Adatok
starbuck83
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem tudjuk, hogy Barna Krisztina nem torrentkirálynő-e. Ő azt mondja persze, hogy nem az, sőt egészen szerény internetezési szokásai vannak, mégis ott tart, hogy felmondták a mobilnetes szerződését, sőt elvették a család két telefonját is, és mostanra már 233 ezer forintos…..
Behazudott egy nemlétező telefonszámot, kötbért vetett ki a megvezetett ügyfélre és szinte minden elképzelhető Homár-kompatibilis szemétséget elkövetett a T-Com szegény Kvassyval. Nem reprezentatív és erősen szubjektív megállapítás, de az utóbbi hónapokban mintha jócskán…..
Marci egy hagyományos átirányítós-termékkapcsolós trükköt detektált a T-csoport berkein belül. Naiv ügyfélnél kiment az ADSL-modem, a szupport telefonon "sajnos nem tudta megoldani" a problémát, ezért előbb átirányította egy percenként 350 forint/perces kollégához,…..
starbuck83
2008.02.12 09:00:21
"Bástya elvtárs ·
Jó, akkor kérlek mond meg, hogy amikor külföldön tartózkodom, akkor milyen vezetéses számot kell hívnom. "
Nagyon szívesen, idéznék a www.t-online.hu oldal elérhetőségeink menüpontjából."
1)Telefonos ügyfélszolgálat: 1412-es telefonszámon, mely vezetékes telefonról helyi tarifával, mobiltelefonról a szolgáltatónál érvényes díjszabásban szereplő kékszám tarifáért hívható
Külföldről ügyfélszolgálatunk a +36-1-447-4060-as telefonszámon, a nemzetközi díjszabásokban meghatározott tarifáért érhető el."
Jó, akkor kérlek mond meg, hogy amikor külföldön tartózkodom, akkor milyen vezetéses számot kell hívnom. "
Nagyon szívesen, idéznék a www.t-online.hu oldal elérhetőségeink menüpontjából."
1)Telefonos ügyfélszolgálat: 1412-es telefonszámon, mely vezetékes telefonról helyi tarifával, mobiltelefonról a szolgáltatónál érvényes díjszabásban szereplő kékszám tarifáért hívható
Külföldről ügyfélszolgálatunk a +36-1-447-4060-as telefonszámon, a nemzetközi díjszabásokban meghatározott tarifáért érhető el."
Olvasónk, Laci megfejtette az egyik klasszikus visszatérő naivügyfélszopató jelenség okát, vagyishogy miért kapcsolják ki internetét egy múlt ködébe vesző tartozásra hivatkozva, amikor rendszeresen fizet nekik az ember. A befizetéseken ugyanis nem csak az előfizető kerülnek rá,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon durva story, egyértelműen látszik, hogy a kedves ügyfél a ludas. Olyan dolgokat kér számon illetve nehezményez a T-Mobile-lal kapcsolatban, amelyek benne vannak az ÁSZF-ben, az meg hogy nem nyomják az orra alá mint valami 5 éves kisgyereknek az alap, sehol nem teszik. A szerződésben a amit kötött a Magyar Telekommal az viszont benne van, hogy ismerem és elfogadom az ászf-et. Ha nem olvasta el és ezt úgy írta alá, Ő baja.
A másik, meg egyértelműen lejön a levélből, hogy fogalma sincs mi az az internet.
Meg hogy egyírányúsították a férje telefonját és ezért nem lehetett elérni. Hmmm...mit is jelent az EGYírányúsítás?