Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zippofcy6

0 bejegyzést írt és 567 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rövid pofájú vagy speciális fejformájú kutyák esetében nem könnyű olyan szájkosarat találni, ami kényelmes, és a BKK számára is megfelelő a tömegközlekedéshez. A puli is egy ilyen speciális eset, ezért rákerestem a lehetőségekre és megkérdeztem a BKK-t az ügyről. "Minden olyan fém, műanyag, textil…..
És ez a valaki nem én vagyok. Egyrészt azért, mert bennem nem az a menő, hogy ügyesen újitok fel motort, hanem az, hogy 14 éve szerepelek kisebb-nagyobb kihagyásokkal a tévében tüskésre ragasztott hajjal, és még mindig nem esett le a fejbőröm a koponyacsontomról.  Másrészt viszont azért se én…..
zippofcy6 2016.03.07 20:01:15
@Nancsibacsi: Az megvan hogy egy pályaautónál nem a kinézet a fontos hanem hogy mennyire élvezetes vezetni? A Hangyász ebben sose fogja utolérni a Sagarist, se megbízhatóságban. Egyszerűen azért mert akik tervezték azoknak a tudása messze elmarad azokétól akik a Sagarist, hogy az építési minőségről már ne is beszéljünk.
Ha egy élvezetesen vezethető autót szeretnék magamnak annak nem az a módja hogy megpróbálok építeni egyet. Akkor próbálok meg építeni ha mondjuk a szakterületem a futómű ÉS úgy gondolom hogy olyan korszakalkotó ötletem van amivel jobb autót hozhatok létre mint amit készen megvehetek. Ez esetben is szülségem van még néhány szakemberre hogy az autó többi egységét (pl. hajtás, erőátvitel, stb) megtervezzék.
A 23 év alatt mióta megvan a jogsim alig több mint egy tucat autót vezettem. Mégis tudok annyit hogy ha pályaautót akarok akkor pl. Sagarist vagy Atomot veszek. Nem pedig fogok egy kasznit ami tetszik és belefaragok egy motort meg egy futóművet azt remélve hogy vmi élvezhető dolog fog kijönni belőle.
A 240/280 ZX sose volt sportkocsi. Granturismo volt mint pl. az mk1-2 Supra. Pályára épp úgy nem való mint ahogy egy SUV sem. Pályaautót építeni belőle fából vaskarika. A gond az hogy mindent sportkocsinak hívnak ami dögösen néz ki és 100 lóerő feletti motor van benne. Pedig a Porschék és Ferrarik alatt jelenleg összesen a GT86 meg a legújabb 2 literes MX5 van ami sportkocsi. Talán még a 350/370 HA a súlytól eltekintünk. A többi mind vagy granturismo vagy pedig sportnak kinéző bohócautó. Egyik se pályára való.
Belsőség Kreatív traffipaxolás 2015.07.21 20:26:01
Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian. Igen, tudom, mindenki baromi szabályszerűen közlekedik, soha senki nem hajt gyorsan, és csak azoknak a nénikéje térgyekalácsát, aki meg de. Csak én még nem találkoztam…..
zippofcy6 2015.07.21 23:22:59
@Érdekes: Rendben, támogatom a csengőt. De akkor hozzák vissza a 100 évvel ezelőtti angliai szabályt hogy az autók előtt egy embernek kell futnia, zászlóval.
Rögtön megoldaná a munkanélküliség problémáját is, a közmunkások végre hasznos tevékenységet folytatnának.
Akinek meg pénze van autóra, idézem: "Minden vezető pozícióban, állami állásban, intézményekben, tv-ben, színházban, rádióban, kormányban, bankban, mindenhol ahol pénz van munka nélkül zsidók vannak ..."
na azoknak meg telik a zászlóvivőkre. Még tetszene is nekik, középkori földesuraknak érezhetnék magukat :P
zippofcy6 2015.07.21 23:53:42
@HgGina: Kíváncsi lennék hogy tetszene ha a traffipax-al beszedett adóbevételt más adófajtákkal szednék be. Mondjuk ha az ÁFÁt megemelnék 33%-ra, vagy ha a jövedelemadót felemelnék 5%-al. Esetleg a benzin árát 500 Ft-ra.
Így legalább csak azok fizetnek akiknek telik autóra ÉS annyi benzinre is hogy száguldozzanak.
Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt egy nagyot, és néha ismét visszaszivárog a lakott területekre, hogy ne kelljen kizarándokolni az épített autodrómokhoz vagy a ralipályák szélére. Hisz nincs annál…..
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
Mert bizony, él és virul, 33 évvel a megjelenése után is a Commodore 64 körül olyan kommuna pezseg, hogy az egészen elképesztő. Az elmúlt hetekben több, ehhez kapcsolódó hír is előkerült, most ezekből gyűjtöttem párat. Ghosts'n Goblins igazi arcade átirat (a Commando…..
A januári brand new sarc meteorit becsapódásának második lökéshullámát a környezetvédelmi besorolás körül felcsapó vita hullámokat generált. Az a nagy büdös igazság, hogy én tulajdonképpen eredetileg le is sz*rtam ezt az egészet, mert évente tán’ ha egyszer visz az…..
zippofcy6 2010.04.22 23:33:24
IDIÓTÁK !

SOHA nem volt katalizátor egyik autómban sem. Mind megkapta a zöld plakettet "okosba".
És amíg ekkorák az adók, addig mindig meg is fogja ! Mert mindenkinek jól jön az a kis adómentes ... és mindenkinek élnie kell vmiből, ha már a balkáni fizetésekhez svájci adók társulnak !
És ne jöjjetek nekem az álszent "ez erkölcstelen" dumával !
Majd ha az adónkat nem elbékávézzák, eltocsikolják, nem a gurcsány, bajnai, stb semmirekellők híznak rajta, majd akkor meg lesz az erkölcsi alapja az adókövetésnek.
Ha mellé az adók is EMBERI mértékűek lesznek (20% max) akkor majd be is fizetjük őket.
Ha majd a zöldkártya, stb szabályozás is ÉSSZERŰ lesz, és nem csak a pénzlenyúlásról fog szólni (vegyél új autót 3 évente, légy a bankok rabszolgája) akkor majd a szabályokati is betartjuk.

ADDIG MEG TEHETNEK EGY SZÍVESSÉGET !!! :D :P :D

Magyarországon már mindenki szarik a szabályokra. De ez nem a mindenki hibája. Hanem azoké akik az elmúlt 65 évben az ÉSSZERŰTLEN szabályokat hozták.

Érdekes, a zegyetemen (bármennyire csak az a célja hogy agyatlan rendszerszolgákat képezzen) tanították: ha csupán a törvények egyetlen százaléka is ésszerűtlen és betarthatatlan, az az 1% is szörnyű károkat tud okozni a törvényesség betartásának, mivel miatta felmerülhet a kétely a maradék 99%-ot illetően is. Plusz az emberek könnyen hozzászoknak a szabályszegéshez.
"Aki hazudik az lop is." Milyen igaz ... elég megnézni a politikusainkat !

DE MI VAN HA A TÖRVÉNYEK 99%-a ÉSSZERŰTLEN, ÉS HA A FELSŐ TÍZEZER KI IS JÁTSSZA MINDET ?? AZ ÁTLAGEMBERT MI MÁS SZORÍTHATNÁ RÁ EBBEN AZ ESETBEN A JOGKÖVETŐ MAGATARTÁSRA MINT A FÉLELEM ?
A FENTI RENDSZERNEK NEVE IS VAN. ÚGY HÍVJÁK: D I K T A T Ú R A
"Lehet, hogy azért állnak így, nehogy rájuk nyissák az ajtót" - mondta Winkler, amikor hétfő reggel, a parkolóházunkban azon kapott, hogy kivont Nikonnal lövöm az autókat."Akkor menjenek fel a negyedikre, tele van üres hellyel az a szint. Az ötödik pedig tök üres. Ez…..
zippofcy6 2010.04.12 17:19:50
@evo87: Pontosan !

