Adatok
ZasTempra
0 bejegyzést írt és 92 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Úgy akar kinézni, mint mindenki más? Vegyen egy jó kis Wayfarert! Ha ugyanis nem akarja a véletlenre bízni, egy Wayfarer esetén van a legnagyobb esélye, hogy ugyanaz a napszemüveg jöjjön szembe: a Wayfarer a napszemüveggyártás történetének legnagyobb számban eladott…..
ZasTempra
2015.09.27 18:14:36
Azért a zenei ágon volt még egy elég ütős banda a '80-as években (személy szerint a kedvencem), akik Wayfarer-t (is) hordtak: Depeche Mode. Ha ilyen szemüveget látok, kapásból a Mode jut róla eszembe :D
Lángoló Gitárok
Lala a Kozmixból saját Bonanzát alapított – A Respect bemutatkozó koncertje Szegeden
2014.06.06 18:30:00
A szerdai erős kezdés után a szegedi Deja Vu fesztivál második napját ingyenes, családi napként rendezték meg, ami nem kifejezetten rossz ötlet egy nosztalgiafesztiválon, csak egy pünkösdi hosszú hétvége előtt két nappal, egy hét közbeni munkanapon kissé nehezen értelmezhető.…..
ZasTempra
2014.06.07 16:58:02
@pingwin: Teljesen egyetértek :) Prelude-höz nem illett, valami más karakterű énekessel lehet még sikeresebbek is lehettek volna :) Bár félreértés ne essék a Kortársakban Kormos Zsolt tökéletes volt :)
Vannak, akik az éjszakai utcán, esőben fotóznak mobiltelefonnal. És vannak, akik megadják a módját. (A végén a please epic!)
..
ZasTempra
2014.05.14 19:55:09
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz.
Törött volt az…..
ZasTempra
2014.01.19 13:08:04
@istenbarma: Nekem is van Zastavám, mellé vettem egy Temprát, azt eladtam 3 év múlva, utána egy dízel Tipo jött, most azt anyám hajtja. A Tipo helyett vettem egy TD75-ös Marea kombit, de még mindig a Zastava bírja magasan a legjobban a magyar utakat. :)
A vezetési élményéről, meg a hangulatáról ne is beszéljünk :)
A vezetési élményéről, meg a hangulatáról ne is beszéljünk :)
ZasTempra
2014.02.01 13:47:15
@DeezL: Az más világ :)
Kényes, de marha jó futóműve van. Nagyon finomnak tartom a szervokormányt is, élvezet vele kanyarodni :)) A 75 lovas dízellel probléma nincs, az 1.7 D Tiponál jobban megy, de azért nem izomautó :) Bár még az adagolóját át se nézettem, amióta nálam van. Pedig lehet kéne, mert mostanában jobban kormol, és döcögősebben is indul az új izzítógyertyák ellenére. Ahogy én hajtom sok várossal, néha-néha azért kihasználva a teljesítményét, úgy fogyaszt 6-6,5 liter körül. A Tipoból átülve először szokatlan volt az index-és világításkapcsolók helyzete (a Tipohoz képest sokkal magasabban vannak, fel kell nyúlni érte), és hiába állítható a kormány, de legmagasabb állásban is pont ott van mint a fix kormányos Tipon. Aztán ahogy megszokja az ember és néha-néha átül a Tipoba (ha épp a mutter lenyúlja a Mareát.. :D ) akkor a Mareát sokkal ergonomikusabbnak találni :)
A legkirályabb az elektromos deréktámasz :D Marha jó oldaltartása van az ülésnek, jó tág határok között lehet állítani. Fura viszont hogy a motorzaj egy csöppet jobban beszűrődik a Tipohoz képest 100-as tempónál. Ellenben 70-80-nál síri csend van :) Hely hátul is van, de középen nem ülnék sokat mert elég kemény a hátsó kartámasz miatt az üléstámla, és az ülés közepe is magasabb és keskenyebb a párnázása is. 4 személynek nem kell kényelmesebb szerintem.
