Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Radical84

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Totalcar mai cikke ihletett meg, és szeretnék pár szót szólni a tervezője által csúnyának nevezett autóról. "Peter Birtwhistle még mindig autókat tervez – mostanság a Mazda európai központjának vezető formatervezője – de úgy néz ki, a Sport Quattróra nem…..
LisztesLáda Daily Fiat Ad 2010.10.24 20:24:00
Múltkor Volkswagen, mostan Fiat reklámaság...
Radical84 2010.10.26 12:55:52
Milyen lesz az Apple következő tabletje? Steve Jobs tudja, őt kérdezzétek. A Goldman Sachs viszont figyelembe véve a piaci trendeket és a vásárlói elvárásokat, megpróbálta kilegózni, hogy milyen lesz az új iPad.Az elemzőcég szerint a kijelző mérete 10 col körül marad, viszont a…..
Belsőség Plasztikbomba 2010.06.04 08:31:07
Myron Scott amerikai fotóriporter feltalálta a ládaderbit és nevet adott Amerika sportautójának. Mindkettő jól sikerült. Vélemények az azonos című írásunkról...
Radical84 2010.06.08 17:00:37
@swt: Tényleg kifelé szív, van külön a fékekhez vezető cső is.
A Grand Sport változaton ötküllős felni volt gyárilag, tehát a hűtéssel nincs gond ha nem ventillátor-felni van rajta.
Radical84 2010.06.08 17:59:32
A felni tényleg nem magnézium, a C5 gyári felnijéről is sokáig terjedt ez a tévhit. A Corvette-et alapvetően nem luxuautónak álmodták meg az ötvenes évek elején, és a mai napig nem az a cél, hogy az igazán tehetős réteget szolgálja ki. Ezért nem is kerül annyiba, és ezért nem jut pénz szépen varrott bőr műszerfalra. A célközönségnek nem igénye.
Az már más kérdés, hogy nálunk eleve luxusnak számít egy 15-20 millió forintos autó. Egy 1-2 éves C6-os nálunk 20millió felett indul. Amerikában 12 millióért lehet elhozni a boltból. Annyiért ott egy jobban felszerelt E Mercit sem kapni... A lényeg, hogy a Corvette nem nekünk készül, kicsit sem érdekli a GM-et, hogy a balkánon mennyi Corvette fog fogyni. :)

Visszatérve a ZR1-hez... A hengerfejét, a Lotus csoport tervezte, hengerenként négy szelepppel és négy vezérműtengellyel. A teljes blokk alumíniumból készült. 96 óta egyébként minden Corvetten. A hengerfejei a cikkben említett autónak is alu-k. Egy ZR1-es akkor 60000$-ba került, míg az alapváltozat 23000$ körül mozgott! :) Keveseknek érte meg az autó alapárának további 2/3át kifizetni +125LE-ért +20Nm-ért, és -1 másodpercért 0-100-on. A ZR1 árban egy akkori 911-es Porsche-val volt hasonló szinten, míg teljesítményben a Ferrari Testarossa állt hozzá közel. :) (180000$)
A lényeg, hogy érdemes összehasonlításnál több szempontot figyelembe venni. Pl. az említett Zsiguli arányosan kevesebbet is fogyaszt? Van 480Nm nyomatéka 3000-es fordulattól?
Radical84 2010.06.08 18:00:57
@Kókler Róbert: Az előbbi hsz-t főleg neked írtam.
Az elmúlt néhány napban a legtöbb Apple-tematikájú blogon végigszaladt az a videó, amin a Photoshop legújabb képességét, a content-aware fillt demózzák. Az ok az átvételre gondolom az lehet, hogy az Adobe termékek sokak fejében összefonódnak a Macintoshokkal, ráadásul a…..
Radical84 2010.03.26 14:25:57
@mcs: Ez igaz, de nem ettől fog jobban hígúlni a grafikus társadalom. Aki eddig nem volt kreatív, nem csinált jó grafikákat eztuán sem fog ettől, de afelé tartunk, hogy egyre könyebb legyen szebbet jobbat csinálni, kevesebb gyakorlati tudással. Ez a tendencia a zene életben is megvan régóta.
Ahogy a jó írók sem tüntek el a blogok elterjedésével, a jó grafikus is keresett lesz még egy darabig. Legfeljebb nagyobb több amúgy is tehetséges ember tud majd kitűnni a tömegből...
A szinesceruza-készletek megjelenésekor is tüntethettek volna a festők... "They take our joooobs"
Radical84 2010.03.26 14:31:21
@Haibane:
Ténlyeg nem elképzelhetetlen, de még akkor is lesznek olyankok akik tudnak úgy formákra, szinekre gondoni, érzésből használni tipográfiát ahogy mások tanulással sem...
Belsőség Pörgős jampi 2010.03.22 06:42:34
  Végre vezethettem egyik kedvenc amerikai izomautómat, az 1968-as Impalát. Kicsit japánosan ment, de így is megérte. Vélemények az azonos című írásunkról...
Radical84 2010.03.22 17:17:38
@valakimas:
Egy C3-mas adója semmivel nem több, mint bármelyik másik korabeli veteráné... azaz 1979-ig bármilyen jó állapotú Corvette papírjait meg lehet oldani olcsón.
Radical84 2010.03.22 20:09:31
@Tom: A Caprice-t nagyon szereti mindenki, kellőképpen elborult, de ezt a tulaja is tudja... :)
Radical84 2010.03.23 00:50:23
@Tom:
Ő is épp a költségek (pénz+idő) aránytalan növekedése miatt teszi ezt... :)