Adatok
majomláda
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nevetséges, ahogy a gagyi 3D-s tévékre próbálják átállítani az embereket, amikor pedig az 50-es évek óta nem sikerült használható szintet elérnie a technológiának. Még mindig szemüveget kell viselni, és érdemes 1-2 méter távolságra ülni a tévétől a tökéletes hatás…..
majomláda
2011.11.08 10:35:40
Francba, állítólag a Cora-ban 7 db szemüveget adnak a tv mellé.
majomláda
2011.11.08 10:39:32
@Attila64: lemaradt az "A" betű a szó elejéről!
majomláda
2011.11.08 10:49:29
Tékozló Homár
Álnorvég egyetemista Budapesten, avagy nigériai banki átutalásos lenyúlás
2011.09.26 11:08:00
Loretta egy már-már néphagyománynak számító lehúzást szopott be. A "kéne még X pénz, hogy hazajussak" metódus mára odáig fejlődött, hogy valódinak tűnő bankszámlakivonatot is photoshoppolnak az áldozatnak (hogy vissszautalták a kölcsönt), amin már csak a…..
László nem ül a babérjain, amíg a kormány megmenti körülöttünk az egész országot, hanem maga is lokális nemzetmentésbe kezdett. A Tescoban találkozott ezzel az 1%-os gyümölcstartalmú folyadékkal, aminek ráadásul a színezőanyaga is káros a gyermekekre.Tegnap este a Budakeszi…..
majomláda
2011.09.20 08:52:35
@_Zsoo: Akkor te valószínűleg csak az otthon hagyományos módszerekkel készült szörpikét iszod, mert a boltban kaphatók mindegyikben van adalékanyag.
Esküszöm, hogy a Homár nem alakul át backdoorügyi közlönnyé, de a papír, amit Majomláda házában kitettek, ellenállhatatlan. A tréfa tárgya a közös képviselő kiborulása. Emberünk képtelen volt elviselni, hogy egy dilinyós lakó zaklatja, így válaszlépésre szánta el magát,…..
majomláda
2010.09.06 11:50:40
@Joindulat SC: És a nénivel találkoztál már aki mindig hangos jonnnnnapppootttt-tal köszön és cigit kunyerál? Neki is van valami apró problémája.
majomláda
2010.09.06 12:15:40
@horex: Köszi, néha még barbár harcosokat is látok, itt túrják a kukákat a ház mögött.
majomláda
2010.09.06 12:17:32
@enamel: Nem gúnyolok ki senkit, tiszteletben tartom a Őket, amíg engem nem zaklatnak.
A múlt héten már egy reklámdilemma erejéig feszegettük azt a gyakorlatot, amivel a reklámok igyekszenek mágikus kifejezéseket, tudományosnak hangzó, kreált vagy éppen valós termékelőnyöket és exotikus, sokszor beazonosíthatatlan terméktulajdonságokat beleépíteni a reklámok…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz