Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Flowepower

4 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Több külföldi forrás is megerősítette azt a hírt hogy elkezdődött egy újabb bannolási hullám az Xbox Live hálózatában. A hírek alapján ismét a dvd firmware moddereit bannolja a hálózat úgy mint az előző ilyen májusi akció során melyről részletesen olvashatsz itt. A gépek…..
Flowepower 2008.01.13 21:28:30
youtube.com/watch?v=8Bh9YPMIk44
Mondjuk ha inkább ilyen jellegü felvétellel szórakoztatod a nagyérdemüt,mintegy magadat is beleszőve a videóba Cico,jobb fényt vetett volna rád.Nem hagyhatom szó nélkül Ahmed részvételét az üggyel kapcsolatban,bár utólag korrigált de gyanusak a körülmények amit megpróbálok nem említeni a jelentésemben :)

Felkerült több webolddalra is a december 4-én érkező hivatalos dashboard update teljes részletes listája. Nem részletezném aprólékosan csak kiemelném a legfontosabb pontjait, a frissítések lényegében megegyeznek a napokkal ezelőtt általam már egy cikkben leközölt…..
Flowepower 2007.12.01 19:51:27
je kámon.

www.xbox.com/en-US/support/systemupdates/20071204-features.htm

kellemes olvasgatást :) eltart egy darabig, de érdemes.
Gears of War Halo hype machine 2007.10.04 08:45:00
Master Chief nőbőlEgy David Johnson nevű szobrászművész elképzelte, hogy milyen lenne a Halo sorozat főhőse, ha nő lenne.Az ötletet aztán megformázta lassan szilárduló, gyúrható műanyagból, kifestette, pár extrával megfejelte (csipkeruha, hajfonat), végül a 29 centi magas,…..
Nem kommentelném a következő videót csak egy aranyköpéssel: "A jövőben mindenki híres lehet tizenöt percre.” (Andy Warhol)..
Flowepower 2007.09.24 15:24:15
Rögtön két értékelés is olvasható, elsőként az ausztráliai hivatalos Xbox (OXM) magazin értékelése melyben a maximálisan adható 10/10-es pontszámot adta annak ellenére hogy a cikkben megjegyzik idézném: "A Halo 3 grafikailag hasonlóan néz ki mint a Halo 2, csak…..
Flowepower 2007.09.24 00:41:25
Angolul egy kis adalék

100
GamePro
It's solid gameplay, immense replayability, online functionality and incredible production values will ensure its place in video game history, and it is, without a doubt, a satisfying and fulfilling close to the beloved trilogy[?].

100
GameSpy
The Forge is a gargantuan achievement that puts game design in the hands of players, daring you to be creative and invent a Halo 3 multiplayer experience all your own. Of course, the multiplayer is every bit as astonishing as it has been in past iterations and even eclipses its predecessors in many respects.

100
EuroGamer
The best game yet in one of the best FPS franchises of the era. Better than either of its predecessors, Halo 3 still can't quite escape the category of flawed masterpiece - but this time around, the flaws are so minor that even the most churlish of reviewers would be hard pressed to mark the game down.

100
Games Radar
The single player is bigger and brawnier than anything that's been attempted on a console before. The multiplayer, which already shadowed the competition, has improved to the point of ridiculousness. The new features - Forge, Saved Films, Coop - are frighteningly addictive. And if you don't like any of that, you're always welcome to edit it until you do.

100
1UP
It's hard to imagine a feature of this game that someone won't love... Sure, no one aspect of the game is life-changing on its own, but perhaps the package as a whole is. After all, Halo 3 has enough content to keep you stuck to your controller for weeks, if not months or even years.

