Adatok
vjpeti
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nehezebb csúszós úton vezetni, mint szárazon, de azért nem lehetetlen. Kattintson néhány jó tanácsért! Vélemények azonos című írásunkról...
vjpeti
2010.02.13 14:04:20
vjpeti
2010.02.14 17:56:39
@Ciri: Nagyon nem keverek semmit, de irtam, ha valami szerinted nem ugy van, dobj egy mailt, elmagyarázom, mutatok videón példát, bármit.
Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
ABS+EDS nem ESP, tudom.
ABS+EDS: ilyen rednszer létezik, régi octavia 1.6, 100 lovas 1.4es régi fabiakban is alap!
"de az 5ösgolfban pl már az ASR NEM FÉKEZ!!!"
Aki nem hiszi ezt a dolgot, kérem irjon rám egy emailt, hagy küldjem el a videót neki, amit én vettem fel, emelkedőn, fél oldalával jégen álló ASR-es 5ös golf nem tud elindulni, mert nem tudja fékezni a jégen álló kereket, csak a motornyomatékot fogja vissza. (Én is azt hittem, hogy az 5ösgolfok ASR-je az fékezi a kereket, meg EDS-s ként is funkcionál, de NEM! Motornyomatékot csökkent, és ennyi. Legegyszerűbb, legolcsóbb megoldás, tiszta szoftveres. Ennél többet ér egy régebbi ABS+EDS rendszer, ami fékezné a jégen forgó kereket.
Azonban 2 féle egység létezik:
1, nem tud magától fékezni: Sima ABS, vagy ABS+ASR (mint 5ös golfban, octaviaban, bla bla)
2, tud magátol fékezni: ABS+EDS (régebbieknél), és az ESP-s rendszerek.
ÉS ez nem a programjuk miatt van így, hanem más a felépítése a hidraulikai egységnek. ÉS ezt nem én találom ki, hanem az, aki naponta ESP-ket tesztel.