Adatok
turboman
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tegnap esti Való Világ beszavazás során három műanyagból jól-rosszul összetákolt, izé, ún. nő közül lehetett választani, volt közöttük két átlagosan semmilyen, az egyik biokertész vagy mi a jóisten, a másik meg pornószínésznő. Nem is ők voltak a lényeg, hanem az a…..
turboman
2010.12.02 21:06:57
Az imént láttam ennek a véglénynek néhány régebbi képét a tévében, és megdöbbentett, hogy ez valamikor egy szép, kedves arcú, jó alakú lány volt... Sikerült leküzdenie magát rendesen.
Egy harckocsit elindítani nem könnyű feladat. Egy tankhajót még nehezebb. Megmondjuk, hogyan csináld. Vélemények az azonos című írásunkról...
turboman
2010.11.30 15:26:41
@akos696: Nem vadászgépekbe szerelték, hanem jellemzően felderítők, bombázók voltak a beépítés helyei. Ivánéknál főleg PE-8, YER-3, stb. meg kísérleti jellegel bármi, amit a hangár környékén találtak, a németeknél a 200-as sorozatú Jumo motorok (204, 205, 206, 208, 218) voltak ilyenek, azokat a JU-86, Do-16, Do-18.
A motorok karekterisztikája, szerkezete nem tolerálta a gyakori fordulatszámváltozásokat, az esetlegesen légcsavar túlpörgés miatti emelkedett fordulatszámot, hanem a kifejezetten nyugis, folyamatos üzem volt számukra a megfelelő.
A nagyfokú elősűrítés miatt tudtak ezek a gépek nagyobb magasságokban is megfelelő teljesítménnyel dolgozni, ezért sok esetben a II. vh. elején pl. nem tudták az első Hurricane-ek befogni a felderítő Dorniereket, mert nem tudtak abban a magasságban üzemelni a túltöltés nélküli benzinmotorok. 1941 környékétől viszont már a legtöbb benzines gép kapott centrifugálkompresszort, túladalékolt spec. repülőgép-benzint. Ezekkel a módosításokkal már elérték a dízelek magassági teljesítményét rövidebb időkre, amikor pedig elkezdték a hengereket belülről hűteni (pl. WM-50 befecskendezés), akkor már tartósan tudtak akkora teljesítményt leadni.
A motorok karekterisztikája, szerkezete nem tolerálta a gyakori fordulatszámváltozásokat, az esetlegesen légcsavar túlpörgés miatti emelkedett fordulatszámot, hanem a kifejezetten nyugis, folyamatos üzem volt számukra a megfelelő.
A nagyfokú elősűrítés miatt tudtak ezek a gépek nagyobb magasságokban is megfelelő teljesítménnyel dolgozni, ezért sok esetben a II. vh. elején pl. nem tudták az első Hurricane-ek befogni a felderítő Dorniereket, mert nem tudtak abban a magasságban üzemelni a túltöltés nélküli benzinmotorok. 1941 környékétől viszont már a legtöbb benzines gép kapott centrifugálkompresszort, túladalékolt spec. repülőgép-benzint. Ezekkel a módosításokkal már elérték a dízelek magassági teljesítményét rövidebb időkre, amikor pedig elkezdték a hengereket belülről hűteni (pl. WM-50 befecskendezés), akkor már tartósan tudtak akkora teljesítményt leadni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz