Adatok
stofilol
0 bejegyzést írt és 124 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ismerjék meg Chen urat, ő az. Chent az Apple News Hong Kong fedezte fel és a zerotohundred tette hírhedté, akik rátaláltak az Apple News HK hírére és lefordították. Chen úr vállalkozó, kisiparos. Nem csak műhellyel, hanem bemutatóteremmel és raktárral is rendelkezik és…..
Csikóssal tegnap este azon vitatkoztunk, hogy csak nekem maradt-e ki eddig, hogy a Wankel-motornak velejéig kétütemű hangja van, vagy önök közül mindenkinek. Hallottam már alaposan kihúzatott RX-8-at, sőt szerencsére vezettem is, semmi kétüteműség. Ez itt viszont egy Mazda 110S…..
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
stofilol
2014.06.30 19:50:59
@ftibi: w124es és nincs vele gondod ?:D
nem folyik olaj sehol? nem rezonál a kardán-difi? nem szól a difi? nem nyekegnek a müanyagok? nem rángat a kupplung felengedéskor? ha automata nem ránt váltáskor? ha automata már csak padlózásra vált vissza vagy karral? nincs szétülve a vezetőülés? elektromos fejtámlát láttál már müködöképest? nincs letörve a könyöklő? nem nyekeg a kuplung kinyomó? szívótorkodat leszűkítette már a korom vagy lekötötted már évekkel ezelőtt, csappantyúkkal együtt? ha autómata a klíma mikor müködött utoljára rendesen? motortakarók, kiemelve a termosztátos oldalsó rostéjokat, megvannak még? elektromos antenna? elektromos tető müködik?hátsó bölcső kirohadva? stb
haggyál már a merciddel....jóég.
nem folyik olaj sehol? nem rezonál a kardán-difi? nem szól a difi? nem nyekegnek a müanyagok? nem rángat a kupplung felengedéskor? ha automata nem ránt váltáskor? ha automata már csak padlózásra vált vissza vagy karral? nincs szétülve a vezetőülés? elektromos fejtámlát láttál már müködöképest? nincs letörve a könyöklő? nem nyekeg a kuplung kinyomó? szívótorkodat leszűkítette már a korom vagy lekötötted már évekkel ezelőtt, csappantyúkkal együtt? ha autómata a klíma mikor müködött utoljára rendesen? motortakarók, kiemelve a termosztátos oldalsó rostéjokat, megvannak még? elektromos antenna? elektromos tető müködik?hátsó bölcső kirohadva? stb
haggyál már a merciddel....jóég.
Kedves testvéreim! Azért gyűltünk ma itt össze, hogy ne legyünk szanaszéjjel, és, hogy építő jellegűleg okoskodjunk.
Már régebben volt az az eset, amikor ponyvatetőt rittyentettem. Akkoriban megosztottam azon jellegű gondolataimat, amik a fenébe, és egyéb helyekre kívánták az…..
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény. A téli, nyári gumi váltogatása bosszantóan sok időt rabol el, még talán időpontot is kell…..
Bár nem sokkal múlott tél, elkél a sapka sál, de azért megérik aminek meg kell.
Kívülről már piros,
de belül még nem az igazi.
Az általam leszabott, de más által beszegett szőnyegek is bekerültek.
A hátsópad környéke teljes egészében helyben készült. Bár nem…..
stofilol
2014.03.02 17:56:12
huhh, készül rendesen ;o
Elhagytátok az eredeti hátsó szélvédőt? Nem csodálkozok rajta, ritka kretén megoldás, és beszerezhetetlen... (és a hátsó, amputált törpéknek való ülést, avagy kis pluszhelyet a csomagoknak teljesen elveszi ha le van hajtva) Nem véletlenül majdnem mindegyiken fóliára van cserélve...
Képekről eszembe jut a kárpitba csak belebiggyesztett anyósülés oldali taposója :D
Vagy a küszöb rostély "nyitója", pálmatexel ragasztott oldalsó takaró kárpitba szegecselve :D
Vagy a kopoltyúk levegőjének a "kapcsolója" (műszerfal alatt baloldalon), mekkora élmény befűzni a kőkemény bovdent, a rideg szilánkosra törő bovden héjjal befűzni oda... pláne ha a vezetékelés után jut eszedbe :D
Elöl a kopoltyú alól kihagytad a gumi peremét? Nemcsodálom :D Nem embernek való azt beszopni oda, hogy szép is legyen
Awww, egy igazi mocsok...
Elhagytátok az eredeti hátsó szélvédőt? Nem csodálkozok rajta, ritka kretén megoldás, és beszerezhetetlen... (és a hátsó, amputált törpéknek való ülést, avagy kis pluszhelyet a csomagoknak teljesen elveszi ha le van hajtva) Nem véletlenül majdnem mindegyiken fóliára van cserélve...
Képekről eszembe jut a kárpitba csak belebiggyesztett anyósülés oldali taposója :D
Vagy a küszöb rostély "nyitója", pálmatexel ragasztott oldalsó takaró kárpitba szegecselve :D
Vagy a kopoltyúk levegőjének a "kapcsolója" (műszerfal alatt baloldalon), mekkora élmény befűzni a kőkemény bovdent, a rideg szilánkosra törő bovden héjjal befűzni oda... pláne ha a vezetékelés után jut eszedbe :D
Elöl a kopoltyú alól kihagytad a gumi peremét? Nemcsodálom :D Nem embernek való azt beszopni oda, hogy szép is legyen
Awww, egy igazi mocsok...
Jó másfél éve nem írtam erről a dögről, hogy száradna bele az olajsár, de tényleg. A Morininek épp ellenkező irányban ment a története, mint kellett volna. Megvettem az imolai börzén talán 1999-ben, roncsként. Afféle vásárfia volt a Kati akkor beszerzett Vespa GT-je mellé.…..
Itt van például az, hogy miért a legpofátlanabb, leghazugabb emberek jutnak a politikai ranglétrán gyorsan fel... Ja, bocs, visszaolvastam, a válasz benne van a kérdésben, úgyhogy ennek a talánynak a megfejtése kipipálva.
Viszont itt van ez a Karmann ajtóhézag. Ez a kis pipamocsok…..
Igen, millió ilyen videó van a neten, és elég hosszú is, de ennél jobbfej ellágyulást is ritkán lát az ember :D
..
Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
..
Mai tesztünk kommentposztja.
..
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Megláttam Őt!
Egy remekbe szabott anyagi összeomlás okán akkoriban egy Golf 1.6 D típusú rémálom kiegyensúlyozatlan tulajdonosa voltam.
A kis méregzsák
Ez az aminek lelke van...Ez az amiről nem tudja szinte senki, hogy mi...Ez az ami hangjával felveri a környéket...és ez az…..
stofilol
2012.06.17 12:36:50
Lengyeléknél is a tuning nem tegnap kezdődött. Ugyanúgy a keleti blokk része volt a nagy tengerparti ország, mint mi, sőt, még autót is gyártottak.A vasfüggöny lebomlása-lebontása után ott is szép számmal jelentek meg a nyugati autók. A már VW-éra alatt született Ibiza is ezek…..
stofilol
2012.06.01 10:20:12
Mitől jó egy épített motor? A drága alkatrészektől? Nem. A sok-sok köbcentitől? Nem. A számtalan munkaórától? Majdnem, de láttunk már kevés melóból csodás vasat és rengeteg időráfordítással készült gusztustalanságot is. Tatár Sándor gépe az ötlettől és a stílustól…..
A napokban ismét szétdobtam egy Karmann Ghiát. azaz csak dobtam volna, ha az amúgy leszerelhető karosszéria nem lett volna az alvázhoz hegesztve. Ezenkívül még precíziósan odavarrták az első kerékdob hátulsó részét lezáró csavaros lemezt is a dobhoz, és a sárvédőhöz. Hát,…..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
stofilol
2012.03.12 11:46:25
Ideje továbbgondolni a regisztrációs adó, illetve a rendszámok kérdését, nem pedig hetente új ötletekkel rettegésben tartani az autósokat. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
stofilol
2012.01.28 16:18:46
@bkp: erre van egy sztorim
futár lennék, egy metálkék hibátlan libertivel, kék szövet borított pizzadobozzal (még leis szoktam mosni mindig a motort)rendes motoros ruhában, szoval nem csövesnek nézek ki mint naggyuk
2011 évvége, 8ker tavaszmező utca, éppen mennék le motorral a járdárol két kocsi között, és egy üvöltö ember tép hátrafele (kiemelném hogy tépett, a kabátnál fogva), hogy takarodjak kocsiátol és mennyek le máshol....
mire letámasztottam a motort hogy akkor beszéljük meg, a faszi bemenekült a kocsiba... (azért egy emberes lökháríton rugást kapott....)
futár lennék, egy metálkék hibátlan libertivel, kék szövet borított pizzadobozzal (még leis szoktam mosni mindig a motort)rendes motoros ruhában, szoval nem csövesnek nézek ki mint naggyuk
2011 évvége, 8ker tavaszmező utca, éppen mennék le motorral a járdárol két kocsi között, és egy üvöltö ember tép hátrafele (kiemelném hogy tépett, a kabátnál fogva), hogy takarodjak kocsiátol és mennyek le máshol....
mire letámasztottam a motort hogy akkor beszéljük meg, a faszi bemenekült a kocsiba... (azért egy emberes lökháríton rugást kapott....)
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Az Árpád-hídra hajtottam fel épp, a buszsávból soroltam át a száguldó autók közé. Félig már lecsavartam a gázmarkolatot a kormányról, de nem bírta tovább a kezem, be kellett látnom: a Gulliver ennyit tud. A sebmérő mutatója ekkor a hetvenegyen táncolt. Még mindig közel…..
stofilol
2011.11.29 08:10:08
Két szóval bővítettem a Totalcar/Totalbike-falkában tiltott kifejezések listáját. Mielőtt még egyszer, utoljára leírom ezeket, megjegyzem, a felelős nem én vagyok, hanem Kőbájker. Lassan két hónapja öljük egymást a Robogóblog főinkvizítorával egy rendkívül fontos kérdés…..
stofilol
2011.10.13 12:30:33
@scheerti:
gondolván erre a verzióra is, eleve ugy vettem a motort hogy kétnyelvű adásvételivel, és teljes olasz papírokkal... (papirók alapján megkerestem a volt tulajt facebookon hogy hogy emlékszik mennyi km volt benne mikor eladta, és csodák csodája nem visszatekert volt... :D ) ha beüt a papirmizéria, csak regisztrálom, kap egy mozaik utcás csók műszakit, és ennyi ... (de futárként, hogy nincs azonosítód külön előny...annyit megyek ott és ahogy akarok, és oda parkolok ahova csak akarok)
vidéki tapasztalatokról... zalaegerszegről tudok beszámolni, közeli ismerőseim: RD 125, anno én honda mtx 80 majd 125, aprilia leonardo 125, piaggio hexagon 180 2t... minden gond nélkül.
megkülönböztetésről továbbra is azt mondom, ha kicserélem 90esre az órát egy liberty-n, nincs ember aki megmondja hogy mekkora a motor...sőt hamég nemment ilyennel, próbakör után sem mondja meg...(annyira gyönge a 9 lóereje a 125-ösnek)
gondolván erre a verzióra is, eleve ugy vettem a motort hogy kétnyelvű adásvételivel, és teljes olasz papírokkal... (papirók alapján megkerestem a volt tulajt facebookon hogy hogy emlékszik mennyi km volt benne mikor eladta, és csodák csodája nem visszatekert volt... :D ) ha beüt a papirmizéria, csak regisztrálom, kap egy mozaik utcás csók műszakit, és ennyi ... (de futárként, hogy nincs azonosítód külön előny...annyit megyek ott és ahogy akarok, és oda parkolok ahova csak akarok)
vidéki tapasztalatokról... zalaegerszegről tudok beszámolni, közeli ismerőseim: RD 125, anno én honda mtx 80 majd 125, aprilia leonardo 125, piaggio hexagon 180 2t... minden gond nélkül.
