Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Square O

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vége lett a nyárnak és Dávidnak még mindig nem sikerült pótlencséket szereznie Oakleyjához. Lehet, hogy az üzlet új szemüveg vásárlására próbálja ösztönözni naiv ügyfelet telepatikusan:Nyáron vásároltam egy Oakley napszemüveget Németországban. Az én hibámból…..
Square O 2010.09.10 17:14:31
Kedves Dávid és Kommentelők!

Elnézést, hogy csak most tudok reagálni a bejegyzésre, dehát napközben munkát kell imitálni ugyebár.

Meg kell hogy mondjam, nagyon jól esett a sok kommentet olvasni így a nap végén, szereztek vele pár kellemes percet.

Komolyabbra fordítva a szót, szeretnék pár gondolatot megosztani a hallgatósággal ami nem szigorúan ehhez a posthoz kapcsolódik, hanem általánosságban az Oakley-hoz.

-külföldön vásárolt szemüvegekre az adott országban hatályos szabályok vonatkoznak( pl. 1év garancia vagy ha leértékelt akkor 6 hónap)
-megszűnt gyártású szemüvegekhez még sokáig kapható alkatrész, ennek időtartama nagyban függ azonban modell típusától.
-mára nem az UV szűrés az elsődleges probléma. Ezt alapból feltételezzük, ezért veszünk napszemüveget. A lényeg az éleslátás vagyis a lencse optikai tisztasága, felbontó képessége.
-bármennyire is modern anyagias világban élünk, sajnos előfordul, hogy nem kapható valami azonnal, esetleg hosszabb ideig kell rá várni, ennek leginkább logisztikai okai vannak.
Az Oakleynál maradva, csak hogy belemásszak a számokba: havonta mintegy 45 ezer szemüveg javítás történik, több mint 6 ezer alkatrész létezik és a javítási készségük az egyik a legjobb a világon. Általában 2 hét alatt megoldódnak a problémák. Bent a gyárban. Mindenzt 150 ember intézi. Azonban nyilvánvaló módon nem tudnak egyszerre 6 ezer alkatrészt gyártani, hanem periódikusan, meghatározott logika alapján gyártanak (forgási sebesség, előrendelés).

Mivel adott időszakokban történik szállítás a gyárból (ami nem Kína, hanem CA, Los Angeles) emiatt ha egy adott alkaltrész nem készül el időre, akkor csak a következő szállítással érkezik meg, ezért fordul elő néha, hogy hoszabb ideig kell várni egy alkatrészre. Ilyenkor szoktunk alternatív megoldásokat felajánlani.

A panaszban említett szemüveg esetében is hasonló okokból kifolyólag nem érkezett lencse, ami nem olyan gyakori, de tény hogy néha elfőfordul egy-egy ilyen eset. Dáviddal a post megjelenése előtt beszéltem telefonon, biztosítottam, hogy amilyen gyorsan csak lehet, keresek valami megoldást (csere, más szín) a problémára, amit tartok a mai napig. Ez teljesen független az ide történt beírástól.

Nyilván nem lesz tőle senki okosabb vagy nyugodtabb, ha azt mondom ez az élet minden területén előfordul. Sajnálom, hogy pontatlan volt a rendelésfelvétel és hogy ennyire elhúzódott a történet, probálom rövidre zárni.

Hogy ki mivel védi a szemét és hogy mennyire tartja fontosnak, hogy 10 vagy 15 év mulva is egészséges látása legyen, az szubjektív és értékrend kérdése. Nem akarok senkit meggyőzni, hogy Oakley-t vegyen, mert csak az a jó. Vegyen olyat ami jól ismert, nem designer, hanem igazi, szemüveggel foglalkozó cégtől van. Az egészben a vicc, hogy az elmúlt 10 év alatt a többi konkurens is annyira felhúzta az árait, hogy mára alig van különbség a kategóriákon belül. A konkurencia alatt értelemszerűen nem a 3 pálcás szemüvegeket értem, de ez gondolom mindenki számára világos. Hál’ Istennek vannak szabványok, amik feketén-fehéren megmutatják ki mit tud felmutatni, ez viszont objektív.

Üdvözlettel,
Oakley Hungary