Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsolt.hatkilenc (törölt)

0 bejegyzést írt és 66 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.12.28 22:51:12
@H3l00ka: cseréld ki a cikkben az összes Lada szót Ferrari/gixxer/x5-re. Semmi nem változik. Itt másról kívánt szólni a cikkíró, nem szegény, egzisztenciájukat vesztett balkáni befordult nyomorultakat akarta sárba tiporni két lábbal. Lehet, hogy nem irodalmi stílusban, de azért a lényeget érthetően nyilvánult meg Vályi.
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.12.28 22:56:38
OFF

@Budapesti Szeretkezési Vállalat: Szerintem te tahóbb vagy mint én, pedig én is debreceni vagyok. Azt tudtad, hogy a csirke kültakarója nem nejlonzacsi, hanem toll? Ha azt írnám, hogy köcsög pesti, pont olyan tuskó lennék mint te. De nem írom.

ON
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.12.28 23:19:30
@Budapesti Szeretkezési Vállalat: Mindig is szerettem volna TUDKÓBB lenni valakinél. Vagy legalább ugyanannyira TUDKÓ lenni. Vagy megtanulni írni. Vagy megtanulni szöveget értelmezni. Vagy legalább VALAMIT, BÁRMIT megtanulni. De sajna egyik sem sikerült, így maradtam sima tahó, akarom mondani tuSkó. Szerencsére nem tudom, mennyire tuSkó vagyok, így nekem jó. Még akkor is, ha nem panelban lakom, hanem villában (ne arra gondolj, amivel a teszkó gazdságos parizert tömöd a TUDKÓ pofádba).

