Adatok
Slatyek
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Like A Bus GIF from Bus GIFs
Szegény Péter nagyon szeretné tudni, milyen busz megy el a háza előtt, de nem tudja kibogozni a BKK válaszát. Ne csorbuljon szegény Péter, társadalmilag egyeztessen vele valaki és találjuk ki együtt: van busz vagy nincs busz?
Hatalmas nagy csinnadrattával, hogy…..
Tékozló Homár
Heti karakán ügyfél vs. kioktató ügyfélszolgálatos: "Kedves ügyfél! Mi is javasolni akartuk, hogy keressen más szállást!"
2017.04.01 08:50:21
Csodálatos példája az egymást nem értő, aztán egymást a lövészárok árnyékából tüzelő ügyfélről és ügyfélkapcsolati munkatársról. Utólag, kívülállóként naná, hogy látszik, hogy csúszik félre a beszélgetés, és jut el a viszonylag kulturált formában tálalt, de kétségkívül a te anyádat típusú végszóig.…..
Slatyek
2017.04.03 10:16:02
Lehet, hogy van valami épeszű magyarázata a Telenornak arra, hogy miért csak akkor lehet lemondást intézni náluk, ha ők hívják az ügyfelet, de nem könnyű nem kiakadt olvasónk konspirációs olvasatára hajlani. Reméljük megírják, hogy mi az igazi magyarázat!
Telenor - Megtörtént eset.
Elképesztő,…..
Slatyek
2016.08.03 10:34:53
@Tehetséges ugandai buzi:
Akkor ez lép életbe:
12.4.2.1. Előfizető általi rendes felmondás
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül
felmondhatja 8 napos felmondási idővel.
Az Előfizető részéről történő felmondás esetén az Előfizetői Szerződés megszűnésének
napja – a felek eltérő megállapodása hiányában – az írásbeli felmondás Telenor által
történő átvételétől, illetve szóbeli felmondás esetén annak Telenorral történt közlésétől
kerül számításra.
Az Előfizető 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időt is megjelölhet. Az
Előfizető által a megszüntetés dátumaként megjelölt nap a felmondás megérkezésétől
vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.
Akkor ez lép életbe:
12.4.2.1. Előfizető általi rendes felmondás
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül
felmondhatja 8 napos felmondási idővel.
Az Előfizető részéről történő felmondás esetén az Előfizetői Szerződés megszűnésének
napja – a felek eltérő megállapodása hiányában – az írásbeli felmondás Telenor által
történő átvételétől, illetve szóbeli felmondás esetén annak Telenorral történt közlésétől
kerül számításra.
Az Előfizető 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időt is megjelölhet. Az
Előfizető által a megszüntetés dátumaként megjelölt nap a felmondás megérkezésétől
vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.
Tékozló Homár
Milyen lehet, amikor a Telenor nem ismeri el, hogy hibázott? / Frissült fogyasztóvédőink véleményével
2015.10.06 14:27:00
Mintha a Coen-tesók piszkáltak volna bele ebbe a sztoriba. Hiába derül ki viszonylag hamar, hogy a szolgáltató hibázott, és hiába ismeri ezt el a Telenor, az orvoslás következményeként valahogy mégis sikerül eljutni az internet lekapcsolásáig.
Kedves T. Homár!
Mobilinternet…..
Nemrég Miki mesélte el, hogyan járta meg a WizzFlex-szel, most Andrea szomorkodja el kb. ugyanazt a sztorit, azzal a különbséggel, hogy ő még többet bukott. Ugyanakkor a fogyvédnek küldött levelében összefoglalt kérdései elég helytállóaknak tűnnek. Futunk mi is egy kört…..
Slatyek
2015.07.31 16:51:03
@Slatyek: Csak félregépeltem, helyes matek
A jegy 2x100ezer
B jegy 2x0ezer
így fizetendő
A jegyre 70-100 + 70-100 =0ezer
B jegyre 70-0 + 70-0 = 140ezer
Ne vigye magával a második személyt, és egyből nem kerül semmibe módosíttatnia a jegyét...
A jegy 2x100ezer
B jegy 2x0ezer
így fizetendő
A jegyre 70-100 + 70-100 =0ezer
B jegyre 70-0 + 70-0 = 140ezer
Ne vigye magával a második személyt, és egyből nem kerül semmibe módosíttatnia a jegyét...
Lehet, hogy a UPC valami tanfolyamon járt, ahol azt tanulta, hogy csak erősen kell akarni a dolgokat és igaz lesz? Mindenestre még van mit tökéletesíteni a rendszeren. Talán el kéne dönteni, hogy mi az akarás tárgya: hogy nincs is hiba vagy hogy már megjavították.
Kedves…..
Slatyek
2015.01.28 08:50:51
@boom2: Folyamat részletesen:
Amikor nincs net, és xar a jelszint, 1221 felhív (persze nem a kék számon).
Ügyintézőnek hiba bejelent, megemlítve, hogy már megtörtént az áramtalanítás, nem véletlenül telefonál az ember mobilról. Ügyintézőt megkérni, hogy ugyan próbáljon már meg fellépni távolról, és nézzem meg a értékeket, mert nagyon nem jók.
a) ügyintéző béna, kapcsol műszakishoz B) ügyintéző normális, látja hogy nem kóser, küldi a szerelőt.
Mindkét esetben hangozzon el, hogy hibajegyet rögzítse szépen, indul a 72 óra. (Ha a szerelő kiszáll és nem talál hibát, megkérni hogy nézze már meg a router historyját, ott van benne hogy mikor dobta le a hálózatot)
Ha nem csinál semmit, következő nap újra bejelenteni a hibát,megemlítve, hogy mivel a hiba újra jelentkezett 72órán belül, így nem tekinthető lezártnak az ÁSZF szerint, kötbér a havidíj nyolcszorosa az első bejelentés napjától. Ezt megerősíteni nekik írásos panaszbejelentésben is, kérve a konkrét előfizetői pont 24 órás logjait, ami szerint minden a legnagyobb rendben volt.
Voilá, 7 napon belül minden működni fog.
Amikor nincs net, és xar a jelszint, 1221 felhív (persze nem a kék számon).
Ügyintézőnek hiba bejelent, megemlítve, hogy már megtörtént az áramtalanítás, nem véletlenül telefonál az ember mobilról. Ügyintézőt megkérni, hogy ugyan próbáljon már meg fellépni távolról, és nézzem meg a értékeket, mert nagyon nem jók.
a) ügyintéző béna, kapcsol műszakishoz B) ügyintéző normális, látja hogy nem kóser, küldi a szerelőt.
Mindkét esetben hangozzon el, hogy hibajegyet rögzítse szépen, indul a 72 óra. (Ha a szerelő kiszáll és nem talál hibát, megkérni hogy nézze már meg a router historyját, ott van benne hogy mikor dobta le a hálózatot)
Ha nem csinál semmit, következő nap újra bejelenteni a hibát,megemlítve, hogy mivel a hiba újra jelentkezett 72órán belül, így nem tekinthető lezártnak az ÁSZF szerint, kötbér a havidíj nyolcszorosa az első bejelentés napjától. Ezt megerősíteni nekik írásos panaszbejelentésben is, kérve a konkrét előfizetői pont 24 órás logjait, ami szerint minden a legnagyobb rendben volt.
Voilá, 7 napon belül minden működni fog.
Helyszín: 1088 Bp., Lőrinc pap tér 4. Látogatás: 2009. július 29. 17:45-22:15 Bezárt, megszűnt!
> Még a mosdók jelölése is répa meg barack, bár pálinkát csak egyikből tartanak, a másik meg mehet a levesbe...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A meghirdetett javaslat az alábbi linken olvasható: https://bkk.hu/te/m3-del/"
Tegnap volt magyar erettsegi, poszter atment rajta?
Csak mert ezutan jon a II.pont a cikkben, hogy vegul mi valosul meg a potlas idejere a fenti javaslatokbol...