Adatok
Kukkker
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A múlt héten már egy reklámdilemma erejéig feszegettük azt a gyakorlatot, amivel a reklámok igyekszenek mágikus kifejezéseket, tudományosnak hangzó, kreált vagy éppen valós termékelőnyöket és exotikus, sokszor beazonosíthatatlan terméktulajdonságokat beleépíteni a reklámok…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- hétfőn a veszprémi teszkóban ki volt írva az összes óvszer mellé, hogy a dm-ben mennyivel drágább, mint ott, konkrét összehasonlítások hatalmas papírokon
- a vegyünk fel hitelt reklámok a hitelfelvételt olyan alapvetőnek mutatják be, mint a hugyozást, az már csak természetes hogy évekig/évtizedekig tartozunk
- ha a spárban gyűjtögetem a pontokat (mindenhol pontok vannak már), akkor milyen jó, hogy a kurvadrága cuccot így meg tudom venni majdnem kurvadrágán
- nem azt mondja a reklám vagy az eladó, hogy ez vagy az kapható, hanem hogy MELYIKBŐL adhat = tehát biztos vennem kell. választhat az ember, de jó neki, a vásárlás és a választás élménye csodálatos
- grátisz szó, a gabonában gazdag és a x%-kal több rost (csillagozva a másik jó re..elt szelethez képest)
- rohanó, stresszes, k öltönyös menedzservilágban élünk, rohanás van, mikróba bedobjuk a műpizzát és már rohanhatunk is tovább, de jó, hogy fontoskodhatunk és menedzsernek képzelhetjük magunkat