Adatok
zakizol
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az rendben van, hogy autóvásárlásnál a számok különösen fontosak. De ha azt hiszi, hogy itt a vételárra, fogyasztásra, évjáratra, esetleg futásteljesítményre gondoltunk, nagyon téved. Egészen más számok lényegesek, amit a szerkesztőség pár tagja nem is volt rest kitárgyalni…..
A Pannonia P12 az utolsó sorozatgyártású magyar egyhengeres volt. 1973-ban jelent meg, a kőkorszaki T5 és a P10 modellt váltotta le. Műszakilag ez sem lett lényegesen modernebb, viszont körvonalai és festése divatosabbá tette. Gazdája szándékosan nem restaurálta csillogó,…..
A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
zakizol
2009.07.11 08:18:52
Peugeot 307 / Szép, de 5 emberrel az autópályán 110 fölé nem birtam menni /. Citroen C3 / Na ez igazi fos minden tekintetben /. Az összes francia szutyok, Az "új" Swift / ismerősé a Suzuki, 1 évesen pereg a festék a tetejéről, kényelmetlen, stb /, Saab 9.3 2001-es / Ez saját, de a gatyám rámegy/, Skoda Fabia / 3 évesen komplett futómű csere 35000 km után, ezt nem lehet a magyar utakra fogni /, Alfa / Az összes alfás ismerősöm 1000-2000 km-ként elektromos hibával javittatja, persze szép kocsi, meg minden, de...../ , a Civic-ről meg annyit, hogy király kocsi, de vagy újat veszel, vagy széthajtottat. A gyári adatok alapján 7.2 alatt van 100-on az 1.6VTI, az én Saab-om pedig 8.5 , de eddig nem találkoztam olyannal, amelyik birt volna ellenem.
Ezt azért irtam, mert ez meg az én SZUBJEKTIV véleményem. Én ezzel találkoztam, pedig van jó Civic, Skoda Fabia vagy akár Saab 9.3 a világon, de nem ezeket vezettem.
Ha elmész kUrv@zni életedben először és elkapsz tőle valamit, akkor többet nem próbálod ki, pedig sok leányző megél ebből :)))
Ezt azért irtam, mert ez meg az én SZUBJEKTIV véleményem. Én ezzel találkoztam, pedig van jó Civic, Skoda Fabia vagy akár Saab 9.3 a világon, de nem ezeket vezettem.
Ha elmész kUrv@zni életedben először és elkapsz tőle valamit, akkor többet nem próbálod ki, pedig sok leányző megél ebből :)))
Nagy ívű balkanyar, célegyenes. Áll a víz a pályán, csak óvatosan a gázpedállal, itt nem játszunk, betonfal szegélyezi a boxutcát, elég egy óvatlan gázfröccs és azonnal megindul a feneke. Ívre engedem ki, benn a kettes végig, majd miután egyenesbe…..
zakizol
2009.02.14 18:31:05
@Sabc: Sajna ennyi van, de pár hónapig lesz időm gyűjtögetni a stage 1 vagy 2-re, mert kisebb baki után okmányirodába landolt a jogsi ...... egyébként a 150 paci és a 150 paci között is van különbség / súgok : nyomaték :) / . Ha vissza kapom a jogsit, akkor ha gondolod bármikor megmutatom . Haverom Mondeo ST200-át / ami 200 ló/ kenterbe veri.
Visszatérve a témára, kiderült, hogy az egyik kolleganőm férjének tulajdonában egy MKII pihen. Bár csak 1.6 , de a feeling mindent felülmúl. Sikerült kipróbálnom, örökre élmény marad!!!!!!! Hajrá Capri!!
Visszatérve a témára, kiderült, hogy az egyik kolleganőm férjének tulajdonában egy MKII pihen. Bár csak 1.6 , de a feeling mindent felülmúl. Sikerült kipróbálnom, örökre élmény marad!!!!!!! Hajrá Capri!!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A golfom rendszáma : 535
A Saabom rendszáma : 686
Accentem rendszáma : 757
Tök véletlen, de ennyit a véletlenekről.
Következő ezek alapján 8X8 ( bár jobban örülnék 4X4-nek :) )