Adatok
Kutykuruty
0 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ön megőrizte a tíz évvel ezelőtti parkolócéduláit? Nem? Akkor lehet, hogy hamarosan kopogtat a végrehajtó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kutykuruty
2012.10.24 21:24:58
Én minden ehhez hasonló ügyben először eldöntöm, hogy jogos-e a követelés. Ha igen fizetek azonnal. Ha nem egyszer vagyok hajlandó személyesen, vagy telefonon beszélni az ügyintézővel. Ha nem sikerül dűlőre jutnunk már hívom is az ügyvéd haveromat, hogy innentől kezdve játsza le ő. Eddig bevált a parkolótársaságtól kezdve telefonos cégig mindenkinél. És még valami. Minden ügyintézővel telefonon folytatott beszélgetést fel kell venni. Például amikor az internet szolgáltatóm el kezdte emelni az árakat, felhívtam, hogy garantálták egy évre az árakat. Mire az ügyintéző, hogy ők ilyet nem mondtak-OK hallgassuk vissza a telefonon lezajlott beszélgetést. Két nap múlva visszahívtak, elnézést kértek, következő hónaptól az eredeti árat számlázták és egy héten belül visszautalták a többletet.
Ezen a ponton gondolunk bele, mennyivel kevesebbet is tudhatna egy bőrkárpit, komfortülés és robotváltó-mentes mezei 508 SW-ben, melynek van csomagtartója, kellemesebb külseje, egy fokkal komfortosabb futóműve van. És mintegy négymillió forinttal olcsóbb. Ez pedig négymillió és…..
Kutykuruty
2012.08.21 14:47:16
@ColT: Részben igazad van és tényleg fölösleges SUV-val szaladgálni a plázákba. Pont az előbbi felhasználók miatt lett sikk szidni a SUV kategóriát. Részben viszont hasznos tud lenni egy emelt alváz és a 4X4 hajtás. Én pl azért vettem egy RAV4-et, mert sajnáltam az Avensisnek odaverni az alját a földutakon. Ha jól megpakoltam, még az utcánkban is volt olyan hely ahol leért a fara. Arra, hogy felmenjek a sípályára fölösleges egy komolyabb terepjáró. Most nyáron Erdályben is volt olyan hely, ahonnan eső előtt gyorsan kimenekültem az Avensisszel, mert eső után már nem ment volna fel. És sajnos be kell vallanom élvezem a 180Le-t és a 400Nm-t, amikor plafonig pakolva boxxal a tetőn emelkedőn is tudok előzni.
Kutykuruty
2012.08.21 15:06:28
@ColT: Szerintem a RA4 is a "cicaSUV" kategóriába tartozik, de mégis el tudok menni olyan helyeken ahol egy normál személyautónak szétverem az alját és télen nem kell hóláncot szerelnem. A 4X4-es skoda, ha emelt a hasmagassága ugyanez a kategória. Csak én ragaszkodom a Toyotához. Az Audi már egy másik történet.
Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a…..
Kutykuruty
2012.06.10 22:27:04
@ne most: "A toyota valóban megbizható, de tervezésben nem ér európai gyártók nyomába"
Ezen mit értesz? Hibrid, elektromos technológia.
"A futómű pld mindegyik toyotánál elég gyenge" Inkább mondjuk úgy, hogy nem sportos, egyébként meg kényelmes. Megbízhatóságra, meg nekem eddig 4 Avensis ment el 150ezer km-t, úgy hogy nem kellett a futóműhöz nyúlni. (máshoz se)
"a fogyasztás is magas" Hát nem tudom, nekem az 1,8-as benzines kombi átlaga 7,8-ra állt be, pedig a tetején nyáron biciklitartó, télen síbox van és többnyire városban és autópályán használom. Ráadásul elég gyakran van telepakolva. Mivel 3 gyerekem van.
"a karosszéria vajból van" Lásd első autó 5 csillagos törésteszttel. Igaz ez a II. széria.
Ezen mit értesz? Hibrid, elektromos technológia.
"A futómű pld mindegyik toyotánál elég gyenge" Inkább mondjuk úgy, hogy nem sportos, egyébként meg kényelmes. Megbízhatóságra, meg nekem eddig 4 Avensis ment el 150ezer km-t, úgy hogy nem kellett a futóműhöz nyúlni. (máshoz se)
"a fogyasztás is magas" Hát nem tudom, nekem az 1,8-as benzines kombi átlaga 7,8-ra állt be, pedig a tetején nyáron biciklitartó, télen síbox van és többnyire városban és autópályán használom. Ráadásul elég gyakran van telepakolva. Mivel 3 gyerekem van.
"a karosszéria vajból van" Lásd első autó 5 csillagos törésteszttel. Igaz ez a II. széria.
Kutykuruty
2012.06.11 11:01:07
@Picollo2: Én azért is szálltam ki ebből a vitából, mert értelmetlennek érzem, hogy bizonygassam, hogy jó autó. Nekem megfelel, ezért nyúzom már a negyediket. Befér a családom, akkor is ha síelni megyünk, befér a felszerelésem ha dolgozom. Egy ekkora benzines kombitól bárki bármit is mond a 7,8-as átlag rendben van. Nekem a menetdinamikája megfelel, pedig rendszeresen nyomok 1200-1500km-es utakat. Az én anyagi lehetőségeimet nem feszíti túl. Nem kell hitelre vásárolnom, jó áron el tudom adni, alkatrészre nem kell költenem, a Casco havi 7000 Ft. Márkaszervízben egy kötelező átvizsgálás 38-40000 Ft. (kb. mint a céges Focusaim).
Kétgenerációnyi kihagyás után a 208-as Peugeot-ban megint megcsillan a zsenialitás. De ésszel kell választani.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kutykuruty
2012.04.18 11:57:08
@Plumper: Nem érdekel mennyibe kerül, elszámolom a cégben, viszont tök kutúráltan néz ki, jól használható, nem kell foglalkoznom az aksi töltésével, együtt működik a telefonnal. Működik a TRC Hegyeshalomtól és maximálisan meg vagyok elégedve vele. Egybe van az Audióval, így egy felületen tudok kezelni mindent.
Kutykuruty
2012.04.18 12:03:49
@ratsche: Igen, a nagyvárosok legtöbb utcája benne van, de csomószor belefutsz olyan címbe, amit nem ismer. Kisebb településeknél meg nem hogy az utcát, de a települést sem ismeri.
Kutykuruty
2012.04.18 12:07:32
@Knorbi: Nézd egy 20 éve működő cégben, ami egyszer sem volt veszteséges ez alatt az idő alatt, ez az összeg kisebb, mint a havi telefonszámlám.
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kutykuruty
2012.03.28 19:44:02
@ommm: A múltkor pattogtam a Focusnál, hogy túl kemény a viágítás és az árnyékos részek részlettelenül sötétek voltak. Mint megírtátok gyári fotók voltak. Ehhez most én is gratulálok. Szép lett. Köszi.
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kutykuruty
2012.02.29 09:56:17
@stellaz1:
"amúgy ezzel az elővárosi közlekedéssel pont azt a probléma, hogy a nagyvárosk az alvóvárosokból beszívják az embereket, így a város túlzsúfolt lesz, a körzetből pedig elszívja a cégeket, stb, így a környéken meg munkahelyek tűnnek el"
Nem vagyok benne biztos, hogy ez így működik. 30 évig laktam Budán, majd kiköltöztem egy elővárosba. A cégemet bent hagytam. Pont a közlekedés és a parkolás, illetve a belváros átépítése miatt hoztam ki a céget is, 12 fő. A haverom ebben a hónapban telepítette ki a Margit krt-ról az 50 főt dolgoztató irodáját. A 250 fős üzemét már eleve az elővárosba építette. Szerintem inkább Bp. esik el az adók egy részétől. A benzin ára nem befolyásolja az ingázást, hiszen így már nem kell ingázni. Viszont lehet, hogy Pestről kell majd kijárni dolgozni.
"amúgy ezzel az elővárosi közlekedéssel pont azt a probléma, hogy a nagyvárosk az alvóvárosokból beszívják az embereket, így a város túlzsúfolt lesz, a körzetből pedig elszívja a cégeket, stb, így a környéken meg munkahelyek tűnnek el"
Nem vagyok benne biztos, hogy ez így működik. 30 évig laktam Budán, majd kiköltöztem egy elővárosba. A cégemet bent hagytam. Pont a közlekedés és a parkolás, illetve a belváros átépítése miatt hoztam ki a céget is, 12 fő. A haverom ebben a hónapban telepítette ki a Margit krt-ról az 50 főt dolgoztató irodáját. A 250 fős üzemét már eleve az elővárosba építette. Szerintem inkább Bp. esik el az adók egy részétől. A benzin ára nem befolyásolja az ingázást, hiszen így már nem kell ingázni. Viszont lehet, hogy Pestről kell majd kijárni dolgozni.
Kutykuruty
2012.03.01 08:23:53
@tonalcar: Mázlista, mi Fövenyesre járunk. Balatonfüreden átszállás + 30 perc vonatozás. Ja viszont előtte Piliscsabáról el kell jutni a Délibe. Piliscsaba-Nyugati-1 átszállással BKV-Balatonfüred-Fövenyes.
160Km-4 óra tömegközlekedéssel. Szóval a feleségem lemegy a gyerekekkel 1 autóval, én meg ingázok a másikkal hétvégeken.
Szóljatok, ha majd le tudok jutni vonattal kb. 2 óra alatt.
160Km-4 óra tömegközlekedéssel. Szóval a feleségem lemegy a gyerekekkel 1 autóval, én meg ingázok a másikkal hétvégeken.
Szóljatok, ha majd le tudok jutni vonattal kb. 2 óra alatt.
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kutykuruty
2012.02.28 00:12:44
@streetsta: Köszi a választ, én egy kalibrált 27-es iMac-en nézem és nálam, bizony elég részlettelenek a sötét részek. Kipróbáltam, hogy csak a shadow-highligt-ot beállítva sokkal kiegyenlítettebbek és részletgazdagabbak lettek a sötét felületek.
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kutykuruty
2012.02.06 10:30:51
@hulyeinformatikus: Nekem eddig 1 Carinám és 4 Avensisem volt. Apámnak vettem egy Corollát. MIndegyiket 150 ezer km-rel adtam el. Kivétel az utolsó Avensist, az megvan a mai napig. Most van benne 98 ezer. Mindegyiket márkaszervizbe hordom. Kopó alkatrészen kívül, még nem kellett vennem semmit. A kötelező szervíz kb. 3-4 ezer forinttal drágább, mint a Focusnak. Én csak a saját tapasztalataimra tudok hagyatkozni és csak 5 Peugeot, 6 Toyota, 2 Focus fenntartásának költségeit tudom összehasonlítani. Számomra messze a Peugeot-k kerültek a legtöbbe. A másik komoly érv, hogy míg a Toyotákat gyorsan, jó áron el tudtam adni, addig volt olyan francia kocsi amitől alíg bírtam megszabadulni.
Kutykuruty
2012.02.06 15:55:56
@kultúrpesszimista: Igen elismerem részben igazad van. Nekem is nagyon tetszenek az 159-es kombik. Meg is néztem egyet a negyedik Avensisem előtt, mert vágyom rá. Sajnos be kellett látnom, hogy arra amire én használom nem felel meg. Egyrészt a csomagtartója nekem kicsi. Sok cuccot kell időnként szállítanom. Ha lenyitom a hátsó üléseket akkor is kisebb, mint az enyém szintén lenyitott ülésekkel. Ráadásul nekem egy olcsón fenntartható olyan autóra van szükségem, amire tényleg számíthatok. Kimegyek vele Genfbe (1250km), dolgozom, majd délután 4-kor közlik estére legyek Párizsban (500km), majd két nap múlva 9'30-kor elindulok haza és estére Budapesten vagyok (1540km). A Toyota a 3 év garancia után is, ha márkaszervizben szervizelem, ingyen adja a teljes Európára érvényes Assistance szolgáltatást. Ezt nem merem bevállalni egy Alfával, így egyenlőre csak irigykedem a 159-es SW-re. De lehet, hogy csak gyáva vagyok.
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról. Mai cikkünk blogposztja...
Az biztos, hogy a világ nem fehérből és feketéből áll. Létezik borzalmasan pocsék utángyártott alkatrész is, mint ahogyan gyári is, hiszen utóbbiak nélkül egyáltalán nem ismernénk a garanciális javítás fogalmát..
Egészen friss fejlemény: a biztosítóm felhívott, hogy minden vissza: az eredeti szerződésemet helyezik vissza, az újra befizetett, illetve fedezetlenségi díjként megfizetett összegeket pedig átvezetik a régi biztosításra. Már csak arra lennék kíváncsi, ezt miért nem…..
Kutykuruty
2011.09.05 20:56:37
@saab cabrio: Én ma kaptam a levelet a centrumtól.
Ostrom utcában parkoltam egy hónapja. Az autómata nem fogadta el a százast. Próbáltam 3db-ot egyik se volt jó. Elmentem a következő autómatához és az se fogadta el. Vissza a kocsihoz és csodák csodája rajta a mikulás csomag. De az ellenőr még ott volt. Mondom neki mi a helyzet, rendes volt ő is próbálkozott, de neki se sikerült megetetnie az autómatát. Végső ötletként próbálkoztunk egy 200-assal. Na azt elfogadta. Szerencsére még a büntetés és a jegy között nem telt el 5 perc.
Az ellenőr mondta, hogy törölteti a büntetést. Erre ma kapok egy csekket 16400 Ft-ról. Holnap telefonálok. Ha nem törlik, megkapja az egészet az ügyvédem, szórakozzon ő velük.
Ostrom utcában parkoltam egy hónapja. Az autómata nem fogadta el a százast. Próbáltam 3db-ot egyik se volt jó. Elmentem a következő autómatához és az se fogadta el. Vissza a kocsihoz és csodák csodája rajta a mikulás csomag. De az ellenőr még ott volt. Mondom neki mi a helyzet, rendes volt ő is próbálkozott, de neki se sikerült megetetnie az autómatát. Végső ötletként próbálkoztunk egy 200-assal. Na azt elfogadta. Szerencsére még a büntetés és a jegy között nem telt el 5 perc.
Az ellenőr mondta, hogy törölteti a büntetést. Erre ma kapok egy csekket 16400 Ft-ról. Holnap telefonálok. Ha nem törlik, megkapja az egészet az ügyvédem, szórakozzon ő velük.
Kutykuruty
2011.09.05 21:09:41
@phrascarica: Igen, sajnos minden fecnit legalább egy évre el kell rakni. Én is így tudok holnap indulni, hogy meg van a parkolójegyem, a parkolóőr azonosító száma és még egy haverom is aki hallotta a beszélgetést.
Három gyermekhez többféle módon juthat az ember: kitartó gyermekszüléssel, jól sikerült második házassággal, az ügyesebbek egy patronból megoldják. Viszont ilyenkor egy csapásra szembesülnek az nagy kérdéssel: milyen autóban fér el három gyerekülés? Mai cikkünk…..
Kutykuruty
2011.07.06 22:04:50
@attila1970: Engem a 2 feleség+3 gyerek érdekelne. Nekünk a második kocsink Focus II és tényleg befér a három ülés.
Kutykuruty
2011.07.06 22:15:56
@1kutya: Azért álmodozni lehet, csak a feleségem nem engedi.
Rengetegen fordulnak hozzánk: autót vennének, mire figyeljenek. Tessék, összegyűjtöttünk egy maréknyi tanácsot a rizikófaktor minimalizálása érdekében. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kutykuruty
2011.05.11 14:59:42
Kutykuruty
2011.05.12 08:01:16
@ColT:
Kiváncsi voltam mennyi idő alatt megy el, így időnként ránéztem.
Két hét alatt elvitték és végig a leadott Km-rel volt hirdetve.
A kocsi nem volt lelakva, tökéletes állapotban volt, simán hihető lett volna a kevesebb futás is.
Kiváncsi voltam mennyi idő alatt megy el, így időnként ránéztem.
Két hét alatt elvitték és végig a leadott Km-rel volt hirdetve.
A kocsi nem volt lelakva, tökéletes állapotban volt, simán hihető lett volna a kevesebb futás is.
Behalt az akksid, és nem tudod, hogyan kell újat venni elektrokémiai gyorstalpaló nélkül? Olvasd el ezt. Vélemények az azonos című írásunkról...
Friss sajtóközleményt kaptunk, még szinte forró. Autós Critical Mass?! Jó vicc. Eltekintve attól, hogy már a név sem túl eredeti, nem ártana, ha valaki végre betöltené azt a szerepet, amire a Magyar Autóklub orvosilag alkalmatlan. A sajtóközlemény nyelvezete nem…..
Ezt a fájdalmas kijelentést egy autófinanszírozásra szakosodott bank alkalmazottjától hallottam. A kijelentés ráadásul nem most hangzott el, hanem már pár évvel ezelőtt. A helyzetet reálisan látó szakemberek már akkor tudták, hogy válság nélkül is hamarosan reformra lesz…..
A fiatal házaspár, ahol anyu vezet, apu meg magyaráz, még a kormányba is belenyúl neki. Nyúlkálhatna inkább máshová, de ne a közúton tanítgassa. Adjon neki vibrátort inkább.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz