Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Drive_alive

0 bejegyzést írt és 53 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tommi Mäkinenék a rali világbajnoskág finnországi futamára készülnek a GT86 R3-mal 4x4-gyel (?). Szemre, fülre rendben van, de ahogyan azt egy kommentelőnk megfogalmazta, a ralit nem látványra játsszák, de leginkább azért nézik. Bónusz: a videóban feltűnik egy Yaris WRC…..
El nem tudom képzelni, milyen kemény csata ment a négy nagy csapat szervezői között, hogy ki mely pálya közeli nagy objektumot foglalja le magának a verseny idejére. Amit tudni kell, egy nagy csapat szerelőkkel, technikai személyzettel, háttéremberekkel, jutalomutas gyáriakkal együtt…..
Drive_alive 2015.06.13 12:29:43
123
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
Belsőség Örömteli, öreg budi 2014.07.27 06:49:19
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
Drive_alive 2014.07.27 09:32:41
Lassan, de biztosan a legnagyobb esélyesek az idei Le Mans-i győzelemre befejezik a tesztelést. Konkrétan az Audi már ott tart, hogy a hosszú és iszonyatosan gyors egyenesekre finomhangolja az autóit. Ehhez kibérelték a Monza-i versenypályát, kiiktatták az első sikánt és ráengedték…..
Ken Block csapata nagyon ért a videókhoz is, ezúttal a múlt hétvégi amerikai versenyt megelőző tesztjéről készült videót osztották meg a nagyvilággal. Nem kell szeretni a jenki fenegyereket, de azt meg kell hagyni, hogy az ilyen videókhoz nagyon ért. Az némileg árnyalja a…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Drive_alive 2013.01.28 08:40:54
@35up: Tegyük fel, hogy nem ismered Csikóst, csak ezt az egy poszt olvastad tőle. Aki ilyent tud írni, az szerinted annyire hülye (már bocs), hogy az elmúlt 20 év fotóit egyetlen 2 terrás merevlemezen tárolja?
Szerintem biztos nem, és nem gondolnám, hogy aggódnunk kellene az arhívuma miatt. A mi dolgunk az, hogy azért aggódjunk, honnan lesz ennek az autónak karburátora :)
Nem volt nagy hírverés dolog körül. Walter Csabát megkérdezte az egyik ismerőse, ugyan csatlakozna-e a csapathoz, amelyikkel az ADAC 24 óráson egy M3-as BMW-vel indulnak. Csatlakozott. Nem volt tőle hangos a sajtó. Mi kint voltunk a hétvégén, és reméltük, Csaba vágyai szerint…..
Drive_alive 2012.05.22 11:39:43
@Gixef: Félreértettél, ez nem az én véleményem, a rádióban nyilatkozta az 5-ös Aston pilótája, miután kiszállt az autóból, ha jól emlékszem Chris Porrit volt. Én nem mondanék ilyet, életemben nem mentem egyik pályán se, csak nézőként voltam a Nordschleifén, és leszek Le Mans-ban, remélem.
Több mint fél éve már, hogy elkezdtem a Túraautó Hírblog írását, tehát itt az idő, hogy kicsit előre lépjünk. Nem vagyok híve azoknak a változásoknak, amik csak azért történnek, hogy valami más legyen, mint eddig, úgyhogy remélem, inkább fejlődésről beszélhetünk…..
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
var swfVersionStr = "10.2.0"; var xiSwfUrlStr = "playerProductInstall.swf"; var flashvars = { file: "http://dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3", title: "Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés", length: "47:15" }; var params = {}; params.quality = "high"; params.bgcolor =…..
Drive_alive 2012.02.10 17:22:48
Négy évvel az utolsó DTM-futama után, novemberben újra versenyautóba ül Mika Häkkinen. A kétszeres F1-es világbajnok a Le Mans Kupa kínai futamán tér vissza, egy AMG Mercedes SLS GT3-as versenygép volánjánál.Mika Häkkinen és az AMG Mercedes SLS GT3 versenyautó, amivel Csuhajban…..
Drive_alive 2011.10.24 08:24:04
@Real Simon says: Tényleg nem azért, hogy kötözködjek, de a Merci nem nyerte meg a kategóriáját. SP9 GT3-ban indult, és 3 darab R8 LMS után negyedik lett. Itt van a kategóriák szerinti eredmény: adac.24h-rennen.de/uploads/media/Offizielles_Klassenergebnis_Rennen.pdf
25. oldal.
Nem lennék ennyire érzékeny erre, csak ott voltam a versenyen, és tényleg nem nyert a Merci :)
Füley Pistáék már tavaly is bizonyították, hogy az autóbuzi magyar nem ismer határokat, Székelyudvarhelyről immáron zarándoklatképpen látogattak ismét a Zöld Pokolba. 2011. június 28., kedd, Székelyudvarhely Miután a tavalyi nürburgringi kirándulásunk nagyon jól sikerült,…..
Belsőség Elmentek... 2011.04.19 22:53:00
A zárás utáni napon kicsit szomorú hangulatban autóztam ki az OT Expo hűlt helyére. Pár bútordarab, a kanapék és az asztal, valamint a lampiontartó-konstrukció darabjai feküdtek a földön, mint megunt, eldobott dolgok. Köröttük pár autó, papírdarabok és apróságok, emlékek…..
Drive_alive 2011.04.20 10:18:02
@jozsika1971: Érdekes, én 700km-re lakom a parktól, és észrevettem, hogy lesz az expo, sőt, el is mentem megnézni. Megérte.
Hű, az utóbbi nap elég meredekre és húzósra sikeredett, lényegében folyamatosan csapkodtak az élmények, de megpróbálom összefoglalni. Először is változott a program, hiszen az eredetileg 90 percesre tervezett szabadedzést meghosszabbították 150 percesre, valószínűleg azért…..
Cunamit megszégyenítő iramban terjeszkedik a VW Gruppe. Sűrű aknamezőre léptek a teljesen új típussal, bizalmuk rendületlen. De hogy jön ide Szelényi János? Vélemények az azonos című írásunkról...
Drive_alive 2010.06.24 14:48:44
@Joey AK: ---> Autobild (vagy tetszés szerint bármelyik száraz autósújság). Ez itt a Totalcar, és úgy jó, ahogy van.
Most hívott Pista a helyszínről, egészen pontosan a pálya melletti bárból. Volt némi háttérzaj, pedig állítása szerint már alig van autó a pályán. Valóban: az indulók több mint fele kiesett. A Peugeot-k között rosszabb az arány, az ő LMP1-eseik ugyanis egytől egyig…..
Bizonyám, holnap reggelre - mondom nektek - olyan biztos lesz a kezem, mint Dirty Harrynek fénykorában. Életemben ennyi behúzott képet nem készítettem, mostanra már simán lekövetem röptében a legyet koppra húzott telével, támasz nélkül. Mert barommód száguldó versenyautókat…..
Két órányi repülőút, majd a Charles de Gaulle reptér (tudják, a Déesse nagy szerelmese) és Párizs. Ha Róma az örök város, akkor Párizs a nővére, a zsizsegő, folytonosan lüktető Szajna-parti metropolisz. A reptéren már feltűnt egy furcsaság, ám egyelőre még nem…..
Füley István olvasónknak az idén összejött az élet, hiszen az autóbuzéria egyik zarándokhelyén, a Nürburgringen járhatott. És ha már ott volt, fotózott is tisztességgel, ügyesen. A 24 órás versenyt is, melyen sajnos Vida Janiék BMW-je beadta a kulcsot, és a 24h Classic-futamot,…..
Drive_alive 2010.05.20 21:29:34
@B0ka: Sátorban háltunk, voltak jó hálózsákjaink, az egész napos rohangálás után igen jókat aludtunk. Pedig minden szomszédunk hozott 100W+ zenecuccot :)
  Vajon a dízelmotor elég ahhoz, hogy a Mazda lyukat üssön a kategória átlőhetetlen falába? Vélemények az azonos című írásunkról...
Drive_alive 2010.03.19 09:01:05
@L@ckey: "Nem tudom ki mit var egy csomagtartotol." Ugyanaz a bajom a csomagtartóval, amit itt ír: galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/03/15/senki_nem_mondta_hogy_konnyu_lesz/?current_image_num=35&image_size=l

Az én autómnak is ugyanilyen a csomagtartója. Egy hetes utazáshoz tökéletes pakolható, de ha nem töltöd meg, a csomag egész úton csúszkálni fog, felborul, stb.

"De akkor az nem a CX7 és a Mazda problémája."
Sajnos részben de. Mert a többi autó is ugyanazt kapja az újságíróktól.
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
Karesz persze nem bírt magával, szokás szerint mire kettőt pislogtunk, könyékig belenyúlt a motorba. Reggel már jött az esemes: megvan a hiba igazi oka...