Adatok
Zabszem-Próba Pozitív
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sajátos anomáliát fedezett fel tigázos számláján Joc, immár másodszor. Bizonyára egy úgynevezett bug, azaz bogár került a gépezetbe, ezért számlázhatnak néhanapján 10%-kal drágábban, mint egyébként.
A jelenlegi már a második konkrét eset, így felvetődik bennem, hogy…..
Pj1967 saját kárán tanulta meg, hogy a villanyórát a fogyasztónak kötelessége napi 24 órán keresztül védenie, vagy különben. Ennél különösebb, hogy a rutinellenőrzést az EDF-DÉMÁSZ-nál egy számítógép sorsolta.
Kérem álljon fel mindenki, akinek villanyórája mások…..
Zabszem-Próba Pozitív
2012.05.29 20:20:43
@tede:
A TIGÁZ az én tapasztalatom szerint a leggazemberebb a nagy cégek közül, ezért, ha választhatok másik szolgáltatót azonnal otthagyom őket. Figyelem az ENI is a Tigázé, vagy fordítva! Ezért az ENI-nél sem takolok, még ha tollnom kell az autót, akkor sem
A TIGÁZ az én tapasztalatom szerint a leggazemberebb a nagy cégek közül, ezért, ha választhatok másik szolgáltatót azonnal otthagyom őket. Figyelem az ENI is a Tigázé, vagy fordítva! Ezért az ENI-nél sem takolok, még ha tollnom kell az autót, akkor sem
... Izgulok én is, pedig 18 éve Esküvői Katasztrófa Elhárító vagyok.Naná, hogy Te is, a gyakorlatlan menyasszony izgulsz az egész napos főszereped előtt. Számtalan menyasszony – és mostanában talán szolidaritásból vőlegény is… - RETTEG attól, hogy az…..
Zabszem-Próba Pozitív
2011.02.06 00:01:31
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Megoldás kell nem vitás:
Jó, hogy itt-ott kisirjuk a bánatunkat, de ezzel elmegy az energiánk és nem jutunk közelebb a jó megoldáshoz. A megoldásra érdemes koncentrálni.
A megoldáshoz szerintem csak a következők egyike vezethet:
1.) A fogyasztók tömegesen (néhány ezer, vagy több) a saját képviselőjéhez fordul és kéri tőle, hogy jogszabálymódosítással érjék el, hogy a fogyasztók jelenlegi kiszolgáltatottságát minden kritikus pontra vonatkozóan teljesen szüntessék meg.
Ki kell - és ki is lehet - találni egy olyan megoldást, ami:
--- a fogyasztókat védi a szolgáltatótól és
--- a szolgáltatókat is védi a tolvajoktól.
Jelenleg csak a szolgáltató védett. Olyan módon, ami elfogadhatatlan.
2.) Ha ez nem hatásos, mert a kéviselőket a szolgáltatók lefizetik és csak látszatból tennének valamit a fogyasztókért, akkor a fogyasztóknak kell összefogniuk . Össze kell dobni egy kis pénzt, pld. 1.000 forintot/fogyasztási hely évente és létre kell hozni egy "közmű-fogyasztók-egyesületét", aminek keretében:
--- a gázt szúrópróbaszerűen külömböző helyeken kivennék a vezetékből és két-három laborban beméretnék. Ennek megfelelően pertársaságokkal (vagy valami hasonlóval) beperelnék a csaló szolgálztatót. A jó szolgáltatót meg megdícsérnék,
--- A buheráló leolvasókat és a lelkibeteg "gázkommandósokat" szúrópróbaszerű videofelvételekkel kiszűrné és feljelentené - természetesen a felbujtó szolgáltatójukkal együtt.
3.) Ha a 2.) sem lenne hatásos, akkor - annak ellenére, hogy hiszek a probléma békés megoldhatóságában - bátran tovább kellene lépni...