Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DataHouse

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Még mindig nagyon kicsi, de már normális és idén rendkívül izgalmas a magyar motorkerékpárpiac - legalábbis a múlt évi statisztikai adatokból ez, és még néhány más következtetés is levonható. Például az, hogy szinte teljesen eltűntek a magamutogató, idióta, a motorosok…..
DataHouse 2013.04.22 20:02:55
@gatto nero: most is vannak jo motorjaik, de az olcson, tavolkeleten gyartott es itthon is nagyszamban fogyok, azert nem azok a Hondak, amik a Honda hirnevet megalapoztak
DataHouse 2013.04.22 20:05:13
@nagyfeszültség: akkor nezd meg az arlistakat. A kozvetlen konkurens modellek 3 gyartonal kb. hasonlo arban vannak, mig a Honda modellje jelentsen olcsobb.
A vicces, hogy ekkora arkulonbseg csak hazankban van.
DataHouse 2013.04.22 20:48:28
@nagyfeszültség: SH125 ABS Dobozzal: 915.000,- / Xenter 125: 993.000,- . Nc700s abs: 1.880.000,- / xj6 abs 2.378.000,- . Cbr600rr: 3.158.000,- / yzf-r6r: 3.728.000,- /
Itt vagyunk a motorosszezon közepén. Tudom, ennek némileg ellentmond a nem ritkán mért mínusz 10-15 fok, de azzal nyilván nem árulok el nagy titkot, hogy ez az időszak - lényegében novembertől február végéig - alkalmas leginkább kétkerekűek beszerzésére. Legyen szó újról vagy…..
DataHouse 2012.02.12 09:53:00
Kedves vancat,

követem egy ideje a motorokkal kapcsolatos írásait, és mindig volt egy furcsa érzésem miközben olvastam őket...

A mostaninál megvilágosodtam: Ön a Honda fizetetett bloggere :-) vagy :-(
(ennek egyébként nagy hagyománya van már nyugaton)

Hogy miért gondolom ezt?

- Ebben a kategóriában minden Japán gyártónak van robogója
- és mindegyik 3 litert fogyaszt
- Engedtessék meg, hogy a japánokon kívül csak egy olyan példát hozzak, ami igazán takarékos konkurenciája ennek Hondának. Ez pedig a Keeway Outlook 125. Tutom-tudom Kínai példa, de ez csak 400ezer és ez is csak 3 litert fogyaszt
- és ez csak 1 példa. Hozzak Olaszt is? Szerintem felesleges...

Még pár megjegyzés/kérdés:

- Önnek milyen motorja/robogója van?
- Vezett már ilyen SH-t?
- Van honna veszi, hogy ez aztán kiadja a "közel ideális kétkerekűt"?
- meg, hogy "egészen könnyen lehet vele lavírozni nagyobb forgalomban"
- vezetett már nagy robogót vagy csak kikövetkeztette?
- vezett már más 125-ös robogót és maga tapasztalta, hogy "majd minden mást ver", vagy miből gondolja?

Persze ettől még az SH125 remek robesz, de van sok ugyan ilyen is. Az ára meg olyan-amilyen, de itthon nem is ezt veszik a Honda palettájáról, hanem 583-ért az 50-es robogó méretű Vision 110-et és 738-ért az SH-nál kisebb PCX-et.

Lehet, tévedek és ekkor elnézést a feltételezésért is, de mégis csak hihetőbb lenne elfogultsága, ha hozzá tenné, hogy "több 125-ös robogót is próbáltam, mielőtt a saját SH125-ös robeszemet megvettem. Döntésemet az óta sem bántam meg, és elválaszthatatlan társak vagyunk, vagy sokat kipróbáltam és ha veszek majd egyet, akkor az az SH lesz az biztos..."

Addig meg mindenki döntse el maga, hogy ez a cikk hirdetés vagy nem.

Maradok tisztelettel,
Kedves olvasó, vessen egy pillantást az alábbi listára: 1. Honda WW125 (PCX) - 131 motor 2. Honda CBF125M - 70 3. BMW R900RT - 60 4. Honda CB1000 - 58 5. BMW R1200GS - 39 6. Honda CBR125R - 38 7. Honda CBF600 - 35 8. Honda NHX110 - 32 9. Honda VT750 - 31 10. Honda XL700V - 30 Ez volt…..
DataHouse 2012.01.11 12:30:28
@hackbard.celine: Kedves Mindenki,

A cikkben csak a TOP10 modell jelent meg. A teljes hazai regisztrált (rendszámozott) új motor piac összesen 1.956 darab volt a vélelmezett 400-600 darabbal szemben.

Üdv.: DH
A BMW PR-szakemberei lendületben vannak, hisz harmincadik születésnapját ünnepli a GS sorozat, a terepezésre is alkalmas bokszer. A müncheni központban feltehetőleg betűre fizetik a szövegírókat – más okot nem látok, miért képes valaki 54 ezer karakteres sajtóközleményt…..