Regisztráció Blogot indítok
Adatok
starbuck83

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Behazudott egy nemlétező telefonszámot, kötbért vetett ki a megvezetett ügyfélre és szinte minden elképzelhető Homár-kompatibilis szemétséget elkövetett a T-Com szegény Kvassyval. Nem reprezentatív és erősen szubjektív megállapítás, de az utóbbi hónapokban mintha jócskán…..
starbuck83 2008.10.28 11:49:52
Na igen,a Digi..
aki ismeri a technikai hátteret, LAN hálózaton simán lehet nyújtani azt a szolgáltatást. Míg rézérpáron a DSL-nek komoly technikai akadályai vannak, sőt a dsl technológia csúcson pörög.

Ugye ezért is kezdte el a Telekom az optikai hálózatot.

Ami a lényeg. Ha valaki telefont, internetet, tv-t akar akkor mielőtt hisztis rohamot kap,meg az ügyfélszolgálatossal beszél úgy ahogy nem kéne talán nézze meg azon a végponton melyik szolgáltató adja a legjobb szolgáltatást és persze hogy mennyibe is kerül az. Át kell nézni szépen az ÁSZF-et (Nem csak Telekomnak, a diginek is van) és utána dönteni.

A másik, ha műszaki hiba van, azt be kell jelenteni és nem lemondani, mert ugyan honnan tudná a szolgáltató, hogy valami nem megy jól, ha nem jelented be??? És nem csak a T-Homenál van így hanem mindegyik másiknál. Bár a Diginek a hibaelhárítását volt szerencsém belülről látni egy ismerősőm jóvoltából, hát akkor már inkább a T.

Nekem ezer éve T-s netem van (nem csak mert itt dolgozom) előtte is az volt amikor még Matávnet vagy Axelero volt, és ha volt is gondom mindig megoldották. Azt meg tudomásul kellett vennem, hogy ahol én lakom ott 7mbit a max jelenleg és ez van.

Vergődhetnénk én is ilyen homáros dolgokkal, de sajna ezen az sem változtatna.

Engem is szívatott már meg másik cég, pl UPC, de mivel tisztába voltam az ÁSZF-vel, meg a dolgokkal, ezért seperc alatt rendbe tettem. Ennyi
Marci egy hagyományos átirányítós-termékkapcsolós trükköt detektált a T-csoport berkein belül. Naiv ügyfélnél kiment az ADSL-modem, a szupport telefonon "sajnos nem tudta megoldani" a problémát, ezért előbb átirányította egy percenként 350 forint/perces kollégához,…..
starbuck83 2008.02.12 09:00:21
"Bástya elvtárs ·

Jó, akkor kérlek mond meg, hogy amikor külföldön tartózkodom, akkor milyen vezetéses számot kell hívnom. "

Nagyon szívesen, idéznék a
www.t-online.hu oldal elérhetőségeink menüpontjából."
1)Telefonos ügyfélszolgálat: 1412-es telefonszámon, mely vezetékes telefonról helyi tarifával, mobiltelefonról a szolgáltatónál érvényes díjszabásban szereplő kékszám tarifáért hívható
Külföldről ügyfélszolgálatunk a +36-1-447-4060-as telefonszámon, a nemzetközi díjszabásokban meghatározott tarifáért érhető el."