Adatok
Zola001
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A helyszín Lengyelország, de történhetett volna mindez akár idehaza is. Kopasz nepperünk emlékezetes történetei jutnak eszembe róla, amikor az RS2-es Audira jöttek a gyerekek és a fogalmatlanok, mint a legyek. A baj csak az, hogy nem értik: ezek a dolgok nem csak gyorsan mozognak, hanem…..
Zola001
2015.05.28 16:42:14
@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk: Engem személy szerint szórakoztat az ilyen látvány. Aki hülye, haljon meg. Csak ártatlan ember ne sérüljön.
Videós kollégánk, barátunk, Robertó érdekes átalakuláson ment keresztül az utóbbi hónapokban. Pontosabban nem ő, hanem a státusza minálunk. Régebben, amikor felcaplatott hozzánk a videórovatból, mindenki köszönt neki, á helló, komesztáj, mi van veled, mikor vágunk, satöbbi.…..
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
Zola001
2013.12.14 10:49:55
@kalinka55:
majd ha a te kocsidat/családtagjaidat sodorja el a teligázas kanyarodással kombinált futóműszéteséssel, akkor nyomjad itt a hülye "laza" felfogásodat. Sosem értettem ezek miért menő dolgok. Te sem töltötted be még a 20-at, ahogy látom. Kit érdekel, hogy jól néz ki, meg mazdás, ha egyszer egy guruló életveszély. Na nembaj, pár év és máshogy gondolkodsz majd.
majd ha a te kocsidat/családtagjaidat sodorja el a teligázas kanyarodással kombinált futóműszéteséssel, akkor nyomjad itt a hülye "laza" felfogásodat. Sosem értettem ezek miért menő dolgok. Te sem töltötted be még a 20-at, ahogy látom. Kit érdekel, hogy jól néz ki, meg mazdás, ha egyszer egy guruló életveszély. Na nembaj, pár év és máshogy gondolkodsz majd.
Zola001
2013.12.15 00:07:48
@mioporfeszosz: "és rohadhatott lukasra pikpakk "a tökéletesről" (?!?) a halálosra 2év alatt. Ugy, hogy a fényképen ott az alvázvédő maradéka a rohadás körül."
Sok esetben a rozsda már réges-rég dolgozik az alvázvédő alatt, csak nem látni eleinte. Mikor még csak hólyagok látszanak, csavarhúzóval már simán fel lehet tárni egy tenyérnyi rozsdát ami az alvázvédő alatt csámcsog. Ha a vastag alvázvédő már félig levált az alvázról, a rozsda még gyorsabban dolgozik ha a 2 felület között megül a víz/sár. A nepper, vagy az előző tulaj valószínűleg rá kente az alvázvédőt a rozsdára, a rutintalan Lilla szemek pedig nem szúrták ki. Magyarországon ugye "így illik" autót eladni. Egyébként, egy ilyen korú autónál vétel után célszerű egy alapos alvázvédelemmel kezdeni a szokásos szervizzel egybekötve.
Sok esetben a rozsda már réges-rég dolgozik az alvázvédő alatt, csak nem látni eleinte. Mikor még csak hólyagok látszanak, csavarhúzóval már simán fel lehet tárni egy tenyérnyi rozsdát ami az alvázvédő alatt csámcsog. Ha a vastag alvázvédő már félig levált az alvázról, a rozsda még gyorsabban dolgozik ha a 2 felület között megül a víz/sár. A nepper, vagy az előző tulaj valószínűleg rá kente az alvázvédőt a rozsdára, a rutintalan Lilla szemek pedig nem szúrták ki. Magyarországon ugye "így illik" autót eladni. Egyébként, egy ilyen korú autónál vétel után célszerű egy alapos alvázvédelemmel kezdeni a szokásos szervizzel egybekötve.
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Az idősebbek talán emlékeznek még azokra a szomorú időkre, mikor a parkolóban a Daciák egymásnak háttal, összeérő lökhárítóval parkoltak azért, nehogy az éjszaka leszívják belőlük a benzint. Az öreg Dákók azóta kikoptak a magyar utakról, az életszínvonal emelkedett, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz