Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pali44

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Múlt hétfőn benyújtották az új médiatörvény-tervezetet, melyben még csak az szerepelt, hogy a magyar rádiókban "a zenei művek közzétételére szánt műsoridő huszonöt százalékát magyar zenei művek bemutatására kell fordítani." Pálffy Istvánéknak ez nem volt…..
Végre a minisztériumban is elkészült az az Excel-tábla, amelyik összevetette a kiadási és a bevételi oldalakat. Nem lesz 7%-os GDP-növekedés, túl nagy lesz a költségvetési lyuk, be kell valamivel tömni. A Véleményvezér általában rezignáltsággal veszi tudomásul a kormány…..
pali44 2010.11.11 15:18:52
@agentT:
Azt hiszem, hogy a felnőttséghez még híbádzik egy kicsi. Ez a gondolatmenet amit itt levágsz bizonyítja, hogy miért kaptak 2/3-ot.
Az, hogy igen van aki megpróbál az életébe előre látni ne zavarjon az továbbra is csak hőbörgés.
Érdekes módon amikor még ennyi beleszólásunk sem volt az életünk alakulásába, akkor sokkal többen voltak előrelátók. Igaz az akkori agymosóknak már régen nem hittünk el semmit, kénytelenek voltunk magunk számolni a tervezéshez.
Látszik egy páran még megmaradtunk, egy párunknak sikerült a következő generációban is elültetni a kételyt, hogy számoljon és ne higgye elazt amit az agymosó (OV) hirdet.
Sárdobáló Akkor és most 2010.11.07 06:30:00
Tessenek jól figyelni az interpelláció címére, dátumára és benyújtójára. ..
pali44 2010.11.07 18:48:40
@fantasztikus!:
Egy kis tájékozódás nem ártana. Lehet, hogy kevesebb minisztérium van, de a benne dolgozok(?) száma jelentősen nőtt.
A hozsanna helyett ismereteket kellene használni.
A jogos felháborodást okozó vörös iszap katasztrófa számtalan jogi kérdést vet fel, amit a szakemberek is jó részt megválaszolatlanul hagytak. A vezérigazgató rapid letartóztatásának kommunikációja is inkább hirtelen bűnbakkeresési kényszerre utal, mint az ügy valós…..
pali44 2010.10.11 20:09:27
@b-max:
Az MTA szerint akik feltehetően jobban értenek hozzá mint a katonák, a rendőrök vagy a miniszterelnök a tározóban levő anyag az nátronlúggal megfolyósított föld amiből kivonják az aluminiumot.
Valóban a nátronlúg mérgező (mérsékelten) de nem értem, hogy mi ez a nagy felhajtás. Természetesen a faluba beömlött vörös föld, az nagyon nem jó, de a multkor Csopakon láttam nagy eső után hömpölyögni az úton, alig lehetett kocsival átgázolni.
Teljesen érthetetlen, hogy a gátszakadás elött pár nappal a hatóság által lejegyzőkönyvezett és jóváhagyott gát most miért a társaság bűne, hogy nem bírta ki az esőt?
Talán mert a gazdag emberek ellen lehet heccelni a szegényebbeket.
Azért kiváncsi lennék arra, hogy ha nem privatizálják az ajkai timföldgyárat akkor vajon működne-e még. A
A nagyon sok okos ember aki az állami működtetést preferálja az vajon hol fog dolgozni a jövőben.
Mert munkahelyet csak a nagyon gazdagok teremtenek.
Gyerekkorában az ember nem nagyon illeti kritikával a nagyszüleitől hallott neveket, nem kér magyarázatot rájuk, egyszerűen csak használja őket. Így voltam én is a "stuka" szóval. A csattogós-klattyogós villamos volt az, ami újabbnak tűnt a Váci úton közlekedő rácsos ajtajú, "sörnyitó alakú…..
Ezt szokták mondani a himi-humi szakértők. A lustaság, a tapasztalathiány, a felületes ítélkezés miatt gondolják így. Az én szerepem kicsit megvédeni a veteránautókat, és még rémisztőbbé tenni magát a veteránozást. Vélemények az azonos című írásunkról...
pali44 2010.05.19 19:38:29
A cikk nagyon érdekes. Én azonban a hazai gondokat nem teljesen így látom.
Sok öreg autóm volt, melyeket egy bizonyos fejlettség felett magam már nem tudtam javítani, csak karbantartani. Kénytelen voltam szerelőhöz járni.
Sajnos a javítások legnagyobb része kizárólag csak a közvetlen hibára irányult amit vagy igen vagy nem megcsináltak. Senkiben fel nem merült, hogy a hibához kapcsolódó részeket is megnézzék, hogy ne ismétlődjön meg a hiba.
A karbantartásból azt vonták le, hogy azt kell megcsinálniuk amit a motor és a futómű produkál, de fel nem merült senkiben, hogy az egyéb nyiszorgó, zörgő gondokat feltárja, megcsinálja.
Ezt vagy magam csináltam meg, vagy célzott utasításra a szerelő de fintorogva és csak azt.
Egyáltalán nem csodáltam, hogy amikor nagyon kis időm volt foglalkozni a kocsikkal azok állaga rohamosan romlani kezdett.
Eléggé lekötelezett vagyok egy márka mellett, de évekbe telt, míg azt hiszem nyolcadik futásra találtam egy szervízt amely egy kicsit szélesebb körben hajlandó volt a kocsit átnézni és nemcsak a motor futómű környékén nézelődni.
Mivel a modern autót otthon már nem lehet javítani, így rájuk vagyok szorulva. Irigyelem a fiam aki egy 306cabriót hajt, mert azon szinte mindent otthon meglehet javítani.
Nekem ide kivánkozik az általam legaggályosabb részt az elektronikai javításokat.
Az általam preferált márkánál országosan sincs egyetlen igazi szakember. Vannak olyan hibák melyre már a hetedik szervízben mondják azt, hogy fogalmuk sincs mit csináljanak a hibával. (Ideértve több márkaszervízt és magát abszolút szakembernek kikiáltó kisműhelyt is) Sajnos ezirányú továbbképzés szinte nincs.
A cikk is a hozzászólók is említik, hogy öreg autóból csak a külföldön keveset futott folyamatosan szervizelt darabokat szabad megvenni. Egyetértek, de vajon az itthon szervizeltek miért nem tartottak ki. Mint írtam én folyamatosan szervizeltettem, gondoztam az autómat amely most már 200k felett van. Jó szívvel nem tudom megmondani ajánlanám-e bárkinek megvételre.
Azt hiszem teljesen érthető, hogy azon gondolkodom, hogy öreg, még az elektronizáció elötti kocsit vegyek. Azt többnyire magam is meg tudnám csinálni, javítani, karbantartani és még jó pár évig tudnám használni.
Szívesen olvasnék egy cikket a kérdés ezen oldaláról.
Nálunk úgy csinálnak veterán autót, hogy a teljesen lerohadtból építenek egy múzeumi darabot, holott mennyivel jobb lenne, ha jó gazda gondosságával dolgozó szerelők teljes körűen csinálnák a karbantartást akkor nem lenne törött kárpitszem, nem lenne zörgés, stb. nem lenne olajhiány, nem lenne alacsony nyomás, elállított szelephézag stb.