megkülönböztetésről továbbra is azt mondom, ha kicserélem 90esre az órát egy liberty-n, nincs ember aki megmondja hogy mekkora a motor...sőt hamég nemment ilyennel, próbakör után sem mondja meg...(annyira gyönge a 9 lóereje a 125-ösnek)
stofilol
2011.10.13 12:49:46
@Psziho:
aprilia és egyéb márkáik szorosan vannak yamahahával kismotorok-robogók terén... (motorikusan)
aprilia és egyéb márkáik szorosan vannak yamahahával kismotorok-robogók terén... (motorikusan)
stofilol
2011.10.13 18:32:50
@GERI87:
tévedésben vagy, a váltos kétütemüek nem esznek sokat, egyszerű okból kimélni tudod felváltással (variátorossal szemben, mert csak akkor megy ha nyomod neki), mtx 80 al simán elrohangáltam 3-4ből (konkrétan kevesebbet evett mint a simsonom, azt lesem irom mint ment hzzá képest),ami messze áll a tuningtól, nemis pörög 8 főlé... illetve pögög csak értelme nincs. mtx 125 más, power szelep kiskutyapöcse, cserébe rettenetesen megy...(power "alatt" simán 5 körül volt tartható, de kinyomva a szemét sem tudtad 8 főlé vinni...) Azért vettem mtx "családot", mert kategóriával és konkurenciával ellentétben nem hegyezettek (hegyezett napi használatra valóban nem való, de nem a fogyasztás miatt, hanem mert üzemórás a motor), még csak egy kicsit sem, kinyírhatatlan mindkettőnek a motorja... ha lehetne kapni önindítóst, máig ilyennel járnék.
fogyasztás robogó téren...
kétüteműek:
egy 50es... 4 litertől felfelé a csillagos ég.(aki mást mond hazudik) ok egyszerű: nonstopp fullgázzal mész.
125, tipusfüggő... rs 125-skipper 125 (levegős) 7+++ liter, nagyban vezető függő, mert itt már nemtudsz fullon menni :) , ugyan ez a blokk vizhütéssel runnerben hexagonban jóval jobban fogyaszt akár a 180as is 6+ körül tartható, mindemellé kegyeltenül megy... honda phanteon ami még gyakori, szintén 5+ (más említésre méltó nagy kétütemű nincs)
kétütemünél nemis a nagyobb fogyasztás ami zavaró... mert egy liter nem érdekelne, de a mellé töltendő 4ezer forintos olaj, annál inkább zavaró... fogyasztásra osztva mindjárt 10 fölé löki literben
négyüteműek
50es, van a kinai amiről nemirnék (ami futároknak nincs, nem motor :) , van aprilia scarabeoban, piaggio libertyben, stb tipusaikban, várakozáson felül megy, mint egy gyönge 2t, fogyi olyan erős 3, jó alternatíva
125, mint libertym is, giga plexivel 3.8-4-4.2 , plexi nélkül +-3,5. naggyából összes konkurens ekörül eszik, kivétel a rotax blokkosok, a hegyezés miatt gyönge 4-5 körül...
röviden... tessék kijönni a tévhitekből
tévedésben vagy, a váltos kétütemüek nem esznek sokat, egyszerű okból kimélni tudod felváltással (variátorossal szemben, mert csak akkor megy ha nyomod neki), mtx 80 al simán elrohangáltam 3-4ből (konkrétan kevesebbet evett mint a simsonom, azt lesem irom mint ment hzzá képest),ami messze áll a tuningtól, nemis pörög 8 főlé... illetve pögög csak értelme nincs. mtx 125 más, power szelep kiskutyapöcse, cserébe rettenetesen megy...(power "alatt" simán 5 körül volt tartható, de kinyomva a szemét sem tudtad 8 főlé vinni...) Azért vettem mtx "családot", mert kategóriával és konkurenciával ellentétben nem hegyezettek (hegyezett napi használatra valóban nem való, de nem a fogyasztás miatt, hanem mert üzemórás a motor), még csak egy kicsit sem, kinyírhatatlan mindkettőnek a motorja... ha lehetne kapni önindítóst, máig ilyennel járnék.
fogyasztás robogó téren...
kétüteműek:
egy 50es... 4 litertől felfelé a csillagos ég.(aki mást mond hazudik) ok egyszerű: nonstopp fullgázzal mész.
