Regisztráció Blogot indítok
Adatok
4-4-2

0 bejegyzést írt és 86 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két válogatott meccs is volt tegnap – utólag is köszönet az illetékeseknek a zseniális szervezésért – és végül némi hiányérzetet leszámítva tulajdonképpen elégedetten gyűrtem bele tegnap éjfélkor a szemetesbe az utolsó sörösdobozt. Az U21 odaért, hogy már csak…..
Nagyon igaza volt tegnap este Faragó Richardnak: szörnyű, hogy négy évig nem lesz vb. Főleg nekem, aki rájöttem, nem is foci-rajongó vagyok, hanem vb-rajongó. A vb-k (és eb-k) alatt mindig nézem a meccseket, és megállapítom, mennyire jó ez. Aztán később a szokásos bajnokságok…..
4-4-2 2010.07.11 16:54:42
@Rombola: Bakker, egy kommentátor egy vb-negyeddöntőn gól után összekeveri a két csapatot és 4-es osztályzatot adsz neki? Hát az ilyen azonnal pakoljon és utazzon haza! És ne mondd, hogy ő is hibázhat, mert ekkorát az én (köz)pénzemből ne hibázzon. A Somos-ikrek egyszerűen elviselhetetlenek, Egrinél meg 10 borzalmas faviccre jut egy jó poén (és akkor nagyon jóindulatú voltam).@Kora Délutáni Kornél: Nem akarlak elkeseríteni, de ha jól tudom, NEM közvetítettek minden meccset a helyszínről, pontosabban Dél-Afrikából tolták, de volt olyan, hogy nem a stadionból. Megint csak közpénzen...
A stúdióvendégek tragikusak voltak, még az nst-s bloggerek voltak a legjobbak, de a belsős kommentátorok és a "szakértő" (ex-)focisták, nem is beszélve a "híres emberekről" - hát, nehéz értékelni. Azt nem teljesen fogom, hogy miért nem lehetett valóban neves, a szakmához értő egykori labdarúgókat beültetni (talán Bölönit láttam egyszer) és hagyni Bognárt, Bánfit, Sallóit.
Csak egy apró felvetés a végére: mi lenne, ha egyszer lennénk annyira igényesek, hogy a pénzünkért (hiszen mindez a mi adónkból ment, szemben pl. a négy évvel ezelőtti RTL-es őrülettel) normális európai színvonalat várnánk el, és nem elégednénk meg azzal, hogy "magyar viszonyokhoz képest egész jó volt"?
Mielőtt minden negatív jelzőt elmondunk általában a futballal mint játékkal kapcsolatban, próbáljunk meg örülni a kieséses szakasz kiváló gólátlagának. Aztán mindenféleképpen mondjuk el, hogy ez így nem állapot, valamin változtatni kell, mert ez így elront mindent. Elcseszi…..
4-4-2 2010.06.28 10:31:53
Sajnos nem volt időm végigolvasni a kommenteket, így csak pár gondolat (és nyilván nem találom fel a melegvizet, de muszáj kiírni magamból):
- az angolok szarok voltak, de azt állítani, hogy Lampard meg nem adott gólja nem befolyásolta volna döntően a mérkőzés menetét, szimpla hülyeség (már elnézést). Nagyon nem mindegy, hogy egy 0-2-ről éppen felálló csapat 2-2-vel, vagy 1-2-vel megy az öltözőbe (miként arról is meg vagyok győződve, hogy az egész vb másként alakul angol szempontból, ha Green nem szedi be azt a potyát az amik ellen és Anglia 3 ponttal indít, és elkerüli a németeket, majd a következő körben az argentinokat, de ez egy másik történet). Lelkileg iszonyatosan odabasz egy ilyen bírói hiba, a "meg tudjuk csinálni" helyett jön a "még a bíró is ellenünk van".
- Capello valamit nagyon elszúrt, de nem ő az első számú felelős hanem a szövetség. Elsősorban azért, mert Capello kiválasztásánál is tudniuk kellett, hogy bár a talján klubszinten mindent megnyert, fingja sincs arról, hogy milyen egy nagy nemzetközi válogatott torna, márpedig az messze nem ugyanaz, mint akár egy bajnokság, akár egy BL. Egyszerűen az történt, hogy képtelen volt kezelni azt a helyzetet, amit egy ilyen torna jelent (feszültség, játékosok összezártsága, stb.) Magyarán: ami elég volt a selejtezők előtti összetartásnál, az nem elég egy többhetes összezártság alatt. Ezeket a helyzeteket szarul kezelte (lsd. például Terry hisztije - egyáltalán, hogy felmerült a hiszti lehetősége).
- kulcsjátékosok sérülése, kapusgond. Utóbbiról nincs is mit mondani, bár szerintem hiba volt Green mellőzése, elsősorban azért, mert ez beleverte az ideget a többiekbe, hogy egy hiba után ők is így járhatnak. Ami a kulcsjátékosokat illeti: pont a védelmet kellett szétszedni (Ferdinand,King), még akkor is, ha pl. Rio finoman szólva sem volt a legjobb formában. És ide sorolom Beckhamet is, aki képes lett volna összefogni a társaságot, nem véletlen, hogy még így is kivitte, de azért ez nem ugyanaz.
- és a legfontosabb: a Premier League iszonyatos sikerének több negatív következménye is lett (és ezt már legalább tíz éve mondogatják angol szakírók, szakértők). Az egyik, hogy elárasztották az angol bajnokságot a külföldiek, elszívva a levegőt a fiatalok elől. Nézzétek meg, hány angol játszik a TOP4-ben (ide számítva a Liverpoolt). Még a ManUtd talán a legjobb ebből a szempontból, de elsősorban a nagy öregek miatt, de az Arsenal, a Chelsea, vagy a Liverpool külföldiek játszótere lett. Akkor nem szabad csodálkozni, hogy nincsen megfelelő utánpótlás (pl. csatár). A másik, hogy eltűntek az angol edzők. Míg 15 éve külföldön is keresték őket (lsd. Robson a Portónál és a Barcánál), addig mára még a PL élcsapatai is elérhetetlen messzeségben vannak. És ezekkel párhuzamosan és összefüggésben eltűntek az angol futballra jellemző stílusjegyek is, a meg nem alkuvás, a zakatolás. Pontosabban jelen vannak, de elsősorban a PL középmezőnyétől lefelé és a másodosztályban.
Összességében: az angol futball egész rendszere reformra szorul, nagyon jót tenne a 6+5 rendszer bevezetése, még azon az áron is, hogy a klubcsapatok egy ideig visszaesnek a nemzetközi kupákban.
4-4-2 2010.06.28 11:04:39
@BISMARCK: Csatlakozom. Ráadásul a TV szempontjából is elveszne a foci egyik legfontosabb tulajdonsága: pontosan lehet tudni, meddig tart egy meccs, azaz nincsen nettó játékidő. Erre persze lehet ellenpéldákat hozni (amerikai foci, jégkorong, stb.), de egyelőre nehéz elképzelni, hogy az ehhez szokott európai, stb. tv-k nagyon szeretnék a 3-4 órás meccseket. Így lehet tudni, hogy egy csoportkörös BL-meccs, vagy egy bajnoki 2 óra szünettel együtt és kész. Ha minden lesnél, szabálytalanságnál 1-2 percet állna a játék, akkor mennyi ideig tartana egy meccs? Hogyan tudnának tervezni a tv-k?
A felkészülési meccsek arra jók, hogy a kapitány felmérje a keretet, lehetőséget adjon azoknak, akik eddig nem nagyon szerepeltek és megnézze, az állandó szereplők hogyan muzsikálnak a kiegészítő emberekkel. A Mexikó elleni meccsünket elnézve nem irigyeljük Capello állását.…..
4-4-2 2010.05.25 12:18:37
@nekedX: Ha igazad lesz, így látatlanban beígérek neked egy sört!! De én azzal is kiegyeznék, ha azon sopánkodnánk, hogy Rooney hogyan tudta kihagyni azt a 11-est a 87. percben és miért lett így csak 3-0...
4-4-2 2010.05.25 12:27:42
@t.o.d.: Sajnos, tökéletesen igazad van. Ne legyen igazam, de ezért nem lesz meg idén sem a vb-cím. Kapus nélkül nem megy, márpedig mindegyikben benne van a lepke esélye (és akkor még finom voltam). Elképzelhetetlennek tartom, hogy potya nélkül megússzuk.
Jelenleg olyan focinemzet vagyunk, akik hétről-hétre kiemelik, számolják, hogy az a 3-4 játékosunk, akiket a focivilág boldogabb felén is számon tartanak, és az a legfeljebb egy tucat, aki olyan bajnokságban kap kisebb-nagyobb szerepet, amit a tévében is látni lehet, rúg-e gólt,…..
Az NST stábja szeretné megragadni az alkalmat, hogy megköszönje Rafa Benítez eddigi munkásságát. A spanyol "sikeredző" ügyködését felölelő, gyümölcsöző hat év során a Liverpool FC kettő darab komoly trófeát szerzett, a 2005-ös Bajnokok Ligája serleget, valamint a…..
4-4-2 2010.04.30 14:26:40
@fransancisco: Én egy mondattal sem állítottam, hogy nem kell külföldi. Csak azt állítom, hogy egy vezető brit mag nélkül (és Gerrard, meg Carragher ehhez ketten kevesek) ez a műfaj nem megy. (Lsd, még Arsenal az elmúlt sok évben.)
4-4-2 2010.04.30 14:30:54
@fransancisco: Ja, és még annyit, hogy én szívesen vitatkozok, ha vannak érveid is. Mert az, hogy dögunalmas, meg egyéb különös jelzők, na az nem érv, csak sajátosan megfogalmazott vélemény. Ha a 80-as évek Liverpoolját ócsárlod, akkor az akkori európai focit ócsárlod, lévén az évtized elején a klub szinte egyeduralkodó (plusz a 70-es évek végéről a Nottingham Forest kétszer, Aston Villa, stb.). De hát az már persze nagyon régen volt, ugye? És nem vagyok Liverpool-rajongó, sőt, de a teljesítmény az akkor is az, ha az ellenfélé.
4-4-2 2010.04.30 14:56:50
@pancho_sanza: Hát, az Arsenal inkább csak kivétel volt, az elmúlt jó pár évben nem nyertek se bajnokságot, és Európában sem villogtak. A Liverpool meg két évtizede nem nyert angol bajnokságot.
Az angol/brit magról meg azért nehéz beszélni, mert előbb el kellene küldeni a (lehet, hogy jó, de a PL-ben nem megfelelő) spanyolok, külföldiek jó részét.
Ha már itt tartunk: a ManUtd-ban is voltak az elmúlt 20 évben meghatározó külföldi játékosok (Cantona, van Nistelrooy, C. Ronaldo), de mindig ott volt a saját nevelésű, vagy vásárolt, de brit labdarúgók is, akik vitték tovább a klub szellemiségét. A managerről már nem is beszélve.
@fransancisco: Nehéz lenne nem elismerni, miután 1999-ig nem nyertek BEK-et, BL-t. Az más kérdés, hogy Te örülsz neki, én meg az olaszoknak nem örültem, de ez ízlés kérdése.
comment:com Az utolsó nagy hurrá 2009.12.26 16:32:00
Hálistennek úgy jött ki idén az ünnep, hogy holnap nem kell melózni, fent lehet maradni inni, zabálni, társasjátékozni meg persze tévézni, aki éppen azt akar december 26-án. Mi nekik akarunk segíteni, a többiek ne olvassák el a posztot.  A délutáni filmtermésből reggel…..
Nou San Trafford Puskás Hungary 2009.12.21 18:31:59
Ma este rendezik a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) Év Játékosa gáláját – de minket nem ez érdekel. Az, hogy szintén ma este adják át először az év legszebb góljáért járó Puskás-díjat(érdemes kattintani), már közelebb van érdeklődésünk célkeresztjéhez, de…..
Végiggondolva a múlt emlékeit, feltűnő az a kontraszt, amit a tehetségek tömege és az eredmények csekély száma jelentett már a múltban is – mondta, és most folytatja termékeny vendégszerzőnk, medco, aki ezúttal a magyar válogatott történetének második ötven évét…..
