Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Slatyek

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Like A Bus GIF from Bus GIFs   Szegény Péter nagyon szeretné tudni, milyen busz megy el a háza előtt, de nem tudja kibogozni a BKK válaszát. Ne csorbuljon szegény Péter, társadalmilag egyeztessen vele valaki és találjuk ki együtt: van busz vagy nincs busz? Hatalmas nagy csinnadrattával, hogy…..
Csodálatos példája az egymást nem értő, aztán egymást a lövészárok árnyékából tüzelő ügyfélről és ügyfélkapcsolati munkatársról. Utólag, kívülállóként naná, hogy látszik, hogy csúszik félre a beszélgetés, és jut el a viszonylag kulturált formában tálalt, de kétségkívül a te anyádat típusú végszóig.…..
Slatyek 2017.04.03 10:13:47
Pfff.. Azért látom, a kommentelők se olvasnak csak írnak:
"Az előrefizetés menete röviden az alábbiak szerint zajlik:

a Szolgáltató először és külön jelentkezik be a Kártyaközpontba,
megadja a kártyabirtokos "Azonosítószám"-át, nevét és az egyéb szükséges adatokat (igény érvényessége, ügyiratszám (ha van ilyen), szolgáltató e-mail címét).
a szolgáltató a Kártyaközponttól a bejelentkezést követően megadott e-mail címre kap egy "Előrefizetési azonosító" számot ezt közli a Kártyabirtokossal (e-mailen, vagy telefonon),
a Kártyabirtokos ezt követően külön a Kártyabirtokos menüpontján keresztül hagyja jóvá a fizetést a Kártyaközpontban a szolgáltatótól kapott "Előrefizetési azonosító" segítségével, a szolgáltatáscsoport és az előrefizetendő összeg feltüntetésével
Amennyiben a Kártyabirtokos a megadott időpontig az előrefizetési igényt a rendszerben sikeresen jóváhagyja (megtörténik a zárolás), úgy a tranzakcióról mind a Szolgáltató, mind a Kártyabirtokos e-mailben értesítést kap.
Az így kifizetett (zárolt) összeg – a többi SZÉP Kártyával történő fizetéshez hasonlóan – 5 munkanapon belül kerül átutalásra a szolgáltató részére."

Gyk:
Szolgáltató elkéri a 6jegyű azonosítót.
Szolgáltató generáltat magának egy 10jegyű előrefizetési azonosítót, ezt odaadja az ügyfélnek.
Ügyfél ezzel a 10jegyűvel leokézza a banki felületen az előleget.
Nem nehéz ez, és mindegyik kibocsátónál ugyanígy működik, a 10jegyűt nem az ügyfélnek kell kitalálnia.
Lehet, hogy van valami épeszű magyarázata a Telenornak arra, hogy miért csak akkor lehet lemondást intézni náluk, ha ők hívják az ügyfelet,  de nem könnyű nem kiakadt olvasónk konspirációs olvasatára hajlani. Reméljük megírják, hogy mi az igazi magyarázat! Telenor - Megtörtént eset.  Elképesztő,…..
Slatyek 2016.08.03 10:34:53
@Tehetséges ugandai buzi:
Akkor ez lép életbe:

12.4.2.1. Előfizető általi rendes felmondás
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül
felmondhatja 8 napos felmondási idővel.
Az Előfizető részéről történő felmondás esetén az Előfizetői Szerződés megszűnésének
napja – a felek eltérő megállapodása hiányában – az írásbeli felmondás Telenor által
történő átvételétől, illetve szóbeli felmondás esetén annak Telenorral történt közlésétől
kerül számításra.
Az Előfizető 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időt is megjelölhet. Az
Előfizető által a megszüntetés dátumaként megjelölt nap a felmondás megérkezésétől
vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.
Mintha a Coen-tesók piszkáltak volna bele ebbe a sztoriba. Hiába derül ki viszonylag hamar, hogy a szolgáltató hibázott, és hiába ismeri ezt el a Telenor, az orvoslás következményeként valahogy mégis sikerül eljutni az internet lekapcsolásáig. Kedves T. Homár! Mobilinternet…..
Nemrég Miki mesélte el, hogyan járta meg a WizzFlex-szel, most Andrea szomorkodja el kb. ugyanazt a sztorit, azzal a különbséggel, hogy ő még többet bukott. Ugyanakkor a fogyvédnek küldött levelében összefoglalt kérdései elég helytállóaknak tűnnek. Futunk mi is egy kört…..
Lehet, hogy a UPC valami tanfolyamon járt, ahol azt tanulta, hogy csak erősen kell akarni a dolgokat és igaz lesz? Mindenestre még van mit tökéletesíteni a rendszeren. Talán el kéne dönteni, hogy mi az akarás tárgya: hogy nincs is hiba vagy hogy már megjavították.  Kedves…..
Slatyek 2015.01.28 08:50:51
@boom2: Folyamat részletesen:
Amikor nincs net, és xar a jelszint, 1221 felhív (persze nem a kék számon).
Ügyintézőnek hiba bejelent, megemlítve, hogy már megtörtént az áramtalanítás, nem véletlenül telefonál az ember mobilról. Ügyintézőt megkérni, hogy ugyan próbáljon már meg fellépni távolról, és nézzem meg a értékeket, mert nagyon nem jók.
a) ügyintéző béna, kapcsol műszakishoz B) ügyintéző normális, látja hogy nem kóser, küldi a szerelőt.
Mindkét esetben hangozzon el, hogy hibajegyet rögzítse szépen, indul a 72 óra. (Ha a szerelő kiszáll és nem talál hibát, megkérni hogy nézze már meg a router historyját, ott van benne hogy mikor dobta le a hálózatot)
Ha nem csinál semmit, következő nap újra bejelenteni a hibát,megemlítve, hogy mivel a hiba újra jelentkezett 72órán belül, így nem tekinthető lezártnak az ÁSZF szerint, kötbér a havidíj nyolcszorosa az első bejelentés napjától. Ezt megerősíteni nekik írásos panaszbejelentésben is, kérve a konkrét előfizetői pont 24 órás logjait, ami szerint minden a legnagyobb rendben volt.
Voilá, 7 napon belül minden működni fog.