Regisztráció Blogot indítok
Adatok
betonbotond

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ennyi filmsztárt egy reklámban ritkán lehet látni. A világ minden pénze sem lenne elég, hogy megfizessék őket, ha nem egy társadalmi célú kampányról lenne szó. A delfinek ügye viszont úgy látszik megmozdított bennük valamit, esetleg az ügynökeik javaslatára vettek részt a…..
Mi történik, ha egy bankreklámot keresztezünk a Régi idők focijával és a REAC focicsapatával? Megszületik az Unicredit új kampánya. Érdekes elképzelés, ami pláne azután az imidzskampány után volt meglepő, amiben kutya- és focilabdaként igyekeztek beállítani az Unicredit…..
A múltkor, amikor csak hirtelen felindulásból írtam egy reklámdilemmás kérdést, megígértem, hogy erről a kampányról még részletesebben is fogunk beszélni. Már csak azért is megkerülhetetlen a UPC új kampánya, mert az ügynökségváltást követően ez az első anyag, ami…..
Értem én, persze, hogy értem, a kötelező biztosításnál nem mutathat mást az ember, mint egy autót, mert másból nem ért a nép. De a Sziget fesztivál műmájer karaktere, vagy a Raiffeisen kisstilű hasitasis dílere után harmadszor is elsütni ugyanazt a poént egy kicsit…..
Nem értem. Nem a reklámot, az egyszerű mint a szög, hanem azt, hogy kapcsolódik ez az egész a Raiffeisen kommunikációs stratégiájába. A debil család kalandjai után továbbra is úgy tűnik, nem tudja eldönteni a bank vezetése, milyen irányba is kellene vinni a cég reklámjait.…..
Tegnap a Szívlapáton már volt szó a legfrissebb banki reklámról, az Erste bank egészen furcsa kalandjáról a tehénnevű alkalmazottal, és annak végtelenül kínos produkcióival. Az se semmi egy kampány, de az Unicredit bank sokadik imidzsváltó filmje is megér egy reklámszünetet.…..
addict Gyula kalandjai a neten 2009.03.06 13:40:00
Néhány hónappal ezelőtt majdnem kiesett a kezemből az újság, amikor megpillantottam a Magyar Telekom egész oldalas álláshirdetését. Egy filmplakát stílusában volt összerendezve három viaszbábu mosolyú fiatal, akik egy akciófilm moziposzterét idéző pózban, kezükben mobillal,…..
A Magyar Telekom Mindennapihősök karrieroldalára készített kisfilmet az Akció-Nxs. Érdekes, hogy online-ra ennyi pénzt szántak Téék, látszik, hogy nagyon komoly munka van mögötte. A végeredményt illetően a szerkesztőség némiképp megosztott, de mondja el, ön mit gondol…..
betonbotond 2009.02.24 22:00:22
A Médiaunió létrejöttét mindenképpen pozitív és régóta esedékes dolognak tartom. Annak, hogy ad hoc módon, államtitkárok vagy miniszterek kénye-kedve szerint induljanak társadalmi célú kampányok, amelyek nemhogy szinergiában, de a legcsekélyebb összefüggésben sincsenek…..