Adatok
betonbotond
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amikor az első kisfilm kikerült a bocsfiuk.com oldalra, rögtön elindult a találgatás, mit vagy kit reklámozhat a két médiahuszár. Nagyjából sejteni lehetett (70-es mér' lennék?), hogy a Vodafone lesz a dolog mögött, és a magentába csomagolt Balázs és a bilikék Vadon hivatottak…..
betonbotond
2010.05.12 00:11:03
Fantáziátlan és olcsó az egész. Kivitelezés, rendezés végtelenül gagyi. Miért van pannon kutya amikor az már jó ideje nincs?Minek ez a direkt, unintelligens stílus? Csak nekem bántja a szemem, fülem, hogy nem fér bele a sztori a megadott időbe és emiatt minden ritmustalan? Az hogy lelóg a szöveg a képről az lehet csak az én neurózisom. Kitalálatlan, összetákolt munkák ezek és közük sincs egy vicces kampányhoz, ami ne adj Isten, emblematikus marad. Viszont az alkotók nyilván nem így gondolják.
Ennyi filmsztárt egy reklámban ritkán lehet látni. A világ minden pénze sem lenne elég, hogy megfizessék őket, ha nem egy társadalmi célú kampányról lenne szó. A delfinek ügye viszont úgy látszik megmozdított bennük valamit, esetleg az ügynökeik javaslatára vettek részt a…..
Mi történik, ha egy bankreklámot keresztezünk a Régi idők focijával és a REAC focicsapatával? Megszületik az Unicredit új kampánya. Érdekes elképzelés, ami pláne azután az imidzskampány után volt meglepő, amiben kutya- és focilabdaként igyekeztek beállítani az Unicredit…..
betonbotond
2010.04.27 20:48:36
Tegnap 19:26 óta másképp forog a Föld, már ha forog egyáltalán. Én sajnos nem láttam élőben a nagy dirrel-dúrral beharangozott világfordító tévés reklámeseményt, épp a végéből csíptem el egy jelenetet, amikor a nagyon trendire és fiatalosra fodrászolt marketinges (szerintem…..
A múltkor, amikor csak hirtelen felindulásból írtam egy reklámdilemmás kérdést, megígértem, hogy erről a kampányról még részletesebben is fogunk beszélni. Már csak azért is megkerülhetetlen a UPC új kampánya, mert az ügynökségváltást követően ez az első anyag, ami…..
Értem én, persze, hogy értem, a kötelező biztosításnál nem mutathat mást az ember, mint egy autót, mert másból nem ért a nép. De a Sziget fesztivál műmájer karaktere, vagy a Raiffeisen kisstilű hasitasis dílere után harmadszor is elsütni ugyanazt a poént egy kicsit…..
betonbotond
2009.11.20 16:19:46
Nem értem. Nem a reklámot, az egyszerű mint a szög, hanem azt, hogy kapcsolódik ez az egész a Raiffeisen kommunikációs stratégiájába. A debil család kalandjai után továbbra is úgy tűnik, nem tudja eldönteni a bank vezetése, milyen irányba is kellene vinni a cég reklámjait.…..
Tegnap a Szívlapáton már volt szó a legfrissebb banki reklámról, az Erste bank egészen furcsa kalandjáról a tehénnevű alkalmazottal, és annak végtelenül kínos produkcióival. Az se semmi egy kampány, de az Unicredit bank sokadik imidzsváltó filmje is megér egy reklámszünetet.…..
Néhány hónappal ezelőtt majdnem kiesett a kezemből az újság, amikor megpillantottam a Magyar Telekom egész oldalas álláshirdetését. Egy filmplakát stílusában volt összerendezve három viaszbábu mosolyú fiatal, akik egy akciófilm moziposzterét idéző pózban, kezükben mobillal,…..
betonbotond
2009.03.06 15:47:42
betonbotond
2009.03.06 17:21:08
A Magyar Telekom Mindennapihősök karrieroldalára készített kisfilmet az Akció-Nxs. Érdekes, hogy online-ra ennyi pénzt szántak Téék, látszik, hogy nagyon komoly munka van mögötte. A végeredményt illetően a szerkesztőség némiképp megosztott, de mondja el, ön mit gondol…..
betonbotond
2009.02.24 22:00:22
A Médiaunió létrejöttét mindenképpen pozitív és régóta esedékes dolognak tartom. Annak, hogy ad hoc módon, államtitkárok vagy miniszterek kénye-kedve szerint induljanak társadalmi célú kampányok, amelyek nemhogy szinergiában, de a legcsekélyebb összefüggésben sincsenek…..
betonbotond
2009.02.18 23:27:03
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz