Adatok
hibrides
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2009 őszén sikerült használtan megvásárolnom az alábbi elektromos robogót. Főbb gyári műszaki paraméterek:Tipus: E-FUN-Dmotor névleges teljesítménye: 3000 Wmotor nyomaték: 150 Nm / 80A 120 Nm / 60Avégsebesség: 80 km/h (tényleg annyi)mászósebesség 25%-os emelkedőn:…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Félreértettél!
Mivel e-mail-ed nem publikus; ezért hívtalak az >elektromos kerékpár index fórum<-ra! Ezen a fórumon már találkozhatsz olyan kollégákkal, akik építenek, javítanak a Tiedhez hasonló kategóriájú masinákat! Néha benézünk az elektromos robogó oldalára, rendszeresen átjárunk az elektromos autókhoz, de igazán otthon az elektromos kerékpár oldalon vagyunk! Jobb lett volna ha az elektromos autó index fórumra invitállak? Valószínű, hogy igen, mert ott több olyan kollégával találkozol, akik nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a lítiumos akkumulátorok terén! Az elektromos kerékpárosok között sajnos vannak olyanok, akik alulméretezik a pakk kapacitását, s mégis a technika hibájának róják fel a járművük rövid hatótávját!
Ha meghajtásra gyártott ólom-akkut hasonlítasz össze meghajtásra gyártott lítiumos akkuval: rá fogsz jönni, hogy a drágábban megvásárolt lítiumos az olcsóbb, de azonos kapacitású pakkokat hasonlíts össze! Az én robogóm 1kW-s, ennek energia-ellátására 1 kW LiFePO4-s, vagy 2 kW(!) Greensaver (szilikon) akku szükséges! 1kW LiFePO4 töltővel, kiegyenlítővel kb. 150eFt; 2kW Greensaver töltővel kb. 125eFt. Neked ennek háromszorosára van szükséged a lítiumosból és hatszorosára a szilikonosból ahhoz, hogy tíz évre letudd az akku gondját!
Hidd el; nem szabad aktivátort hagyni a meghajtóakkun! Tedd félre és nem csökken olyan mértékben tovább a hatótávod, mint eddig!
16 V-s tápegység; elképzelhető, hogy ennek javító hatására él még az aktivátorral bombázott pakkod!
Létezik speciális töltéskiegyenlítő elektronika is; olyat Tóth Márió tudna Neked készíteni; őt is az elektromos kerékpár index fórumon érheted el! Ennek a kiegyenlítőnek pont az a lényege, hogy a sorba-kötve töltött akkuk feszültségét nem engedi egymástól elugrani! Te valójában vegyes-töltést alkalmazol; előbb sorosan feltöltöd az akkukat, majd párhuzamosan töltesz egymástól teljesen független öt töltővel!
Ha mégis eljönnél az elektromos kerékpár index fórumra; jelezd, hogy ki vagy!
További szép napot, üdv.: Béla