Adatok
zippofcy6
0 bejegyzést írt és 567 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rövid pofájú vagy speciális fejformájú kutyák esetében nem könnyű olyan szájkosarat találni, ami kényelmes, és a BKK számára is megfelelő a tömegközlekedéshez. A puli is egy ilyen speciális eset, ezért rákerestem a lehetőségekre és megkérdeztem a BKK-t az ügyről.
"Minden olyan fém, műanyag, textil…..
zippofcy6
2021.05.26 02:06:54
A kutya meg simán hőgutát kap benne, mert nem tud lihegni!
Karotta Közlöny
Míg te alszol, valaki felújítja a Hangyász motorját, és blogol róla
2016.03.07 10:00:22
És ez a valaki nem én vagyok. Egyrészt azért, mert bennem nem az a menő, hogy ügyesen újitok fel motort, hanem az, hogy 14 éve szerepelek kisebb-nagyobb kihagyásokkal a tévében tüskésre ragasztott hajjal, és még mindig nem esett le a fejbőröm a koponyacsontomról.
Másrészt viszont azért se én…..
zippofcy6
2016.03.07 11:49:41
zippofcy6
2016.03.07 20:01:15
@Nancsibacsi: Az megvan hogy egy pályaautónál nem a kinézet a fontos hanem hogy mennyire élvezetes vezetni? A Hangyász ebben sose fogja utolérni a Sagarist, se megbízhatóságban. Egyszerűen azért mert akik tervezték azoknak a tudása messze elmarad azokétól akik a Sagarist, hogy az építési minőségről már ne is beszéljünk.
Ha egy élvezetesen vezethető autót szeretnék magamnak annak nem az a módja hogy megpróbálok építeni egyet. Akkor próbálok meg építeni ha mondjuk a szakterületem a futómű ÉS úgy gondolom hogy olyan korszakalkotó ötletem van amivel jobb autót hozhatok létre mint amit készen megvehetek. Ez esetben is szülségem van még néhány szakemberre hogy az autó többi egységét (pl. hajtás, erőátvitel, stb) megtervezzék.
A 23 év alatt mióta megvan a jogsim alig több mint egy tucat autót vezettem. Mégis tudok annyit hogy ha pályaautót akarok akkor pl. Sagarist vagy Atomot veszek. Nem pedig fogok egy kasznit ami tetszik és belefaragok egy motort meg egy futóművet azt remélve hogy vmi élvezhető dolog fog kijönni belőle.
A 240/280 ZX sose volt sportkocsi. Granturismo volt mint pl. az mk1-2 Supra. Pályára épp úgy nem való mint ahogy egy SUV sem. Pályaautót építeni belőle fából vaskarika. A gond az hogy mindent sportkocsinak hívnak ami dögösen néz ki és 100 lóerő feletti motor van benne. Pedig a Porschék és Ferrarik alatt jelenleg összesen a GT86 meg a legújabb 2 literes MX5 van ami sportkocsi. Talán még a 350/370 HA a súlytól eltekintünk. A többi mind vagy granturismo vagy pedig sportnak kinéző bohócautó. Egyik se pályára való.
Ha egy élvezetesen vezethető autót szeretnék magamnak annak nem az a módja hogy megpróbálok építeni egyet. Akkor próbálok meg építeni ha mondjuk a szakterületem a futómű ÉS úgy gondolom hogy olyan korszakalkotó ötletem van amivel jobb autót hozhatok létre mint amit készen megvehetek. Ez esetben is szülségem van még néhány szakemberre hogy az autó többi egységét (pl. hajtás, erőátvitel, stb) megtervezzék.
A 23 év alatt mióta megvan a jogsim alig több mint egy tucat autót vezettem. Mégis tudok annyit hogy ha pályaautót akarok akkor pl. Sagarist vagy Atomot veszek. Nem pedig fogok egy kasznit ami tetszik és belefaragok egy motort meg egy futóművet azt remélve hogy vmi élvezhető dolog fog kijönni belőle.