A csomagtartója meg akkora, hogy a barátnőmmel simán el tudtunk aludni két matracon ledöntött ülésekkel a Volt fesztiválon benne :D
Kényes, de marha jó futóműve van. Nagyon finomnak tartom a szervokormányt is, élvezet vele kanyarodni :)) A 75 lovas dízellel probléma nincs, az 1.7 D Tiponál jobban megy, de azért nem izomautó :) Bár még az adagolóját át se nézettem, amióta nálam van. Pedig lehet kéne, mert mostanában jobban kormol, és döcögősebben is indul az új izzítógyertyák ellenére. Ahogy én hajtom sok várossal, néha-néha azért kihasználva a teljesítményét, úgy fogyaszt 6-6,5 liter körül. A Tipoból átülve először szokatlan volt az index-és világításkapcsolók helyzete (a Tipohoz képest sokkal magasabban vannak, fel kell nyúlni érte), és hiába állítható a kormány, de legmagasabb állásban is pont ott van mint a fix kormányos Tipon. Aztán ahogy megszokja az ember és néha-néha átül a Tipoba (ha épp a mutter lenyúlja a Mareát.. :D ) akkor a Mareát sokkal ergonomikusabbnak találni :)
A legkirályabb az elektromos deréktámasz :D Marha jó oldaltartása van az ülésnek, jó tág határok között lehet állítani. Fura viszont hogy a motorzaj egy csöppet jobban beszűrődik a Tipohoz képest 100-as tempónál. Ellenben 70-80-nál síri csend van :) Hely hátul is van, de középen nem ülnék sokat mert elég kemény a hátsó kartámasz miatt az üléstámla, és az ülés közepe is magasabb és keskenyebb a párnázása is. 4 személynek nem kell kényelmesebb szerintem.
A csomagtartója meg akkora, hogy a barátnőmmel simán el tudtunk aludni két matracon ledöntött ülésekkel a Volt fesztiválon benne :D
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült. Például, hogy nem rosszabb, mint amilyennek elsőre tűnt. A mosatásnál kiderült, hogy sehol sem ázik be, és hogy a kilencvenes évekből, franciáktól származó, sötét színű autókkal…..
ZasTempra
2014.01.11 08:30:24
Lassan már csak pár óra marad 2012-ből. A pontyok még talán csapkodnak a kádakban, a pezsgő behűtve a hűtőben, a buli leszervezve. Fenyőillat? Mézeskalács? Forralt bor? És persze rengeteg, finom étel.
Reméljük, az is ízlett, amit idén mi szervíroztunk. Állandó és külső…..
Egyelőre ez a neve, bocs, a By-Way, Biwi, Bivaly és egyéb kreálmányok borzasztó erőltetettek, a Levelibéka, Fűcsomó, Borsó is elvérzett, nem tetszenek. Mindenáron nem kell neki becenév, egyelőre Bazegkettőként emlegetem a szép emlékek miatt, aztán lehet még más is, nincs kőbe…..
Eljönnek, nemjönnekel, eljönnek, nemjönnekel. Baja esik valakinek-nem lesz semmi baj. De-de, egy telepi hülyegyerek magára borítja a kavicságyat, összeroskad a tető és meghal. Ugyan, felnőtt emberek, csak tudnak annyi felelősséget vállalni, és a tempó sem lesz akkora. De gyors a…..
ZasTempra
2012.03.21 15:16:40
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
ZasTempra
2012.02.13 14:46:52
@nagyo78: Akkor nem csak nekem tűnt fel az a horpadás ott :)
ZasTempra
2012.01.08 01:50:28
Mekkora dicsőség lenne, ha lábon hazajönne — a Rozi megvásárlását követő héten végig ez járt az eszemben. Pár másodpercre végül is beindult, a fék remekül működött, kormányozni lehetett; nem igaz, hogy nem lehet megoldani valahogy. Már Szegedről hazafelé azon…..
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor megláttam a harmincas táblát. Azaz hogy pont nem láttam meg, és ez volt a gyanús. Pedig máskor ott szokott következni a hetvenes és az ötvenes karika után. Minden más…..
Amint azt egy korábbi posztból egyesek már talán tudják, mostanában télen is motorozok, pontosabban robogózok. Kicsit a kényszer vitt rá, ugyanis hosszú mérlegelés után felmondtam a garázsbérletemet a cég melletti parkolóházban. Nyáron eleve szinte nem is használtam a helyet, s…..
2perc.blog.hu..
ZasTempra
2011.11.16 21:49:30
Ne feledjétek a HQ gombot az összes pixelért!
Nos, srácok, jó-e az irány?
Előző adásunk:
Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW - tctv3 1. adás..
Az indiai reklámpiac néha csodálatos anyagokat gurít elénk. Ne csak a vérgagyi bollywoodi giccsre gondoljanak, a milliárdos országban nem egy zseniális reklámszakember dolgozik. Mivel az ottani motorpiacot elfelejtette megcsapni a válság, számunkra hihetetlen, hétszámjegyű…..
