Adatok
Rallyefan81
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Autófília szerkesztői kevés dologban értenek egyet, és ez így van jól. Én például sértőnek éreztem, hogy Következő Vásárló Miklós barátunk, kedvenc idomított plüssmedvénk, az Autófília szivaccsal bélelt lelkiismerete olyan dolgokat vágott szeretett és tisztelt Lacink…..
Megszokhattuk, hogy a BMW reklámjaiban szívesen fricskázza a konkurenciát. Legutóbbi reklámfilmjükben az Audinak mutatnak be. Szerintem elegánsan. (Forrás: emgCarTech)
Katt a filmhez!
..
Az úgy volt, hogy gondoltam egyik pénteken kocsival megyek melóhelyre. Egyrészt megmutatni kollégának, másrészt kimenni kicsit autózni. Oké, muka után kocsiba be, M7 felé torlódás, hát M1-M7 közösön dugó, leállóban húznak el egyesek, aztán M1 felé már nem volt sor, mondom…..
Rallyefan81
2009.08.06 23:50:52
@goes: " goes 2009.08.04. 14:55:45
Egyébként ki volt az az állat, aki így megtépte ezt a bilincset a csövön?"
Senki nem tépte meg a csövet, hanem a nemgyári fagyálló megeszi a szövet erősítést, a gumi pedig megdagad , elgyengül, aztán szakad....
Ezek az "oldmeg paraszt az út szélén bicskával" tanulságosak, életre tanítók... :D
Tyűűű mennyit tudnék ilyet mesélni.. :D :D
Egyébként ki volt az az állat, aki így megtépte ezt a bilincset a csövön?"
Senki nem tépte meg a csövet, hanem a nemgyári fagyálló megeszi a szövet erősítést, a gumi pedig megdagad , elgyengül, aztán szakad....
Ezek az "oldmeg paraszt az út szélén bicskával" tanulságosak, életre tanítók... :D
Tyűűű mennyit tudnék ilyet mesélni.. :D :D
Sokan kérték, sőt, lassan már követeltek képeket CuCUról, amelyekre lassan egy hónapja vártak. Nos, íme, elkészültek. Megtekinthetőek a hajtás után.
INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/rocko/audi_90/feed", "width":"500", "height":"300",…..
Rallyefan81
2009.06.16 23:43:13
@Rocko-:
Roko , Wizardus86-nak igaza van , az első Quattro-nak ennyi volt a neve: Audi quattro 1980-ban jelent meg ,a Coupe csak később :) a Coupe quattro pedig még később.. Ő az Audi quattro:
www.autoreview.ru/new_site/year2001/n09/news/800/max/Audi-Quattro.jpg
De ma már Őt becézik ur-quattro-nak , azaz ős quattro... :) ;)
Roko , Wizardus86-nak igaza van , az első Quattro-nak ennyi volt a neve: Audi quattro 1980-ban jelent meg ,a Coupe csak később :) a Coupe quattro pedig még később.. Ő az Audi quattro:
www.autoreview.ru/new_site/year2001/n09/news/800/max/Audi-Quattro.jpg
De ma már Őt becézik ur-quattro-nak , azaz ős quattro... :) ;)
Majd megvettem az autót. Ja, hogy bővebben érdekel valakit a folytatás? Hajtás után olvasható. Vasárnap hajnali kelés, ki tudja mikor, hogy a hajnali 6:58-kor induló személyvonatot elérjem. Elértem, sőt, korábban értem ki. Olyan korai volt, hogy egyetlen hajléktalan se jött oda…..
Rallyefan81
2009.06.11 22:31:50
@Zsomi84:
Az Audi ekkor kezdte felvenni a harcot a béjmvével meg a mercivel kb . :)
Jóval komolyabb alap felszereltség jellemzi , benzines csak 5 hengerrel , Diesel csak turbósként kapható , elöl olyan lámpákkal ,mint a 84 utáni coupe , + olyan lökös + küszöb borítás , 4x108-as osztókörű felni , nagyobb fék elöl , emiatt a felni minimum mérete 14 coll, elöl alap az elektromos ablak tudtommal. pl kb ennyi :)
80-asban ezután (ama bizonyos 84-es face lift ) csak 4hs benzinesek vannak , meg sima és Turbós dinnyés motorok , tulajdonképpen azt az elvet követték, mint a 100-200 testvér párnál...
az utána levő gömbölyű verzióban (typ 89, b3 ahogy tetszik :) )folytatták a dolgot, de aztán abba hagyták a megkülönböztetés ilyen formáját , a B4 80-asnál jött az S2-RS2...
Az Audi ekkor kezdte felvenni a harcot a béjmvével meg a mercivel kb . :)
Jóval komolyabb alap felszereltség jellemzi , benzines csak 5 hengerrel , Diesel csak turbósként kapható , elöl olyan lámpákkal ,mint a 84 utáni coupe , + olyan lökös + küszöb borítás , 4x108-as osztókörű felni , nagyobb fék elöl , emiatt a felni minimum mérete 14 coll, elöl alap az elektromos ablak tudtommal. pl kb ennyi :)
80-asban ezután (ama bizonyos 84-es face lift ) csak 4hs benzinesek vannak , meg sima és Turbós dinnyés motorok , tulajdonképpen azt az elvet követték, mint a 100-200 testvér párnál...
az utána levő gömbölyű verzióban (typ 89, b3 ahogy tetszik :) )folytatták a dolgot, de aztán abba hagyták a megkülönböztetés ilyen formáját , a B4 80-asnál jött az S2-RS2...
Rallyefan81
2009.06.12 00:15:40
@Rocko-:
Jahh igazad van... :S az itthoni 90 quattro donor is tekerős.... :D :P
www.youtube.com/watch?v=u8EG78e7e_w
Jahh igazad van... :S az itthoni 90 quattro donor is tekerős.... :D :P
www.youtube.com/watch?v=u8EG78e7e_w
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A WG+Mittoménmilyen Gyula menjen , akárhová.... Sótlanok , unalmasak, mondják az ilyen-olyan statisztikákat.....Valljuk be, tőlük legalább annyit lehetne szemezgetni baromságokból.... Hozzák át inkább az M1-ről a Moto GP kommentátorokat.... Azok legalább érdekesen közvetítenek, és tudtommal tanult szalmájuk a dolog....