Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kockablogger

0 bejegyzést írt és 143 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Nem tudom, hányan emlékeznek még a régi 124-es Merci kombimra, amit jó hét éve adtam el. Született is belőle egy cikk anno, Intergalaktikus lúzerszopás fénysebességgel címen. Mert az volt. Az eladás is, az autó is. Egy vagyont költöttem rá, hogy ilyen legyen Hogy…..
kockablogger 2014.11.24 14:23:56
@Csikós Zsolt: Nekem 124-es 230E-m volt (a 136 lovas) 3 évig, mikor megvettem, 32 litert evett százon és úgy kormolt, mint egy pöckölt tdi. Én 720-at költöttem a KE-Jetre, lakatra, jeladókra, bemelegedésszabályzóra, AC-relére, rugókra, befecsiszelepekre, tömítésekre, kuplungkészletre, munkahengerekre és még sorolhatnám. Gatyába ráztam szépen, jó kiállású dög volt, a végén 8,5 körül evett autópályán, négygangos kéziváltóval. Imádtam, de gyűlöltem is egyben, gombokért tudtuk eladni (602.000km-t mutatott az óra), 2 évvel később a redőrségtől kaptam levelet, hogy papírok nélkül, még az én nevemmel a forgalmiban fogták meg a későbbi tulajt részegen, valahol bivalybasznád középső mellett, menjek szépen a szaromért. Fél éves tortúra volt bebizonyítani, hogy évekkel azelőtt eladtam már, hiába volt minden papírom kéznél és jelentettem le az önkormányzatnál. Egy szó mint száz, amikor újra láttam az autót, konkrétan elsírtam magam. Nem is hasonlított egykori önmagára.. Sajnos ilyen van, még sajnosabb, hogy elég sok. Mégis járnak velük és van rajtuk vizsga, isten tudja hogy. Engem meg ver a víz, akárhányszor viszem a vasaimat igazi vizsgára. Ez a méreg, nem a cián.
kockablogger 2014.11.24 14:25:21
@Alfax: A "fényezés" meg inkább művészet, mint vállalhatatlan :D
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
kockablogger 2014.11.11 15:06:54
@Matenak: Én 307-es pözsó fényszórókkal játszottam egy éjszakát. Mindkét bizti halott volt, kábelvég elégve, csatlakozó összetörve. Éreztem az erőt, vágtam, saruztam, forrasztottam, szigeteltem, minden volt. Kapcsolom fel, csak helyzetjelző. Mértem mindent, könyvet bújtam, kapcsolási rajzot néztem, robbantott ábrát elemeztem, hajnal kettőkor ordítva-telefonáltam, nem volt benne delej.
Lejött A Lány, hogy a mai menet már elmarad, nem vár tovább, holnapra újratervez. Ha már lenn van, puszi, buksisimi, nyakmasszírozás, látta, hogy már nyúlok a gázolajos tartályért meg az öngyújtóért, beül, kérdi mit csináljon. Mutattam a kapcsolót, fordítja, én mérek, semmi.
Majd, a kérdés, ami elhagyta a száját, bár már más párja, a Jóisten áldja meg érte mégis, mert még ma is a gépállat fölött hajlonganék zokogva: Ha beindítod, úgy sem jó?
Előtört a röhögés elsőre, mondom, drágám, ehhez én értek, Te főzd a levest, abban vagy jó.
További két óra folyamat szentségelés után már nem volt ötletem: veszíteni valóm nincs, ne ezen múljon, indíjjuk be.
Kulcs, gyújtás, 3 másodperc és az infarktus: A kijelzőn felvillant egy Economy mode felirat. Igen. A Citroen-Peugeot tud ilyet. Ha a paraszt felkapcsolva felejti a villanyt, ő leveszi a villanyt 1 perc után. Beindít, kijelző életre kel, villany kapcsol, s lőn világosság.
Az első próba még benne volt az időben, azért világított az egyik, mire átrendeztem, már pihenőben volt a jószág, onnan nincs menekvés, hiába kapcsolgattam, nem reagált.
Fent a házban azért félálomból odaszúrta A Nő, életem akkori párja: Ha nem megy, szólj legközelebb.

