Regisztráció Blogot indítok
Adatok
csiszdave

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Behringer UMX490 midi billentyűzet gyors teszt              A szépemlékű Kontroll csoport "Kis piros bombázó" című számát kezdtem el önkéntelenül fütyörészni, amint a kezembe került az új Behringer midi keyboard. Erről a…..
csiszdave 2011.01.12 19:14:58
@MidiTom: OK, köszönöm.
Igazából azon vacillálok, hogy kell-e nekem a MIDI out lehetőség, ha csak Ableton-nal akarok felvenni.

A boltban kipróbáltam az UMX490-et, tehát van egy nagyjábóli képem annak a billentyűzet mechanikájáról, illetve annak puhaságáról/keménységéről.

M-audiot annál lágyabbnak vagy keményebbnek mondanád?

Valószínű holnap írnék egy privát levelet, a részletekkel, kérnék egy friss árajánlatot UMX610-re, M-audio Oxygen 61-re, illetve Edirol PCR M80-ra. :-)
    Mai alapvetésünk tárgya annyira bagatell, hogy a legtöbb gitáros lazán legyint egyet, és azonnal  továbbkattint, mondván, hogy ezeréves históriákról, lerágott csontokról nem érdemes beszélgetni. Azt kívánom ugyanis boncolgatni, hogy miért dugjuk az elektromos gitárunkat gitárerősítőbe? Hiszen…..
Legalább harmincezer fontot, több mint tízmillió forintot ért az a kormány, amit a brazil kidobott autójából monacói balesete után. Az érkező Karun Chandhok ha akarta sem tudta volna kikerülni, átment rajta, sőt, magával is sodorta, nem valószínű, hogy a kocsi egyik…..
csiszdave 2010.05.18 14:24:44
No, a tipikusan ilyen hozzáállás miatt van ott most a Forma1, ahol van. Hülyébbnél hülyébb szabályok, mondva csinált indokokkal.

Értem én, hogy benn kell hagynia a kormányt, meg nem szabad eldobni, meg veszélyezteti a a többi versenyzõt, de azért megnézném az Ecclestone-t, amikor egy amúgy 10 méter széles pályán, ahol bukótér sincs, csattan a falnak, majd megáll szemben a forgalommal, akkor elõbb szépen a szabályoknak megfelelõen leállítja a motort, kikapcsolja a KERS-t, üresbe tesz, kiemeli a kormányt, szépen, kimért mozdulatokkal leteszi a kormányt az autó elejére, kikapcsolja az övet, kirángatja a fülhallgatóját, felhajtja (kiveszi) a nyaktámaszt, feláll egy olyan helyzetben, amikor más inkább besz*rna (fizikai igénybevétel, több órája ül egy helyben, fogyott 1-2 kilót, stb), majd szépen, higgadt fejjel visszabarkácsolja a kormányt a helyére, kiszáll, és elhagyja a pályát.

Mindezt higgadtan, érzelemtől mentesen.

Megmondom mi lesz: újabb idióta szabály, amely talán tényleg előírja a kormány zsinórral való rögzítését a kasztnihoz, hogy ne lehessen eldobni.

Erről szól a Forma 1 ma: egy szabályhalmaz, amellyel sikeresen elérték, hogy tökéletesen sivár versenyeket lássunk, körözgetést a pályán, ahol világklasszis pilóták körözgetnek ovis módjára, mert "védik a technikát", azt a technikát, amelyet nem több versenyek túlélésére terveznek, hanem pillanatnyi masszív igénybevételre.

És tudjátok mit? Ha ebben a csupa érdektelenségben az egyetlen felüdülést az jelenti, hogy Barichello kib*ssza a kormányt a kocsiból, akkor már csak azt sajnálom, hogy az a kormány nem magas ívben repült, illetve hogy B. nem fordult vissza hogy kettőt belerúgjon a szétesett technikába.

Uff.