4-4-2 2009.12.21 21:18:18
Csak a II. világháború utáni vb-ket nézve: szerintem 54-ben sok minden összejött, speciel a lefekvést nem venném ide. A sportban már számtalanszor bebizonyosodott, hogy a gyorsan előnybe kerülő csapat (két gól az elején egy korábbi sima győzelem után) viszonylag gyorsan meg is törhet, ha feláll a másik a padlóról. Egyedül a 66-os vb-ről tudom elképzelni, hogy lefeküdtünk, a többin egyszerűen ennyit értünk. A magyar közvélemény mindig is túlzott elvárásokat fogalmaz(ott) meg az aktuális válogatottal szemben (a most zárult selejtező-sorozatban is emberek meggyőződéssel hajtogatták, hogy itthon megverhetjük a svédeket, meg a portugálokat, ami finoman szólva is vicc...), amit a játékosok nem bírtak elviselni. Azért feltételezem 86-ban Détárinak és a többieknek annyi önértékelésük (legalább a szívük mélyén) volt, hogy tudják, nem lesznek világbajnokok. Márpedig (és erre világosan emlékszem) az utcán a vb-döntő volt a VÁRAKOZÁS (nem a reménykedés, a várakozás). Egy olyan csapattól, melynek a legjegyzettebb (és el sem vitt) sztárja az Austria Wienben focizott. Mindezt egy olyan vb előtt, melyen ott volt Platini, Maradona, Lineker, a németek és még sorolhatnám. Talán ki kellene próbálni, hogy egyszer csak a küzdést elvárni és szeretni a válogatottat (mint Kásáséket mondjuk 2004-2008 között, amikor semmit nem nyertek) - hátha így sikerülne valamit elérni.
Balhé, az van. Hiszti, az van. Csempe a francba, az van. Meg persze kapitány-kérdés is van, nekünk ez a szemünk fénye; dehogyis Trianon, a szövetségi kapitány, az vesszen mindörökkön örökké. Erősen patthelyzet szaga van a dolognak, mert bár én is szívesen venném lajstromba…..
4-4-2 2009.11.16 10:43:25
@balinhosa: Ez olyannyira igaz, hogy amikor 1985-ben a magyar válogatott agyonvert mindenkit, a világranglista élvonalában volt és egy ország tekintett Istenként Nyilasiékra, majd (a már a vb-re kijutott válogatott) az utolsó selejtező-fordulóban jöttek a hollandok és idehaza 1-0-ra megvertek minket, akkor az egész ország semmi perc alatt fordult át anyázásba és kifütyülte a dédelgetett kedvenceket.

Régóta mondogatom, hogy ennek az országnak az az egyik legnagyobb baja, hogy csak szélsőségekben bír gondolkodni és a sportban sem tudja helyén kezelni a dolgokat. Aki fél éve azt merte mondani, hogy szép dolog Málta és Albánia legyőzése (egyébként utóbbié szerintem tényleg az), de ne szálljunk el tőle, azt leugatták az okosok, meg a számolgatók. Szerintem aki elhitte, hogy majd mi itthon leverjük a svédeket meg a portugálokat, az meg is érdemli.

Reálisan nézve egyetlen nemzetközi klasszisunk (mi több, egyetlen nemzetközileg elismert játékosunk!!) sincs, márpedig ez az egészen kis országokat (pl. Málta) kivéve gyakorlatilag egyetlen európai nemzetről sem mondható el. Egyedül Dzsudzsák az, aki európai középcsapatban rendszeresen játszik és kész (Juhász nem rossz, de valamiért mégsem törte össze magát egyetlen nagycsapat sem a nyáron, hogy elvigye...). Akkor mégis, mit várunk a válogatottól egy portugál, svéd csapat ellen?

Szóval csak annyit: kéretik nem elszállni sem egyik, sem másik irányba, mert rohadtul unalmas már, hogy mindig ugyanaz a vége. Ha kérhetném, most ne legyen: nem rohadt mindegy, kivel leszünk 3.-4.-ek? Legalább adjuk meg az esélyt valakinek, hogy az elképzelései szerint dolgozzon pár évig. Tőlem lehet Koeman is, vagy más is, csak hagyjuk már békén kicsit!