100
Pro-G
Halo 3 transcends video games. It is a global entertainment experience. Just as "Lord of the Rings: Return of the King" and "Spiderman 3" brought to a close two of the most lucrative and epic film trilogies of all time, Halo 3 brings to a close perhaps the most complete, engaging and downright fun video game trilogy of all time. There is absolutely no way any Halo fan will be disappointed by this game.
A Silicon Knights kálváriája 2006 márciusában kezdődött - a SK-nak ekkor már meg kellett volna kapnia az UEA3 motort, ám ez novemberig nem történt meg, a tavalyi E3-as emlékezetesen rossz bemutató alatt a csapat által pár hét alatt összedobott engine duruzsolt. Az UE3 ekkor még nem…..
Izelítőt kaptunk a Silicon Knights régóta heggesztés alatt álló játékáról is,a Too Human-ről is. Denis Dyack nyilatkozata szerint is a játék szorosan kötődik a saját story-ához. Ergo erősen történetközpontú. Igaz ez az ízelítő nem lakatja jól az embert,és talán annak is…..
Megérkezett a 2005-ös x360-as launch title folytatása is a PGR4. A legnagyobb és legszembetűnőbb változás az új részben, hogy most már motorra is felpattanhatunk kedvünkre. Amit fontos még megjegyezni hogy nem csak a neves motormárkák közül választhatunk ellenfelet magunknak, pl.…..
Következzék az idei E3 egyik legjobban várt és méltán hypeolt játéka az Assassin's Creed. A Ubisoft nem véletlenül bábáskodik ilyen régóta a projekt felett,a látványos bemutató a konferencián,és az utolsó pixelből is áradó hangulat,egyértelműen  legvárottabb játékok…..
Egy újabb cikk, egy újab játék. Nos ez nem igaz. A játék amiről most írok, a mi kis kedvenc Gearsünk, szívünk csücske. Napról napra játszuk, már nem is számolom az órákat. Éjszakába nyúló, végtelen hent: de mi lehet az oka, hogy ez a töménytelen vér, húscafat és…..
A "The Darkness" egy képregény adoptációból készült belsőnézetes lövöldözős nyomozós akciójáték. A képregény először 1996-ban jelent meg és a kezdetekben nagy sikereket könyvelhetett el magának. Összeségében világszerte egymillió darabot értékesítettek…..
Gears of War Shadowrun előzetes 2007.06.13 19:10:00
Hogyan feküdjek neki ennek a cikknek? Hát nem tudom. Bevezetőt írni talán a legnehezebb, mert ez az a rész, ami felkelti az olvasó érdeklődését, kiváncsiságát. Nah, ez pont jó ide. Shadowrun. Hát azt eszik vagy iszák kezicsókolóm? Nos, legjobb tudomásom szerint játszák, talán…..
Egy francia weblap a  Logic-Sunrise azt állítja hogy a Microsoft megtalálta a megoldást és használja is azt hogy orvosolják a gpu túlmelegedés okozta három piros ledes problémákat (ROD - Ring of Death). A képeken is jól látható a "megoldás" extra hűtést ad a gpu-nak…..
- Honnan nyúljak egy jópofa egyedi hangvételü bevezetőt? Mi a picsát írjak ide hogy eme cikk olvasói felvont szemöldökkel, ráncos homlokkal érdeklődve olvassák tovább hevenyészett gondolataimat ? Háháhá és ennyi talán elég is ahhoz hogy kicsit idesasoljatok,és még az első…..
Újabb képcsokrot bocsájtott ki az Electronic(s) Arts montreáli stúdiója a még egyenlőre fejlesztési stádiumban lévő Army of Two című taktikai TPS játékából. Az összehangolt koperatív akciók megfűszerezve a Gears of War-ból jólismert stratégiai elemek fogják jellemezni a…..
Gears of War Az Xbox 360 és az EU 2007.06.05 08:15:00
Tovább folytatódik a Microsoft európai kálváriája - miután az elmúlt évek alatt több millió eurós beruházásokat voltak kénytelenek elvégezni a Windows különböző változatai esetében, most úgy tűnik, hogy az Xbox 360 kapcsán is kereszttűzbe kerülnek. Az Európai…..
Először is pár dolgot tisztáznunk kell :ez lesz az első cikkem,szóval még bele kell rázódnom a dolgokba,nem kell leharapni a fejem. A második dolog pedig, hogy én mélyen Halo párti vagyok, bár ezt a cikket megpróbálom úgy megírni, hogy a lehető legjobban kiemeljem mindkét játék…..
Flowepower 2007.06.04 01:50:37
Nah beíírok má nem mondjátok hogy egy tuskó paraszt vagyok öhöhhöhöö :) teee! :D dik. Én is pontokba szedném a betüket meg írnám.háháhá idáig kellemesen összefüggéstelen volt a kommentem ,de itt az idő ; 1.a halo irányítása egyértelműen dinamikusabb,szabadabb mozgást tesz lehetővé,de ez nyilvánvalóan a játék két játék jelentős felépítésbeli különbségéből fakad.jobbra balra előre,hátra,fel és le ; minden amit akarsz ide oda ugrálsz,ez tiszta sor a haloban szabadabban lehet mozogni.Aki megbarátkozott a gears mozgásmechanikájával az könnyen az előnyére fordíthatja az apró trükköket.A falhoz tapadás éppoly lehet idegesítő mint amennyire hasznos,és itt sajnos a halonak megy a pont :( .Egy ilyen fontos rendszert egyértelmüvé kellene szerkeszteni,hogy mindenkinek egyenlő esélye legyen,ne pedig a szerencse,vagy rosszabb esetben szerencsétlenség döntsön.Ugye mindenkinek ismerős hogy : -"báázee! elugrani akartam nem az ellenség orra elött a falhoz ragadni !!!!!!!" szóval ez a rész cinkes.Tovább......2.nézet.Ez a rész teljesen szubjektív ,kinek melyik tetszik valaki eleve nem csipázza az fps-eket vki rosszul lesz(szegény Morfi) valakinek meg tök mindegy(szerény jómagam) mindenesetre a tps látványosabb megjelenítést tesz lehetővé már ami a karakterünket illeti abban mindenképpen :).Viszont szinte minden esetben lassabb egy tps játékmenete mint egy fps-é,megmondom őszintén fogalmam sincs miért,lehet a nagy hajtásban igencsak bezavarna a karakterünk térbeli helyfoglalása célzásban ,csakúgy mint mozgásban.Ez persze elméleti kérdés marad mindaddíg amig drumi meg nem buherálja a gow lemezét és felveszi a játék sebességét az 5-szörösére :) Hajrá drumi én szívesen tesztelem ! 3. Fizika szempontjábol nincs szégyenkezni valója egyik játéknak sem,halo-ban kicsit sokrétübben ,árnyaltabban találkozhatunk vele,megint csak a játék sajátosságának köszönhetően.Vannak járművek,különböző eszközök amik befolyásolják a fizikát stb.amik jól néznek ki.Egyéni vélemény,de pl a halóban abszolút nem vagyok megelégedve az ugrásokkal illetve a gravitációval.mintha emberünk tollas madárka lenne.A gránátok dobás utáni viselkedése is ide tartozik amiben én a gears-nek írnám a pontot,mivel ott legalább csinál is valamit a gránát miután eldobtuk a haloban meg nyálas papírgalacsinként odatapad a becsapódási helyhez.A halo gránát sebzésével meg finoman szólva sem vagyok megelégedve,kissé életszerűtlen a hatása konfettit is szórhatnék ilyen erővel :).Ezek a hibák javíthatóak és talán át is állíthatóak,reméljük a legjobbakat.Én megkockáztatnék egy előretolt grafikai összehasonlítást ,amiben a halo sajnos csúnyán elvérzik.Beta ide Gamma oda gyerekek ez lószar :) bocs most taposom a halosok egóját,de én me is vagyok cikkíró csak egy user aki hosszú lére eresztve okoskodik.Egyenlőre esélye sincs szegénykémnek.Egy erősen átlagos látványvilágu fps szerintem.elég sok pc fps-en nőttem fel idáig és egy first party best seller anyámkinnya játéknak nem így kéne kinézni.A "de ez a multis rész a single sokkal szebb lesz,és minden játéknak csúnyább a multija" érvelést meg körberöhögném engedelmetekkel :).Egy ilyen erősen multiorientált játéknál illene megoldani hogy legalább olyan jól nézzen ki mint egy évvel ezelötti vetélytársa,vagy neadj isten csak közelítse meg.Szóval ilyen téren csalódott vagyok.Animációk; itt is sokkal gyengébb a halo a karakterek és egyéb kiegészítő animok a gowban példásan és nagyon látványosan van megoldva.Haloban a járművek mozgása az egyedüli látványosság a karakterek röhejesek :).Ahhhh besokalltam ennyi lenne mára ............................
  Napvilágot látott egy új összehasonlító videó a Vivendi által fejlesztett fps akciójátékból a TimeShiftből. A játékot fejlesztő cég a Saber Interactive akik nevéhez fűződik például a Will Rock című akció fps is, a külömböző kiadóváltások miatt  időt…..