ZasTempra
2011.10.06 17:00:52
@GERI87: Egyedül dolgozni járni, vagy gyér forgalmú utakon Balatonra, ide-oda lófrálni neked mi érné meg jobban, egy olcsó 125-ös vagy a személyautó? Mert ilyen üzemanyag árak mellett 4-5 szezon alatt visszahozná az árát a motor, még ha biztosítás-műszaki vizsga tételeket is beleszámítom.
És lenne igény BP-n kívül is, mert én sem ott lakom :)
És lenne igény BP-n kívül is, mert én sem ott lakom :)
ZasTempra
2011.10.06 22:21:05
@GERI87: Az igaz, hogy vannak olyanok akiket tüzes vassal sem lehetne motorra ültetni, de mi van azokkal az autósokkal akiknek robogója, Simsonja van? Ez a megoldás nekik, nekünk jelentene alternatívát. Főleg ha majd jön a segédmotorokra a rendszám (persze ha jön), akkor ki tudja még hogy mennyit kell egy 5000 Ft értékű Babetta után fizetni... Persze ezek az emberek közül sem lenne mindenki aki átnyergelne, de tudván azt hogy akár utast is vihet úgy, hogy azért a városi, országúti forgalom ritmusát tartja - előzni meg a robogóval sem előzött... - lehet belevágnának.
A céges gyorsulásra minimálisan készültem. Az adatok alapján az 1,4 literes karbis, benzines, 22 éves Fiat Tipótól nagy csodát nem vártam, az esélytelenek nyugalmával vágtam neki a versenynek. Vagyis: kicsit lemostam, kiporszívóztam és lepucoltam a gyertyákat a látszat kedvéért.…..
ZasTempra
2011.09.16 14:34:17
@srank: azért akármilyen 22 éves autóról is van szó, nem kell minden hónapban egy törlesztőrészlet árát rákölteni, ha csak mindennapos használatra kell :)
ZasTempra
2011.09.16 14:43:10
@tibidanny: Nekem is megvan még a Temprám. 1,6 benzines injektoros. Amiket te felsoroltál ahhoz még nekem hozzájött egy injektorcsere, féktárcsa+betét csere, generátor felújítás, és egy kisebb lakatolás szintén 3 év alatt. Átlag 7-7,5 literrel el lehetett vele nyugisan közlekedni vegyes használatban. Csak ugye a dízel ennél is kevesebbel beéri, így vettem egy 1,7 D Tipot :D
A másik tanulság szintén nem új keletű: nem szabad a legolcsóbbat választani. Ha ráálltunk egy típusra, ami zárójelben megjegyezve nem a legbölcsebb magatartás, a legolcsóbb és legdrágább példányokat általában meg sem érdemes nézni. A nyomott árnak mindig oka van, a…..
ZasTempra
2011.07.25 21:15:09
@titoo: Én is hasonló cipőben jártam a Fiattal, most hogy már majdnem rendben van minden, időközben meg szinte fillérekért hozzájutottam (nagy szerencsével) egy tökjó szívódízel Tipohoz :) Aztán a Tempra most felesleges lett, ezért tervezek túladni rajta. Minden esetre nem jár rosszul aki majdan a tulajdonosa lesz.
Három gyermekhez többféle módon juthat az ember: kitartó gyermekszüléssel, jól sikerült második házassággal, az ügyesebbek egy patronból megoldják. Viszont ilyenkor egy csapásra szembesülnek az nagy kérdéssel: milyen autóban fér el három gyerekülés? Mai cikkünk…..
Bizony, a sokak számára már régmúltban egy igazán nagy dobás volt Budapesten: a Népligeti körverseny. Nemzetközi szintű, komoly megmérettetés szalmabálákkal burkolt fák között, nem kicsi tempóval. A Lepoldsportvideó jóvoltából (akik Bálint Árpád gyűjteményét dolgozzák…..
ZasTempra
2011.05.22 21:35:16
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
Árpádot néha elkapja a fotózhatnék. Olyankor szeméhez ragadt keresővel és a rettegett - házilag készített - körvakujával (mely egyébként csodásan működik) fut körbe a szerkesztőségben, majd éjszaka jön tőle egy képgaléria. Mint ez itt. ..
ZasTempra
2011.03.18 15:06:46
@M@tek@: Pont ez jutott nekem is eszembe Karottáról :D
Nem teljesen amatőr próbálkozást látnak – ezek az Armstead Snow Motors vállalat hómobil-prototípusai. Először egy Fordson traktorra szerelve (ami, ugye, T-Ford alkatrészekből készült), aztán egy nagyobb, Chevrolet személyautóra építve láthatjuk a működését. …..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz