Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tommy

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Finom és mérhetetlenül csinos hölgy libbent be az ajtón, kezében egy tortával. Mondanom sem kell, hogy azonnal fókuszáltunk, kicsit tán bambán is néztünk, mert egyre inkább felénk tartott. Egy tortával? Ilyenkor? Mi van? - Sziasztok, Csikós Zsoltot keresem... – forrázott le…..
Tavaly, tavalyelőtt és azelőtt, - sőt még azelőtt meg azelőtt is - gigantikus szervezéssel kezdődött az immár tradicionális karácsonyi Totalcar-képeslap fotózás. Ötleteink mindig vannak bőven, de a megvalósítás – hát annál olykor pereg a szervezés jól olajozott…..
A kis Polskitól a nagy Mercedesig ível autóim kronológiája. Fejlődéstörténet-e ez? Igen, de olyan furcsa, faramuci, kelet-európai módra: a legújabb autóm ugyanis idősebb, mint a legrégebbi lenne – ha nem bontották volna már rég alkatrészeire. Előre szólok, hogy sehol egy…..
  Ma egy tanfolyam reális ára 130-150 ezer forint. Aki 50-60 ezerért hirdeti az oktatást, biztosan trükközik, ennyiből még a költségeket sem lehet kigazdálkodni. Vélemények az azonos című írásunkról...
  Vezetéstechnikát tanulni egy helyen biztos nem lehet rendesen:ott, ahol a jogosítványt adják. Kipróbáltuk, hogy mit kell kiállni a valódi tudásért.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Tommy 2009.04.18 19:51:35
@papa33: Sajnos sok dologban igazad van. Csak az a baj, hogy nem látod belülről mi folyik akár az oktatásban , akár teherautós(kamionos) berkekben. Egyik nap oktatok (B-s gyakorlatot és elméletet) másnap teherautózok (40 tonnás ,450 lovas, pótos ,hűttős IVECO Stralis-szal)pontosan tudom, hogy a kamionos kollégák között van néhány állat, de előfordulhat ,hogy üresen próbált átmenni Á-ból B-be ,nem önszántából,csak az autó tehetetlensége miatt nem jött össze. Oktatásról csak annyit , hogy ez a rendszer 1968-óta kisebb változtatásokkal működik. Tehát piszkosul elavult. Változtatni nem hajlandóak rajta az illetékesek. A vészfékezés pedig tananyag .
  Örökre rejtsük el a slusszkulcsot. A számok azt mondják, hogy meghalunk: rengeteg ember vezet szarul. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Tommy 2009.02.05 11:11:08
@baowah: Az emelt óraszám önmagában nem elég ,bár szükséges. Új módszerek a technika fejlődésével folyamatosan jönnek. Szerintem a változtatást nem csak az új jogosítványt szerzők körében kell eszközölni. Erről írtam egy tanulmányt aminek részleteit eljuttattam az NKH-hoz.A reakció számomra félelmetes volt. Az egyik illetékes először érdeklődött majd szépen lepattintott. A másik meg egyszerűen leüvöltötte a fejemet .Az a baj ,hogy pillanatnyi önös politikai és anyagi érdekek miatt egy kívülálló akármílyen szuper ötlettel előállhat nem tud elérni semmit .Én például ekkor tudtam meg azt ,hogy a jelzőtáblák kihelyezéséért megyénként egy ember felel akinek dolga volna több ezer km-nyi úthálózaton naprakészen kihelyeztetni és bevonatni a táblákat. Miért szegünk közúti szabályokat? Egyik példa az ok nélkül kinthagyott táblák , másik lehetséges ok a régóta vezető emberek szabályismeretének a hiánya , arrogancia és a kezdők tapasztalatlansága szerintm ez együtt szép nagy katyvasz. Ezekkel a problémákkal együtt kéne foglalkozni . Béke
Tommy 2009.02.05 19:13:37
@baowah: Szívesen megosztom veled. Nem mentegetőzni akarok de az elutasítások miatti elkeseredésemben a digitalizált részét töröltem. A kézzel írott változat még megvan. Ha adsz valami nem nyilvános elérhetőséget pár nap alatt elküldöm. Pár kérdés: van rálátásod az oktatásra? Hallottál már az oktaméterről? Ismered a baleseti statisztikák gépjármű típusok szerinti megosztását? Mert ha nincs , akkor ezekről is küldenék egy tájékoztatót az én szemszögemből.