Adatok
P405
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nagyon fog látszani, hogy görbe a lökhárító, meg nem is szép a króm
A múltkor írtam, hogy Kormos mester balatoni (nem a tó, a falu!) rezidenciájáról elkerül az autó Csabihoz, hogy rakja össze forgalomképesre, ahogy odavittem. Amúgy a rendkívül gördülékeny…..
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a…..
P405
2012.06.10 20:55:27
@imitv: Lehet, hogy mostanában már ez a felállás, de én egy 20 éves BE3-as PSA-váltóról kontra 9 éves JB3-as Renault váltóról beszélek :-). E kettő között nagy különbség van - a BE3-nál pl még nem volt ellensúly a rudazatban, míg a JB3-nál már igen :-). Kár, mert ugyan a kapcsolási pontosság valóban jobb a Mitsuban, de semmit nem ér, ha mellette megvan az idegesítő trolihang (mutattam váltószerelőnek is + szakszerviz, ez így a természetes, azt mondták)... Ráadásul a váltóolaj mennyisége is kétszerese a BE3-énak, valamint a szerelhetősége is sokkal rosszabb. Tudom, ha szétmegy a differenciálmű, ami típushiba ezeknél a váltóknál, 15 ezer a két csapágy gyári beszállítótól, de akkor még 20 ezer a le-felszerelés is. Sokszor kell ezeket a váltókat generálozni...nagy hiba volt a Mitsubishi részéről, ha már egyszer voltak kész váltók a 4G92-es motorhoz, különböző teljesítményszintekhez igazítva, mi a szarnak tették bele ezt a hulladékot? Mindenki csak szidja, jót még nemigen hallottam róla. Lehet, hogy a gyárban előírt 150 ezer kilométeres ciklus helyett már mondjuk 80 ezernél kellett volna az olajat cserélni, akkor nem tudna kialakulni ez a sírós hang - már csak olyan autóval lenne lehetőség ezt kipróbálni, amiben még nincs ennyi km. 2004-es a legfiatalabb, nem lenne egyszerű vállalkozás felhajtani... Sajnos újkorában nem próbáltam ilyen autót, de tény, hogy a Megane I és II-ben is az 1.4-es motorhoz illesztett váltóknak is van hangja, már újkoruktól fogva!
P405
2012.06.10 22:19:54
@Mérges 1234: Akkor neked lehet, hogy szerencséd volt. Nekem határozottam hallható a hang, a perselyek cseréje nekem is megtörtént, de azért messze nem nevezném tökéletesnek a sokak által szidott 20 éves PSA-váltó után sem!
Ebben az autóban elméletileg tényleg annyi km van, amennyit az óra mutat (első tulaj magánszemélytől vettem, törésmentesen), de a beltere sem a strapabíró európai fajta - márkaszervizben is mondták, a kezelőszervek, karosszéria általános állapota megfelel a futott kilométernek. A váltó hangja is...mindenki csak vállat von, hogy ez ilyen, ez a "normális"...nekem nem. Nekem a japán autó olyan, amibe az ember beül és érzi, elmehetne a Holdig is, ha lenne autóút, olyan kiválóan működik minden. Ez túl műanyagos nekem; bevallom, nem azt kaptam, amire számítottam japán autó gyanánt. Lehet, hogy a Galant annyival jobb, nem kétlem, de ez hiába kissé "morcos" elölről, nem egy szerethető autó, nem ébreszt érzelmeket. Inkább azt, mennyire silány a beltere...
Ebben az autóban elméletileg tényleg annyi km van, amennyit az óra mutat (első tulaj magánszemélytől vettem, törésmentesen), de a beltere sem a strapabíró európai fajta - márkaszervizben is mondták, a kezelőszervek, karosszéria általános állapota megfelel a futott kilométernek. A váltó hangja is...mindenki csak vállat von, hogy ez ilyen, ez a "normális"...nekem nem. Nekem a japán autó olyan, amibe az ember beül és érzi, elmehetne a Holdig is, ha lenne autóút, olyan kiválóan működik minden. Ez túl műanyagos nekem; bevallom, nem azt kaptam, amire számítottam japán autó gyanánt. Lehet, hogy a Galant annyival jobb, nem kétlem, de ez hiába kissé "morcos" elölről, nem egy szerethető autó, nem ébreszt érzelmeket. Inkább azt, mennyire silány a beltere...
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
P405
2012.02.03 16:54:47
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
Mekkora dicsőség lenne, ha lábon hazajönne — a Rozi megvásárlását követő héten végig ez járt az eszemben. Pár másodpercre végül is beindult, a fék remekül működött, kormányozni lehetett; nem igaz, hogy nem lehet megoldani valahogy. Már Szegedről hazafelé azon…..
Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd gyorsan menni? Mai cikkünk blogposztja...
P405
2011.09.07 09:22:14
@ifrance: Igen, ez így van a kártyákkal kapcsolatban. De ne feledd azt sem, hogy már a mai "alsó-középkategóriás" mobiltelefonok is rendelkeznek GPS-vevővel, tehát ugyanúgy tudnak követni, mikor, merre jársz akár méterpontossággal is... Míg egy GPS nélküli telefont a háromszögeléssel nem tudnak olyan pontossággal meghatározni - de mivel hamarosan mindegyik telefon rendelkezni fog GPS-vevővel is, hamarosan egyre kevésbé lehet a "tilosban" járni. Big Bráner figyel...
Egyetértek Shadowbull-lal, ne figyelje már Állambácsi minden lépésünket.
Egyetértek Shadowbull-lal, ne figyelje már Állambácsi minden lépésünket.
P405
2011.09.07 09:33:41
@phrascarica: Igen, de az igazi Nagy Testrész az, amikor nem toronybejelentkezés alapján fognak meg, hanem méteres pontossággal, másodpercre megmondják, merre jártál és hogyan - gyakorlatilag, mint egy jeladó (szabad téren, persze). Mert épületekben már nemigen működik egy mobiltelefon helymeghatározó rendszere :).
Meglett az autód egyébként, amit elloptak?
Meglett az autód egyébként, amit elloptak?
Az ügyfél fogalmatlan lúzer, tele van zsével, és még le is néz – miért ne venném le? Meg különben is: mindenki ezt csinálja. Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ezzel a módszerrel nem lesz ráncnélküli, mert a helyszűke ezt nem engedi meg, de a prizmákkal ellátott külső búrán keresztül úgysem látni, a fénykibocsátás viszont újszerű lesz - és tartós. Szerintem szétszedhetetlen lámpát ilyen módon nemigen lehet ráncmentesre készíteni - de ez nem is egy külső felület, ahol minden apró fénytörés is látszik! Az izzó körvonalait sem látni pontosan.
Nyilván két kiváló állapotú, bontott lámpa az igazi megoldás :-).