Lehúzós sztorim nekem is volt anno, sok is, főleg, miután megegyengették a paripám popsiját fékezés nélkül. "Ottfelejtett" kalaptartó, fenéklemez takaró műanyag, ködzárlámpa burkolat, belső burkolat, pár tétel a számlán, ami valójában nem lett cserélve, csak megkalapálva.. Nem csináltam belőle ügyet, a biztosító állta, a hibák egy részét meg kijavítottam, pár kiszámlázott tételt meg levertem rajtuk. De kizárólag azért, mert valamennyire "értek" hozzá, drága jó anyám pl. sosem jött volna rá, mitől hörög a frissen cserélt kipufogó és miért zörög a 3 éves, gyári alkatrészekkel javított autó.
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát. Kezdetben még nagyon nehézre sikeredett de itt van a végleges verzió, amit most te is kitölthetsz! Lehet, hogy valamelyik kérdésnél több helyes válasz is…..
kockablogger 2014.09.04 06:41:28
Az E36-osra applikált szárny multifunkciós: Ugyanúgy alkalmas a leszorítóerő (muhaha) termelésére, mint a bevásárlókocsi-sztájlra való használatra. Még esetleg a piaci lángosos hangulatát idézendő lehet rajta jókat piknikezni, pl. egy jól sikerült parkolói driftedzés…..
kockablogger 2014.02.14 11:09:13
GT-R, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Radical, Caterham... ezektől az ember elvárja a teljesítményt. Nyálat csorgatnak rájuk, tinédzserek nyomják pelyhedző állukat az oldalüvegre és elképzelik, ahogy lefűzik a kedvenc kanyarjaikat, ahogy driftelve fordulnak minden sarkon... az autó…..
kockablogger 2014.01.31 11:29:54
@Rot: Azaz :D:D:D Visszatekertem vagy 100szor, el sem hittem :D Majdnem a példaképemmé választottam a srácot :D
Marci talált be egy Toyotával, ami a hahun próbál új gazdát találni. 500000ft-os optikai tuning. Rozsdamentes, folyamatosan szervizelt, új fékek féktárcsák, vonóhorog. stb. Nagyon megkímélt kifogástalan paripa. A feltünő megjelenés, és az elismerő tekintetek…..
kockablogger 2014.01.20 11:04:19
@srank: Ja, igen, erre nem gondoltam. Így jogos, máris érthető :D
Belsőség A Ponton bosszúja 2014.01.16 10:16:35
Egy barátom sztorija, mellesleg két állólámpás Mercije és egy Fecskéje van. Alapvetően egy hétköznapi életben szupernormálisnak tűnő egyed, aki titokban Mercedes-harácsoló elmebeteg, orvos nem látta, Pontonja nem volt még. Mostanában épp lakást újít fel. Rövid a sztori.…..
Kiscipő küldte be az alábbi magyar rendszámos Trabant kombit. Leblokkoltam, nem tudok mit mondani. Ennél rondább Trabit nem hordott hátán az NDK se. Igen, szárny, olyan helyen... ...ahol nem is lehetne! Világítós lenne? Sókár. Jobb elfoglaltság a röplabda, mint ennek a…..
Jajj,de csúnya! Homasita deluxe 2014.01.14 10:16:49
Az orosz ukrán csávókánk agyára mehetett valami (vagy csak a gének dolgoznak benne), de a Homasita kirablása ehhez képest kutyafüle. Az oldalsziluett már sokat sejtet. Fényhíd-utánzat-szerűség, de a BMW emblémák mindenhol se rossz. Az a szent babacsörgő nem tudom, mit jelentene…..
kockablogger 2014.01.14 13:18:11
Oszitól érkezett egy hirdetés, melyben egy szép piros Celica állt. MAGYAR NYELVŰ NAGY NAVIGÁCIÓ-DVD-TELEFON-CD, FŰTHETŐ BŐRÜLÉSEK, ELEKTROMOS TOLÓTETŐ, KASZNIT KICSIT ÁTSZABTAM, 18COLL DOTZ FELNI, NAPPALIFÉNY, KIPUFOGÓK Lássuk! Az a baj, hogy az a "kicsit" nem éppen…..
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
kockablogger 2014.01.08 11:53:22
@SwedishRunner: "rájuk a kressz vonatkozik..." És aki 230-cal tiporja ott, ahol a kresz szerint 130-al kéne? Én is szoktam néha "haladni", de nem veszélyeztetek senkit.

