a költészet napja alkalmából, összekötve a közelgő anyák napjával, versíró pályázatot hirdettek Facebook oldalukon. A legjobb művet nyereménnyel is jutalmazzák: a legtöbb rajongót…..
Úgy látom, hogy nem sikerült elérnem kritikus tömeget a múltkori felhívásommal, úgyhogy most próbálok még példát mutatni, hátha megjön valakinek a kedve :)Pár nappal ezelőtt váltottam be az első Corvin mozis kuponjaimat és azt kell hogy mondjam, hogy kimondottan pozitív volt az…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.04.07 11:43:44
@Krujs: Nem, nem a kupon miatt volt vacak a kukorica, meg az üdítő, hanem mert sajnos ilyen a minősége/ilyen jutott a végéből. A kajás pultnál már senki nem tudja, hogy teljes árat adtál a jegyért, vagy akciósan kapod :)
Kedves Olvasók! A legutóbbi bejegyzésem okán szöget ütött a fejemben, hogy a felhívást intézzek hozzátok: Kérek mindenkit, hogy ha kedve tartja, e-mail-ben küldje el nekem kuponos tapasztalatait a KVOBLOG@GMAIL.COM címre! Mindannyiunk közös érdeke, hogy minél több információt…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.04.04 22:31:21
Újabb élménybeszámoló következik, de ezúttal negatív...Sok héttel (több hónappal?) ezelőtt vettem meg a nagybátyámnak a Bónusz Brigád és a Ring Café közös akciójában meghirdetett steak vacsorát, ajándékba. A kedves rokon örült is neki, de három (!) próbálkozás után…..
Ma meghallgattam a Barcamp konferencián azt a beszélgetést, ahol a közösségi vásárló oldalak képviselői "csaptak össze". Maga a beszélgetés számomra jelentős plusz információt nem adott, ellenben sok kis apró elemmel gazdagodott a tudásom. De végig motoszkált bennem…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.31 13:59:35
@Konrad: a vevők elsősorban olcsón akarnak hozzájutni, lehetőleg MINDENHEZ és igen, az ilyen ember nem valószínű, hogy törzsvevő lesz. Mindemellett viszont ott vannak azok, akik mondjuk nem merik megengedni maguknak azt, hogy vegyenek 10-20 ezer forintért sushi-t, thai masszázst, lovagló-órát, viszont félárért merik "vállalni a kockázatot", ha esetleg az adott dolog mégsem váltaná be a hozzá fűzött reményeket.

Persze nem állítom, hogy amit írok az a vitathatatlan igazság, de az eddigi tapasztalataim ebbe az irányba mutatnak.
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.31 15:15:59
@TheElf: mivel a történet háromszereplős, így minimum ennyi szemszögből kell vizsgálni a kérdést, erről írtam is a blogomban: egész mást akar a hirdető, a vevő és a közvetítő, ez természetes.

Én úgy látom, hogy sok cég használja bevezető kampányként (masszázs, ilyen-olyan stúdiók, éttermek), mások a népszerűségüket vesztett szolgáltatásuk megújítására veszik igénybe (pl. mozi). A vevők között rengeteg az impulzus-vásárló, az akcióvadász és aki egy "próbakörre" utazik. A közvetítők meg... nos, ők szeretnének minél több pénzt összegründolni :)
A Kupon Világ és a Corvin Mozi közös akciójában több, mint 10.000 jegy kelt a kétnapos akció alatt, amely még e poszt megírásának pillanatában is tart.Ez a végeredmény azért jelentős, mert a cég első, 135 Ft-os bevezető akciójánál volt csak hasonlóan jó az eladási szám.…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.29 09:26:25
@G.hu: Ha valakinek a birtokában is van a válasz erre a kérdésre, akkor se hiszem, hogy megválaszolhatja a konkrétan, mert az ilyesmi szerintem az üzleti titok tárgykörébe tartozik :)
Én arra tippelnék, hogy ez az ajánlat normál jutalékos rendszerben ment: egy "sima" 50%-os kedvezményt adó kampányról beszélünk, ami a közösségi vásárlási oldalaknál az "alapértelmezett" deal-nek nevezhető. Ha volt olyan alkalom, amikor a közösségi oldalnak nem érte meg, kvázi veszteséges volt, akkor a Bónusz Brigád kutyamenhelyes kampányára tippelnék, vagy a Kupon Világ ELSŐ mozis ajánlatára.
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.29 22:26:39
@G.hu: A jó és hatékony adatbázis-építés alapfeltétele, hogy csak elindítani kelljen a folyamatot - és persze utána gondozni - legyen önjáró, hozza be magától a későbbi regisztrálókat. Lehet persze direktbe vásárolni is, de nem kifizetődő, mert magas lesz az egy főre jutó elérés ára.

Mint utóbb megtudtam egy 13.000 kupon nem csak magyar, de régiós csúcs is! Az itthoni cégek között egyértelmű a fölény, egyedül a Bónusz Brigád tudott 6.000 fölé menni.

"Forgalom" és "kampány" alatt mire gondolsz? Forgalom = eladott kuponszám, vagy egyedi látogatószám, vagy oldalletöltés, stb.? Kampány = egy jó ajánlat, vagy konkrét, a közösségi oldalt népszerűsítő reklámakció? Ha a legkézenfekvőbben értelmezem, akkor a Kupon Világ itt tárgyalt akciója volt a legtöbb forgalmat generáló kampány, lévén a legtöbb konverziót hozta.

Az egyes ajánlatok amúgy átlagosan 1-3 naposak, csak kirívó esetben vannak ennél hosszabb időszakok.

A napokban fogok közzétenni egy-egy posztot a hazai és nemzetközi szereplőkről, remélem, hogy abban is meg tudok válaszolni néhány kérdést :)
A múltkor kivesézett Bónusz Brigád pizza-akció után most a Tsoonami állt elő egy igen kedvező ajánlattal: 360 Ft-ért lehet az Allegro Étterem Classico Pizzáiból választani.A 70%-os akció egyetlen hátulütője, hogy nem házhozszállítós - a kupont kizárólag az étteremben lehet…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.18 19:08:59
@hunjanicsar: Valószínűleg meg volt adva maximum kuponszám. Előfordulhat, hogy egy kereskedő nem akar, vagy egyszerűen nem tud ellátni nagyobb számú érdeklődőt.
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.28 17:44:30
@Gézakékazég: Én úgy gondolom, hogy alapfeltétel a minimum-maximum tisztázása egy ilyen megállapodásnál. A minimum biztosítja mind a kereskedőnek, mind a közvetítőnek, hogy bevételhez jusson, míg a már korábban is említett maximum szám védi a szolgáltató ÉS a vevő érdekeit is: a cégnek nem kell hónapokra betábláznia magát, a fogyasztót pedig örömmel és tisztességesen kiszolgálják, mert jut rá idő és energia.
Mozgalmas volt a múlt hét, így egy kissé elmaradtam a tervezett posztokkal, de a héten újra belevágunk! Ma néhány érdekességet hoztam a Groupon-ról, kiegészítendő a korábbi posztot.   Hogyan indult a Groupon? Andrew Mason első közösségi oldala a ThePoint.com volt,…..
Ahhoz, hogy a közösségi vásárlásról érdemben beszélhessünk, meg kell ismernünk az ötlet forrását. A modellt először az Egyesül Államokban használták, a Groupon-nál - alapítója, Andrew Mason fejlesztette ki ezt a platformot, amely ötvözte az online közösségi médiát és…..
Ígéretemhez híven jöjjön az alapokat bemutató sorozat harmadik eleme: a vásárlók és a cégek indíttatási után ma összefoglalom, hogy miért és hogyan vesznek részt a közösségi vásárlás folyamatában a közvetítő vállalkozások, online oldalak.  Az emberek imádnak…..
Tegnap beváltottam a Bónusz Brigádtól még februárban vásárolt kuponomat: az ajánlat 2 db 32-es pizzáról + 2 liter üdítőről szólt. Mindez 1.490,- Ft-ért, ingyenes kiszállítással. Talán nem véletlen, hogy a cég eddigi legnépszerűbb akciója volt, 6153 kupont adtak el.A…..
Közösségi Vásárlás Admin 2011.03.16 09:36:46
@hunjanicsar: abban egyetértünk, hogy a pizza nem a megszokott, vastag, "magyaros" tészta volt, de szerintem ízre kifogástalan.

A feladat semmiképpen nem egyszerű, de hosszútávon megtérül. Persze én se biztos, hogy lelkes lennék mondjuk a futár helyében, mert aki kuponnal fizet az már egyáltalán nem biztos, hogy ad pl. pluszba borravalót a papír mellé.
Emellett képzeld el, hogy mennyi plusz melójuk lett több mint 6000 Bónuszos vásárlóval!
Tegnap igyekeztem érhető formába önteni, hogy mit is jelent a vevők szempontjából a közösségi vásárlást mozgató érdekazonosság és tömeges fogyasztás. A bejegyzés végén összefoglaltam, hogy miért éri meg a vásárlónak igénybe venni egy ilyen szolgáltatást - most lássuk,…..
Úgy fest, hogy a nagy sikeren felbuzdulva a Kupon Világ és a Corvin meghosszabbította a két napos akcióját újabb 24 órával.A tegnapi 10.000-es szám ma reggelre közel 12.000-re emelkedett. Ezzel a cég egyértelműen a "legtöbb, egy ajánlat keretében értékesített kupon"…..
A közösségi vásárlás kulcsszavai az érdekazonosság és a tömeges fogyasztás.A következő néhány bejegyzésben azt fogom bemutatni, lehetőleg a legegyszerűbben leírva, hogy miért is éri meg ez az egész egyrészt a vevőknek, másrészt a cégeknek, harmadrészt pedig a vásárlást…..
Kedves Olvasó!Örülök, hogy felkerested a Közösségi Vásárlás oldalt! Ahogy azt a rövid bemutatkozásnál is olvashatod, a bloggal az a célom, hogy bemutassam, hogy mit is takar a címadó üzleti modell.Az alapdokumentumokat még most állítom össze, de mivel egy nagyon gyors ütemű…..