Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Satad

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bandikának elege lett a Pannon internetből. Problémáit egy levélben fogalmazta meg szolgáltatója felé. Kíváncsiak leszünk a válaszra.   Ezt kellett ma küldenem annak a drága pannon-nak!álljon itt tanulságul!!! Tisztelt Ügyfélszolgálat! Az alábbi panasszal fordulok…..
Satad 2010.02.24 14:29:06
Nah ezzel ugyan igy jártam én is! Vissza is irt a pannon! Ezt:

Tisztelt Előfizetőnk!

Köszönjük, hogy levelével felkeresett minket. Szíves tájékoztatásul közöljük általánosságban, hogy a Mobil Internet szolgáltatás jellegénél fogva több szempontból különbözik a vezetékes szolgáltatók által nyújtott internet szolgáltatástól, mind a hálózat, mind annak üzemeltetése tekintetében. Az egyik fontos különbség –amely többek között az előnye is ennek a szolgáltatásnak- éppen a szolgáltatás mobilitásából fakad, melynek számos olyan vonzata van, amit korábban a vezetékes hálózatokban az előfizetők nem tapasztaltak. A fentiekben felmerült sávszélesség-korlátozás szükségessége is ezen sajátosságokból adódik, mivel a szolgáltatás mobil jellegéből következően egy adott földrajzi területen dinamikusan változhat a hálózat terheltsége, attól függően, hogy adott időpontban hány felhasználó van feljelentkezve a területet ellátó cellára és azon milyen sávszélességgel, mennyi adatot forgalmaz.

A fentiek okán előfordulhat, hogy a szolgáltatást több felhasználó használná, mint amennyit a hálózat jó minőségű szolgáltatással el tud látni. Ezt a problémát sajnos leginkább egyes előfizetők extrém internethasználata okozza, amikor speciális alkalmazások segítségével a cella teljesítményének nagy részét kihasználva, folyamatos adatletöltéssel foglalja a hálózat kapacitását, mely miatt más előfizetők a szolgáltatást nem vagy jelentősen gyengébb minőségben tudják csak igénybe venni.

Ezzel szemben olyan fájlcserélő, fájlmegosztó vagy nagymennyiségű adatátvitellel járó alkalmazások, pl. peer-to-peer, file transfer protocol, egyes multimédia-alkalmazások használatával, filmek, videók vagy más nagyméretű fájlok folyamatos –órákon, napokon keresztül történő - letöltésével olyan alapterhelést róhat a Mobil Internet hálózatra, amely veszélyezteti a szolgáltatás minőségének folyamatos, ÁSzF-ben vállalt fenntartását, abban az esetben is, ha ez utóbbi forgalmat az előfizetők csekély hányada bonyolítja. Nem általános, előre meghatározott szabályok mentén történő lassításról van tehát szó, hanem az adott területen, az adott hálózati viszonyok védelméről, a szolgáltatások valamennyi előfizető által történő rendeltetésszerű igénybevételének a biztosításról.

Hangsúlyozni kívánjuk, hogy a Mobil Internet Éjjel-Nappal szolgáltatás meghirdetésében vállalt, fix havidíjért a korlátlan adatmennyiség letöltését ugyanúgy biztosítjuk előfizetőinknek a sávszélesség leszűkítésének ideje alatt is, csupán az adatátviteli sebességet lassítjuk, természetesen az ÁSZF 6. számú mellékletében foglalt, a Pannon által vállalt, adat fel- és letöltésére vállalt célértékek biztosításával.

A Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeiben a Mobil Internet szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevételéről, ezen szolgáltatással kapcsolatos kiemelt hálózatvédelmi megfontolásokról részletesebb információ a 2009. január 11-étől hatályos verzióban található, mint pl.: ÁSZF Törzsszöveg VI.2.2. pontja, A szolgáltatás rendeltetésszerű használata). Ezen közlemények a megjelenés első napjától elérhetőek a Pannon Értékesítési Pontjain, valamint honlapján, ill. arról kérésre a Telefonos Ügyfélszolgálat részletes felvilágosítással szolgál.

Tájékoztatjuk, hogy a fentiekben hivatkozott ÁSZF rendelkezésben rögzítésre kerül, hogy a Pannon mindössze a sávszélesség tekintetében alkalmaz intézkedéseket. Az ÁSZF 6. sz. mellékletében rögzített célértékek az esetleges lassítás esetében is maradéktalanul teljesülnek és ezen keretek között az „átalány havidíjért” cserébe továbbra is bármekkora adatmennyiség letölthető.

A szolgáltató a korlátozást a következő számlaciklus kezdő időpontjával tudja csak feloldani, amelynek az az oka, hogy a tömeges szolgáltatások nyújtása esetén nem lehetséges minden egyes operációt egyedi paraméterek figyelembe vételével végrehajtani.

Felhívjuk figyelmét, hogy a korlátozás a számlazárást követő 72 órán belül automatikusan feloldódik.

Sajnáljuk, hogy szándékunk ellenére kellemetlenséget okoztunk Önnek, azonban eltérő információval nem szolgálhatunk.

Köszönjük megértését.