Adatok
dessert eagle
0 bejegyzést írt és 258 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kettős Mérce
A fideszes képviselők szerint ha a nők emancipálódnak, akkor elfogy a magyar
2012.09.10 23:08:49
Cikkünk írásának pillanatában még zajlik a családon belüli erőszakról szóló vita a Parlamentben. Mi már nem követjük. Nem követjük, mert amit a fideszes parlamenti képviselők művelnek a parlamentben, attól csak hányni tudunk. Itt van pár idézet csemegéül:
a kép…..
Vajon ki lesz olyan bolond, hogy jövőre szerződjön egy átalányadózó vállalkozóval? És hányan lesznek olyanok, akik azt mondják, hogy legyen 20 százalékkal olcsóbb, de számlamentes az együttműködés?
Nem vagyok egy Vámosi-Nagy Szabolcs, és még gyenge adószakértőnek sem…..
A Berlini Nemzetközi Filmfesztivál más néven "Berlinale", az egyik legfontosabb 'A' kategóriájú filmfesztivál Európában és a világon. A fesztivált minden év februárjában rendezik meg 1951 óta. A versenyben azok a filmek indulhatnak, melyek a fesztivál kezdetét megelőző 12…..
Hunvald György MSZP-s volt polgármester a belebegtetett 10-15 év helyett másfél év börtönbüntetést kapott.Mivel 2,5 évet töltött előzetesben, így a büntetését már leülte, sőt a másodfok után valószínűleg a magyar államnak, vagyis az adófizetőknek kell fizetnie Hunvaldnak…..
dessert eagle
2012.02.24 16:04:56
@Transylvanianmixedgrill: Van! Szerintem ez a másfél év teljesen oké, én pontosan ennyire számítottam az elszámolási ígéret szintjén is, és ez így van jól, Viktorék eddig rendben tették a dolgukat ahhoz, hogy 2014-ben a Jobbik nyerjen :)
Azóta, hogy tavaly nyáron Orbán Viktor az IMF-delegációval való megbeszélésről elrobogott a Videoton-Maribor meccsre, a Valutaalaphoz fűződőn viszony kérdése egyre komolyabb politikai jelentőséget kapott. Akadnak olyanok, akik már a miniszterelnök lemondását fantáziálják arra…..
dessert eagle
2011.11.16 17:13:20
A magyar gazdasági kormányzat már igen régóta kényszerpályán van, ezt világította meg Ferenc testvér is 2006-ban a maga keresetlen stílusában. Lejtmenetben vagyunk az állandó nagy összegű kiadások miatt, és innen már nincs visszaút, csak ha ezeket a visszatérő kiadásokat drasztikusan csökkentjük. A három legnagyobb: az államadósság kamatterhe, a nyugdíjak és a fel nem zárkózottak/lezsakadtak szociális juttatásai, illetve a hozzájuk kötődő intézmények költségei.
A nyugdíjakhoz és a szociálisan hátrányosok dotációjához radikálisan – ismert okokból – „nem lehet” nyúlni, marad tehát az államadósság. Gazdaságilag és politikailag is teljesen helyes lépés…
Kár hogy így is nőtt, a régiótól való leszakadásuk pedig mára valóság.
Itt egy igen jó kis oldal ahol erről meg lehet győződni.
www.numbeo.com/cost-of-living/compare_countries.jsp
A fogyasztói árak Lengyelországban 16,44%-kal, Csehorszában 0,46% kal, Szlovákiában 4,49%-kal alacsonyabbak, a vásárlóerő Lengyelországban 74,44%-kal, Csehországban 68,11%-kal, Szlovákiaban 34,77%-kal magasabb, a nettó átlagbér Lengyelországban 57,3%-kal Csehországban 81.82%-kal, Szlovákiaban 42,29%-kal magasabb. A fogyasztói árak Horvátországban ugyan 10,08%-kal magasabbak, de a vásárlóerő 38,7%-kal magasabb, mivel a nettó átlagbér is 53,09%-kal magasabb. Oroszországban 0,52%-kal szintén alacsonyabbak a fogyasztói árak, a vásárlóerő 21,29 %-kal magasabb, mivel a nettó átlagbér is 32,8%-kal magasabb. Csak érdekességképp, Argentínában fogyasztói árak 3,63%-kal alacsonyabbak, a vásárlóerő 11,41%-kal magasabb, a nettó átlagbér is 12,86%-kal magasabb.
A vicces, hogy az egy főre jutó gdp itthon 19,501e$, Csehországban 25,525, Lengyelországban 19,887, Szlovákiában 23,197, Oroszországban 16,840, Horvátországban 18,103, míg Argentínában 16,831e$.
Tehát az országban termelődő gdp alapján jóval jobban kellene élnünk, de nem így van, drasztikusan és indokolatlanul alacsonyak a nettó bérek és így kisebb a hazai vásárlóerő is.
Bruttó bérek alapján viszont garantáltan más eredmények jönnének ki! A különbözetet ismerten a fizetendő járulékok, kisebb részt a jövedelemadó teszi ki.
Ha ezek csökkennének, belátható , hogy egy tök jó országban élhetnénk. De ezek a forrásai a legnagyobb tételeknek a költségvetésben: az államadósság kamatterhének, a nyugdíjaknak és a nem hiába születettek támogatásainak is.
Ez a helyzet nem a mostani Fidesz kormány, hanem az elmúlt 20 év kormányai miatt alakult így, érdemben változtatni rajta rövid távon nagyon nehéz. Újabb kamatterhekre egyszerűen nincs forrás, mert az adófizetők már jól láthatóan így is túl vannak adóztatva.
Ha tudjuk, hogy nincs forrás a visszafizetésre, nem szabad hitelt felvenni, ebben Orbánéknak teljesen igaza van, kár, hogy a másik két tételhez nem nyúlnak hozzá, pedig már itt az ideje, a vak is látja, hogy nincs más kiút.
A nyugdíjakhoz és a szociálisan hátrányosok dotációjához radikálisan – ismert okokból – „nem lehet” nyúlni, marad tehát az államadósság. Gazdaságilag és politikailag is teljesen helyes lépés…
Kár hogy így is nőtt, a régiótól való leszakadásuk pedig mára valóság.
Itt egy igen jó kis oldal ahol erről meg lehet győződni.
www.numbeo.com/cost-of-living/compare_countries.jsp
A fogyasztói árak Lengyelországban 16,44%-kal, Csehorszában 0,46% kal, Szlovákiában 4,49%-kal alacsonyabbak, a vásárlóerő Lengyelországban 74,44%-kal, Csehországban 68,11%-kal, Szlovákiaban 34,77%-kal magasabb, a nettó átlagbér Lengyelországban 57,3%-kal Csehországban 81.82%-kal, Szlovákiaban 42,29%-kal magasabb. A fogyasztói árak Horvátországban ugyan 10,08%-kal magasabbak, de a vásárlóerő 38,7%-kal magasabb, mivel a nettó átlagbér is 53,09%-kal magasabb. Oroszországban 0,52%-kal szintén alacsonyabbak a fogyasztói árak, a vásárlóerő 21,29 %-kal magasabb, mivel a nettó átlagbér is 32,8%-kal magasabb. Csak érdekességképp, Argentínában fogyasztói árak 3,63%-kal alacsonyabbak, a vásárlóerő 11,41%-kal magasabb, a nettó átlagbér is 12,86%-kal magasabb.
A vicces, hogy az egy főre jutó gdp itthon 19,501e$, Csehországban 25,525, Lengyelországban 19,887, Szlovákiában 23,197, Oroszországban 16,840, Horvátországban 18,103, míg Argentínában 16,831e$.
Tehát az országban termelődő gdp alapján jóval jobban kellene élnünk, de nem így van, drasztikusan és indokolatlanul alacsonyak a nettó bérek és így kisebb a hazai vásárlóerő is.
Bruttó bérek alapján viszont garantáltan más eredmények jönnének ki! A különbözetet ismerten a fizetendő járulékok, kisebb részt a jövedelemadó teszi ki.
Ha ezek csökkennének, belátható , hogy egy tök jó országban élhetnénk. De ezek a forrásai a legnagyobb tételeknek a költségvetésben: az államadósság kamatterhének, a nyugdíjaknak és a nem hiába születettek támogatásainak is.
Ez a helyzet nem a mostani Fidesz kormány, hanem az elmúlt 20 év kormányai miatt alakult így, érdemben változtatni rajta rövid távon nagyon nehéz. Újabb kamatterhekre egyszerűen nincs forrás, mert az adófizetők már jól láthatóan így is túl vannak adóztatva.
Ha tudjuk, hogy nincs forrás a visszafizetésre, nem szabad hitelt felvenni, ebben Orbánéknak teljesen igaza van, kár, hogy a másik két tételhez nem nyúlnak hozzá, pedig már itt az ideje, a vak is látja, hogy nincs más kiút.
dessert eagle
2011.11.16 19:38:11
@Balt: A nyugdíjak egy része a bérekhez képest irreálisan magas. Társadalmilag nem tartom igazságosnak, hogy egy nyugdíjas egy kisebb család bevételéből gazdálkodhat havonta, vagy, hogy magasabb a nyugdíja, mint az utolsó havi fizetése volt. Nagyon sok ilyen nyugdíjas van! Ezt a nyugdíjas társadalommal nehéz lesz megértetni, talán több, különféle kedvezménnyel lehetne a megvonást kompenzálni, de annyi biztos, nehéz menet lesz.
Örülök, hogy tetszett amit összehoztam, de javaslom nézd az oldalt is amit belinkeltem, nagyon jó, bár kicsit mellbevágóak a tények.
Örülök, hogy tetszett amit összehoztam, de javaslom nézd az oldalt is amit belinkeltem, nagyon jó, bár kicsit mellbevágóak a tények.
dessert eagle
2011.11.16 19:43:32
@BenFranklin: A kamatterherből is, de sajnos nem csak abból.
A hitelek is hasznosulhattak volna jól, ha a növekedést is szolgálják, de a gazdaságilag inaktívakra fordítódtak, csakúgy, mint az átlag adózótól elvont összegek nagy része.
Középosztály nélkül viszont nem csoda, hogy elmaradt a gazdasági felemelkedés.
A hitelek is hasznosulhattak volna jól, ha a növekedést is szolgálják, de a gazdaságilag inaktívakra fordítódtak, csakúgy, mint az átlag adózótól elvont összegek nagy része.
Középosztály nélkül viszont nem csoda, hogy elmaradt a gazdasági felemelkedés.
Kettős Mérce
Azok állnak mögöttünk, akik idejöttek támogatni bennünket - Miért gáz börtönbe zárni a hajléktalanokat?
2011.11.14 17:28:00
A Kocsis Máté józsefvárosi polgármester és országgyűlési képviselő Baross utcai irodáját elfoglaló tüntetők a szabálysértési törvény ma szavazásra elfogadásra kerülő, hajléktalanokat inkrimináló módosítása ellen tiltakoztak. Az ülősztrájkolókat a rendőrség…..
dessert eagle
2011.11.15 17:08:50
@VRbagoly: A börtönök fenntartása (létesítmény közüzemi díjai, állagfenntartása, személyzet bére, stb.) egy - időszakonkénti - közel fix összeget jelent. Ezt kell elosztani a "bennlakók" számával és így jön ki a varázslatos 8000,-Ft/fő/nap. A mozgó költség kb. 600-800,-Ft, ez egy inaktív ember napi kosztja.
Vagyis, minél többen vannak benn, annál jobban csökken az egy főre eső költség, javul a kihasználtság.
Minden szempontból megéri tehát minél többeket bezárni azok közül, akik nem társadalom kompatibilisek.
Vagyis, minél többen vannak benn, annál jobban csökken az egy főre eső költség, javul a kihasználtság.
Minden szempontból megéri tehát minél többeket bezárni azok közül, akik nem társadalom kompatibilisek.
Minél többet tudok róla, annál inkább ki akarom zárni az életemből – ezt a mondatot egyetemista koromban hallottam valakitől, aki az édesapja révén elég közelről követhette a politika eseményeit. Máig emlékszem a reakciómra: kifejezetten idegesített a bennfentességbe…..
Egy iráni férfi, Madzsid Movahidi még 2004-ben öntött le savval egy lányt, aki nem akart feleségül menni hozzá. A súlyosan megcsonkított nő a tárgyaláson úgy vélekedett, a férfit meg kell büntetni, hogy a hozzá hasonlók is megtanulják: nem önthetnek savat a lányok…..
dessert eagle
2011.06.03 17:15:31
@Ghavin: Látom dicső eleink nem szimpatikusak...
Szar lehet ultraliberálisnak, kommunistának és zsidónak lenni, akár még külön-külön is.
De ez a te problémád, frusztrálódj másokon!
Csá!
Szar lehet ultraliberálisnak, kommunistának és zsidónak lenni, akár még külön-külön is.
De ez a te problémád, frusztrálódj másokon!
Csá!
dessert eagle
2011.06.06 14:07:32
@Ghavin: A családunk az Aba nemzetség Bot-Bodon ágából származik.
Lehet, hogy az enyhe paranoia jele a kormány balfaszságát látni mindenben, de mégis eszembe jutott, hogy Wolf Kati csalódást keltő 22. helyezése az eurovíziós dalfesztivál szombati döntőjében igenis a magyar diplomácia műve. Elvégre néhány napja azt lehetett hallani, hogy a…..
A legjobb úton haladunk, hogy közmunka nagyhatalom legyünk... Tegnap Szíjjártó vadította nagy szavakkal az Este műsorvezetőjét és a nézőket: "Málta mellett az unióban Magyarországon a legalacsonyabb a foglalkoztatási ráta, ezt nyilvánvalóan emelni kell, először…..
dessert eagle
2011.05.10 16:19:03
Itt egy remek tanulmány arról, hogy a jelenlegi demográfiai viszonyok és államadósság mellett miért nincs sok esélye Magyarországnak, illetve, hogy hogyan működik az államok finanszírozásának nevezett pilótajáték. Kicsit hosszú, de megéri elolvasni.
media.coauthors.net/konferencia/conferences/3/%C3%81llamad%C3%B3ss%C3%A1g%20%C3%A9s%20el%C3%B6reged%C3%A9s10-11-12_.pdf
media.coauthors.net/konferencia/conferences/3/%C3%81llamad%C3%B3ss%C3%A1g%20%C3%A9s%20el%C3%B6reged%C3%A9s10-11-12_.pdf
Több hete országos fókuszban van Gyöngyöspata, az oda kivezényelt rendőrökkel együtt. Azt hinné az ember, hogy ha már reflektorfénybe kerültek, akkor nem szenvednek hiányt semmiben, hiszen nem hiányzik egy újabb blama Pintér Sándoréknak ... A TMRSZ rendőrségi szakszervezet…..
A Való Világ helyett legközelebb kérem élőben közvetíteni a Fidesz-KDNP közös frakcióülést. Móka, kacagás, ki és beszavazósó, sms-ben dönthetnének az Zemberek, megadjuk-e a szót Semjén Zsoltnak, vagy Lázár "Audi S8" Jani kihívja-e egy gyorsulási versenyre…..
Időről időre fölbukkan a neten a cenzusos választójog igénye. Tréfás kedvű és kevésbé frappáns cybervagányok hol a vagyoni (illetve mostanában az adózási) választójog-arányítást, hol a műveltségi cenzus bevezetését vetik föl. Míg az elsőről elég könnyedén…..
Reméljük, hogy a Nagycsaládosok Országos Egyesületénél visszacsukható pezsgőt bontottak ama hír hallatán, hogy Magyarországon családi adózás után családi szavazás is lehet. Azaz a szülők a gyermekeik után is kaphatnak szavazati jogot. Ha ez így lesz, akkor a…..
A mai nap csúcspontja: Orbán Viktor 13. országértékelő beszéde következik. Élőben. Még három perc. ..
Még mindig az Év Legsokkolóbb Híre, hogy Selmeczi Gabikát kinevezte Orbán nyugdíjvédelmi megbízottnak. A bejelentés óta eltelt már 40 nap, és sikerült már feldolgoznom? Hát kurvára nem sikerült.
Selmeczi Gabika védi a nyugdíjakat ... miért nem bízzuk mondjuk az …..
A hypo 12-es PH-értékkel rendelkezik, a zaggyal elöntött falvak mintái szerint a trutymónak 13-as PH-ja van. A 13-as PH nem éget, nem mar, hanem folyósít. Belerakod az ujjadat és az lecsöpög a kezedről. A kifolyt anyag emellett radioaktív is. Az EU-s határértékeket ugyan nem lépi…..
Kedden tudtuk meg az LMP jóvoltából, hogy milyen két csodás szerződést kötött Budapest 2006-ban. Tartalmat és értéket tekintve olyan igazi ballib stílusúakat (=sok közpénz kb semmiért), de ezt nem egyedül csinálta az MSZP-SZDSZ koalíció. Erős a fideszes vonal a…..
dessert eagle
2010.09.27 17:47:40
@derelyegrádi szellem: Én sem akarok kötelmi jogi órát tartani, de a felmondás az egy egyoldalú jognyilatkozat. Kétlem, hogy másképp gondolnád. Egyoldalú jognyilatkozattal tudtál a határozott időtartamú kötelmekből szabadulni? Ugye, hogy nem. Ezért került sor a pereidre.
dessert eagle
2010.09.27 18:05:48
@derelyegrádi szellem: Egyébként egyetértek azzal, hogy senkit nem lehet akarata ellenére egy kötelemben tartani, és azt szerződésellenesen meg lehet szüntetni. Esetedben is erről volt szó, hogy jogellenesen szüntettétek meg a kötelmet, ezért is kellett kártérítést fizetni.
Az alapfelvetés azonban az volt, hogy jogszerűen meg lehet-e szüntetni felmondással a határozott idejű jogviszonyt, és nem az, hogy jogellenesen meg lehet-e szüntetni, hiszen jogellenesen bármit meg lehet tenni, akár még embert is ölni is lehet.
Az alapfelvetés azonban az volt, hogy jogszerűen meg lehet-e szüntetni felmondással a határozott idejű jogviszonyt, és nem az, hogy jogellenesen meg lehet-e szüntetni, hiszen jogellenesen bármit meg lehet tenni, akár még embert is ölni is lehet.
Szőcs úr, a kultúráért felelős államtitkár szerintem a kormány leggyengébb láncszeme, fogalmunk sincs, hogy mit csinál, de össze-vissza beszél mindenféle hülyeséget (giccsadó, pornóadó, finnugor-elmélet és a genetika stb). Egy szép nagy portré az államtitkár úrról itt.…..
dessert eagle
2010.09.20 21:53:59
Kiváló időzítés, remek plakátok (a kedvencem az esztergomi bazilika és a piramisok montázsa), csodálatos programok, Hegedűs Lóránt, a HAMASZ elnöke (micsoda poén, ha-ha-ha, az atv már le is csapott rá). Vajon mi lesz még? 3 emeletes torta, tetején a World Trade Center…..
dessert eagle
2010.09.09 22:14:53
dessert eagle
2010.09.09 22:53:28
@Conv: Nem vitatkozom tovább, mert semmi értelme, hogy az amúgy egy oldalon állók nyilvánosan vitázzanak.
De... A nyugati kultúra mint olyan nem létezik, csak a nyugati civilizáció, ami valóban megérett a pusztulásra, én ennek ugyan nem vagyok a kiszolgálója. Vagyok viszont a fenntartója az európai kultúrának, ahogy a magyarság is volt az elmúlt 1000-1500 évben a saját egyedi kultúrájával, ahogy azt megelőzően a nyugat-ázsiai kultúrkörnek is, aminek akkor még úgyszintén nem volt eleme az iszlám.
De... A nyugati kultúra mint olyan nem létezik, csak a nyugati civilizáció, ami valóban megérett a pusztulásra, én ennek ugyan nem vagyok a kiszolgálója. Vagyok viszont a fenntartója az európai kultúrának, ahogy a magyarság is volt az elmúlt 1000-1500 évben a saját egyedi kultúrájával, ahogy azt megelőzően a nyugat-ázsiai kultúrkörnek is, aminek akkor még úgyszintén nem volt eleme az iszlám.
dessert eagle
2010.09.09 22:57:59
@orasmester: @A Nép - Te vagy!:
Jól van, nem minden arab muszlim, igazatok van.
Bár az egyiptomi kopt keresztények, ha igaz, nem arabok, és a libanoni keresztény arabok sem az ideáltipikus arabok.
Az arabok NAGY TÖBBSÉGE viszont igenis muszlim.
Az iszlámnak pedig nincs helye Európában.
Jó éjszakát!
Jól van, nem minden arab muszlim, igazatok van.
Bár az egyiptomi kopt keresztények, ha igaz, nem arabok, és a libanoni keresztény arabok sem az ideáltipikus arabok.
Az arabok NAGY TÖBBSÉGE viszont igenis muszlim.
Az iszlámnak pedig nincs helye Európában.
Jó éjszakát!
Nekünk, magyaroknak nem kell különösebben magyarázni, milyen érzés apró nyelvi szigetként létezni egy minden részletében idegen lingvisztikai környezetben. Végigszopva ezeregyszáz évet az indoeurópai nyelvcsalád három nagy ágának, a szlávnak, a germánnak és az újlatinnak az…..
dessert eagle
2010.07.15 22:42:58
@thetriggerhappy: San Sebastián felöl jöttünk az autópályán, a tengerhez nem mentünk le Bilbaóban, mert mi is feltételeztük, hogy a belváros erősebb lesz látványban. Bennem nem maradt meg az iparváros fíling, de elég kicsi volt a belváros, úgyhogy gondolom nagyobb hányada valóban iparváros, de arra már nem voltunk annyira kíváncsiak.
Amúgy a baszkföldi régió látványosan gazdagabb, mint pl. a dél-spanyolországi, és hát ez nyilván nem másnak, mint az iparnak köszönhető.
Valamit valamiért, ez van.
Amúgy a baszkföldi régió látványosan gazdagabb, mint pl. a dél-spanyolországi, és hát ez nyilván nem másnak, mint az iparnak köszönhető.
Valamit valamiért, ez van.
dessert eagle
2010.07.15 22:44:35
@thetriggerhappy: Én korábban azt hitten a SKA-P is baszk, de csalódnom kellett.
dessert eagle
2010.07.15 23:07:43
@thetriggerhappy: Meghallgattam mindkettőt! Nagyon jó, ska alapú zenék ezek, szerintem azért is tetszett amikor ott voltam. Meg persze, mert látszott, hogy a helyiek is rajonganak érte. Köszönöm!
Újabb recessziós hullám jöhet. Magyarország szinte minden fontos szempont alapján rosszul áll: kicsik vagyunk és nyitottak, magas államadóssággal és alacsony növekedési potenciállal. Egyre több elemző veti fel, hogy a globális gazdaság a válságból való kilábalás helyett egy…..
dessert eagle
2010.07.09 12:59:08
Én csak négy számot írnék ide:
Az államháztartás első három legnagyobb arányú közteherbevételi forrása:
1. 3989 emft – társadalombiztosítási járulékok
2. 2332 emft – általános forgalmi adó
3. 2117 emft – személyi jövedelemadó
A közteherbevételek összesen: 11634 emft. (www.parlament.hu/irom38/03860/adatok/fejezetek/00_fu_im.pdf)
Válságban a két fő bevételi forrás csökkenése igen veszélyes lehet. Ennek ekerülésére mindenképp gazdaságélénkíteni kellene a kiadási oldal terhére.
Az államháztartás első három legnagyobb arányú közteherbevételi forrása:
1. 3989 emft – társadalombiztosítási járulékok
2. 2332 emft – általános forgalmi adó
3. 2117 emft – személyi jövedelemadó
A közteherbevételek összesen: 11634 emft. (www.parlament.hu/irom38/03860/adatok/fejezetek/00_fu_im.pdf)
Válságban a két fő bevételi forrás csökkenése igen veszélyes lehet. Ennek ekerülésére mindenképp gazdaságélénkíteni kellene a kiadási oldal terhére.
Olvasónk már megbánta, hogy annak idején diákhitelt vett fel.Még 2002-ben vettem igénybe diákhitelt, mert egyedülálló anyaként nappali tagozatos hallgató voltam, így szükségem volt rá, s igen megörültem ennek a lehetőségnek. Nem kellett volna.A szerződésben amit aláírtam,…..
dessert eagle
2010.07.02 16:26:51
Egy kis politikai bulvárhír így a dögmeleg délután kellős közepén, az uborkaszezon elején.
Novák Előd a parlamenti büfében azt tudta meg Wittner Máriától, hogy Kubatov Gábortól tudja, hogy Biszku Bélának 640 ezer forintos a nyugdíja.
Mindezt annak kapcsán kotyogta ki, hogy a…..
dessert eagle
2010.07.01 16:07:00
@Meleardil Eressea Iluvadan: @derelyegrádi szellem:
A probléma valós, de van megoldása (miért ne lenne..): Be kell emelni az (új) alkotmányba a halálbüntetés lehetőségét (igen, tudom, hoyg ütközik nemzetközi szerződésekkel) és utána a lelkes AB tagok kötelessége lesz azt védeni.
A probléma valós, de van megoldása (miért ne lenne..): Be kell emelni az (új) alkotmányba a halálbüntetés lehetőségét (igen, tudom, hoyg ütközik nemzetközi szerződésekkel) és utána a lelkes AB tagok kötelessége lesz azt védeni.
Természetesen mi is rá vagyunk szokva az egyik legnépszerűbb - és egyúttal legfontosabb - aktuális közéleti témára: a radikalizmus kérdésére. Akik büszkén viselik a "radikális", azaz "gyökeres" jelzőt, rendszerint rossz úton járnak. Az egyetlen gyökeres…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ami meg a „szüljön minden nő öt gyereket a hazának” ötletet illeti. Jó, ok. legyen, de akkor lehessen az állam gondjaira bízni őket születésüket követően és nevelje is fel őket az állam úgy, ahogy egy gyerekét szerető szülő tenné. Szóval, nem azt kellene emlegetni, hogy az aljas sziglihordák nem szülnek, hanem azt kellene a t. politikus uraknak mondania, hogy „Kedves magyar nők, szüljetek gyerekeket, mi pedig gondoskodunk az ő felnevelésükről, taníttatásukról, első lakásukról és eltartásukról, ha ingyenes egyetemi diplomájuk ellenére munkanélkülivé válnának, ti pedig emelt nyugdíjat kaptok.” Fogadjunk, hogy változna a demográfiai trend!