125, tipusfüggő... rs 125-skipper 125 (levegős) 7+++ liter, nagyban vezető függő, mert itt már nemtudsz fullon menni :) , ugyan ez a blokk vizhütéssel runnerben hexagonban jóval jobban fogyaszt akár a 180as is 6+ körül tartható, mindemellé kegyeltenül megy... honda phanteon ami még gyakori, szintén 5+ (más említésre méltó nagy kétütemű nincs)
kétütemünél nemis a nagyobb fogyasztás ami zavaró... mert egy liter nem érdekelne, de a mellé töltendő 4ezer forintos olaj, annál inkább zavaró... fogyasztásra osztva mindjárt 10 fölé löki literben
négyüteműek
50es, van a kinai amiről nemirnék (ami futároknak nincs, nem motor :) , van aprilia scarabeoban, piaggio libertyben, stb tipusaikban, várakozáson felül megy, mint egy gyönge 2t, fogyi olyan erős 3, jó alternatíva
125, mint libertym is, giga plexivel 3.8-4-4.2 , plexi nélkül +-3,5. naggyából összes konkurens ekörül eszik, kivétel a rotax blokkosok, a hegyezés miatt gyönge 4-5 körül...
röviden... tessék kijönni a tévhitekből
Nem szép sztori ez. Nyilván lesznek majd, akik megjegyzik – lehetett volna máshol autót venni, hiszen a szomszéd most adta el a hibátlan Golf III-asát ennyiért, százezer kilométerrel. Igen, csodák vannak, de ezekben a tesztekben azt szeretnénk modellezni – mit érez az…..
A címválasztás néha annyiban nem konzekvens, hogy már nekem is feltűnt: látszólag minden második posztban csúnyáz valamit a robogóblog. Pedig nem is ez a szándék, korábban mindig ezt dobta a gép. Viszont a mai Vespát elég nehéz lesz leszólni, mert ez a robogó arra…..
Merthogy a rendszám szerint itt van, nem Kínában, még csak nem is az oroszoknál, ráadásul rögtön egy GTI. De valahogy túlságosan ismerős ez az autó. Az a maszk, azok a fényszórók... Hát persze! Előző BMW 5-ösről vannak a lámpák, a hűtőrács pedig, ha jól sejtem, egy Golf 5…..
stofilol
2011.07.29 18:21:13
@pukancs:
óóó te ritka hülye, már elnézést
-semmi, az autón lévő módosítás nem engedély köteles.... (eredeti motor futómű ajtószám ülőhely hasmagasság tengelytáv...minden, de még ha ezek sem egyeznek, de átmegy a soron, nobody gives a single fuck)
-az eredetvizsgán alvázszámot, és motorszámot néznek, semmi mást...
(aztis annyira hogy vittem már eredetvizsgára autót hogy a motorszám a rákötött futón "volt"...)
mezei hármasgolfból annyi van mint a szemét... de tisztességes vr6 valóban ritka
óóó te ritka hülye, már elnézést
-semmi, az autón lévő módosítás nem engedély köteles.... (eredeti motor futómű ajtószám ülőhely hasmagasság tengelytáv...minden, de még ha ezek sem egyeznek, de átmegy a soron, nobody gives a single fuck)
-az eredetvizsgán alvázszámot, és motorszámot néznek, semmi mást...
(aztis annyira hogy vittem már eredetvizsgára autót hogy a motorszám a rákötött futón "volt"...)
mezei hármasgolfból annyi van mint a szemét... de tisztességes vr6 valóban ritka
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kínait.
De ha láttatok volna gyári ATE féknyergeket pl régi mercedesekről, porschékről, VWkről stb... igazi trágya minőség. homoköntött fos, fúrva bele egy lukat ahogy esett, és lemarva sorjásra a felfogató pontjait...
minőség, életveszély? ugyanmár...
nem hőálló festésen vagytok kiakadva.... miért amit rátettek eredetire 0,00001 mikron horganyzás az meddig bírja? fél évesen a mélyrozsdából már nemtudod kimosni a fékport...