Azért kívánok nekik egy leállósávban veszteglő 30 tonnás MAN-t, meglepetésnek. Nem kéne a gumikesztyűvel szarozni.
kockablogger 2014.01.08 11:56:29
@ommm: Érdekes, hogy az ilyen faszagyerekeket sosem látom mondjuk egy pályanapon megmutatni, mekkora arcok. Ennyi.
Nem is kell ezt nagyon ragozni: amit megígértünk, azt igyekszünk be is tartani. Ebből kifolyólag vette át Tanyik Krisztián jogos nyereményét, a négy vadonatúj Continental WinterContact TS850-abroncsot. És ehhez csak annyit kellett tennie, hogy ingyen és bérmentve kijött az egyik…..
TComment Ilyen egy sportos autó 2013.11.27 06:15:00
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kockablogger 2013.11.27 09:49:58
@Liquid_: Egyet kell értenem, nekem is van egy, bár már harmadik éve építem újjá. 2 évet hajtottam és imádtam. Ugyanakkor meg kell említeni a régi kocka swift gti-t is, úgy érzem, vagy egy jó Pug 106 S16-ot/Citroen Saxo VTS-t. Vagy Mazda 323GTX.
Vészvillogóval, fájdalmas grimasszal az arcán jött le Pista a pályáról. Valami nagyon nincs rendben, elfordítom a kormányt egy negyeddel, és megy tovább egyenesen. Kicsit para - újságolta. Mivel más bajt nem találtunk, megszorítottuk a kormánymű kiszopósodott tartószilentjét…..
kockablogger 2013.10.22 23:17:42
@Dragon.22: Sirályszárny! Türelmem rengeteg, előbb a populárisabbakat, aztán majd sorrakerülök, ez nem romlik meg :D Mindenesetre köszönöm!
Belsőség Faluvégen farolunk 2013.10.20 11:41:46
Itt vagyunk a Kakucs-Ringen,farolunk a faluvégen!Gyertek ha mertek,kenni neki ne legyetek restek!Kín a rím, de ott az ív,Nézd az Öcsit, mennyit bír!Gyaluld a gumit, nyomd a drift,Várunk ide mindenkit!Kijönnél? Kattints IDE, és indulj! Addig is, az első képek…..
Belsőség Szívó vagy turbó? 2013.09.11 17:09:45
Már csak a vizuális élmény kedvéért is muszáj megosztanom két fotót. Renault V10 szívó, 1989-2005 Renault V6 turbó, 1977-1986 Ezek után érveljen nekem valaki a turbómotorok mellett. A falra akasztott F1-es Renault V10-es után engem már nem érdekel semmi a 2013-as…..
TComment Igazodjunk a hülyékhez? 2013.08.28 07:27:39
Ha nem ismerjük a szabályokat, jelek helyett használjunk szöveget? Legyen Magyarország Amerika? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kockablogger 2013.08.28 08:51:30
@Gomulka Béla: Vöhhöhh :)
Azért a legendás érdi, már betoncsöcsökkel teleaggatott 3 sávos körforgalomban megnézném a belső sávban, vészvillogóval a tábla alatt álló, képregényt olvasó júzert, aki a teszkóba menne, de túl sok a sáv. Csendben megjegyzem, engem majdnem letarolt a nagypapa fehér swifttel, amikor átrombolt a három sávon, mert BALRA akart kanyarodni, ahogy beért a régihetesről és "Minek mennyek mán akkora kört, há' csak ide gyönnék a stoppsopphó' a lakóparkba!". Szóval van itt humor kéremszépen.
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kockablogger 2013.05.24 10:45:08
@1kutya: Szintén kelet-M.o., anno sport Ignis fejreesett a trélerről. Egy hét múlva eladták, újként, a gazdája az első évben többet volt szervízben, mint otthon. Végül kiderült a dolog, nem tudom mi lett, de az utsó pillanatig tagadott mindenki mindent. Szomorú ez, de gyakori. Egy kilencmillás autó esetében meg tuti nem lettem volna ilyen türelmes, mint a gazdi, ezért külön respekt.
kockablogger 2013.05.24 11:21:30
@kewcheg: Wahhahha, a szmurájos résztől megfeküdtem :) Viszont ja, genau.