A 240/280 ZX sose volt sportkocsi. Granturismo volt mint pl. az mk1-2 Supra. Pályára épp úgy nem való mint ahogy egy SUV sem. Pályaautót építeni belőle fából vaskarika. A gond az hogy mindent sportkocsinak hívnak ami dögösen néz ki és 100 lóerő feletti motor van benne. Pedig a Porschék és Ferrarik alatt jelenleg összesen a GT86 meg a legújabb 2 literes MX5 van ami sportkocsi. Talán még a 350/370 HA a súlytól eltekintünk. A többi mind vagy granturismo vagy pedig sportnak kinéző bohócautó. Egyik se pályára való.
Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian. Igen, tudom, mindenki baromi szabályszerűen közlekedik, soha senki nem hajt gyorsan, és csak azoknak a nénikéje térgyekalácsát, aki meg de. Csak én még nem találkoztam…..
zippofcy6
2015.07.21 23:22:59
@Érdekes: Rendben, támogatom a csengőt. De akkor hozzák vissza a 100 évvel ezelőtti angliai szabályt hogy az autók előtt egy embernek kell futnia, zászlóval.
Rögtön megoldaná a munkanélküliség problémáját is, a közmunkások végre hasznos tevékenységet folytatnának.
Akinek meg pénze van autóra, idézem: "Minden vezető pozícióban, állami állásban, intézményekben, tv-ben, színházban, rádióban, kormányban, bankban, mindenhol ahol pénz van munka nélkül zsidók vannak ..."
na azoknak meg telik a zászlóvivőkre. Még tetszene is nekik, középkori földesuraknak érezhetnék magukat :P
Rögtön megoldaná a munkanélküliség problémáját is, a közmunkások végre hasznos tevékenységet folytatnának.
Akinek meg pénze van autóra, idézem: "Minden vezető pozícióban, állami állásban, intézményekben, tv-ben, színházban, rádióban, kormányban, bankban, mindenhol ahol pénz van munka nélkül zsidók vannak ..."
na azoknak meg telik a zászlóvivőkre. Még tetszene is nekik, középkori földesuraknak érezhetnék magukat :P
zippofcy6
2015.07.21 23:53:42
@HgGina: Kíváncsi lennék hogy tetszene ha a traffipax-al beszedett adóbevételt más adófajtákkal szednék be. Mondjuk ha az ÁFÁt megemelnék 33%-ra, vagy ha a jövedelemadót felemelnék 5%-al. Esetleg a benzin árát 500 Ft-ra.
Így legalább csak azok fizetnek akiknek telik autóra ÉS annyi benzinre is hogy száguldozzanak.
Így legalább csak azok fizetnek akiknek telik autóra ÉS annyi benzinre is hogy száguldozzanak.
Sajtóközlemény
Régi autó új gumival, új autó régi gumival a Continental tesztjén
2015.07.21 16:14:16
Az abroncsok teljesítménye döntően befolyásolja a tapadást és a biztonságot
- A gépjárművek aktív biztonsági rendszereinek teljesítménye nagyrészt az abroncsok tapadásán múlik
- Az elmúlt 15 évben az autók fékútja 20%-kal lett rövidebb
- A prémium gumiabroncsok…..
Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt egy nagyot, és néha ismét visszaszivárog a lakott területekre, hogy ne kelljen kizarándokolni az épített autodrómokhoz vagy a ralipályák szélére.
Hisz nincs annál…..
zippofcy6
2015.07.16 22:01:22
Ez így ugyanolyan faszság mint a kifutópályán rendezett driftversenyek vagy a parkolókban kialakított gokartpályák. Az autósporthoz versenypálya kell. Ha az nincs akkor a "verseny" egy körforgalmas csapatással lesz egyenértékű.
Itt volt pálya. Meg autók. Meg vezetni tudó versenyzők:
youtu.be/7xWL0wCfIFU?t=4m17s
Itt volt pálya. Meg autók. Meg vezetni tudó versenyzők:
youtu.be/7xWL0wCfIFU?t=4m17s
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
Mert bizony, él és virul, 33 évvel a megjelenése után is a Commodore 64 körül olyan kommuna pezseg, hogy az egészen elképesztő. Az elmúlt hetekben több, ehhez kapcsolódó hír is előkerült, most ezekből gyűjtöttem párat.
Ghosts'n Goblins igazi arcade átirat (a Commando…..
zippofcy6
2015.07.03 04:14:38
Az élet eleinte kínszenvedés lesz egy villanyautóval, ha nem kertes házban laksz. Mintha egy benzinkutak nélküli városban kellene járni egy tízliteres benzintank tartalmával. Vélemények az azonos című írásunkról...
Friss híreink: Az első személyes megtekintő minden lebeszélési kísérletem ellenére rögtön megvásárolta az Elnökit. Remélem, boldog tulajdonlásnak néz elébe. Köszönöm mindenkinek az érdeklődést, jó érzés, hogy sok szerető gazdajelölt jelentkezett. És a Z, barátaim, az…..
A januári brand new sarc meteorit becsapódásának második lökéshullámát a környezetvédelmi besorolás körül felcsapó vita hullámokat generált. Az a nagy büdös igazság, hogy én tulajdonképpen eredetileg le is sz*rtam ezt az egészet, mert évente tán’ ha egyszer visz az…..
Az autóbontó nem a világ biznisze, de sok autós számára az egyetlen lehetőség volt a youngtimerezésre. Vélemények az azonos című írásunkról...
"Lehet, hogy azért állnak így, nehogy rájuk nyissák az ajtót" - mondta Winkler, amikor hétfő reggel, a parkolóházunkban azon kapott, hogy kivont Nikonnal lövöm az autókat."Akkor menjenek fel a negyedikre, tele van üres hellyel az a szint. Az ötödik pedig tök üres. Ez…..
zippofcy6
2010.04.12 17:19:50
@evo87: Pontosan !
A politikusoknak is elnézhető hogy növelik az adótokat, és ellopnak belőle annyit amennyit csak tudnak, elvégre felküzdötték magukat a tápláléklánc tetejére !
A cigánynak is elnézhető ha piros lámpánál kirángat az autódból és agyonrugdos, elvégre megvan az ereje és a mersze hozzá !
Ez a természetes kiválasztódás ... a természet ereje ! Vissza a természethez, éljenek a zöldek !
Kinek kell társadalom meg civilizáció, Magyarország az iskolapéldája annak hogy NEM működik !
:P
A politikusoknak is elnézhető hogy növelik az adótokat, és ellopnak belőle annyit amennyit csak tudnak, elvégre felküzdötték magukat a tápláléklánc tetejére !
A cigánynak is elnézhető ha piros lámpánál kirángat az autódból és agyonrugdos, elvégre megvan az ereje és a mersze hozzá !
Ez a természetes kiválasztódás ... a természet ereje ! Vissza a természethez, éljenek a zöldek !
Kinek kell társadalom meg civilizáció, Magyarország az iskolapéldája annak hogy NEM működik !
:P
zippofcy6
2010.04.12 17:40:05
@elinnen: Ez is mind a multik meg gyorsétteremláncok hibája !
Zsírral tömik tele a termékeiket, mert úgy az olcsó. Plusz olyan adalékokat raknak bele amiktől függővé válsz és egyre többet zabálsz.
Így növelik a bevételüket.
Viszont így egyre nagyobb zsírpacnikká váltok.
Vagyis egyre nagyobb autókat kell a gyártóknak készíteni, hogy elférjetek bennük !
Így aztán a parkolóhelyek egyre kisebbek.
Valójában persze nem, csak annak tűnnek.
Vagyis az egész egy érzéki csalódás !
Megoldási javaslat: kiköltözni falura és földet művelni. Így normál méretűként be fogsz férni kisebb autóba is, de autó se kell majd mert falun nincs pláza, a munkahelyedre (mező) meg gyalog mész úgy is. Így parkolóhely se kell, se parkolóház. Sőt bank se, se multi meg gyorsétteremlánc.
De a földművelés nem menő. Szemben pl. a két helyett elfoglaló x5-össel.
Vagy lehet tüntetni a meki előtt.
Csak gyorsan, amíg még lehet fogni a TVs mobilokon a retekklubbot, mert utána unatkozni fogtok !
:P
A menőség csúcsa Magyarország 2010:
Két mozgáskorlátozott parkolóhelyet elfoglaló x5-ös, a szélvédő mögött önkormányzati (esetleg országgyűlési) matrica + rokkantmatrica, tar fej + szamurájkard + bemelegítő.
Na rögtön benedvesedik az összes szöszi aki meglát. Íme az alfa hím !
:D
Zsírral tömik tele a termékeiket, mert úgy az olcsó. Plusz olyan adalékokat raknak bele amiktől függővé válsz és egyre többet zabálsz.
Így növelik a bevételüket.
Viszont így egyre nagyobb zsírpacnikká váltok.
Vagyis egyre nagyobb autókat kell a gyártóknak készíteni, hogy elférjetek bennük !
Így aztán a parkolóhelyek egyre kisebbek.
Valójában persze nem, csak annak tűnnek.
Vagyis az egész egy érzéki csalódás !
Megoldási javaslat: kiköltözni falura és földet művelni. Így normál méretűként be fogsz férni kisebb autóba is, de autó se kell majd mert falun nincs pláza, a munkahelyedre (mező) meg gyalog mész úgy is. Így parkolóhely se kell, se parkolóház. Sőt bank se, se multi meg gyorsétteremlánc.
De a földművelés nem menő. Szemben pl. a két helyett elfoglaló x5-össel.
Vagy lehet tüntetni a meki előtt.
Csak gyorsan, amíg még lehet fogni a TVs mobilokon a retekklubbot, mert utána unatkozni fogtok !
:P
A menőség csúcsa Magyarország 2010:
Két mozgáskorlátozott parkolóhelyet elfoglaló x5-ös, a szélvédő mögött önkormányzati (esetleg országgyűlési) matrica + rokkantmatrica, tar fej + szamurájkard + bemelegítő.
Na rögtön benedvesedik az összes szöszi aki meglát. Íme az alfa hím !
:D
A kis Polskitól a nagy Mercedesig ível autóim kronológiája. Fejlődéstörténet-e ez? Igen, de olyan furcsa, faramuci, kelet-európai módra: a legújabb autóm ugyanis idősebb, mint a legrégebbi lenne – ha nem bontották volna már rég alkatrészeire. Előre szólok, hogy sehol egy…..
Kedves olvasóink! Nagy örömmel jelenthetem be, hogy tegnap késő délután elkészült az egész estés Domsjö Expressz film. Ez nem kis dolog, tekintetbe véve, hogy a 60-70 gigabájtnyi nyers videó borzalmas mennyiségű. Ezt felscriptelni, összevágni, minden kísérő látványelemet…..
Ma egy tanfolyam reális ára 130-150 ezer forint. Aki 50-60 ezerért hirdeti az oktatást, biztosan trükközik, ennyiből még a költségeket sem lehet kigazdálkodni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fejben nyilván sokan lejátszották, hogy megkapják a kiállítás élőben épülő tuning verdáját – Stump Andris szerint egész tisztességes, folyamatos pörgés volt az ajándék V-ös Golf körül a három nap alatt. Tehát bőven voltak olyanok, akik gondolatban a mesterekkel…..
zippofcy6
2010.04.05 20:55:00
@zippofcy6: Jah a motortuningnál annyit még kihagytam hogy néhány autónál létezik profi módon legyártott alkatrész a teljesítménynövelésre ... de abban az esetben meg ezek ÁRA bőven ellensúlyozza azt hogy HA mégse csökken annyival az élettartam.
Ja és a tuningolás olyan lenne mint a belsőépítészet, vagy divattervezés.
Legfontosabb lenne hozzá a JÓ ÍZLÉS.
De általában az autógyárak designereinek jobb az ízlése mint a "tuningmestereknek". :PNekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)
Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.
A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)
De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)
Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.
Ja és a tuningolás olyan lenne mint a belsőépítészet, vagy divattervezés.
Legfontosabb lenne hozzá a JÓ ÍZLÉS.
De általában az autógyárak designereinek jobb az ízlése mint a "tuningmestereknek". :PNekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)
Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.
A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)
De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)
Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.
Az élet útján ott közlekedik a halál is. Ezt egy nagyon okos filmben mondja egy irtó bölcs ember, úgyhogy biztosan igaz lehet. Az mindesetre tény, hogy aki folyton jön-megy, olykor kockázatos szituációkba kerül. Elhárít, megold, megúszik ezekből tízet, húszat, százat, de…..
OT Expós készülődésünk minden, csak nem zökkenőmentes. Van itt minden, ami azzal jár, mikor egy igazán kiadós rendezvényt próbálunk három hét alatt megszervezni. A dohány- és kávéfogyasztás ugrásszerűen megnőtt, egyenes arányban a véreres szemekkel. Picit szívunk, na, de…..
Ja, a lábfejétől, - mondta anno a megboldogult Hofi Géza. Az új vizsgarendszer bevezetése rengeteg kérdést vetett fel az autósok körében. Eredetiségvizsga, zöldkártya, fizetés vagy sem, még az autós társadalom laikus részének is feltűnhet: a kis tócsában akkora a pancsolás, a…..
zippofcy6
2010.02.27 17:16:57
@kormax: Huhh a GT6 és Forza 4 grafikája télleg ütős lesz! :P
zippofcy6
2010.02.27 17:40:55
@kormax: Az első videó végén levő előzés kötelező tananyag lehetne :)
Na mennem kell ... sajnos Magyarországot a 70-es évektől kezdődően mára már annyira eladósították (és iparát annyira leépítették) hogy semmi jóra nem számíthatunk míg a jelenleg hatalmon levő nemzetközi bankárok uralma meg nem szűnik.
Az meg Nostradamus szerint a (7 hónapos?) 3. vh.-val fog csak megszűnni szal ... de hát mint tudjuk jóslatok csak a mesébe meg a hollywoodi filmekben vannak, a politikusok a nép érdekében cselekszenek, a média az igazságot hírdeti (nem pedig egyszerű propagandaeszköz), a nők pedig sose tettetik az orgazmust :P
Na mennem kell ... sajnos Magyarországot a 70-es évektől kezdődően mára már annyira eladósították (és iparát annyira leépítették) hogy semmi jóra nem számíthatunk míg a jelenleg hatalmon levő nemzetközi bankárok uralma meg nem szűnik.
Az meg Nostradamus szerint a (7 hónapos?) 3. vh.-val fog csak megszűnni szal ... de hát mint tudjuk jóslatok csak a mesébe meg a hollywoodi filmekben vannak, a politikusok a nép érdekében cselekszenek, a média az igazságot hírdeti (nem pedig egyszerű propagandaeszköz), a nők pedig sose tettetik az orgazmust :P
zippofcy6
2010.02.27 17:44:33
@Alfato: Mivel a jelenlegi magyarországi vagyonok minimum 95%-a vkinek (leginkább az államnak) való károkozás eredményeképpen jött létre, ezért ezt a törvényrészletet nem alkalmazhatják :P
De ez olyan egyszerű mint hogy a rabszolgának ha van vmilye azt tuti lopta.
Merthogy nem lehet tulajdona.
Épp így a magyar bér- és adótörvények betartásával vagyonra SENKI nem tehet szert.
Szal ... :P
De ez olyan egyszerű mint hogy a rabszolgának ha van vmilye azt tuti lopta.
Merthogy nem lehet tulajdona.
Épp így a magyar bér- és adótörvények betartásával vagyonra SENKI nem tehet szert.
Szal ... :P
zippofcy6
2010.02.18 16:49:13
@Csumpi Hálidéj: Szvsz nem a dolgok (emberek) természete ilyen hanem csak azoké akik uralkodnak a nyugati ("fejlett") országokon. Magyarország is az ő érdekszférájukba tartozik, ezért van fejlődés helyett visszafejlődés, korrpució, sőt lassan anarchia.
A Jobbik is hiába akarja majd kivinni az országot az uralmuk alól, max Vona is "autóbalesetet" szenved majd mint Jörg Haider.
A Jobbik is hiába akarja majd kivinni az országot az uralmuk alól, max Vona is "autóbalesetet" szenved majd mint Jörg Haider.
zippofcy6
2010.02.18 17:52:11
@Dennis01: A rendőrség helyett a határra kellett volna menniük.
Egyik "ismerőst" így fogta meg a kocsi tulaja a román határon ... gyerek mutatta a határőrnek a meghatalmazást, az meg kiszedte a kocsiból, a tulaj meg eléállt és közölte hogy nem az ő aláírása van rajta.
Na persze ma már csak határ van, határőr nincs. Az "ismerős" kapott vmi egy év felfüggesztettet, szvsz simán tíznél több kocsit lopott el csak nem vallotta be soha (nekem sem :) )
Egyik "ismerőst" így fogta meg a kocsi tulaja a román határon ... gyerek mutatta a határőrnek a meghatalmazást, az meg kiszedte a kocsiból, a tulaj meg eléállt és közölte hogy nem az ő aláírása van rajta.
Na persze ma már csak határ van, határőr nincs. Az "ismerős" kapott vmi egy év felfüggesztettet, szvsz simán tíznél több kocsit lopott el csak nem vallotta be soha (nekem sem :) )
zippofcy6
2010.02.18 18:55:44
@Dennis01: Vki ide írta be tegnap vagy tegnapelőtt:
""A főrendőrök mind a bűnöző politikusok pincsikutyái vagy részegen hugyoznak a városban szanaszét."
ezen sz@rrá röhögtem magam ... szal amíg ez a helyzet addig mit várunk a sündőrségtől ?
Legfeljebb üvöltözni tudnak mint a fába szorult féreg a tüntetéseken ... meg pénzt behajtani az államnak.
De miért pont a rendőrség működne egy nem működő országban?
""A főrendőrök mind a bűnöző politikusok pincsikutyái vagy részegen hugyoznak a városban szanaszét."
ezen sz@rrá röhögtem magam ... szal amíg ez a helyzet addig mit várunk a sündőrségtől ?
Legfeljebb üvöltözni tudnak mint a fába szorult féreg a tüntetéseken ... meg pénzt behajtani az államnak.
De miért pont a rendőrség működne egy nem működő országban?
Mogyoródon laksz? Több mint tízéves az autód? Hirdesd meg, de gyorsan, cudar világ jön neked. Vélemények azonos című írásunkról...
Az utóbbi hónapok tán legpontosabban dokumentált sztorijára leltünk a tanulságok hihetetlen tárházát nyújtó Népítélet-rovatban. Pontosan, minden forinttal elszámolva mutatja be az Alfa 156 1.9 JTD-vel töltött időt, okulására mindenkinek, aki hasonló korú és típusú autó…..
Női autó, most már biztos. Ezt a meredek szögben álló pedálsort tűsarkúban kell taposni. Vélemények azonos című írásunkról...
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
zippofcy6
2010.02.03 18:39:31
@ZF2: ha azt hiszed hogy a jelenlegi magyar politikai elitben van egyetlen ember is aki ellent mer mondani a nemzetközi tőkének akkor te nagyon naiv vagy :P
zippofcy6
2010.02.03 22:21:21
@nikó 78: A fidesz eddig se azt tette ... nyuszik mind, csak a répa hianyzik a szájukból.
Rothschildlandia hű helytartói, ahogy az MSZP Izraelé.
(Mivel Izrael Rothschild és a bankárok bábállama ezért a kettő nagyjából ugyanaz ... de csak nagyjából)
Aki többet szeretne tudni a jelenlegi világ urairól annak:
henrymakow.com
Rothschildlandia hű helytartói, ahogy az MSZP Izraelé.
(Mivel Izrael Rothschild és a bankárok bábállama ezért a kettő nagyjából ugyanaz ... de csak nagyjából)
Aki többet szeretne tudni a jelenlegi világ urairól annak:
henrymakow.com
zippofcy6
2010.02.03 23:21:45
@binrashid: De nem véletlenül ! OKKAL !
Nehezen tud beállni egy parkolóba? Lehet, hogy ön tényleg béna, de sokkal valószínűbb, hogy a parkolóhely rettentően kicsi. Vélemények azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz