Adatok
Jano 19
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Városi levegő felismerős sorozatában már felvonultattam sok gyönyörű budapesti épületet, melyek mellett gyakran méltatlanul észrevétlenül halad el az ember. Ebben, a rejtett szépségeket bemutató sorozatban viszont azok a házak kapnak helyet, melyeket talán még annyira se veszünk észre, pedig…..
Végre egy jó hír! Bizonyíték arra, hogy nincs még veszve minden. Erdélyi Dzsoni, aki annak idején éppen erre járt és beugrott egy napra, jelentkezett a nagyvilágból és őszintén örülünk neki, hiszen annak idején úgy váltunk el, hogy Minden jót! és Dzsoninak be is jött. Most…..
Urbanista
Ilyen volt, amikor a Gödör helyén még ház állt. Rengeteg remek privát fotó tölthető le nagy felbontásban a Fortepanról
2010.09.01 19:09:00
A fenti képet retekblog küldte be a budapesti városbloggerek levlistájára. A különös kompozíció nem Photoshopon készült, hanem az Eucharisztikus Világkongresszuson 1938-ban (ahol, mint azt a heti betonos Smiló Dávid éles szeme kiszúrta, az oltár a római Szent Péter Bazilikában található mása).…..
Jano 19
2013.03.18 02:11:45
A 195 ezer négyzetméteres föld alatti világ a magyar repülőgépgyártás egyik titkos fellegvára volt.
A pincerendszer egyik részlete (Fotó: Falanszter.blog.hu)..
Intro
A fogyasztói társadalom kellős közepéről nemrégiben sokkoló hír érkezett: nem fogynak úgy az e-könyvolvasó eszközök, mint azt várták/tervezték/szeretnék. Karácsony előtt a legtöbben arra voksoltak, hogy ez a karácsony már biztosan az e-könyvolvasóké lesz. A szomorú…..
Jano 19
2013.03.02 09:09:59
Urbanista
Mondja, hány Duna van maguknál? Így vernek át minket a taxisok: óraátállítás illatosítóval, bankjegycsere, utaztatás, indulóár stb.
2012.11.23 08:57:38
Kordos Szabolcs Tilos a belépés című könyvéről négy posztot is írtam az Urbanistán, annyi izgalmas területet zsúfolt össze benne. Idén megjelent kötete csak egyetlen témával foglalkozik, de az elég sűrű ahhoz, hogy egy egész könyvet megtöltsön: a budapesti taxisoké. A…..
Jano 19
2013.02.22 06:44:57
@Mentolosmájkrém:
Kis cimboram taxizik as USA-ba, es miutan ezt itt olvastam rakerdeztem hogy korbe vissz e? Esze agaba sincs
1.tekergessel el tojt ido 1/4 dollar per par haztombok. Teljesen hulyeseg lenne. Nem jattra dolgoznak hanem teljes bevetelre. Naponta kicsengett $100 a kocsiert a taxi cegnek plusz benzin kb $17-20 hibrid/ $30-$35 benzines. Minden efolott a tied. Nem fogsz lodorogni/tekeregni fillerekert, ha nem ledobod az utast a legrovidebb . leg gyorsabb modon, hogy a kovetkezott felvegyed.
Mindenki Boldog.
Kis cimboram taxizik as USA-ba, es miutan ezt itt olvastam rakerdeztem hogy korbe vissz e? Esze agaba sincs
1.tekergessel el tojt ido 1/4 dollar per par haztombok. Teljesen hulyeseg lenne. Nem jattra dolgoznak hanem teljes bevetelre. Naponta kicsengett $100 a kocsiert a taxi cegnek plusz benzin kb $17-20 hibrid/ $30-$35 benzines. Minden efolott a tied. Nem fogsz lodorogni/tekeregni fillerekert, ha nem ledobod az utast a legrovidebb . leg gyorsabb modon, hogy a kovetkezott felvegyed.
Mindenki Boldog.
Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
Többször jött már elő, hogy hazánkban sok dolog nehezíti a mozgáskorlátozottak amúgy sem könnyű helyzetét. Dzsim sajnos egyből két ilyen problémával is szembesült, miután megpróbált a reptéren leparkolni. Ez a hely is megér egy "misét", mert tényleg nem semmi pénzeket…..
Jano 19
2012.11.28 05:05:10
egészen messzire kalandozunk Pávalány segítségével, aki Indiából küldte el levelét. A mai poszt csupán bevezetője egy, ígérete szerint rendszeresen jelentkező sorozatnak, melyben a mindennapokkal ismerkedhetünk majd meg.
„Ötszázhatvannyolcezer falu. Hatszáztizenkilenc…..
Töprengtem egy ideig, megjelentessem-e a mai posztot, amiért most mégis itt olvashatjátok ezt a történetet, az az, hogy érzésem szerint egy meglehetősen elterjedt látásmódot jelenít meg. Úgy érzem, a szerzője, Eszter, már eldöntötte, hogy el szeretne menni Magyarországról, abban…..
V12 / 5.576 cm3 / 385 PS / 550 Nm @ 4.000 / 0 - 100 km/h: 6,6 s / Vmax: 250 km/h
(klikkelj a nagyobb képekért)
..
Bringaszállítási kiskáté, főleg kezdőknek. Mennyivel szabad menni, mennyi bicajt bír el a kocsi és hasonló kérdések.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Sokféle listát láttunk már a világ legjobb állásairól. Többnyire persze olyanokat, amelyek a hétköznapi halandók számára elérhetetlen pozíciókat mutatnak be, mint például a főállású luxus nyaralóé, a hivatásos örökösé, vagy a milliárdos nagyhatalmú üzletemberé.…..
A kastély kerti homlokzata. A Fejér megyei kis faluban, Dégen található Magyarország egyik legszebb kastély-kert együttese. A klasszicista kastélyhoz tartozó tájképi kert nem kevesebb, mint háromszáz hektár alapterületű, nagyobb, mint Schönbrunn és akkora mint a kasseli Bergpark,…..
Urbanista
Japán autót reklámoznak magyar híddal az olaszok. A Daihatsu hirdetésében aranyra festették az esztergomi Mária-Valéria hidat
2012.03.23 11:02:00
A fenti képet Rab Zoltán küldte, aki igen csak meglepődött, amikor Rómában jött vele szemben a Mária-Valéria híd. Ráadásul "ponti d'oro", vagyis az aranyhíd szerepében, alatta a tejjel-mézzel folyó Duna. De vajon miért kell az olaszoknak egy japán autót reklámozni Esztergommal?…..
Nincs átverés a címben, ez a Volvo nagy eséllyel tényleg a Csepel Autógyárban készült. Igaz, ma már a jó édes anyukája sem ismerne rá.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jano 19
2012.03.10 21:09:20
Jano 19
2012.03.10 21:13:02
@Csikós Zsolt:
Frankon kineztem magamnak azt a ket fat gondoltam na ide beszoritom es ugy is lett...
Frankon kineztem magamnak azt a ket fat gondoltam na ide beszoritom es ugy is lett...
A múltkori egész napos Ikarus-tobzódás után néhány képet elküldtem Tim Boric barátomnak, akitől annak idején a legéletteltelibb hetvenes évek második felei villamosos képeket kaptam (az Elveszett Sínek átvitt és közvetlen értelemben is legszínesebb képei többnyire tőle jöttek). Mint a levélváltás…..
Na jó, nem mindenki, de én például igen. Egyébként nem vettem volna egy erősen durva válságévben egy olyan autót, amire praktikus szemszögből nézve az égvilágon semmi szükségem nincs. Mercedes–Benz 280 SLC, 1975. Noooormális? Vélemények azonos című…..
Hétvégén ismét elmotoroztunk a weissenkircheni veteránmotor és –kisautó hegyi felfutó versenyre (Seiberer Bergpreis), összesen 23-an jöttünk össze a túrára, oda 13 motorral hatoltunk, majd Kremsben csatlakozott hozzánk még egy magyar gép. De nem ez volt az igazán érdekes,…..
Citroen Kacsa, Mini, Renault R4, Volkswagen Bogár, Mercedes G-osztály – tudják mi közös bennük? Valamennyien egy kis kasztba tartoznak, a harminc éven túl azonos műszaki alapokra gyártott autókéba. Igen, a G-osztály is túllépte az autómatuzsálemi kort, első példányai…..
Mindent és mindenkit tizenkettes csavarokkal és szupererős Loctite-tal a betonpadlóhoz rögzítettek. Az egész intézmény egy mozdíthatatlan, átalakulásra, pénztermelésre képtelen monolit. Vélemények az azonos című publicisztikáról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Vigyazni kell ra.