Magyarország elbukta a tél ellen vívott harcot: a vidéki úthálózat állapota sok térségben siralmas. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kockablogger 2013.04.03 15:09:16
@falugazda: Ha ha ha. A zergén megfeküdtem. De akkor is igaz. És ez szomorú. És pont.
kockablogger 2013.04.03 15:16:27
@uarempty: Nincs az a hardware, ami elbírná a sok hozzászólást és kárigénybejelentést, ezért nincs honlap. Másrészt meg gondolj bele, mekkora trollbirodalom alakulna ki, ha ott a hozzászólások engedélyezésre kerülnének...
kockablogger 2013.04.03 16:19:24
@uarempty: Persze, nyilván csak eszetlenkedtem kicsit. Egyébként végiggondolva, nem is rossz ötlet...
Belsőség KE-Jetronic szerelés 2013.02.24 06:00:00
- Ezt még berakod, és tutira jó lesz! - biztatott Göbölyös doktor, amikor betettük a vákuumvezérelt gyújtásvezérlőt a Mercibe. A hatás kísérteties volt, kicsit jobb lett, de csak a rámpán sikerült elérni, hogy injektáljon megint. Először csak egy kis torpanás, aztán a…..
kockablogger 2013.02.26 12:15:50
Én w124 230E KE-Jettel jártam meg a poklot. Hidegen, -20-ban mindenhogy pöccröff, ha megálltam pipilni, 5 perc állás után 20 per indítózás. Menet közben, váltáskor, kinyomott kuplungnál befulladt, ha lámpánál megálltam, ad-hoc leállt, utána 10 perc reszelés és sűrű ima. 25 litert fogyasztott, kormolt, de nem ment. Majd az Alléból kikanyarodva megállt, mint a szög. Mire ide eljutottam, eltelt 3 év, volt már befecsiszelepcsere (mind, gyári, új bosch, sokér'), hidegindítószelep csere (dettó), injektorfej, alatta gumiágy, mellette alapjáratszabályzó, körülötte összes jeladó, újrakábelezés, fojtószelepcsere, gyertyák, gyújtókábelek, osztófejfedél (mind gyári, új, nagyon sokér'), kompressziómérés, ráolvasás, árokbalökéssel és felgyújtással fenyegetés, sírva könyörgés, szeretettel simogatás, összes fel és lemenő verbális alázása. Szóval megállt. Gyújtásra nem búgott, mondom AC, remek. Hazahúztuk, letámasztottuk, másnap reggel a bennmaradt belépőkártyát kivettem, ráindítottam, hátha. És nem hiszed el, pöccröff. Öröm, munkába indulás, 3,7km után megállt, mint a szög. Nem búgott. Gyanús lett, méregettük, nézegettük, vakartuk mindenhol, már lassan véresre. Egy szó, mint száz, AC relé, dupla relé, egyik fele szabályozza a hidegindító szelepet, másik meg simán az AC-t, vagy hogy, már nem érdekelt, előttem már berhelték, át volt forrasztva, tulképpen folyamatosan dúsított kegyetlenül. Kormos volt a belseje és olvadt. Újonnan vagyon, bontva találtam egyet, tízér'. Jó lett-e? Igen. 8,5-tel jártam vele, indult-ment-dudált-világított, mindezt akkor, és ahogy én akartam. Elköltöttem rá százezreket, "szaki"-hegyek mondták ugyanazt, mint Neked sokszor-sokszor. Imádtam, de gyűlöltem is egyben, ez a KE-Jet egy tömeggyilkos pszichopata rendszer és mégis jó. Ha éppen jó. Egy barátomhoz került, OT-ztatni akarta, feladta, eladta a moréknak, onnan meg nem követtem. Még kaptam egy levelet, hogy műszaki nélkül elkaptak vele a rendőrök valakit, és még az én nevemen van, most mi lesz, intéztük (külön hosszú sztori), kivonattam a forgalomból, lekerült a nevemről. Azóta is hiányzik.
kockablogger 2013.02.26 14:41:29
@KTiby: ...és pénz, rengeteg sok pénz. Bontottan lehet, hogy ugyanolyan rosszat, vagy rosszabbat veszel, kevesebbért ugyan, de a méreg ugyanaz. Újonnan meg vagy csilliárdokba kerülnek hozzá a cuccok, vagy egyáltalán nincs, még annyiért sem.