Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cseross

39 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A hír igaz  Kovács Nándor az Iprospect Hungary vezetői székéből átigazol az Iprospect Ausztrália élére regionális vezetőként. Júliustól Kovács Nándor veszi át ügynöksége osztrák cégének vezetését. Új pozíciójában, pécsi székhellyel az Iprospect osztrák, svájci…..
Oldalunkat a korábbi kutatásaink alapján a városi AB 18-49 évesek olvassák. Emellett az interneten itt vannak jelen legnagyobb arányban a rejtőzködő milliárdosok is, így ideális hirdetési felület lehet minden olyan márka számára, mely ezt a prémium célcsoportot szeretné a…..
Több nagy webes szolgáltató is kitörölhetetlen cookie-kkal biztosította be magát a személyes adatait féltő felhasználók ellen. A KISSMentrics analitikai céggel együttműködve 25 cég, köztük a Hulu, az iVillage, a Spotify és a GigaOm használta az ETags nevű megoldást,…..
A Parlament elfogadta az új Egységes Hírközlési Törvényt, melynek az online piacot érintő egyik legfontosabb része az Európai Uniós cookie szabályozás implementálása volt. Ez a korábbi aggodalmak ellenére végül olyan jól sikerült, hogy a helyi szakma öröme mellett az IAB…..
Obama 2008 kampányát sokan a közösségi média diadalmeneteként aposztrofálták, az Egyesült Államok első színes bőrű elnöke ugyanis nagyon sokat köszönhetett a social media-n keresztül megszólított tömegeknek. Úgy tűnik, hogy a 2012-es választásokkor már más eszközöket is…..
Az IAB idén februárban mutatta be legújabb banner formátumait, melyekből kettőt már az Adverticum AdServer NG felhasználói is használhatnak. A Filmstrip és Csúszó (Slider) display típusok közös tulajdonsága, hogy a felhasználó az oldal elhagyása nélkül juthat plusz…..
A táblagépek megjelenése új kihívások elé állította a tartalom előállítókat, hiszen a platform számos előnnyel rendelkezik, de még mindig nem teljesen világos, hogy milyen módon lehet belőle kihozni a maximumot, még mindenki csak az útkeresés fázisában van. A kiadóknak a…..
Az online hirdetések mérése mindig is érdekes kérdés volt, hiszen míg más médiumok esetén egységes normák szerint értékesítik és értékelik a reklámokat (gondoljunk csak a GRP-ra), addig az internetes piac számos mutatóval rendelkezik. Természetesen ez egy felől előnyt is…..
A display piac egyik fő mozgatórugója jelenleg a perszonalizáció. A viselkedés alapú hirdetések, a minél nagyobb relevancia, a személyre szabott kreatívok azok, amelyek sikeresek lehetnek ebben a reklámzajtól terhes közegben. Minden piaci szereplő azt vallja, hogy a lehető…..
A New York-ban megrendezésre kerülő Internet Week konferencián Neal Mohan, a Google Display Advertising alelnöke, tartotta a keynote előadást, melyben a display piac várható jövőjéről beszélt. Szót ejtett többek között a hirdetések számáról, engagementről, mérésről és a…..
Az idei enter!digital új buzzword-el gazdagította a hazai marketinges szakmát. A korábban már több helyen is előforduló gamification május 26.-án a konferencia középpontjába került, és a résztvevők, illetve a beszámolók alapján az érdeklő többség is kicsit közelebb…..
Az online hirdetések adta célzási megoldások lehetővé teszik a hirdetőknek, hogy hatékonyan elérjék a célcsoportjukat, és csökkentsék a meddőszórásukat. De vajon hányan használják ki az ebben rejlő lehetőségeket, és az optimalizáció hogyan hat a költésekre?…..
A kattintások és a display hirdetések viszonya mindig érdekes kérdéseket vet fel, akár médiavásárlásról, konverzióról vagy a kattintók személyéről legyen is szó. A még mindig első számú mutatószámként viselkedő értéket a kampánycéloktól függetlenül akarják…..
A húsvéti nyuszi idén meglátogatta az AdServer NG adminfelületét is, és arra járva számos meglepetést pottyantott maga után. Az adminon különböző zugaiban elhagyott easter egg-ek felkutatása Rátok, az NG felhasználóira vár! Gondoltunk azokra is, akik még nem rendelkeznek…..
A hirdetéskiszolgálók szemszögéből milyen utat járnak be az online hirdetések, eközben mekkora adatforgalommal kell megbirkóznia az Adverticum AdServernek és milyen technológiai kihívásokat kell leküzdenünk, hogy az internetes felhasználóknak megjelenjenek a bannerek, a…..
Az adományokból élő szervezetek számára a legnagyobb problémát a média megjelenés, az üzenet tömeges eljuttatása okozza. A kis alapítványok 0 felé konvergáló médiabüdzséjéből ritkán futja országos TV-kampányra, széles közönséget elérő megoldásokra, ezért…..
A hazai piacon tevékenykedők számára meglepő tud lenni, hogy szomszédainknál mennyire más az internet, az online hirdetői piac, mint itthon. A közép- és kelet-európai régió országai sok mindenben eltérnek egymástól,az internet fejlettsége, elterjedtsége, a reklámozásban…..
Billboard, Filmstrip, Portrait, Pushdown, Sidekick, Slider. Az új formátumok neve már korábbról ismerős lehet, sőt vannak olyan banner típusok, melyeket már most ezekkel a nevekkel illetünk, ugyanakkor az IAB által prezentált megoldások új utat mutatnak a display piac szereplőinek,…..
Célozni jó. Ez különösen igaz az internetes hirdetések esetén, ahol ehhez számos megoldás is rendelkezésre áll. Bármely targetálásról is legyen szó, a megfelelő célközönség elérése a végső cél, melyet (sarkítva) vagy a felhasználókra való célzásával érhet el a…..
Érintés, folyamatos internet kapcsolat, kötődés az eszközhöz. Bár az okostelefonok és a táblagépek a laikusok számára csak a méretükben különböznek, de a felhasználói szokások és ezzel együtt a reklámokhoz való viszony is nagyban különbözik annak függvényében, hogy…..
Kisebb képernyő, hasonló tartalom, de a hirdetések nem maradhatnak el. Kérdés, hogy az utóbbi pár évben jelentősen megnövekedett kijelzőméretet, hogyan kell kihasználnia a reklámozóknak. A számítógépes böngészéshez hasonló élményt nyújtó okostelefonok is az…..
Az új funkció segítségével az AdServer NG felhasználói már azelőtt ellenőrizhetik a weboldalba épített bannert, mielőtt elindítanák az éles kampányt. A Live Preview kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a speciális megjelenésű bannereket ne csak  a tesztoldalakon…..
2011-ben is jelentkezünk évértékelő postunkkal, ahol az ADV és CT számok tükrében mutatjuk meg, hogyan alakult a display piac az Adverticum szemszögéből.   A számok Néhány érdekesség a tavaly kiszolgált hirdetésekkel kapcsolatban. A tavalyi évvel ellentétben most a…..
A férfiak vagy a nők nyitottabbak a viselkedés alapú hirdetésekre, hogy viszonyulnak a korábbi internetezési szokásaik alapján kapott reklámokhoz az idősek? Kinek éri meg így hirdetni? Demográfiai adatok a behavioral targeting-el kapcsolatos attitűdökről! A Burst Media által…..
Boldog karácsonyt és sikerekben gazdag újévet kíván az Adverticum csapata!..