Ismét azt kell hogy mondjuk: bandákba verődött kóbor kutyák marcangoljanak szét, ha nem a miénk a legfaszább kis csapat a VB-n. Lélekölő, bátortalan, kiábrándító kezdés után machetével a fogunk között jöttünk ki a második félidőre, érezni lehetett, hogy ez a csapat…..
A nagy örvendezésben úgy csináltunk, mint a felnőtt válogatott védelme, és egymásra vártunk, hogy megénekeljük a magyar U20-as válogatott újabb történelmi tettét. Szerencsére nincs nagy baj, mert tovább írjuk a történelmet ma este, amikor Olaszországgal már az éremért…..
4-4-2 2009.10.09 22:54:18
@calciomax: Nagyon remélem, hogy nem! Legalábbis válogatott szinten, ahol Détári kb. 1986 után semmit sem mutatott.
4-4-2 2009.10.09 23:03:48
@drosiii: De, pont az a baj, hogy azt csinálták. Csak éppen egy csatárt elöl hagyva nem lehet normális helyzeteket kialakítani. De mindegy, az a lényeg, hogy továbbjutottunk. A többi nem érdekes.
4-4-2 2009.10.09 23:09:39
@drosiii: Tudod, mit? Igazad van. Elismertem. Nekem bőven elég, hogy továbbjutottunk. Ha Te ettől boldog vagy, akkor igazad van. Inkább örüljünk a sikernek.
Seggbe lőtt oroszlán nyomait követve szakítunk be a susnyásba, fegyverzetünk egy fogkefe és egy How to avoid gangrape in prison c. kiadvány, mégsem hátrálhatunk. Portugáliát még soha nem tudtuk megverni, Puskásékat is elrakták anno, úgyhogy vágyainkat és reményeinket is ennek…..
4-4-2 2009.09.10 10:56:36
@reader613: Igaz, de nem ártana fokozatosan, lépésenként előre haladni. Az már látszik, hogy ha Juhász van (és Gyepes meglepően jó volt, teszem hozzá, azaz tőlem akár maradhatna hosszabb távon is), no meg Bodnár, akkor védekezni már tudunk. (Mondjuk egy balhátvéd nem ártana.) Ez nem rossz alap. Erre kellene ráépíteni a támadásokat, amihez nem ártana egy épkézláb (értsd valamelyik TOP 6-7 bajnokságban rendszeresen játszó) csatár. Én nem bántom Torghellét, de talán nem véletlen, hogy a német 2. osztályban találta meg a helyét, noha az esélyt anno megkapta.
A középpálya nem lenne rossz, kicsit jobban meg kellene szervezni és kéne valaki a jobb oldalra, mert Gera ott nem jó. Ha csak nagy baj nem lesz vele, Németh pár éve múlva Tottenham-kezdő szintű csatár lehet, vele (és mondjuk Priskinnel, Rudolffal, verekedni Torghellével) majd el lehet vacakolni elöl.
Aztán ha egyszer kapunk egy olyan sorsolást, mint most a szlovákok + szerencsénk is lesz, akkor hátha kijutunk valahova.
4-4-2 2009.09.10 11:19:19
@r123: 1. Igaz. Isten ments' egy magyar edzőtől!
2. És ez nem kis előrelépés az elmúlt 20 évhez képest!
3. Csatár nélkül nem megy...
4. Ha van az elmúlt két meccsnek nyertese, akkor az Gyepes. nagyon sokat fejlődött Angliában.
5. De csak azok jöjjenek, akik legalább 20 bajnokit játszanak egy szezonban.
6. Jó, azaz beférne egy TOP4 bajnokságban középcsapat kezdőjébe.
7. Koeman egyik nagy hibája, hogy nem mer a 60. perc előtt drasztikusan belenyúlni a meccsbe, túlságosan ragaszkodik az előre eltervezett forgatókönyvhöz. (Lsd. tegnap). Néha hihetne a szemének is.
+1: kell egy kapus. A tegnapi gól például egyértelműen Babosé. Komoly kapusnak három méterről NEM LEHET gólt fejelni. Fülöp sem a tökéletes megoldás. Van pár fiatal, hátha ők mihamarabb beérnek (pl. Gulácsi, ha rendszeresen védene).
Ilyen márpedig nincs, ez nem történhet meg. Hova futottál, Halmosi; miért nem lőtted el, Gerzson; fújtad volna le, te varnyú; Tímár, a jóisten megáldjon, mire gondoltál, fiam; Babos, Gabikám, hát miért nem fogtad meg inkább? A káosz-mozaik összeállt, mi pedig megsemmisültünk,…..
4-4-2 2009.09.06 18:55:01
@durumdara: "más sportágak dugig vannak eredménnyel, de PONT A FOCI, AMINEK A SIKERÉRE OLYAN SOKAN ÁHÍTOZNAK, ez dől mindig a saját kardjába"
Amiben sok pénz van, azaz másokat is érdekel, nem csak 5-6 országot, ott NINCS komoly (azaz mondjuk a világélvonalba tartozó) eredmény. (Kosárlabda, tenisz, Forma-1, stb.) A kajak-kenu, a vízilabda (akármennyire is imádom őket), a kézilabda, az öttusa, stb. rétegsportág. Ettől még jó, hogy ezekben jók vagyunk, de amit máshol is komolyan vesznek, ott a fasorban sem (vagy éppen csak ott) vagyunk. Kérdezz meg egy külföldit, hogy mondjon egy magyar sportolót...
4-4-2 2009.09.06 19:04:11
@értelmetlen_nevű: "Úgy tűnik, hogy Magyarországon csak a VB-győzelem elfogadható eredmény, minden más esetben testületileg el van küldve az egész csapat a picsába."
Hidd el, egy vb-győzelem után is lennének olyanok, akik arról írnának, mi az, hogy csak 3-2-re nyertünk a brazilok ellen, mi az, hogy két gólt kapunk egy olyan brazil csapattól, ami sehol sincs a 2002-es világbajnokhoz képest. Ja, és Kaká nem is játszott, így könnyű...
4-4-2 2009.09.06 19:56:24
@Laudrup: Ez így igaz. Ezért lehet az, hogy mondjuk az Elland Roadon az angol harmadosztályban a Leeds meccsein tízezrek vannak kint, pedig ott aztán van mit siratni, mert amit ott elcsesztek bő pár év alatt, ahhoz itt Magyarországon kellett vagy 30 év. Mégis ott vannak és mégis drukkolnak.

Én a magam részéről azt unom már nagyon, hogy pénteken még Juhászék voltak a legjobbak, és mindenhol azt olvastam, hogy megverjük a svédeket, rossz esetben leikszelünk a portugálokkal és ha megverjük a dánokat idegenben, akkor belefér a portugáliai zakó, ma meg ők a legutolsó senkiháziak.

Ideje lenne helyén kezelni a dolgokat, minden szempontból. Sokkal boldogabb lenne az egész ország.
Az átigazolási pletykák a sportújságírás kétfejű bárányai: ez az a terület, ahol az ember a legnagyobb jóindulattal sem képes komoly minőségbeli különbséget találni a Telegraph és a Mirror, vagy éppen a Guardian és a Sun teljesítménye között. Komoly újságíró tehát…..
Ahogy a farizeusok is mondották anno Pilátusnak: szögezzük le gyorsan az elején. Óriási döntő volt ez, na. Nem tudunk nem vonni párhuzamot az 1994-es és a mostani döntő között, akkor pont a Barcát gondolták topfavoritnak, és lett macska-egér játék, nagy meglepetésre pont…..
4-4-2 2009.05.28 16:15:46
@Csöncsön: Somos is brutálisan sz*r... Amikor megláttam, hogy Egri közvetít, először tökre örültem, hogy nézhető lesz a döntő. Hát nem lett igazam. Nem az a baj, ha néha téveszt, de Egri tegnap RENDSZERESEN összekeverte a két játékost. Egyébként én nem vagyok olyan megengedő, mint Te, ha valaki nem lát, akkor ne menjen sportkommentátornak. Nem kötelező.
4-4-2 2009.05.28 16:20:00
@pote: Fentebb is fejtegettem, hogy az is marha nagy gáz, de az Eurosport2 kereskedelmi csatorna, azaz ha rosszak és buknak, akkor a tulaj pénzét bukják. Az M1-nél viszont MI vagyunk a tulajok, a saját pénzemért meg elvárnám, hogy normális szolgáltatást kapjak.
4-4-2 2009.05.28 16:50:05
@heinrich: Egyszer-egyszer téved, rendben van, de tegnap pl. az első félidőben sorozatban ez ment. Ha jól vettem ki, főleg akkor, amikor Giggs előrement középre, ahol elvileg Cének kellett lennie, Egri pedig poszt alapján közvetítette (ami egyébként általában működő módszer), de amikor elmozognak a játékosok, posztokat cserélnek, akkor azt azért egy kommentátornak illik észrevenni. Ez a munkája, ugyanis. Mindegy, ezen szerintem nem érdemes tovább rugózni, engem speciel idegesített.
Az, hogy a két legjobb csapat játssza a döntőt ma este, még nem jelenti azt, hogy jó meccset is látunk, de legalább leegyszerűsíti a helyzetet, ami a várakozásokat illeti. A legszebb, és a leghatékonyabb focit játszó társaság fináléjának színvonalát az dönti el, melyikük…..
Arsene Wenger rendszerével együtt megbukott. Nem azért, mert csapata kiesett a szinte tökéletesen játszó Man United ellen, vagy mert csak egy tizenegyesgólra futotta ellenük az Emirates-ben. Azért zsákutca ez az egész koncepció - ha van egyáltalán koncepció - mert egy küzdésre,…..
4-4-2 2009.05.06 15:12:26
@popp: 1. Mert CSAK VEREKEDNI kevés. :) Ebből 3 védő, akiből Carragher ugye anno beintett a válogatottnak, Gerrarddal és Lamparddal legendásan nem tudott mit kezdeni a nyomoronc svéd és még nyomoroncabb utóda, és Rooney-val sem azt játszatják, amit a MU-ban
2. azaz legalább 10 éve (de inkább Bobby Robson óta, azaz lassan 20 éve) Capello az első normális angol kapitány, lefogadom, jövőre négyben lesznek a vb-n.
Magyarország pont nélkül esett ki az A csoportból. Nem játszottunk igazán tempós és színvonalas meccset a németekkel, az ellenfél jobb volt, sokkal többet lőtt kapura, két emberelőnyös góllal győzött. 0-1 után volt erőnk egyenlíteni, 1-2 után nem. Az utolsó harmadban csak…..
4-4-2 2009.05.04 14:03:39
@kano: Persze, lassúak vagyunk, de azért a bírók sem mindig mérnek egyenlő mércével. Ettől még győzhetnénk... www.hirsarok.hu/node/24369
A kiállításpercek meghatározták a mérkőzést. Ha ennyit játszunkhátrányban, nem lehet megúszni a vereséget, mondta Ladányi Balázs az 1-5-ös magyar-dán után. Kiderül az is, mi hiányzik ahhoz, hogy az A csoporthoz tartozónak mondhassuk magunkat. "Hülyék voltunk, mert adtunk…..
Közelebb vagyunk ma a fehéroroszokhoz, mint néhány éve a franciákhoz és a britekhez, amikor úgy nyertünk ellenük, hogy néhány kontrával megzavartuk állandó támadásaikat. Ez a válogatott a miénk, és jó, hogy abban a korban élünk, amikor ezt láthatjuk. Amikor alig több mint…..
4-4-2 2009.04.29 11:40:52
Azért az biztató, hogy a játékosok nem kenődtek el annyira a meccs után, mint mondjuk én. Legalábbis ezen a videón harcot ígérnek és miért is ne hinnénk nekik... www.hirsarok.hu/node/23785
Mert rendben van, hogy nagyot játszottunk, de azért az ember reménykedett a csodában. Én legalábbis... Na, mindegy, ennél nagyobb baj, hogy a németek lezakóztak a franciáktól. Reménykedjünk, szerintem megérdemelnénk, hogy bennmaradjunk.