A politikusoknak is elnézhető hogy növelik az adótokat, és ellopnak belőle annyit amennyit csak tudnak, elvégre felküzdötték magukat a tápláléklánc tetejére !

A cigánynak is elnézhető ha piros lámpánál kirángat az autódból és agyonrugdos, elvégre megvan az ereje és a mersze hozzá !

Ez a természetes kiválasztódás ... a természet ereje ! Vissza a természethez, éljenek a zöldek !
Kinek kell társadalom meg civilizáció, Magyarország az iskolapéldája annak hogy NEM működik !

:P
zippofcy6 2010.04.12 17:40:05
@elinnen: Ez is mind a multik meg gyorsétteremláncok hibája !
Zsírral tömik tele a termékeiket, mert úgy az olcsó. Plusz olyan adalékokat raknak bele amiktől függővé válsz és egyre többet zabálsz.
Így növelik a bevételüket.
Viszont így egyre nagyobb zsírpacnikká váltok.
Vagyis egyre nagyobb autókat kell a gyártóknak készíteni, hogy elférjetek bennük !
Így aztán a parkolóhelyek egyre kisebbek.
Valójában persze nem, csak annak tűnnek.
Vagyis az egész egy érzéki csalódás !

Megoldási javaslat: kiköltözni falura és földet művelni. Így normál méretűként be fogsz férni kisebb autóba is, de autó se kell majd mert falun nincs pláza, a munkahelyedre (mező) meg gyalog mész úgy is. Így parkolóhely se kell, se parkolóház. Sőt bank se, se multi meg gyorsétteremlánc.
De a földművelés nem menő. Szemben pl. a két helyett elfoglaló x5-össel.

Vagy lehet tüntetni a meki előtt.
Csak gyorsan, amíg még lehet fogni a TVs mobilokon a retekklubbot, mert utána unatkozni fogtok !

:P

A menőség csúcsa Magyarország 2010:
Két mozgáskorlátozott parkolóhelyet elfoglaló x5-ös, a szélvédő mögött önkormányzati (esetleg országgyűlési) matrica + rokkantmatrica, tar fej + szamurájkard + bemelegítő.
Na rögtön benedvesedik az összes szöszi aki meglát. Íme az alfa hím !

:D
A kis Polskitól a nagy Mercedesig ível autóim kronológiája. Fejlődéstörténet-e ez? Igen, de olyan furcsa, faramuci, kelet-európai módra: a legújabb autóm ugyanis idősebb, mint a legrégebbi lenne – ha nem bontották volna már rég alkatrészeire. Előre szólok, hogy sehol egy…..
zippofcy6 2010.04.11 19:42:23
A Kispolszkival is csak akkor volt gond ha lehajtott roncsot vett az ember.
Anyámnak 89 év végén vettünk egy újat, alig 600 km volt benne.
Már a nem bowdenes inditású volt. (új műszerfal, stb)
Az első pár évben simán vitte a 130-140-et (óra szerint)
A motorjával soha nem volt semmi baj.
Anyám csak akkor vitte szerelőhöz ha már nagyon muszáj volt.
Így pl. a kormánymű zsírozást se kapta meg 5-10 évig .. be is rohadt rendesen.
De megcsinálták, jó lett.
A vég akkor érte el mikor már évente kellett kaszniztatni (kinn állt az utcán egész életében és 2003-ra szétrohadt)
Jah egyszer szétment benne vmi cső és a benzin lecsöpögött a kipufogó mellé ... de azt is a ház előtt vettük észre szal attól meg ment.

Az én autóim:
1990 Lada Samara 1.3 (92-ben) - ezen tanultam vezetni, szal nem az enyém volt.
Akkoriban jónak számított.

1984 Toyota Supra 2.8 170HP (92-94) - mai napig ezt tartom a legjobb autónak. Pedig orrnehéz, de más baja nincs. Meg hogy mára mind szétment már, és alkatrész se nagyon van hozzá. Annyit fogyasztott mint a mostani verdám.

1986 Honda CRX 1.5 100HP (94-95) - ment mint a mérgezett egér. Mindezt max 7 literes fogyasztás mellett. Mai fejjel nem adnám el de az utóda csinosabb volt

1989 Honda CRX 1.6 125HP (95-99) - ez is ment jól, alattam érte el a 100 ezret az órája, tökéletes állapotban volt. Olajcserénél BARNA olajat engedtem le belőle mindig.
Sajna felütöttem a váltóját, elfolyt az olaj, összesült a difi. A bontott váltóba (valszeg szar olajat rakott a szerelő) megégett a kettes szinkron.
Meg nem volt benne klíma se. Meg 5 év nőből is sok nemhogy autóból. A fentiek miatt eladtam. Mai fejjel ezt se adnám el.

1992 Toyota MR2 2.0 156HP (2000-2005) - legdrágább autóm, 1.7 milláért vettem. Súlya miatt nem ment úgy mint a CRXek. Városban max 12 litert fogyasztott. Imádtam a külsejét meg a belsejét. A középmotor közútra hülyeség. Targa csak tavasszal jó országúton.
Klímás volt de az 5 év ... eladtam 1 milláért.

1992 Alfa Romeo 155 Q4 (2005- ) - mindenkinek kell egy Alfa legalább egyszer. Ráadásul ebbe nincs fos bosch :)
Meg akartam egy turbós összkerekes ralliautót :) Megkaptam ... fogyi 10-20 liter között (autópálya 100 km/h - 200 km/h) városban 15. Gyári értéke is ennyi. (a vadiúj 2 ezres benzines turbós alfa motoros autóknak is, lásd tesztek)
Turbót pár évente újítani kell 100 ezerért vagy venni kell bele újabb modellt de akkor hozzá kell írni az elektronikát. Nem rohad, fillérekből javítható de kell ismerős szerelő különben elbasszák és még le is húznak.
A fogyasztás meg az 5 év miatt gondolkodom rajta hogy eladom de már nincs mit vennem. Esetleg egy MX5 de az gyenge meg a kabrió olyan mint a targa. 350Z-t vagy GTR-t vennék de nincs rá pénzem. Dízelt nem akarok mer a szagát se bírom.

A mostani műanyag, 5 évre tervezett autóktól hányok. Eredetiség annyi van bennük mint a magyar TV csatornák műsoraiban. Cserébe rezegtetik a segged alatt az ülést meg tekerik a kormány ha elhagyod a sávot. 2-3-5 évnyi magyar átlagfizetésért. Kösz de inkább nem. Legyen a bankok rabszolgája aki elég ostoba hozzá.
Asszem veszek egy Mantát ... legalább külsőben hozzam a magyar átlag értelmi szintet :P
Belsőség Így vettünk veteránt 2010.04.07 15:13:00
Kedves olvasóink! Nagy örömmel jelenthetem be, hogy tegnap késő délután elkészült az egész estés Domsjö Expressz film. Ez nem kis dolog, tekintetbe véve, hogy a 60-70 gigabájtnyi nyers videó borzalmas mennyiségű. Ezt felscriptelni, összevágni, minden kísérő látványelemet…..
Fejben nyilván sokan lejátszották, hogy megkapják a kiállítás élőben épülő tuning verdáját – Stump Andris szerint egész tisztességes, folyamatos pörgés volt az ajándék V-ös Golf körül a három nap alatt. Tehát bőven voltak olyanok, akik gondolatban a mesterekkel…..
zippofcy6 2010.04.05 20:49:58
Nekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)

Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.

A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)

De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)

Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.
zippofcy6 2010.04.05 20:55:00
@zippofcy6: Jah a motortuningnál annyit még kihagytam hogy néhány autónál létezik profi módon legyártott alkatrész a teljesítménynövelésre ... de abban az esetben meg ezek ÁRA bőven ellensúlyozza azt hogy HA mégse csökken annyival az élettartam.

Ja és a tuningolás olyan lenne mint a belsőépítészet, vagy divattervezés.
Legfontosabb lenne hozzá a JÓ ÍZLÉS.
De általában az autógyárak designereinek jobb az ízlése mint a "tuningmestereknek". :PNekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)

Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.

A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)

De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)

Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.
Az élet útján ott közlekedik a halál is. Ezt egy nagyon okos filmben mondja egy irtó bölcs ember, úgyhogy biztosan igaz lehet. Az mindesetre tény, hogy aki folyton jön-megy, olykor kockázatos szituációkba kerül. Elhárít, megold, megúszik ezekből tízet, húszat, százat, de…..
OT Expós készülődésünk minden, csak nem zökkenőmentes. Van itt minden, ami azzal jár, mikor egy igazán kiadós rendezvényt próbálunk három hét alatt megszervezni. A dohány- és kávéfogyasztás ugrásszerűen megnőtt, egyenes arányban a véreres szemekkel. Picit szívunk, na, de…..
Belsőség Fejétől bűzlik a hal 2010.02.27 12:46:00
Ja, a lábfejétől, - mondta anno a megboldogult Hofi Géza. Az új vizsgarendszer bevezetése rengeteg kérdést vetett fel az autósok körében. Eredetiségvizsga, zöldkártya, fizetés vagy sem, még az autós társadalom laikus részének is feltűnhet: a kis tócsában akkora a pancsolás, a…..
zippofcy6 2010.02.27 17:16:57
@kormax: Huhh a GT6 és Forza 4 grafikája télleg ütős lesz! :P
zippofcy6 2010.02.27 17:40:55
@kormax: Az első videó végén levő előzés kötelező tananyag lehetne :)

Na mennem kell ... sajnos Magyarországot a 70-es évektől kezdődően mára már annyira eladósították (és iparát annyira leépítették) hogy semmi jóra nem számíthatunk míg a jelenleg hatalmon levő nemzetközi bankárok uralma meg nem szűnik.

Az meg Nostradamus szerint a (7 hónapos?) 3. vh.-val fog csak megszűnni szal ... de hát mint tudjuk jóslatok csak a mesébe meg a hollywoodi filmekben vannak, a politikusok a nép érdekében cselekszenek, a média az igazságot hírdeti (nem pedig egyszerű propagandaeszköz), a nők pedig sose tettetik az orgazmust :P
zippofcy6 2010.02.27 17:44:33
@Alfato: Mivel a jelenlegi magyarországi vagyonok minimum 95%-a vkinek (leginkább az államnak) való károkozás eredményeképpen jött létre, ezért ezt a törvényrészletet nem alkalmazhatják :P

De ez olyan egyszerű mint hogy a rabszolgának ha van vmilye azt tuti lopta.
Merthogy nem lehet tulajdona.

Épp így a magyar bér- és adótörvények betartásával vagyonra SENKI nem tehet szert.
Szal ... :P
zippofcy6 2010.02.18 16:49:13
@Csumpi Hálidéj: Szvsz nem a dolgok (emberek) természete ilyen hanem csak azoké akik uralkodnak a nyugati ("fejlett") országokon. Magyarország is az ő érdekszférájukba tartozik, ezért van fejlődés helyett visszafejlődés, korrpució, sőt lassan anarchia.
A Jobbik is hiába akarja majd kivinni az országot az uralmuk alól, max Vona is "autóbalesetet" szenved majd mint Jörg Haider.
zippofcy6 2010.02.18 17:52:11
@Dennis01: A rendőrség helyett a határra kellett volna menniük.
Egyik "ismerőst" így fogta meg a kocsi tulaja a román határon ... gyerek mutatta a határőrnek a meghatalmazást, az meg kiszedte a kocsiból, a tulaj meg eléállt és közölte hogy nem az ő aláírása van rajta.
Na persze ma már csak határ van, határőr nincs. Az "ismerős" kapott vmi egy év felfüggesztettet, szvsz simán tíznél több kocsit lopott el csak nem vallotta be soha (nekem sem :) )
zippofcy6 2010.02.18 18:55:44
@Dennis01: Vki ide írta be tegnap vagy tegnapelőtt:
""A főrendőrök mind a bűnöző politikusok pincsikutyái vagy részegen hugyoznak a városban szanaszét."
ezen sz@rrá röhögtem magam ... szal amíg ez a helyzet addig mit várunk a sündőrségtől ?
Legfeljebb üvöltözni tudnak mint a fába szorult féreg a tüntetéseken ... meg pénzt behajtani az államnak.
De miért pont a rendőrség működne egy nem működő országban?
  Mogyoródon laksz? Több mint tízéves az autód? Hirdesd meg, de gyorsan, cudar világ jön neked. Vélemények azonos című írásunkról...
Az utóbbi hónapok tán legpontosabban dokumentált sztorijára leltünk a tanulságok hihetetlen tárházát nyújtó Népítélet-rovatban. Pontosan, minden forinttal elszámolva mutatja be az Alfa 156 1.9 JTD-vel töltött időt, okulására mindenkinek, aki hasonló korú és típusú autó…..
Belsőség Csúnya gazdagok! 2010.02.03 11:34:00
  Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
zippofcy6 2010.02.03 18:39:31
@ZF2: ha azt hiszed hogy a jelenlegi magyar politikai elitben van egyetlen ember is aki ellent mer mondani a nemzetközi tőkének akkor te nagyon naiv vagy :P
zippofcy6 2010.02.03 22:21:21
@nikó 78: A fidesz eddig se azt tette ... nyuszik mind, csak a répa hianyzik a szájukból.
Rothschildlandia hű helytartói, ahogy az MSZP Izraelé.

(Mivel Izrael Rothschild és a bankárok bábállama ezért a kettő nagyjából ugyanaz ... de csak nagyjából)

Aki többet szeretne tudni a jelenlegi világ urairól annak:
henrymakow.com
zippofcy6 2010.02.03 23:21:45
@binrashid: De nem véletlenül ! OKKAL !
  Nehezen tud beállni egy parkolóba? Lehet, hogy ön tényleg béna, de sokkal valószínűbb, hogy a parkolóhely rettentően kicsi. Vélemények azonos című írásunkról...
zippofcy6 2010.01.29 15:51:35
Ez is azt mutatja hogy még mindig nem elég drága a benzin.
Ha elég drága lenne akkor az embereknek nem telne rá hogy használják az autójukat.

Ez jobb lenne nekik, mert sokkal fittebbek lennének, ha nem mindenhova a kocsival vitetnék a löttyedt seggüket.
Aztán meg jobb lenne a pénztárcájuknak is mert nem kéne kamatot fizetniük a bankoknak, az autóvásárlásra felvett hitel után. Vagy ha már felvették akkor 20 évig is kitartana az autójuk ha egyáltalán nem használják ... sőt, akár 50 évig is. (eladni persze nem lehetne, mert nem lenne rá kereslet)

Jobb lenne a környezetnek is, mert nem menne bele az a sok rákkeltő kipufogógáz. Meg nem lenne globális felmelegedés (aki tagadja ennek valódiságát, javaslom 3 évig terjedő börtönbüntetést kapjon)
Ráadásként ugye a parkolási gondok is rögtön megoldódnának.
A Magyarországi helyzetben úgysincs értelme dolgozni járni (balkáni fizetések és hihetetlenül magas adók, illetve "faszpénz" a gyerekek után a "hátrányos" helyzetűeknek) szórakozni meg járjon mindenki csak gyalog !

Szal a politikusainknak fel kéne vinni a benzin literjének adóját a mostani 200 HUFról 1000 HUFra és rögtön megoldódna a helyzet.
Népünk fitt és egészséges, környezetünk zöld és üde lenne.
A parkolóházak helyén parkok létesülhetnének (nappal a gyerekeknek és családoknak, éjjel a drogosoknak és homároknak)

Hogy mindez még nem történt meg az csak az olajlobbi meglétét bizonyítja. Mert mi másért nincs még a benzin literjének adója 1000 HUF ???

:P