Adatok
he3tvx
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rettegők, stréberek, buzgó mócsingok, rohanjatok téligumiért, különben biztos halál vár rátok. Mindenki más hallgasson a józan eszére. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
Aki veteránautó felújításába kezd, annak többé nincs szüksége más szenvedélyre. Egy ilyen hobbi garantáltan száműzi a nőket, a piát, a kaszinót, a drogozást, a számítógép-függőséget az ember életéből. A tisztességes restaurálás tisztára nyalja a családi kasszát…..
he3tvx
2010.11.23 11:32:02
@Csikós Zsolt:
Szerintem nemérdemes ilyen idegtépésbe belemenni. A kommentelés nem egyszerű dolog. Én ezeket szűrtem le (tisztelet a kivételnek:
1. A kommentelő majdnem mindent tud, amit most nem, azt utólag biztosan jobban tudja, és hangoztatja is.
2. Ide csak a sikeres emberek járnak kommentelni, akik soha nem szabálytalankodnak, ha mégis, arra érthető, reális magyarázat van, akik mindig profi módon vásárolnak, és soha, senki nem tudja megvezetni őket.
3. Autóját, motorját tökéletesen rendben tartja, vagy márkaszervízben, vagy jó szakembernél szervizelteti, az előírt intervallum felénél.
4. Sajnos nem tudom mikor közlekednek ezek az emberek, mert én is ekkorra időzíteném utazásaimat, mert olyankor nagy biztonságban lenne az ember.
Én is jártam már hasonlóan, igaz nem autóval, hogy többe került, mint a tervezettnél pénzben, időben, energiában egyaránt. Nem ekkora összegről volt szó, de azért átérzem a helyzet komolyságát. A Ponton sztori pedig jó. Volt benne kaland, az emberek együtt örültek, izgultak, a trollok jól érezték magukat a kommentáradatban. Aztán jöttek a hibák, s mindenki tudja mit, hogyan kellett volna. No meg persze a káröröm is szép öröm. És most már ha figyelmesen olvassa a kommenteket, akkor bizony megtudhatja, hogyan is kellett volna Pontont vásárolni.
Mindenképp dícséretesnek tartom azt, hogy üzembiztos, napi használatra szánt autót akar belőle újraépíteni, nem pedig egy éppen szét nem hulló csillogó-villogo "veterán" romot, amivel egy-egy hétvégi napon villantani lehet, úgy hogy 3 utcával arrébb már várja a tréler.
Ehhez továbbra is kitartást és sok türelmet kívánok.
Szerintem nemérdemes ilyen idegtépésbe belemenni. A kommentelés nem egyszerű dolog. Én ezeket szűrtem le (tisztelet a kivételnek:
1. A kommentelő majdnem mindent tud, amit most nem, azt utólag biztosan jobban tudja, és hangoztatja is.
2. Ide csak a sikeres emberek járnak kommentelni, akik soha nem szabálytalankodnak, ha mégis, arra érthető, reális magyarázat van, akik mindig profi módon vásárolnak, és soha, senki nem tudja megvezetni őket.
3. Autóját, motorját tökéletesen rendben tartja, vagy márkaszervízben, vagy jó szakembernél szervizelteti, az előírt intervallum felénél.
4. Sajnos nem tudom mikor közlekednek ezek az emberek, mert én is ekkorra időzíteném utazásaimat, mert olyankor nagy biztonságban lenne az ember.
Én is jártam már hasonlóan, igaz nem autóval, hogy többe került, mint a tervezettnél pénzben, időben, energiában egyaránt. Nem ekkora összegről volt szó, de azért átérzem a helyzet komolyságát. A Ponton sztori pedig jó. Volt benne kaland, az emberek együtt örültek, izgultak, a trollok jól érezték magukat a kommentáradatban. Aztán jöttek a hibák, s mindenki tudja mit, hogyan kellett volna. No meg persze a káröröm is szép öröm. És most már ha figyelmesen olvassa a kommenteket, akkor bizony megtudhatja, hogyan is kellett volna Pontont vásárolni.
Mindenképp dícséretesnek tartom azt, hogy üzembiztos, napi használatra szánt autót akar belőle újraépíteni, nem pedig egy éppen szét nem hulló csillogó-villogo "veterán" romot, amivel egy-egy hétvégi napon villantani lehet, úgy hogy 3 utcával arrébb már várja a tréler.
Ehhez továbbra is kitartást és sok türelmet kívánok.
he3tvx
2010.11.23 14:14:50
@atpijkamo: Hát, műszaki cikkel sikerült már jól felmérve kijönni az előzetes kalkulációból. Persze lehet, hogy akkor eleve pesszimistán álltam hozzá, s ezért jött be:)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ebben az esetben nem az F lenne egy állandó tényező? (gravitációs erő nem sokat változik. A többi erőkomponens sem másabb)
P=F/A
A felület csökkenése növeli a nyomást.
Egyébként valamikor hallottam olyat, hogy valami téli programot kellene csinálni az ABS-be, mert ha néha enyhén, kontrolláltan csúszik, akkor a csúszás közben maga előtt felhalmozott hómennyiség utána segíti a fékezést. Csak a kontrollált csúszást nehéz kivitelezni.