Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kárász Béla

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk a VDSzSz sztrájkja miatt az Ombudsmanhoz fordult, ugyanis szerinte a sztrájk képmutató, demagóg, és a jelen gazdasági helyzetet nézve a követelések teljesen irreálisak:Tisztelt Dr. Szabó Máté Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a jelen helyzetben folyó…..
Kárász Béla 2008.12.19 13:54:11
Talán érdekes lehet a sztrájk témához:

A Bakonyvasút Szövetség felhívása
A Cuha-völgyi Bakonyvasút Szövetség, mely a 11-es sz. Győr-Veszprém vasútvonal hosszú távú fenntarthatósága, és hatékony üzemeltetése támogatása érdekében alakult önkormányzati és civil szervezet, felhívja a VDSZSZ-t, illetve a VDSZSZ által meghirdetett sztrájkokban résztvevő vasutasokat, hogy a Győr-Veszprém vasútvonal menetrend szerinti személyvonatainak forgalmát sztrájkjaik idején is maradéktalanul biztosítsák. A VDSZSZ többször kinyilvánította, hogy követelései között szerepel a Kormány által veszteségesnek ítélt, kis forgalmú vasútvonalak megtartása. A VDSZSZ rendszeres sztrájkjai azonban a vasúti mellékvonalak forgalmát, utasmegtartó képességét végletesen szétzilálják. Ez feltétlenül igaz a Győr-Veszprém vasútvonalra, ahol a győri pályaudvar felújítása miatti sok hónapig tartó átszállási anomáliák, valamint az immár sokadik VDSZSZ sztrájk miatt a napi ingázó utasforgalom jelentős csökkenését tapasztaljuk. A Bakonyvasút Szövetség úgy ítéli meg, hogy a vasútvonal forgalmát csak pontos, és kiszámítható vonatközlekedés biztosítása esetén lehet stabilizálni és középtávon növelni. Az ezzel ellentétes lépések a versenytárs közúti személyszállítási szolgáltatások nagy lefedettsége, valamint a személygépkocsi használat uralkodóvá válása miatt e vasútvonalon teljes utasvesztéshez, ezáltal a közlekedés végleges ellehetetlenüléséhez vezethetnek, ami egyben a sztrájkoló és nem sztrájkoló vasutas dolgozók munkahelyének megszűnését is jelentené.
Az új, egységes bérlet vonatra terelne az elővárosban, de kevesebb lesz belőlük.Tegnap a fővárosi közgyűlés elfogadott egy határozatot, amelyben negatívan értékeli az új vasúti menetrendet, konkrétan az elővárosi forgalomban kihúzott vonatokat. A hírben az a legérdekesebb,…..
Kárász Béla 2008.12.19 13:48:21
Talán érdekes lehet a sztrájk témához:
A Bakonyvasút Szövetség felhívása
A Cuha-völgyi Bakonyvasút Szövetség, mely a 11-es sz. Győr-Veszprém vasútvonal hosszú távú fenntarthatósága, és hatékony üzemeltetése támogatása érdekében alakult önkormányzati és civil szervezet, felhívja a VDSZSZ-t, illetve a VDSZSZ által meghirdetett sztrájkokban résztvevő vasutasokat, hogy a Győr-Veszprém vasútvonal menetrend szerinti személyvonatainak forgalmát sztrájkjaik idején is maradéktalanul biztosítsák. A VDSZSZ többször kinyilvánította, hogy követelései között szerepel a Kormány által veszteségesnek ítélt, kis forgalmú vasútvonalak megtartása. A VDSZSZ rendszeres sztrájkjai azonban a vasúti mellékvonalak forgalmát, utasmegtartó képességét végletesen szétzilálják. Ez feltétlenül igaz a Győr-Veszprém vasútvonalra, ahol a győri pályaudvar felújítása miatti sok hónapig tartó átszállási anomáliák, valamint az immár sokadik VDSZSZ sztrájk miatt a napi ingázó utasforgalom jelentős csökkenését tapasztaljuk. A Bakonyvasút Szövetség úgy ítéli meg, hogy a vasútvonal forgalmát csak pontos, és kiszámítható vonatközlekedés biztosítása esetén lehet stabilizálni és középtávon növelni. Az ezzel ellentétes lépések a versenytárs közúti személyszállítási szolgáltatások nagy lefedettsége, valamint a személygépkocsi használat uralkodóvá válása miatt e vasútvonalon teljes utasvesztéshez, ezáltal a közlekedés végleges ellehetetlenüléséhez vezethetnek, ami egyben a sztrájkoló és nem sztrájkoló vasutas dolgozók munkahelyének megszűnését is jelentené.