Regisztráció Blogot indítok
Adatok
akela1978

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tabáni István lett Magyarország második Csillaga, így nagybetűvel, mert ugye a tehetségkutatót, amin elindult így hívják. A 31 éves budapesti teremőr (a Hopp Ferenc Kelet-Ázsiai Múzeumban dolgozik) annak ellenére (vagy éppen azért, ki tudja) végzett az első helyet, hogy a…..
  Pár éve még a város egyik megmenőbb kereskedésének számított, ma már csak szervizként vegetál. A Chevrolet-Opel Horvath és pórul járt ügyfeleinek története.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Múlt hét csütörtökön volt a blogon egy poszt, amiben olvasónk egy gázolásról írt nekünk. Azóta kiderült, hogy az elütött 22 éves lány sajnos elhunyt. Balázs is belegondolt, mennyire szörnyű végkimenetele lehet az esztelen száguldásnak és a figyelmetlenségnek. Legyen az az…..
Azt hiszem, mindannyian ismerjük azt a helyzetet, amikor valami idióta akár szándékosan, akár véletlenül, de majdnem lezúzza az autónkat, aztán amikor próbálnánk felvenni a következő pirosnál a szemkontaktust, hogy rájöjjünk, felfogta-e, mit csinált, emberünk csak bámul maga…..
Az esetek többségében elég egyértelmű a helyzet olyankor, amikor egy autóba hátulról szalad bele a mögötte jövő, követési távolság be nem tartása. Jelen helyzetben is ez a sanszos, mert az elöl hirtelen fékező nő még csak nem is ok nélkül állt meg. Névtelen levélírónk…..
akela1978 2009.05.26 10:46:28
autózz! Szőke anyu nem tanul 2009.03.19 16:51:00
A buta ember is nagyon veszélyes lehet a volán mögött, ennek most épp Gábor a megmondhatója. Másrészről viszont levélírónk sem teljesen ártatlan, mert ha picit is, de megpöccintette azt a féket ijesztésképpen. De olvassátok el a sztorit és ítéljetek ti! Miskolc, hétköznap,…..
Alapvetően első mozdulatom szokott lenni a kukába helyezni a körlevél formájában terjedő, erősen hoaxgyanús sztorikat, az alábbi viszont már vagy negyedjére fut be - ezúttal Gyuri elszántságának köszönhetően, némi magyarázattal is kiegészítve -, ami azt jelenti, hogy nem egy…..
Tothos rövidke posztjában arra keresi a választ, hogy mért nem lehet egy kis sáv rendezgetéssel megreformálni a közlekedést. Ti mit gondoltok, jó ötletet adott levélírónk, vagy a jelenlegi helyzet a lehető legjobb verzió? Az M3-on az M0 után befelé a sávok helyzete a következő:…..
A becsületesen közlekedők gyakran szenvednek hátrányt amiatt, hogy igyekeznek a szabályokat betartva előre haladni. Közben meg lehet szörnyülködni azon, hogy a kevésbé szabálytisztelők például a leállósávot használják a gyorsabb haladás érdekében, ami nem csak pofátlanság,…..