Adatok
Hogyishívják
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az új-zélandi St. Matthew in the City nevű egyház nem először rukkol elő furcsa attrakcióval az ünnepek alatt. A meglehetősen furcsa nézeteket valló egyház fő törekvése, hogy elgondolkoztassa a híveket, és rábírja őket arra, hogy ne vegyék szó szerint a bibliában leírtakat,…..
Minden téma, ami rengeteg embert foglalkoztat, előbb-utóbb menthetetlenül a reklámosok martalékává válik, és így vagy úgy de egy kampányban felhasználásra kerül. Mióta a Wikileaks botrányaitól hangos az internet, csak az volt a kérdés, hogy ki csap le először a lehetőségre.…..
Hogyishívják
2011.01.07 10:10:04
@trogerke: Számomra sem teljesen egyértelmű, de hagyjuk meg, jó poén! Fiatalok számára biztosan figyelemfelkeltő, akik ismerik a Wikileaks-et. És végre nem a megszokott, unalmas szárnyasbetét reklám. Viszont én csak erre a reklámra nem alapoznék, mindeképp kell fusson mellette egy másik kampány is, hogy el tudják adni ezt a márkájú terméket.
Az ittas vezetés mindenhol komoly probléma, de a Braziliában a hírek szerint az átlagnál is nagyobb gondot jelent, köszönhetően annak, hogy a fiatalok többnyire egyáltalán nem tartják elítélendőnek, ha valaki ittasan ül a volán mögé. Ezért az egyik helyi szervezet egy rendhagyó…..
Sokan vannak, akik egyfajta felnőtt legót látnak az ikeás bútorszerelésben, és szívesen fúrnak-faragnak órákon keresztül. Mások viszont hidegrázást kapnak a puszta gondolatától is annak, hogy a vasárnap délutánjukat azzal kell tölteniük, hogy sok hülye kis csavart tekergetnek…..
A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal…..
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..
Lehet, azt mondani, hogy a klímaváltozás témája lerágott csont, és nyitott kapukat dönget, aki erre akarja felhívni a figyelmet. Amíg azonban nem született megoldás erre a problémára, és az emberek többsége továbbra is úgy éli a hétköznapjait (sajnos sok tekintetben engem is…..
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..
Hogyishívják
2011.01.07 08:20:34
Hát szerintem is túlzás a világ legjobb reklámjának nevezni, de ne hagyjuk figyelmenkívül, hogy ez a mondat a Carlsberg reklámkampány és imázs része. Viszont ez a film nem fejezi ki, hogy tényleg a világ legjobb sörét fogom inni. Érdekes a módszer, de nem hangsúlyos, hogy a Carlsberg sört fogom kinyitni. Az igaz, hogy vicces, de számomra csak egy elkeseredet embert mutat, aki mindennel próbálkozik kinyitni egy sört, egy akármilyen sört..
A Carlsbergnek vannak sokkal jobb reklámjai. Mint pl. www.youtube.com/watch?v=4eC2x1m_REE. Igaz ez már elcsépelt kicsit, de az emberek keresik a bulit, a jókedvet, a csoporthoz tartozás érzését, és ez azt sugallja, hogyha ezt iszod neked is meglesznek ezek a vágyott dolgok.
A Carlsbergnek vannak sokkal jobb reklámjai. Mint pl. www.youtube.com/watch?v=4eC2x1m_REE. Igaz ez már elcsépelt kicsit, de az emberek keresik a bulit, a jókedvet, a csoporthoz tartozás érzését, és ez azt sugallja, hogyha ezt iszod neked is meglesznek ezek a vágyott dolgok.
Na ki lehetett az, aki ezzel a kedves gondolattal megajándékozta az emberiséget? Hát persze, hogy a lassan már szélsőségesen embergyűlölő szervezetként számon tartott, állatvédő PETA, ami újabb és újabb finoman szólva provokatív, kicsit keményebben fogalmazva kifejezetten…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintem csak az olyan embereket szólítja meg, akik valamikor jártak misére, de mostmár mindenféle kifogás miatt nem mennek el. Bennük valószínű bűntudatot kelt. És mostmár tényleg abban a világban élünk, hogy mindeni reklámoz mindent, az egyház miért ne használná ezt? Ő is kell kampányoljon, hogy híveket szerezzen..