Ha csak ilyen dolgokat tudsz írni, kapcsold ki a számítógépedet, ne pocsékold az áramot. Hidd el, egy fókabébit ezzel megmentesz, már nem volt hiábavaló a napod.
A Turán Frigyes, Zsiros Gábor kettős a hat IRC-pontot érő hetedik helyen ért célba a legendás San Remo-ralin, amelynek szűk szerpentinjein a helyiek tapasztalata döntő. Ehhez képest Friciék most először versenyeztek itt – nem véletlen, hogy még az olaszok is gratuláltak! „Ez…..
Száguldó hotrodok kavarják a port a sivatagban, majd feltűnik a jól ismert, nagyszakállú, napszemüveges fickó is. A ZZ Top kilencéves szünet után tért vissza, új lemezük első számához már klip is készült. A videó nagyszerűen ötvözi mindazt, amivel egy autóbuzira hatni…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.10.15 09:29:48
Szerintem nincs köztünk olyan, akinek még nem kellett fényezést javíttatnia. Ismerjük, hogy megy ez. A legkisebb javításra is napok mehetnek rá, de nem is ez a legnagyobb baj. Egy-egy elem fényezése szakszervizben akár 60-80 000 forintba is kerülhet, speciális esetekben még többe.…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.10.01 10:24:02
Olvasónk levele következik, köszönjük! Minden lehetséges. De tegyük hozzá, itt csak a nyomaték számít. A hengerek száma ugyanis nagyjából egységes: egy. Gépész vagyok, így a gépek szeretete, csodálata mélyen bennem van.  Legyen az labdaadogató, varrógép, vagy éppen…..
Szabó Zsolti nem egyszerű szerkezet. Egyrészt erősember, vágod, kőgolyókat emelget, vaskoffert cipel, rönköt nyom, 400 kilós lengősúllyal rohangál, ilyesmi. Másrészt erőemelő, ami egy másik műfaj, ott rendes súlyzókkal fekvenyomni, guggolni és felhúzni kell. Hogy ez utóbbit…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.08.31 15:23:31
Indul a tréler Sabc művekhez, mivel a lámpákkal nem végeztem, csak a csomagtartóba dobáltam be őket, bebugyolálva Egy hónapig állt a garázsban, mielőtt összehoztuk Sabccal az elvitelt. Közben átnéztük, kiderült, hogy milyen patent, bizgera, egyéb semmisült meg az évek…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.08.26 09:37:01
"Kommersz DeTomaso Pantera, rögtön kettő, népautó Ford GT40, azok is párban, egy marék, a forgalomba beleszürkülő Porsche 356 meg sirályszárnyas Mercedes 300SL, egy hotrod itt, egy hétköznapi Auburn Speedster ott, egy unalmas Lamborghini Aventador amott... gyenge felhozatal.”. Mai…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.08.25 10:21:50
..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.08.18 22:00:16
Nem kell a rizsa, a kéthengeres dög magáért beszél. Marco Artizzu alig nyúlt hozzá a Ducati Supersport 600-hoz, mégis teljesen új motor lett a végeredmény. Brit versenyzöld tank, fekete elemek, bütykös gumik – a fordulékonyságából biztos vesztett az olasz desmó, de nyert valami…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.08.01 17:05:13
...a boldogság az, amit maga az ember csinál és tesz azért, hogy jól érezze magát, teljesen mindegy, hogy magát a folyamatot vagy a végeredményt vesszük alapul. A boldogság az alkotás és a harmónia, a nyugalom és a cél a tett mögött. Nakai-szan, aki a Rough World driftereivel…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.07.25 14:03:45
@In Motion: nekem meg az álmom
Belsőség Amerikai dög Zalában 2012.07.17 16:50:00
Búzát indultam fotózni. Csallóközi gyerek vagyok, jól érzem magam a szélben lassúzó gabonamezők közepében – ha tehetem, bárhol megállok és élvezem a látványt: megnyugtat. Apósoméknál voltam múltkor, gondoltam kimegyek sétálni a földekre, el a gébárti strand mögött, a…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.07.18 09:43:08
Amikor veteránautóról esik szó, hajlamosak vagyunk múzeumban, kivilágítva álló, évente – jó esetben – háromszor beindított, agyondédelgetett műtárgyakat magunk elé képzelni. Pillanatok alatt elröppent ez a gondolatom, amikor a Széchenyi tér közelében észrevettem a…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.07.11 21:36:47
El kell vonatkoztatni a megszokott formáktól – nincs azzal semmi baj, ha a motor külsejét egy kerékpárról lopják el. A Holiday Customs építője, Jared Johnson gyerekkora óta szerelmes a Schwinn Sting Ray formájába, így alig várta, hogy egyszer szabad kezet kapva átörökítse annak…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.06.20 11:54:43
 WRC 2012 - Rallye Greece - MGR Sportfotó flashback! (A mikrofonnál Makai Gergő) Úgy tűnik, hogy az idei szezonban az időjárás és a fények alaposan átformálják a versenyeket, ez az év nem a megszokásról szól! Mire is gondolok pontosan? Az Akropolisz Rali hallatán…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.06.04 17:53:14
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
Belsőség Velodrom LIVE! 2012.05.01 09:39:00
Aki nem tudott ott lenni, aki nem bírja a napot és az aszalódást, vagy egyszerűen csak lusta volt, az most a GTG Stúdió jóvoltából bepótolhatja, sőt: élőben nézheti, mi történik a Millenáris Velodrom döntött oválján. Kis szerencsével megláthatja, mit követ el Stasys Brundza…..
Egy kép landolt a szerkesztőségi levelezőlistán, csak annyi volt a komment: gyanús, hogy ez az autó pórul fog járni. Az Audiból úgy lógnak a csövek, mint súlyos sérültből az infúzió, katéterek és monitorkábelek. A párhuzam teljesen helyén való, mert aki elég…..
Belsőség Kedvenc könyved 2012.03.30 18:39:00
Nem tudjuk pontosan, milyen szempontoknak kell megfelelni ahhoz, hogy valakit fenék és csöcsvillantó hosztesznek tegyék meg egy kiállításon, de adnánk néhány szempontot a jelentkezőknek. Mindenekelőtt nem árt, ha valakinek közel tökéletes gömböt formál valamely fontos…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.04.06 07:45:10
@kerdesek05: oda van írva: Árpád
Profi pilóták, profi háttér, eltökélt célok. Még szerencse, hogy más-más kategóriában indulnak, és nem egymás ellen! A zabari pályát nagyon sokan szeretik, szinte minden megtalálható benne ami egy alapos teszteléshez szükségeltetik: komoly (15%-os is!) szintkülönbségek,…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.03.25 21:22:19
Ma reggel beütött a mennykő: elmarad az Eger Rallye. Bár a hír nem volt teljesen előzmény nélküli, mindenképp fájt. Több fórumon is a sportvezetők fejét követelték a szurkolók (FB oldalunkon is akadtak moderátori feladatok.) Csak meg kellene kérdezni az ügyről az MNASZ…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.03.21 19:54:39
@Mr. Jerkow: igen, igen, már közel az a pont, ahonnan csak felfelé visz az út.

Kis ideig még eltökölnek itt az én-nem-tehetek-semmiről-az-előttem-lévők-b@szták-el semmirekellő emberek, aztán hátha jön a tisztítótűz.

Nem baj, nem kell nekünk rali (sem), lényeg a foci.

Vagy tíz éve volt szerencsém a szép emlékű, azóta szintén történelem San Remo ralit élőben látni, bizony a magyar viszonyok köszönő viszonyban sincsenek (sem voltak?) hozzá képest. Pedig nem volt rongyrázás, semmi, csak vérprofizmus ezerrel, 0 külsőség mellett. Nem is értettem hogy lehet, hiszen azok olaszok?! Nem volt magát kiskirálynak képzelő rendező, amitől a falra tudnék mászni, nem volt levevés mindenhol ezerrel. Életre szóló élmény volt, az biztos.

Most meg megint készíthetem az útlevelem, ha meg akarok nézni egy futamot. Nem WRC-t, IRC-t, csak "sima" bajnokit. Sírni tudnék. :-(
Mitől jó egy épített motor? A drága alkatrészektől? Nem. A sok-sok köbcentitől? Nem. A számtalan munkaórától? Majdnem, de láttunk már kevés melóból csodás vasat és rengeteg időráfordítással készült gusztustalanságot is. Tatár Sándor gépe az ötlettől és a stílustól…..
Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.03.15 23:02:47
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..