Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kiknekX

0 bejegyzést írt és 665 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A magyar gazdaság határai már a rendszerváltással megnyíltak, aztán az EU-csatlakozás rátett még egy lapáttal. A modern magyar gazdaság első találkozása volt ez a globalizmussal, amitől azonnal egy lefelé vezető spirálba csapott. Így utólag visszanézve nem nehéz átlátni a helyzetet, szerintem a…..
kiknekX 2019.10.14 06:26:00
@don Fefinho: Igen, nyilván ez volt Győrben, nekem azért elég gáz így is, hogy újra bizalmat adott neki a nép. Minimum nem mentem volna el szavazni. Természetesen nem a kurvázás, yacht, kokain a bajom vele, attól még simán szavaznék egy politikusra, ha amúgy nagyjából jól csinálja a dolgokat.

NEm az a bajom sem, hogy pl. a másik politikus bezzeg ilyet sosem csinált (csinálna) hanem az, hogy itt azért konkrétan kiderült, ohgy átjátszották a szántóföldeket, a páylázati pénzeket, pályázatokat nyertek a kurvák stb. mit tudom én, nem nagyon merültem a témába, csak ami elért.
Tehát ez ott van feketén-fehéren és akkor ez oké, mehet tovább a szekér.
kiknekX 2019.10.14 06:29:51
@Frederick2:
Ugyanúgy, ahogy Győrben a DK ellen, fidesz mellett szavaztak a népek, úgy Bpesten is Orbán ellen szavaztak ezzel, nem Tarlós ellen igazából s az esélyesre szavaztak.

Másfél éve még Budapest is egy hajszállal inkább Viktor mellett volt, most már nem.
kiknekX 2019.10.14 09:29:56
@Daenerys Targaryen:
REndben, de ha úgyis mindegy, hogy ki a plg. mester, akkor lehetett volna demonstrálni, hogy ha már konkrétan fény derült ezekre a dolgokra, akkor ő tűnjön el.

De egyébként kár vitatkozni, mert ez az egséz azon dől el, hogy valaki fideszes-e vagy sem s utána akármit csinálhat, a párt támogatottságtól függ az egész.

Legközelbb házmestert is az alapján választanak majd az emberek, hogy melyik párt támogatja.
Aristo erre vonatkozó cikke szerintem mindenkinek megér egy olvasást. Aki tud angolul, annak ajánlom még mellé Iconoclast kolléga videóját arról, hogy kik a #szülési_sztrájk mozgalom vezetői. Tanulságos...
kiknekX 2019.09.21 19:56:33
@Deansdale:
Ezen én is gondolkoztam, mert volt egy ábrája, ahol a két görbe (a hőmérsékleti meg a co2 tartalom) teljesen együtt mozgott, nagyon precízen, az idő függvényében s a végén a co2 vonala félelmetesen megugrott, kb. a duplájára s ha ez alapján a hőmérséklet is megugrana anniyra, az igencsak durva lenne.
Most megnéztem az ábrát, mert már nem emlékeztem s az Antaktisz átlaghőmérsékletét ábrázolja s kb. -10 és +2 között mozgott végig, de jellemzően -4 környékén s most 0 körül van, de ha követi tényleg a co2 mozgását arányaiban, akkor kb. +6 +8 körül várható.

Persze ha meg nem követi, akkor asszem logikusan az következik belőle, hogy a nagyon erős összefüggés fordítva volt eddig, hogy valamiért amikor magasabb a hőmérséklet, akkor több co2 van a légkörben.

Viszont az van, hogy még ez az ugrás a széndioxidban kb. 50 éven belül van s ennek az ábrának meg az x tengelyén 800000 év van ábrázolva, így gondolom, két mérési adat között is van pár száz vagy inkább pár ezer év. Tehát még ha modnjuk 50 vagy 100 év múlva követi a hőmérséklet a széndioxidot, akkor is igazolódik a feltevés.

Amúgy a galileowebcast.hu-n van, Jánosi Imre előadása, nem túl bonyolult, közérthető. Szoktam most nézegetni s van az archívumban még klímás előadás, pl. asszem múlt februárban volt egy Ürge-Vorsatz Diana féle is, de azt még nem néztem meg, mert félek, hogy klímaszonrongani kezdek s az meg kinek kell, még egy dolog miatt szorongani.

De lehet, majd összeszedem magam és megnézem, de most inkább másféléket nézek előbb.
kiknekX 2019.09.21 21:59:48
@GABOR2:
Igen, kb. ezt fejtegettem én is, hogy még rövid az idő, amióta magas a széndioxid, hogy tudjuk, hogy ténylegesen mi lesz a hatása.

Ebben az előadásban egyébként arra a végkövetkeztetésre jut az előadó, hogy végülis anniyt tudtak meg, hogy nem igazán tudnak biztosan semmit.
kiknekX 2019.09.23 09:42:14
@Deansdale:
Az nagyon erkölcsteeln dolog, hogy minden mindegy hangulatot gerjesztenek, ezt ki csinálja? (én még konkrétan "minden eldőlt"-ös szöveget nem láttam/hallottam hivatalos helyről). Talán inkább a sajtó, nem? Majd még megnézem azt a Dianás cuccot, most az indexen is fent van valami interjúja, de egyelőre arra is képtelen vagyok, hogy azt meghallgassam.

De tényleg, ez ilyen alap dolog még egy zuhanó repülőn is, hogy akiknek lehetőségük van az irányításra, azok elsősorban a pánik keltést kerülik.

Mert ha igaz lenne tényleg, hogy 50 év múlva élhetetlen lesz a Föld, akkor arra egy értelmes válasz van a mai embernek, hogy semmiképpen ne legyen utóda, aki miatt aggódni kell és utána meg ezt az ötven évet a leginkább beleszarós módon leélni.

Lehet ez ilyen szinglik önigazolása.
1. Rasszista ember az, aki faji konfliktust szeretne, mert utálja a más rasszokat. 2. Normális ember az, aki a faji konfliktust szeretné elkerülni, és az erre eddig ismert egyetlen működő módszerként elfogadja a fajok békés különélését. 3. Félrevezetett, ignoráns vagy ostoba ember az, aki nem érti…..
kiknekX 2019.08.07 11:32:17
@patakware:
Ezen így szoktam filózni, hogy szükségszerű-e a keveredés illetve, hogy ez egyáltalán végbe tudna-e menni békés módon, valami optimumot kihozva belőle - sajnos nem valószínű. Vagy mindenképpen az lesz, hogy valamelyik nép nagyjából leigázza a többit s azok csak max. genetikai nyomokban maradnak meg.
Az biztos, hogy ilyen magas szinten, mint a nyugati civilizácóban, enniy ember nem fog tudni élni, nem?
Nekik a problémájuk a túlszaporodás, nekünk meg a túlfogyasztás - az sem normális, hogy minden mp-ben megy egy kerozinos repülő a világ másik felébe s vissza, mert ott az embreknek fontos dolguk van.
kiknekX 2019.08.07 13:38:18
@GABOR2: Szerintem is egyáltalán nem egyértelmű az európai népek, nyugati civilizáció bukása még. De abban teljesen egyetértek a fent kifejtett migráns ellenes érvekkel, hogy valószínüleg az egy sokkal békésebb világ lenne, kevesebb rasszista gyilkosság, háború lenne.

Tulképp az, hogy mi sem megyünk oda, nem folyunk bele a konfliktusaikba (csak ez sajna persze nem igaz) s ők sem jöhetnek ide s mi fejlődünk, ők meg csináljanak, amit akarnak, max. kövessenek, zárkózzanak fel (s akkor legalább csökken a népességük stb.) s ebben segítünk - ez már egy nagyon magas erkölcsiségű dolog lenne ahhoz képest, amik most mennek.
Deansdale Három a magyar igazság 2019.08.04 12:51:20
Na, ha már írtam két testesebb cikket a napokban, jöjjön a harmadik. Az USA-ban tegnap 2 tömeggyilkosság történt, Dayton és El Paso városában, összesen 20-nál is több halottal. Természetesen mindenki észvesztve vitázik, hogy az elkövetőknek mi a pártállása, bőrszíne, vallása, stb., ugyanis mindenki…..
kiknekX 2019.08.04 19:55:40
Deansdale Az úthenger gyorsul 2019.05.11 08:51:48
Ha hihetek a szememnek a Heartiste blogot a wordpress letiltotta. Biztos "veszélyes" volt, világos. Egymillió muzulmánt a határon beengedni nem veszélyes, egy blogon kitárgyalni a világ dolgait igen. Nincs olyan hét, hogy ne találkoznék újabb letiltásokkal a szocmédián ill. mostanában már a…..
kiknekX 2019.06.09 12:16:16
@Deansdale:
Egyáltalán nem jó az analógiád a hosszú gatyával, mert az max. kényelmetlen, viszont a magassarkú cipő napi hasnzálata pedig maradandó károsodát okoz, pl. bütyök, tyúkszem, tágult visszerek, derékfájás, térdfájás stb. Kb. azzal lenne egyenértékű, minhta pl. a férfiaktól elvárnák, hogy szteroidokkal kiegészítve picit gyúrja magát, hogy rendezetten nézzen ki az ügyfelek számára s ne úgy, mint egy aktakukac.

Azt persze nem tudom, hogy hány munkahelyen kell ez, meg nyilván, ahol ált. ülni kell nagyrészt, ott nem olyan gyilkos, hisz vihet a nő egy váltócipőt s a munkahelyen ül a szép cipőben. De attól még az elvvel egyeytértek, hogy csak akkor lehetne megkövetelni, ha kifejezetten a nőnek szépséggel reprezentálnia kell, az a munka.

Sztem minden 4 cm-nél magasabb sarkú cipő káros, hosszú távon. Hidd el én elég sokat próbáltam, mert hiú vagoyk persze a magam módján s nagyon sokat dob a magas sarok a kinézeten ... Mondjuk ilyen 6-8 cmnél nagyobbat sosem próbáltam, az nem fér az önképembe, de 6-8 cmessel ifjú koromban sokat s kikészített. Persze nem arról van szó, évente párszor, az oscar átadó gálára, nagyanyám esküvőjére stb. simán felveszem, de napi szinten nem. De sokat próbáltam, kompromisszumokkal, mert még egy 5 cm-es is jól mutat, de mivel elég sokat gyalogolok, max 4-5 cm-ig tudok bevállalni s akkor vállalom azt is csak, amikor tudom, hogy nem kell nagyobb utat megtennem aznap.
kiknekX 2019.06.09 18:01:45
@Deansdale:
Biztos, hogy az is nagyon rossz lehet (de legalább nem okoz egészség károsodást, max. egy kis bőrgombát:-), de egyébként sajnálni szoktam a férfiakat ebben, sőt még sokszor azért is, mert kánikulában pl. a városban muszáj azért legalább egy pólót felvenniük, én olyankor midnig ezeket a pántos trikókat szoktam hordani, amiből kint van a mellkasom felső része meg majdnem a fél hátam, ezeken rengeteg hőt lehet leadni.

De tuti, ha indítanának egy mozgalmat a nyári öltönyviselés ellen, akkor támogatnám elvben s nem godnolnám, hogy mit hőbörögnek az illem ellen. Nem kéne, hogy kínozzák őket azért, mert a szememnek úgy kedvesebb látványok.

Amúgy nem is, midnig ha látok ilyen lenyalt hajú lakkcipős, öltönyös embert a szép órájával, laptoppal, főleg ha nyáron, amikor az agglomerációs vonaton járok be dolgozni a nyaralóból, mindig az jut eszmebe róla, hogy ez nem egy szabad ember. Nem vonzó.
Nőben is, amelyik egy magassarkúban tipeg, ált. arra asszociálok, hogy nem szabad ember.
Azt remélem mindenki érzékeli, hogy ha kiderül, hogy muzulmán kéz van a dologban, akkor Franciaország egy héten belül vérben fog ázni. Most kezdjen bárki arról magyarázni, hogy milyen jó dolog a migráció. (A hülyék kedvéért szájba rágom, én nem állítom hogy muzulmán tette, de ha elterjed, hogy…..
kiknekX 2019.05.07 18:59:01
@Deansdale:
Nekem elég ha pár unokám lessz 60-65 körül, erre azért van esélyem.

De egyébként igazad van, könnyebb lenne minden fiatalon. egyszer a játszón voltam a 3 gyeyrekkel s ült ott egy néni, aki a két dédunokájára vigyázott, de annyi idős volt, mint anyám (modnjuk nálunk anyám is 30 fölött szült).
S a néni ott hüledezett nekem, hogy milyen strapabíró vagyok a 3 pici gyerekkel, holott ő a kettőt is alig bírja. S az meg sem fordult a fejében, ohgy ő egy dédmama én meg egy anyuka vagyok:-). S ott náluk az anya meg a nagymama dolgoztak, nem értek rá a gyerekekre vigyázni.

Van osztálytársnőm, aki 18 évesen szült (véletlen volt persze) de csak két gyereke lett s most már várandós a nagyobb lánya, hamarosan nagymama lesz. Egy másik oszt. társnőm meg most szült 3. gyereket, egy kisfiút pár hónapja.

Szóval társadalmilag igazad van, de egyéni szinten nincs jogom a gyerekeim életét, döntéseit az én unkaigényemnek alárendelni, ez van. Ha annyira fontos lett volna, szültem volna korábban.
Legalább viszont szültem 3-mat, így azért vlaamelyik majd csak szaporodik, remélem :-).
kiknekX 2019.05.08 06:37:17
@gazellla:
Számomra a 6-8 gyerek víziója túl sok:-).
Szoktam látni nyáron a dunaparti strandon egy 8-9 gyerekes családot, ahol ráadásul így orgonasíp szerűen jönnek a gyereke és mind fiú. És még az is van hogy a nő, aki persze midnig terhes és a karján meg egy kisgyerek, nagyon jól néz ki, mosolygós stb. NEm tudom hogy csinálják, nyilván az apa is ott van a szeren meg van segítsége stb.

Múltor is ott úszkáltak így sorban az egyforma fiúgyerekek, mint a kacsák egymás után s jött egy barátnőm le a partra s azt modnja rájuk, hogy fúj, ez undorító. Mondjuk ezen azért eléggé megütköztem, bár én is egy iylen bizarr elismeréssel nézem őket. Nem irigylem. S a bnőm szavai mögött meg persze az van, hogy ő egy iylen örök szingli s már most 40 éves elmúlt s ott tart, hogy akkor most honnan kerítsen egy gyereket.

Szóval én - a tárgyra térve:-) - azt támogatnám inkább, hogy szüljék meg a nők a tervezett 1-4 gyereket és ha nincs nagy bevándorlás, akkor máris nem lenne probléma.
Ezzel a htb-séggel is csak annyiban értek egyet, hogy jó lenne, ha lenne rá lehetőség, meg abban is egyetértek, hogy sokkal jobb unokázni egy családban, mint dolgozni (ritka kivétellel).
A lányokat viszont küldeném az iskolba ugynaúgy, amit akarnak tanulni, szakmát v. bármit.

Amivel viszont teljesen egyetértek, hogy fiatalabban kéne szülni - sztem borzasztó ez, hogy már 35-40 ig kitologatják az értelmiségi nők, nem is értem hogy nem aggódnak, talán azok a példák lebegnek a szemük előtt, amikor egy idősebb nőnek is simán lesz több gyeyreke vagy tényleg enniyre midnegy nekik, hogy összejön-e, nem tudom. Sokkal fárasztóbb is, nincs kire számítani vagy nem anniyra, ha a nagyszülők már öregesek stb.

Van az az oszt társnőm, aki most lesz nagymama s mindig irigykedve godnolok rá. Emlékszem, amikor az érettségi előtt kiderült, hogy terhes s ijedten sutyorogtak a barátnőjével a gimnázium ablakában kuporogva. S végül tök jól járt, igaz csak két gyereket szült, egyet 18 egyet meg 24 éves korában, de közben elvégezte a főiskolát is, ott volt mellette a nagymamák, rokonok hada s ráadásul a két gyereke között nem is kicsi a korkülönbség. Sztem nem nagyon fáradt bele a gyerekezésbe, mégis van két szép gyereke. S maga a csaj egy nagyon fiatalos, kisláynos jellegű valaki - szó se róla, a férjétől azért elvált (pedig vallásos família) - de van persze új párja, aki kicsit jobb hapsi, mint a lánya férje s nem néz ki sokkal idősebbnek sem:-). S így van egy jó kis hivatása a csajnak meg jön megy utazgat a hapsijával, szórakoznak, koncertek stb.
Szóval a korai szüléssel csak nyert, nem maradt le semmiről.
Nem igaz az sztem, hogy ez ekkora törés lenne a "karrireben", meg hogy előbb az egzisztencia kéne stb.

Ezzel együtt én nem propagálom a gyerekeimnek a korai szülést anniyra - mert mivel azt nem éltem át, lehet, csak nem látom a hátulütőit.
kiknekX 2019.05.08 11:10:46
@Deansdale:
Egy tényleg okos nő, valós karrierrel. Én eléggé megértem a keserűségét, mostanában ezekben a témákban nagyon pikírt. Ezeknek a megjegyzéseknek a mélyén mindig az van, hogy lám mégiscsak jobb szinglinek lenni, nem "felelőtlenül" gyereket vállalni stb. ezeket nagyon túltolja, ami elég egyértelmű, hogy mi van mögötte.
Nekem is beszólt a nyáron, hogy mire vállaltam a 3 gyereket, mégis mit képzeltem. Nem álltam neki magyarázkodni, hogy mit reméltem, meg hogy alapvetően nem bántam meg, cask azt modtnam, hogy hát igen ... mert végülis valóban hüyle is voltam.

Az nem igaz, hogy a buli meg az önmegvalósítás miatt tolják ki a gyerekezést a nők szeritnem. (persze biztos van néhyány ilyen is). Persze az, hogy az oktatás hosszú, az belejátszhat, de azért akárhogy is egy egyetemet, főiskolát el lehet végezni 22-24 éves korig, szóval ez nem kéne, hogy maga után vonja a 35-40 éves kor körüli szülést.

Én úgy látom, hogy az van mögötte, hogy nagyon jól, ideálisan akarják megcsinálni, nem akarnak megalkudni semmiben. Sem a ffiban (főleg) sem a lehetőségeikben (kevésbé). És így azért majd midnen nő szeretne gyereket, csak az különbözik, hogy mikor tesz le arról, hogy egy nagyon szép, szuper élete legyen.
Az is benne van, hogy van pár dolog, amit tényleg besúlykolnak "evidenciaként", hogy az mennyire fontos egy nő életéhez és az ezek utáni hajszában a végeredmény rosszabb lesz.
S ez így egyre kitolódik, hogy meddig várnak, hogy hátha összejön és mikor jön el az a pillanat, hogy így vagy úgy de legalább legyen.
Nagyon nagyon sok nőnek sztem nem könnyű ez a fiatalkori időszak (s nem bulizásról szól), amikor így gyak. parkoló páylán van a gyerek utáni vágya s erre van egy erős tásadalmi nyomás is ... a ffiak is erre nyomják őket, a parkolópályára. Tulképp 26 éves kor előtt szinte illetelen dolog szülni, aztán meg csinálja meg 5 év alatt de izibe.

Egyébként sztem erre egy elég jó megoldás lenne, amit Kálmán írt, hogy amikor a nő szerelmes fiatalon és kölcsönös - azért ez sok nőnek összejön, ha akkor az a hapsi megkérné a kezét és gyereket akarna tőle, akkor ő ebbe boldogan belemenne.
Ezt itt és most kell megfogni, akármilyen eszközzel, mert ezután csak rosszabb lesz. Ez a degeneráció ránk erőszakolása, nem a jogaikért vagy elfogadásért, megértésért küzdenek, hanem az akaratukat kényszerítik ránk. Ahogy Aristo, én is azt hittem 10-20 év lemaradásban vagyunk a nyugathoz képest -…..
kiknekX 2019.05.01 18:48:56
@csi szi:
Ezt pl. el tudom fogadni egy lehetséges válasznak a felvetésre, hogy miért mind iylesmi nézetűek a zsidók, hogy tulképp ők maguk is bevándorlónak érzik magukat s ezért ezekkel azonosulnak stb. és a nagyon nemzeti összefogás nem szimpi nekik mert úgy érzik, ők sincsenek belevéve.
kiknekX 2019.05.01 18:51:39
@GABOR2:
Na jó, de az amerikai feketék már ígyis-úgyis az országuk része, tehát az átlag iq a teljes népeségre nem változna, bármekkora is a két rassz között a különbség.
kiknekX 2019.05.01 20:28:36
@Deansdale:
Jó hagyjuk. ÉRetem egyébként, amiket írsz, csak így én nem vagyok hajlandó elfogadni ezt a magyarázatot, tényleg ez van.
Belátom nem voltam eléggé világos a tegnapi posztban, sokan nem látják az összefüggést a Notre Dame leégése és egy esetleges vallásháború között. Ezek biztos úgy gondolják, az én képzeletemeben az él, hogy feltámad XIV. Lajos és zombi-kereszteshadjáratot vezet Mekkára, vagy valami ilyesmi. Hadd…..
kiknekX 2019.04.26 10:41:10
@KalmanBlog:

Sztem minden nő, aki szült már kórházban, kicsit megérti az otthon szülőket. Ha maga nem is merné.
Egy első szülésbe pl. midnenképpen belepiszkálnak, nincs idejük ezt kivárni, nekik ez nem iylen spirituális dolog és tudják, mik azok a hormonok, technikák, amivel nagyjából vesézlytelenül meggyorsíthatják, ha meg valami gond van, majd megoldják.
Egyébként tényleg azért rossz ez, mert persze-persze megértjük őket, hogy már azon héten 150 gyereket segítettek a világra s nekik ez egy uncsi szolgáltatás, de az anyának meg a családnak ez egy óriási dolog. Mikor én az első gyerekemet szültem, a fiamat, akkor az egészen tágabb családot véve is már 30 éve nem született a családban gyerek és ez egy jelentős esemény volt és fura volt így rákerülni szerényen a futószalagra.

Bele is piszkáltak persze, mert ahogy beértem, leállt a szülés nagyjából és utána voltak is kisebb-ngyobb fennforgások, amiket szépen megoldottak s persze utólag agyaltam, hogy egyáltalán ezek a problémák előjöttek volna-e, ha nem tolják meg a dolgot (sztem nem).
A saját maguk által generált problémákat oldották meg:-).

Azért persze a másik kettőt, a lányaimat is kórházban szültem, de az volt a taktikám, hogy már csak akkor szóltam egyáltalán, hogy van valami, amikor egsézen biztos voltam benne, hogy ez már nem fog leállni. Midnenkettő lányomnál, mikor beértem a kórházba, kb. annyi volt a dolog, hogy rögtön jöhetett is a kitolás. ÚGy persze brutálisabb volt sokkal, de egy injekciót nem kaptam, semmi. Ők 10/10 agpárral is születtek, a fiam csak 8/9.
kiknekX 2019.04.26 10:55:50
@KalmanBlog:
Egyébként egészen konkrétan az volt a szitu a fiammnál, hogy túl korán burkot repesztettek, amikor még nem volt beékelődve (és ez állítólag hiba, mert forogni kezd a gyerek és a nyakára tekeredik a köldökzsinór) és mit tesz isten, a burokrepesztés után a szülésznő mondta is, amikor azzal a szívhangvizsgálóval kereste, hogy nahát, hogy forog ez a gyerek, az előbb még a másik oldalon találta meg. Majd véletlenül persze kiderült, hogy a nyakára van tekeredve a köldökzsinór. S emiatt szegéynke nem tudott rendesen születni, mert rögtön esett a szívhangja, ahogy jött volna, szorult a nyakára a hurok s egy tapasztalt orvost kellett keríteni, mert az enyém már pánikba esett és császározni akart, majd jött ez az ördeg doki és az valamit igazított rajta és valahogy kiszedte belőlem de nagyon gyorsan kellett csinálni. Így nem lett súlyosan oxigénhiányos, csak egy kicsit kék.
Donald Trump (az első izraeli miniszterelnök akit egyben az USA elnökének is megválasztottak) legújabb rendelete szerint azon felsőoktatási intézmények, amik korlátozzák a diákok szólásszabadságát elvesztik az állami finanszírozásukat. Az ember azt hinné ez tök jó dolog, és ha a progresszíveknek nem…..
kiknekX 2019.03.27 10:16:56
@Deansdale:
Persze nem azt írtad, hogy ha nekiállnál kinyírni őket stb (ezt hüyleség volt írnom). De számomra már az is rasszizmus, hogy "bizonyos értelemben" megérted ezeket, vagy azt ,hogy a németek joggal haragudtak a zsidókra.

Ha pl. engem megver az utcán 3 férfi és 1 nő és másnap veszek egy fémbetétes bakancsot és 10 random férfit sípcsonton rugok, akkor megértenéd, hogy én haragszom a férfiakra?
kiknekX 2019.03.28 05:23:07
@Deansdale:

Tényleg nem kell leírnod többször, mert teljesen világos az a része, hogy nem az összes zsidóról gondolod ezt, sőt nem is a többségükről, hanem azt, hogy mégis szinte csak közülük kerülnek ki ezek a társadalomirányító gonosz szándékú emberek. Pláne azt nem kell leszögezned, hogy nem állnál neki lemészárolni a más nációkat - ezt tényleg csak véletelnül írtam:-D, ill. a lendület vitt, azért eléggé kiakasztott az a része is, hogy ennek van valamennyi elfogadottsága nálad, hogy ez az ember, aki iylet tesz, az "problémát old meg a maga módján" vagy valami iylesminek olvastam s ez vágta ki a biztosítékot.

Azok a weimaros linkek is megalapozátk már a hangulatomat - bár bevallom el sem olvastam (hogy magas labdát adjak most).

Szóval vegyük ezt a (szitnén rasszista állítást - bár tudom, hogy ez titeket nem hat meg, hogy én annak gondollak), hogy a "társadalomirányító gonosz szándékú emberek jellemzően zsidók és ebből következik, hogy a zsidóságuk valahogy kapcsolatban van a gonosz szándékkal". Ez az állítás elég precíz, ugye?

S itt már több dolog van, amiről nem tudsz meggyőzni.
Rögtön az első, hogy ez a rombolás (nem a migráció - abbna kicsit billegek, hogy higgyek neked, hogy gonosz szándéka vkiknek vagy balfaszkodás-e), hanem a többi része, hogy fogynak a civilizált országok, meg dekadencia van meg a mai életfelfogás, szóval, hogy ezt így felülről rá lehetne-e tenni enniyre egy fél világra.
PErsze számít az ideológia is sokszor dolgokban, de nem fogadom el ennek az életszemléletnek az ok okozati összefüggését. Hogy csak így rátették kívülről, mint egy agymosást, az ostoba népre, s amúgy meg élnék az erkölcsös keresztény dolgos életet.
Nem hiszem egyébként azt sem, hogy ezen újságcikkekkel lehetne fordítani visszafelé, vagy filmek manipulációjával pusztán. Vagy valami tényleg nagyon kigondolt, brutálisan fegyelmezett taktika kéne (tudom, neked van egy ilyen elméleted, midnig elfelejtem a nevét, aki ezt előre megtervezte, az a kulturmarxista valaki). - tehát mivel ebben a lényegi kérdésben nem tudok egyetérteni, így a többit sem tudom elfogadni, ami ebből következik a zsidók megfékezésére szerinted.

Maga az, hogy az újságírók, média, tényleg ezt a dekadens ideológiát nyomatják, ami nem túl előnyös, ez sztem kizárt, hogy valami személyenként leadott utasítás lenne. Mivel elég sok liberális, értelmiségi, városi embert ismerek s ezek között nagyon elterjedt ez az életfilozófia, egyáltalán nem kell hozzá gonosz hajlam vagy különösebb "megdolgozás" hogy ezek a népek így vélekedjenek a gyerekvállalásról pl. hogy ugyan minek - vagy a másik, hogy midnegy, hogy megmarad-e egy nemzet.
Ezt így racionálisan le is vezetik (le lehet) persze én is butaságnak tartom. ELeve pl. a szaporodás - hisz minden organizmus egyedileg is meg család faj stb. szintjén a szaporodásra, megmaradásra törekszik. Azt is le lehetne vezetni, hogy minek holnapnál tovább élni, 100 év múlva úgyis mindegy lesz s addig sem szennyezzük a földet. stb (most persze nem ez a téma)

Szóval ez a fenti életfilozófia, ami a médiában is megjelenik, ez egy egész társadalmi rétegre (vagy mi ez) nagyon jellemző és ebben a rétegben viszont alapból felülreprezentáltak a zsidók és innen mennek a legtöbben a médiába is.

Igen, meglepődnék, ha midnen újságíró kínai bevándorló lenne, de pl. a kínai piacon nem lepődök meg, hogy ők az eladók. S nem godnolom azt sem, hogy a kínaiaknak hajlamuk van szart gyártani vagy direkt utasításokat kaptak erre, hogy romlasszák a gazdaságot.

Azt a részét már megbesézltük régebben, hogy szeirntetek ezt ki kéne beszélni, a zsidók szerepét a társadalomban (meg a nemzetrontó dolgokban), ez elég meggyőzően is hangzik, de mégis azt gondolom, amit már Fredericknek írtam, hogy sajnos nem megy, mert 98% idióta. Már az általad leszögezett, százszor leírt diszitngválást is nehéz felfogni. S tényleg nem látom, hogy mi jönne belőle - bár talán itt csak nem meritek ezt nyíltan leírni (persze nem kiírtásra gondolok) hanem modnjuk numerus klaususra vagy eröltetettebb integrálásra, kitoloncolásra iylemsikre, hogy ha "megértené a nép, hogy a zsidóknak mi a szerepe", akkor ezek átmennének?

Ha négy randalírozóból 3 japán lenne, akkor persze modnanom kéne a dolgot, de ha pl. mindez a kimonó áruházakban történne (ezt már modnjuk leírtam a kínai piacos hasonlattal is, de mindegy), akkor lehet nem rugóznék azon, hogy japánok. Főleg nem, ha az egész társadalomban lenne azért sok japán, akikkel semmi gond nem lenne s tudnám, hogy ezekenek ez rosszul esik, megalázó.
kiknekX 2019.03.28 05:24:53
@Deansdale:

Még assszem anniyt tennék hozzá, hogy niylván más nációkra, akik másik ország pl. románok, törökök, oroszok stb. elfogadottabb dolog haragudni (persze egyénekre kivetíteni szintén ostobaság), de itt azért számít az, hogy inkább az országról van szó, jobban elkülönülnek az érdekekek pl. háborúk vagy gazdaság.

A zsidók esetében meg nagyon is asszimilálódott népekről van szó, nagyon nagy arányban egyáltalán nem különböznek jobban, mint két nem zsidó magyar, max. valamennyi gondolkodásmód különbség esetleg jellemző. Nagyon sokak pedig csak egy szülő vagy egy nagyyszülő zsidó származásúak. Másoknál vallás vagy tényleg van egy erős identitásuk - de akik Mo-n maradnak és nem mennek izraelbe, azoknál ez midnig másodlagos azért. TEhát ezekre azért elég súlyos dolog érdek különbséget húzni társadalmi szinten. Tudom, hogy te ezt gondolod, de én meg nem s ezért nem tudom elfogadni az érvelésedet.
A progresszívek teljesen megzakkantak - az egyik oldalról folyamatosan metoo-zzák a hetero férfiakat és hisztériáznak az egészséges férfi szexualitás bármilyen megnyilvánulásán, a másik oldalról viszont ezerrel nyomatják a gyerekek megrontását és agymosását LMBT-vonalon. Manapság egy nőt megkérdezni…..
kiknekX 2019.03.04 18:06:03
@KalmanBlog:
Rendeben, ezek racionális érvek, bár én azért logikailag úgy godnolnám, hogy ha egy nép nagyon szaporodik, akkor kell neki a terület és ezért foglal nem pedig fordítva, hogy azért szaporodik, hogy foglalhasson.

Sajnos pl. én már eléggé individualista vagyok ezekben, pl. a fiamat sem küldeném egy terület foglaló harcba s a lányaim szabad válsztását sem áldoznám fel ezért. PErsze ha lenne valami jó meggyőző technikátok, ami miatt ők azt akarnák, hogy sok gyereket szülnek, akkor támogatnám őket ebben.

Egyékbént meg akartam nézni a wikipédián az usa népesség adatait, mert úgy emlékeztem hogy pl. ott is volt egy baby boom a háború után, kb. mint nálunk a ratkó korszak - hogy ezek mennyire bejósolhatatlanul alakulnak. S eléggé megdöbbentem az ábrán, ami az 1000 főre eső élve szülést mutatja 1900 óta kb. hogy ez menniyre kérlelhetetlenül csökken - még a baby boommal együtt is. S Magyarországról is kerestem egy ilyet, itt vannak:
Nekem úgy tűnik ezekből - bár ez csak egy érzet, hogy ez a folyamat nagyon egyirányú és mélyebb gyökere van, mint amit így ki próbálnak okumulálni, hogy javítsanak rajta.

www.google.com/search?q=sz%C3%BClet%C3%A9sek+sz%C3%A1ma+magyarorsz%C3%A1gon&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjrud7l9-jgAhXS_CoKHcz8AOgQ_AUIDigB&biw=1920&bih=951#imgrc=1a0jHiTP-NkrpM:

en.wikipedia.org/wiki/Baby_boom#/media/File:US_Birth_Rates.svg
kiknekX 2019.03.05 04:58:02
@KalmanBlog:
Jó ég tudja, nekem pl. - pedig eléggé libsi nevelést kaptam - kb. semmi más önálló vágyam nem volt életemben, mint hogy legyen egy szép családom meg több gyerek és tényleg, nem voltam sárkány típus sosem, mégsem jött így össze. Sok évig így ez az egy godnolat tartotta kb. bennem a lelket, hogy ezt én akartam, én választottam. Ha valaki más tette volna rám, már így áttételesen godnolom, mert amúgy elég smiulékony vagyok s sok mindent rámtettek, de ezt pont nem. De ha ezt is így kaptam volna a nyakamba, így nme tudom mi lett volna velem pszichésen, komyolan.

De tényleg, irigylem a bizalmadat, hogy azt godnolod, hogy ezt így ki lehet küszöbölni.
kiknekX 2019.03.05 09:51:05
@Womb Raider:
Az a baj, amit én nem értek, hogy ebben a redpill dologban pl. asszem az van ,hogy az asszonynak kívánni kell a férjet, mint férfit. S azt még úgy el tudom fogani, hogy racionálisan választanak neki egy jót - rábeszélik, de arra nem tudják rábeszélni, hogy kívánja is.
Azt nagyon naív elképzelésnek látom ,hogy majd még a vejet is lehet ebben irányítani s ő is majd pont azt akarja és úgy, mint após.
Ez a hétvége is elment. Természetesen a veszekedés sem maradhatott el, mivel én el akartam menni egy helyi bálba, de szerinte hétvégén maradjak itthon a családdal, hiszen egész héten dolgozok, alig vagyok itthon... Természetesen neki nem volt kedve jönni, mert ott számára vadidegen emberek vannak,…..
kiknekX 2019.01.26 09:21:58
@Foxi Foxovics:
Megértem a hapsit, kegyetlen nehéz helyzetben van.

Veled viszont nincs kedvem beszélgetni, bocsi:-).
kiknekX 2019.01.27 13:48:43
@Mia and me:
Egyébként tényleg nem a nő szpontjait akartam itt láttatni, meg hogy szeretnie kéne ... dehogy. Számomra borzasztó ez az öngyilkossággal sakkban tartó sztori, vörös posztó. Vlszleg ezért írtam csak be, nem kellett volna.

Hogy iylen kapcsolatok vannak, hogy inkább már kínjában blogot ír, hogy a másik milyen szörnyű, de elhagyni nem lehet.

Másfelöl meg láttam iylet is közelről, hogy az egyik az elnyomó, tényleg nagyon rátelepedő kibírhatataln és a másik elviseli, de onnantól aztán midnent, ami neki nem sikerül, amiben ő lusta vagy tehetetlen stb. azt ráfogja az elnyomóra, hogy az tehet róla.
És még lehet így is ,hogy én vagyok a hülye, hogy nem értem, hogy ezek miért vannak együtt . Meg egyáltalán, döntse el midneki a maga dolgát.
kiknekX 2019.01.27 17:47:34
@Mia and me:
Igazából nem erre a szeretőzős dologra gondoltam, bár tény, hogy sokan élnek így az elhagyhatatlan feleségük mellett (s állítólag ez egy erény, hogy nem rúgják fel a családot, ellentétben a nőkkel,) meg amúgy is az a nő is magára vessen, aki ilyesmit elhinné, hogy majd elhagyják miatta a feleséget egyszer.

De mondom, ez nem jutott eszembe, inkább szimplán ez, ami bevillant, ez a mindennapi tehetetlenség, "én egyébként társasági ember vagyok, csak miatta nem lehet, mert midnenkire féltékeny meg szeritne midnenki hülye", "régen sokat jártam kirándulni, de hát vele nem lehet, fel sem ébred időben, és csak a temetőkertbe megy" meg "nem lehet mellette sajnos lefogyni" - ilyenek, ezek nekem rossz emlékek de tényleg ennél sokkal kompromisszumosabb dolgok is vannak még, én állítólag túl szigorú vagyok.
Deansdale A szabadságról 2018.12.29 10:52:16
A fideszgyűlölők siráma az egekig hallatszik, hogy milyen sz*r itt élni, mert elnyomás van meg diktatúra, szabadság bezzeg nuku. Eközben a német rendőrök megállítják az utcán a copfos német nőket és a politikai nézeteikről faggatóznak, mert a copf köztudottan rasszista és iszlamofób szélsőjobbos…..
kiknekX 2019.01.08 13:26:07
@Madarász Henrik: @GABOR2:
Igen, persze a migráns téma fontos kérdés és hadd lehessen erről besézlni, tiltakozni, ebben nincs vita. Jogtalanság emiatt meghurcolni vkit ill. azt pl. én is belátom, hogy így a mai világban tényleg csak a net ill. bankok segítségével ki lehet nyírni valakit. Plussz így szeretném látni, hogy az európai vezetők tesznek ez ellen, már hogy összeomoljon a civilizáció, hogy hosszú távon ne legyen igazatok.

A többi inkább elvi vita (mert ebben Gábor igazad van, hogy nem tudjuk, mi lenne Orbánnal, mert még nem volt megpróbálva, hogy le akarnák váltani s a valóságban kritizálni, pofázni meg lehet. Elvi szinten sztem nem ugyan az, hogy 1-2 témát kerülnöd kell vagy pedig valakinek nem tetszik valami, amit csinálsz (bármi), akkor rád fogják, hogy ez meg az vagy.
kiknekX 2019.01.08 21:36:30
@Deansdale:

Könnyen lehet, hogy tényleg van iylen folyamat, hogy ezek a nagyobb cégek elfogultan cenzúráznak (ezt nehezen tudom megítélni, mert én libsi véleménybuborékban vagyok az imserőseim által:-), de elhiszem neked, ohgy ez tendneciózus, ez reálisan hangzik ill. akár, hogy direkt felvásárolják őket, amelyik sikeres s van egy erős média befolyás. Sajnos én ezeket, akiket írtál nem ismerem s amúgy is így a látóteremen kívül van a dolog. CSak így annyit látok, hogy amiket pl. itt linkelgettek youtube meg hasonlók, midnig van hozzá egy rakat másik ajánlás hasonló témában.
Meg eleve nagyon erősödik a nacionalista vonal vagy nem? TEhát ez valahogy mégis terjed.

Szerintem az öreg esete nem annyira extra ... ő tett egy elég erős kijelnetést s emiatt vannak akik ki akarják készíteni, mások meg éltetik, hát ez kb. tipikus.
AMúgy ezekkel az iq statisztikákkal nem vagyok meggyőzve, hisz ezt valahogy kultúra és környezet független módon kéne mérni, mit tudom én pl. a fehérek által újszülött korban örökbe fogadott feketék (és fordítva, ha van olyan) iq átlaga mennyi v. iylesmik.

MAga az intelligencia megítélése elég kérdéses, nemrég láttam CSányi Vilmossal egy besélzgetést, ill. csak belekezdtem, s ott azt modnta, hogy nem igaz az, hogy a ragadozók intelligensebbek lennének a növényevőknél- ezt csak az emberek szubjektív "tesztjei" okozzák, ezt az eltérést és midnen állat intelligenciáját a maga környezetében kell nézni.
kiknekX 2019.01.08 21:48:39
@GABOR2:
Hát valami olyat várnék meggyőzésnek ,hogy az így örökbefogadott feketék iq-ja elmarad a fehérek által örökbefogadott fehérek iq-jától. (bár még ez sem teljesen objektív). Vagy modnjuk feketék által örökbe fogadott fehérek iq-ja magasabb, mint a feketék által örökbe fogadott feketéké.
Az Obama-kormányzat nagy rakás egyéb dolog mellett megfinanszírozta egy VR-játék gyártását is. Egész pontosan félmilliárd forintnak megfelelő összeget adtak egy olyan szimuláció fejlesztésére, amiben buzik virtuális valóságban gyakorolhatják, hogy bevallják partnerüknek, AIDS-esek. Végülis sokkal…..
kiknekX 2019.01.06 08:10:05
@Deansdale:
NEmrég olvastam egy elemzést Ukrajnáról (egész jó volt, egy fiatalember írta) s azt elemezte, hogy mik lehtnek a megoldások Ukrajna helyzetére (nyugati v. orosz integráció vagy szétszakadás az etnikumok szerint s ő leginkább az orosz integrációt látta ésszerűnek).

ÉS azt írta, hogy bár az ukrán állam valaamenniyvel demokratikusabb, mint az oroszok, de ezért ott midnenki lophat Orosz o.-ban pedig csak a kormány lop (rabol) és cserébe legalább rendet tartanak. S így szeritne az ott élő emberek (főleg az oroszok persze) inkább kérnének egy kicsit kevésbé demokratikus de leglaább működőképes államot.
Deansdale Boldog Karácsonyt! 2018.12.24 12:56:31
...és boldog új évet. Próbáltam "spontán" jó hangulatú és biztató jövőképet sugárzó képet szerezni ide, végül ide lyukadtam ki. Nem igazán spontán, kivéve annak aki tudja kik ezek :) Jövőképnek mindenesetre megteszi...
kiknekX 2018.12.27 07:56:40
@Frederick2:
Ahogy így karácsonykor nézegettem zenéket, volt egy, amiről eszembe jutottatok itt, de nem mertem betenni, mert trollkodásnak éreztem volna, nem akartam a karácsonyi hangulatot rontani.

Ez volt az:
(ha megnézitek, azért vegyétek le a hangerőt alapból 50%-ra:-)

www.youtube.com/watch?v=dYtlzWE1YUU
kiknekX 2018.12.27 21:02:46
@Frederick2:
Köszi:-), jó hangja van Demjén Rózsinak, bár a legtöbb dalát túl érzelgősnek tartom, vannak azért jók. Pl. a szabadság vándorai, azt szeretem.
Deansdale Vigyázó szemetek 2018.12.09 12:58:11
Amikor EU-emblémás páncélozott harcjárművek verik le a helyi forradalmakat, akkor azért meghűl az emberben a jövőkép...
kiknekX 2018.12.21 11:49:22
@Deansdale:
Részemről továbbra is az ingatlan helyzetet tartom nyomasztónak. a jelenlegi állapotban tényleg minden egyes gyerek vállalása rengeteget ront az ő és a testvérei eladósodási kilátásain, sőt épp ellenkezőleg, amit szoktatok itt feszegetni, hogy a nyugdíjrsz. összeomlásával majd az utódok mentik ki az öregeket, hisz minél több utódot kell ingatlanokkal kistafírungozni (vagy ebben támogatni), ugyanannyiból egy gyerek nélküli ember vesz egyet magának (vagy az öröklöttet megtartja) s soha többet nem kell a nyugdíján aggódnia, annyit soha egyetlen gyerek sem fog öreg szüléjének juttatni, mint amenniyért az egy lakást kiadhat.
kiknekX 2018.12.21 15:47:39
@GABOR2:
Persze blazírozhatnék arra, hogy legalább majd nem tudnak a gyerekek elköltözni, hanem itt éldegélnek, hazaadják a fizetésük egy részét s legalább nem leszek magányos, kész nyereség:-) de azért nem ezt a jövőt szeretném nekik.

Persze igazából nem aggódom ezen, tudom, hogy még annyi midnen lehet addig, akár az ország/világ gazdasági stb. helyzetében, akár egyéni szinten .. soksozr amit rossznak gondolok (már itt inkább az egyéni sorsokra értem) abból lesz valami jó és fordítva.
kiknekX 2018.12.21 15:57:19
@Deansdale:
Én úgy tudom, az USA-ban nem anniyra drága az ingatlan, de lehet elavultak az információim. De bérelni biztosan gazdaságosabban lehet.
Pl. az UK-ról szokták modnani, hogy ott a lakhatás borzasztó drága, de ott pl. kb. egy fél átlagfizetésért bérelhetsz gy kertes házat itt meg egy két szobás csepeli panelt talán.

Egyébként úgy gondolom h,ogy építkezésekkel ezt nyilván lehetne javítani, csak azon filózom, hogy azok, akik pl. lakásokba befektettek, ennek nyilván meg nem örülnének. PErsze lehet, ezek nem tudnának beleszólni.

Még midnig nagyon igazságtalanságnak érzem ,hogy akinek van kiadó lakása (mondjuk összeállnak ketten és midnkettő örökölt), akkor ezek egy másik családtól, aki nem örökölt, kapnak majdnem egy komplett havi bért midnen hónapban.
És akkor az egyik meggebed az átlagfizetésével a másik meg nem érti, hogy miért panaszkodnak annyit a népek, amikor el lehet lenni. És érted, itt még soksozr az sincs, hogy azért jár az egyiknek, mert a szülei munkája gyümölcsét rá hagyták, pusztán annyi volt a trükk, hogy nem 3, hanem csak 1 gyereket kell vállalni.
...azért, mert némi "külső" segítséggel kevés ember is óriási rombolást tud véghez vinni a társadalmainkban. Ilyesmiről írtak már sokan, de a köztudatba sosem jutott el, és úgy sejtem az én cikkem sem fogja meghozni ezt az áttörést, dehát tegyen meg mindenki amennyit tud, aztán bízzunk a felsőbb…..
kiknekX 2018.10.11 10:25:33
@Mia and me:
Múltkor mentem be porszívózni a fiam szobájába s épp egy olyan videót nézett, hogy Majka beszélt arról, egy ilyen hosszú interjú volt, hogy sajnos Curtist ki kellett tenni az együttesből, mert drog problémái vannak stb.

S később elő is hozta ezt a témát a fiam s tök jól megbeszéltük, hogy miért jelentett ez problémát az együttesnek meg a munkában, hogy az egyik drogozik, ill. hogy cseszi el vele az életét meg pl. hogy de a Curtis a barátja volt Majkának s mégis kirakta s ez miért van.

Azt is észrevételezte a fiam, hogy Majkának az egész teste ki van varrva s ezt véleményeztem a magam szemszögéből.

Sokszor persze van, hogy én is csak bólogatok meg egyik fülemen szinte csak be, másikon meg ki, hogy pl. melyik focicsapatban kik a játékosok stb.
kiknekX 2018.10.11 10:27:55
@Madarász Henrik:
Persze, egy szellőztetés belefér. De pl. a munkahelyemen, ahol nem lehet szabályozni a fűtőtestet s brutál meleg télen, ott meg végig megy ki a nyitott ablakon a fűtés az utcára.
kiknekX 2018.11.28 10:25:18
@Glokta:
Jókat írsz, abba ne hagyd:-).
Mivel az előző cikk alatt már így is van 1100+ komment, meg az ott úgyis off, ide hozzátok az ökofalus-katasztrófatúléléses témákat :) Mindenkinek minden ötletére és véleményére kíváncsi vagyok, persze nem árt ha nincs nagyon elrugaszkodva a valóságtól. Kontextusnak pár kommentet idevágok odaátról:…..
kiknekX 2018.11.10 07:51:08
@Frederick2:
Komolyan, mutass már egy helyet, ahol ennél szinvonalasabb politizálás/vita zajlik ellentétes "oldalon" álló felek között ... rögtön átszokom oda:-). Általábban ennél sokkal lejjebb van a szint, azok az érvek, hogy a másik, gonosz, ostoba, őrült.

Itt két féle összeesküvés elmélet csap össze, az egyikben a progresszívek a másikban meg a tőkések uralják a világot.

Sztem egyébként Mia egyáltalán nem hisztis.
kiknekX 2018.11.10 13:30:25
@Frederick2:

Nem vagyunk barátnők egyáltalán, egyszerűen csak ez van hogy nem hiszits, max. rögeszmés, de ezzel nincs itt e blogon egyedül:-).
kiknekX 2018.11.10 22:22:09
@Mia and me:
Én annyiban nem szeretem ezeket a kafetériákat, hogy ilyen gyermekként kezelik a népet, hogy mire költheti (persze értem a koncepciót).

Még a SZÉP kártya szabadidőt el tudjuk verni, tekintve, hogy egy állatkert kb. 10e a 3 gyerekkel, csodák palotája 13e stb. - bár sok helyen nem fogadják el s egyébként sosem úgy megyünk, hogy azért, hogy elköltsük a szép kártya pénzt, hanem eszmebe jut, hogy menjünk s akkor megpróbálom a szép kértyáról fizetni.

Elég sok pénz így bennemarad, lejár. pl. az isoka kezdésiből van még rajta kb 1-2e forint, de sosem vacakolok vele, hogy most ezt valhol elköltsem (csak pontos összeget lehet róla lehúzni). Még majd dec 31ig azért megoldom, de előfordult már üdülési csekkel pl. pár éve, hogy dec. 31-én kellett rohannom valamiket venni s még valami színházjegyeket tudtam szerezni aznap, szüleim végignézték akkor az egész januári repertoárt .. máskor kb. 10 évenként mentek s akkor meg hetente:-) - én persze nem tudtam elmenni, mert kcisik voltak a gyerekek s nem volt felügyelet. A végén anyám már fellázadt, hogy ő nem megy többet színházba, így az utolsóra tesóm ment el apámmal, a Hegedűs a háztetőn volt s apámnak nagyon tetszett.

MOst pl. az Erzsébet programra is dühös vagyok, totál átbasztak, mint egy pilótajátékban. Egy barátnőm ajánlotta az üdülési páylázatukat, hogy milyen jó hlyeken voltak 3 gyerekkel s nyeyrtem is lehetőséget, csak fizessek be 15e Ft-ot s már foglalhatom is a szállást jobbnál jobb helyeken. Na befizettem, majd jött a szállásfoglalás most tavaszal s baszki 1 db lehetőség volt november végére, Gánton :-)). PErsze most nem megyünk, hnaem azt hazudták akkor, hogy kcisit elbaszták s cserébe lehet 2019 őszéig menni majd s szállásfoglalás 2018 őszén, majd jelentkezenk. Na persze egy nagy frászt jelentkeztek, gondolom most mennem kéne cirkuszolni, de azt nem fogok.
Deansdale Az év legfontosabb híre 2018.05.27 20:13:14
Korea atomtalanítása lópikula, a terrortámadások lényegtelenek - ami most fontos, és mégis elsiklik a tömegek ingerküszöbe alatt: Tommy Robinsont letartóztatták és bebörtönözték, mert a politikai véleménye nem tetszett az angol kormánynak. Az utcáról vitték el a rendőrök, holott semmi illegálisat…..
kiknekX 2018.07.07 20:39:20
@Mia and me:
Na jó, de volt a görögöknek egy csomó filozófusuk s mindent mondtak, pl. volt a Földre az az elmélet is korábban, hogy korong alakú.
Vagy pl. Demokritosz már kitalálta az atomelméletet filozofágatással ugyanakkor meg Ariszotelésznek volt, hogy a 4 őselemből állnak a doglok. Tehát így valameylik csak bejött :-).
S eleve a filozófia nem iylen telejesen befordult dolog (volt) hanem tulképp egy csomó megfigyelést logiaki következtetést tettek, csak volt amyeliyk hülyeség volt s nem volt igényük a kísérleti bizonyításra, hanem csak így érveltek meg "levezették" a dolgokat.

IGazából asszem a mai értelemben vett természettudomány ott kezdődött, ohgy egy kisérlet vagy bármi, amit leír, eredményét pontosan meg tudja jósolni, hogy mi fog történni, hová fog esni a dolog, hol lesz egy adott időpontban a bolygó stb.
S az egy külön történet, ha meg tudja magyarázni, hogy miért van ez így.

De pl. a filozófusok eléggé átfedtek a matematikusokkal a régi időkben.

No mindegy én már ezeket a keményebb filozófiai dolgokat sosem szerettem/értettem.
kiknekX 2018.07.27 13:55:38
@Deansdale:

Véletlenül nem szcientológus az ismerősöd vagy a közvetítő cég? :-)

Sokszor ezek így toboroznak.
Nekem is van ismerősöm, aki mindig megtalált ilyen ajánlatokkal s az volt az apró bibi csak, hogy a szcientológia egyházban voltak a cégek.
A férje valami egséz magas szinten volt, vagy mik vannak ott, egyébként egy jóindulatú balfék figura s most róttak rá első fokon valami 6 év letöltendő büntetést, mert sikkasztási ügybe keveredett.
kiknekX 2018.07.28 07:27:57
@Aurelius Respectus: @Alfőmérnök:

Amúgy számomra ez tényleg ijesztő, főleg annak a fényében, hogy a lúgos orvos 11 évet kapott, ez a balfasz meg tényleg, nem tudom, hogy menniyre vonódott be a sikkasztásba, de nem egy ravasz valaki, inkább ez a nagyhangú mafla, vlszleg bepalizták.
S bevarrnák 6 évre, van egy 6 éves lánya, akinek a nevelésében, amennyit én láttam, mintaszerűen részt vett s a láthatáson, vagy mi az, mikor a rabokat meglátogtják, meg sem érinthetné.
Ezért: Magyar nők! Magyar hölgyek! Segítsünk Orbán Viktornak! Mert cinikus, destruktív, pökhendi gyűlölködők, akik komoly problémákat is szemberöhögnek, sőt, a megoldásukat mellébeszéléssel szabotálják, csak hogy egy gagyi netes cikkben odamondogathassanak Orbán főellenség bácsinak. Mert ha szóba…..
kiknekX 2018.05.02 22:42:46
@Mia and me:
sztem egy férfi csak és kizárólag akkor vállal lelkesen több gyereket, ha az ő feladata az anyagiak beletolása (maximum) amire amúgy is törekszik, ohgy sokat keressen, plussz iylne patriarchaként a gyeyrkeekkel néha foglalkozás, focizás, jópofáskodás. Amúgy meg bíbelődjön vele a nő.
Ha a nő nem akar bíbelődni és a felét a ffira tolja, akkor a faszi ált a legtöbb, nem akar soha több gyereket ez nem nekik való.
Így amelyik nő több gyereket akar, az vagy ezt bevállalja, de ált. inkább nem akarják az egészet 1-2 után an ők sem.

Én egyébként vmennyire eléggé megértem ezt az 1 gyerekben kiéli magát, kiélvezi szempontot, ami fura egy kicsit, ,hogy ennyire csak abban a 10 évben godnolkodnak amíg a gyerekek kicsik.
MEg amelyik egy gyereket sem akar ott az a fura ,hogy hová lesz belőlük az a gyerekkorban oylan egyértelmű készülés erre, ami a legtöbb kislányban megvan.
kiknekX 2018.05.02 22:47:57
@Mia and me:
"MEg amelyik egy gyereket sem akar ott az a fura ,hogy hová lesz belőlük az a gyerekkorban oylan egyértelmű készülés erre, ami a legtöbb kislányban megvan."
Ezt még folytatva, enniyre boldogtalannak látják vajon az anyjukat, hogy annak rossz volt ez a dolog?
kiknekX 2018.05.03 10:56:21
@Mia and me: Én pedig simán elfogadtam azt, hogy erre a bíbelődére téynelg általában a nők vannak jobban ráhagnolódva és ez már legtöbbször gyerek korban látszik. Én sosem toltam nekik ezeket a gender izéket, de simán megvan, hogy a lányaim ápolgatják a babákat stb. meg ezen a témán filózgatnak. NEkem pl. ez belefért, ohgy én csináljam, nem ezen ment szét a házasságom.
PErsze a gond ott van h,ogy a legtöbb ffi, ha bevállalja, hogy jó legyenek gyerkeke, akkor is kb. ugyanannyit tol bele, mint egyékbént tenné a munkájába, sőt nagyon sok evidensnek veszi, hogy az anyagiakat ketten teremtik meg.

Én úgy látiom az ismerőseimen, hogy kétféle stabil modell van, az egyik, hogy közösen bíbelődnek a gyerekkel s elég sokat csinál benne a férfi is, de kevés gyerek van (1-2) s a faszi kissé frusztrált, de kibírja, mert cserébe van egy kedves családja, biztos nője.
Másik stabil, hogy sok gyerek van 3+ s a nő csinálja, a ffi meg az anyagiakat rendesen tolja. Ekkor meg kcisit a nő frusztrált, de kibírja, mert cserébe van egy szép klasszik családja.

A többi nem működik, mikor sok gyerek van s közösen bíbelődnek, egy idő után a férj lelép. Ha meg kevés gyerek van és a nő bíbelődik, akkor a nő lép le.
Nem az a bajom a "szkeptikus média" eme üdvöskéjével, hogy olyanokról nyilatkozik amikhez nem ért, hanem hogy ezt olyan tömény rosszindulattal és arroganciával teszi, amiért kulturáltabb helyeken kiközösítenék. Azt képzeli a szerencsétlen, hogy mivel van egy doktorátusa biológiából, ezért ő…..
kiknekX 2018.05.02 21:39:11
@Bambano:
ÁTfutottam, egézz jó cikk.
Én egyébként már midnig ott elakadok, hogy "Gyuri bácsinak" nevezik. Rémesen affektált, borzasztó.
...és nem csak a magyart, választásostul, hanem a nemzetközit is! Nem olyan bonyolult az... Manapság a demokrácia világában minden nagyobb pöcegödörben van vagy ezer párt, mindenféle nevekkel meg címkékkel: jobbos-balos, demokrata, liberális, szociális, konzervatív, ésatöbbi. Ezek nem jelenetek…..
kiknekX 2018.04.20 17:23:44
@Deansdale:
Pont ezen gondolkodtam még, hogy meg kéne még csinálnia a pesti állami bérlakhatást, elfogadható lakbérekért. Én elég igazságtalannak érzem, hogy ha vlaaki nem örököl lakást, akkor nagyon megfontoltnak kell lennie és sok dologról lemondania, hogy ne szívjon, ha örököl egyet akkor meg lazán ellehet, óriási szabadságot kap az előbbihez képest. S ha véletlenül örököl kettőt, akkor már szinte dolgoznia sem kell... Egyébként ez is a több gyerek vállalása ellen hat, ált. csak úgy tudnak a szülők ebbe hatékonyan beszállni, ha sok öreg és kevés gyerek van, kihaló ágon van a család.

Egyébként most ennek örültem ,hogy olvastam ,hogy Viktor elengedi a 3 gyerekes nőknek a diákhitelt (ill. a két gyerekeseknek a felét), számomra ez már nagyon nyomasztó volt, hogy egy fiatal, ha akart egy szakmát és nincs lakása, akkor rögtön minimum két komoly hitellel kell indulnia s mindezt csak azért, hogy legyen egy sima kispolgári élete, nevelhessen pár gyereket, húzhassa az igát.
kiknekX 2018.04.20 21:19:07
@Free Helicopter Rides:
" Hát a f@szom nem kéne?"
Nem tudom. De amúgy ezek a bérlakások nem lehetnének kb. hosszútávon nullszadósak?

Te biztos sokat adózol. Én annyira nem irigyelném a háromgyereks nőktől ,hogy részt vehettek az oktatásban. Tudom, itt más a vélemény, de én ezen nem spórolnék.
Ill. fordítva van, hogy ő (Viktor) el akrja érni, ohgy ezek a magasabban képzett nők szaporodjanak s így ezért fizetne.
Régen mindenkinek ingyenes volt az oktatás... Na midnegy, az tuti, hogy én olyna embernek, akinek 2-3 hitele van sok évre és érdekelne a sorsa, nem ajánlanám, hogy 1 gyereknél többet vállaljon.
kiknekX 2018.04.20 22:07:47
@Free Helicopter Rides:

Jó, akkor szüntessük meg az államot.
A devizahitelesek megmentését pl. nem igazán helyeseltem, sem azt az ócsai (hogy beugrott most, hogy hol volt) lakóparkot. Arra különöüsen emlékszem, mert meg volt modnva, ohgy azért csinálták igényesen, mert pl. a panelekben megkeseredett embereket raktároznak. S nyilván a bukott hitelesek lelkének az nem lett volna való:-)

Egyébként fordítva van, előbb hozta meg a nő a döntést, hogy részt vesz az oktatásban s most akarják rávenni, hogy szüljön.

Szeritnem a népek oktatása fontos, nem értek egyet azzal ,hogy elég a plebsnek a csekkbefizetést meg hímzést megtanulnia.

A többi ellenséges hangvételű felvetéseddel most nincs kedvem vitázni.
Deansdale Miféle iszlamizáció?! 2018.02.05 20:51:37
Nincs kedvem körítést írni a dologhoz, csapjunk a lecsóba: íme egy tanulmány a brit kormányzat honlapjáról, amiben a brit kormányzat pénzén azt vizsgálja Mona Siddiqui professzornő, hogy hogyan s miként lehetne bevezetni a sharia törvényeket Angliában és Walesben. Ha a muzulmánok csak úgy hobbiból…..
kiknekX 2018.04.02 21:33:15
@Deansdale: "egy lesipuskás szerencsevadász, aki mindenekelőtt a saját pecsenyéjét sütögeti, csak most valami fatális véletlen folytán épp a nagy nacionalista szerepében, és Mo-nak most pont erre van szüksége."

Ebben egyetértünk ill. én sem tartom őt ördögnek + sztem a szerencsevadász jellege pont abban van, hogy ő ügyesen felismeri, hogy mit tehet meg büntetlenül. Így sztem megnyugodhattok, mert ha ő úgy gondolja, hogy a migránsok, Soros stb. ellen lehet keménykedni, akkor ezt európa szinten is meg fogják csinálni, ez a jövő. Ő nem tesz rossz lóra.
Vlszleg egyébként egy nem teljesen ostoba miniszterelnökkel is kb. ugyanaz lenne ezügyben.

PErsze lopás szinten meg teljesen össze vannak a politikusok fonódva, így ebben is talán naivitás azt hinni, hogy meg lehet akadályozni stb. mégis azért jól esne látni, hogy van a dolognak legalább valami következménye. Látszólag.

Én meg a penetráns hangulata miatt nem fogok Orbánra szavazni, de sjanos még azt sem tudom, hogy kire.
Majd a fülkében eldöntöm. Tulképp bármit is teszek, úgy érzem, ostoba vagyok:-).
kiknekX 2018.04.04 22:27:29
@Deansdale:
" ... Szél Bernadett unokahúga legyen a következő milliárdos, és ezért megéri lebontani a kerítést a határról? Tényleg? "

Ehelyett a komment helyett egyszerűbb lett volna betenned azt a kerítésbontós plakátot. Még Vona Gábor mafla képe is felderengett előttem, ahogy olvastam:-).
kiknekX 2018.04.09 22:36:41
@Deansdale:
"Nagy divat manapság másokat hülyének nézni, jelenleg majd' mindenki arról okoskodik, hogy ki miért volt hülye hogy arra szavazott akire,"

Az is megvan, hogy mindkét oldalon váltakozik a "mégis ez a jómagyar nép" vs. "ostoba parasztok".

De egyébként ostobázzanak, én nem bánom, vlszelg tényelg át lehet verni, ami zavar az a becstelenezés, szégyelld magad stb.

Én ezt megkaptam, szarul is érzem magam, pedig balra szavaztam, igaz a listás szavazatom elveszett. Bár azt úgyis úgy adtam, mint Kip az Angol betegben, mikor a bombát hatástalanítja, hogy "dönteni kell .. ki kell választani az egyiket és beixelni".

Na mindegy.
Deansdale Marvel vs. Marvel 2018.02.10 13:07:06
Rögtön egy kitérővel kezdem, hiszen nem is erről akartam beszélni, de sebaj: a progresszív néphülyítés elérte a kívánt hatást, a kisebbségek nyugaton már nemcsak péppé vannak hülyítve, de folyamatos fehér/férfi/hetero/keresztényellenes gyűlöletben izzanak. Ennek legfrissebb megjelenési formájaként a…..
kiknekX 2018.03.28 10:30:07
@gazellla:
PErsze, ha vlaaki meg tudja ezt csinálni, fontos neki, beleteszi ebbe az életét, akkor lehet kijönni ebből "tisztán" egyénileg.

IGazából fogalmam sincs, hogy menniy embert lehetne normál táplálkozáson tartani úgy, hogy csak "emberséges" háztáji állattartás lenne, mekkora népességet bírna ez el - dehát eleve úgy tudom, hogy a gabona alapú táplálkozásra mikor átálltak, akkor kezdett megugrani a népesség, persze silányabb lett az egészségük, még állítólag az átlagos testmagasság is sokat csökkent a földművelés elterjedésekor.

Én bevallom, nem veszek háztáji/bio cuccokat, nincs arra keretem, hogy azért, mert odatesznek egy cédulát mellé, hogy "tanyasi" felárat fizessek.
kiknekX 2018.03.28 12:03:58
@Aurelius Respectus:
Hát nem elvi korlátozás ez sztem, hanem egy adottság, hogy egy bizonyos népsűrűségű területen (s Európa azért ebben elég elöl van), mennyi embernek tudnának etikailag "szép" módon húst adni, mondjuk úgy ,hogy az összes erre alkalmas ember az összes ilyen háztáji gazdaságban ezzel foglalkozhatna.
S a többiek, ha élni akrnak, vagy mást esznek vagy gyári állattenyésztés kell vagy mégis ezeknél jobb a szintetikus hús.
Ez gyakorlati kérdés.

Nyilván persze az is benne van, hogy a nagyüzemi állattartás olcsóbb s lehet, hogy azért többet ki lehetne hozni máshogy is. De amúgy abszolút fantazmagóriának érzem, ohgy pusztán elvből, spirituális okokból tömegesen visszatérnének a népek egy egyszerűbb, keményebb élethez. Ez max. szűk rétegek elitizmusa vagy majd ráviszi őket a kényszer (de ugye elvileg ez az, amit nem akarunk.)

Mndjuk jó kérdés, hogy pont kényelemszeretetből, elpuhultságból (akár érzelmi elpuhultságból) - vagy a kultúrát féltjük ... a minap pont ezen filóztam, hogy elvileg a Római birodalmat is elmosták a barbár népek s mi mégis a görög/római kultúra örököseinek tartjuk magunkat s nem a gótokénak vagy frankokénak, ez miért van? A keresztény vallás miatt? Te értesz ezekhez a dolgokhoz:-)
kiknekX 2018.03.28 12:31:50
@Aurelius Respectus:
Hát tény, hogy az iszlám nem ugyanaz, mint az akkori törzsek különféle pogány vallásai.
Ez is érdekes, hogy a keresztény vallás abban a korban ennyire erős volt, hogy ezek az új államok végül mind felvették és a saját népük vallásait meg elhagyták.

Nyilván ez most a muszlimokkal nem lesz. Esetleg, ha egy jó kis liberális értékrendet felvennének:-)) - már arra célzok, hogy az is erősebb itt, mint a kerszténység.
Deansdale Hitler, nácik, zsidók 2018.02.01 16:40:39
Időről időre szóba kerülnek ezek a témák, általában abban a kontextusban, hogy idejön egy náci és elkezdi szidni az anyámat, amiért én nem vagyok náci. Érvekre szinte sosem hallgatnak, de a középső nevem Sziszifusz, imádom a lehetetlen feladatokat, megpróbálom logikus és értelmes magyarázatokkal…..