Adatok
Field Castro
66 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kicsit késve, de itt az oktató sorozat utolsó része, amely többek között a regressziós modelt mutatja be nekünk. SPSS 16 oktató videó 9/9 ..
A Regresszió. SPSS 16 oktató video 9/8 ..
Kereszttábla készítés, értelemezés és egyéb hasznos információk az SPSS-ről. SPSS 16 oktató video 9/7..
ANOVA! SPSS 16 oktató video 9/6..
És itt az 5. rész. Split file, egyszerű T-test és egyéb finomságok. SPSS 16 oktató video 9/5 ..
Marketingkutatás
Rövid kis írás Terepnapló billentyűjéből a Média Hungary 2009-ről
2009.05.28 23:52:00
Itt olvasható! Köszönjük, hogy írtál róla. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy vajon milyen volt a hangulata a konferenciának: Letargikus? Bizakodó? Átlagos? ..
Csermely Ákos által jegyzett Média Hungary konferencia újra összehozza a média, a marketing és marketingkutatási szakma képviselőit. (T)rendetlenség?!, Átértékelődések a médiában címmel futó konferencia sorozat 2009-ben, már tizenegyedik alkalommal segíti a szakma képviselőit…..
Marketingkutatás
Sajnos elmarad a "Regionalitás a piackutatásban" című konferencia!
2009.05.20 08:36:00
Úgy tűnik, hogy a gazdasági válság a konferencia piacnak sem tesz jót, hiszen már nem ez az első konferencia, amely elmarad az elmúlt időszakban.Álljon itt a szervezők korrekt levele! Reméljük, hogy hamarosan megrendezik ezt a konferenciát és nem úgy járunk vele, mint az Online…..
Frequencies? Descriptives? Mean? Median? Mode? Sum? Std. Deviation? Variance? Minimum? Maximum? Select cases? Az SPSS alapszolgáltatásai. Ezeket nap, mint használják a marketingkutatók. Ismerje meg Ön is. SPSS 16 oktató video 9/4 Használj SPSS-t…..
Lehet tovább ismerkedni az SPSS-el. A harmadik részben az értékkel és érték nélküli itemek kezelését veszi a szerző közelebbről szemügyre. Mit tehetünk és mit nem? Milyen hibát véthetünk az eloszlások, átlagok lekérésénél, ha nem kezeljük helyesen a címkézett…..
Regionalitás a piackutatásban Piackutatási konferenciaIdőpont: 2009. május 21. (csütörtök)Helyszín: Hotel Buda Mercure (1013 Budapest, Krisztina körút 41-43.)Jelentkezés a konferenciára: online jelentkezésA rendezvény programja itt érhető el: konferencia…..
Az SPSS oktató videó második részében megismerhetjük az adattáblában található számok címkéinek adattáblában való megjelenítését, átírásának egyszerűségét, a variable names, variable labels és value labels titkait. SPSS 16 oktató video 9/2 Jó gyakorlást!..
Ki tudja mennyit nőt az internetezők tábora? A piackutatók tudják. NHH: Havi vezetékes gyorsjelentés, 2009. március Az idei év első háromnegyed évében mintegy 160 ezerrel, szeptember végére 1,486 millióra nőtt a vezetékes szélessávú előfizetések száma, miközben…..
Egy 9 részes oktató videóra bukkantam a méltán népszerű youtube honlapon, amelynek első részében megismerkedhetünk az SPSS 16-os szoftver elindításával, az adatbázis megnyitással, változók és esetek létrehozásával, labelek megírásával, illetve az alapeloszlások…..
Megjelent egy érdekes cikk egy mobilkutatási konferencia kapcsán a marketresearchworld.net oldalon, amelyben Tim Macer kijelenti, hogy a mobiltelefonos kutatás a jövő adatfelvételi eszköze. A 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember szerint nemcsak, hogy az önkitöltős…..
Marketingkutatás
Ön melyik adatfelvételi módszer eredményeiben bízik meg legkevésbé?
2009.01.19 14:42:00
Az elmúlt héten a hazai piackutató cégek nem adtak ki semmilyen érdekes sajtóközleményt, ezért most elmarad a piackutatási hírcsokor és helyette egy újabb szavazást indítok.Ön melyik adatfelvételi módszer eredményeiben bízik meg legkevésbé? Szavazzatok, hogy mindenki megismerje…..
2009-ben alapjaiban nem változik a hazai vállalatok piackutatásra fordított költése. Igaz, hogy ez csak egy szavazás, és mint minden szavazás nem reprezentatív senkire, tehát az eredmények sem tekinthetők megbízhatónak, de a szavazók 50%-a úgy gondolta, hogy a vállalatok kicsit…..
Amióta hetente összegyűjtöm a piackutatási eredményeket bemutató sajtóközleményeket, egyre inkább úgy érzem, hogy az újságírók nincsenek tisztában azzal, hogy milyen botrányosan jelenítik meg a piackutató cégek kutatási eredményeit.Tíz esetből kilencszer nem tudni, hogy a…..
Field Castro
2009.01.18 22:41:51
Azt gondolom, hogy mind az újságírók, mind a piackutatók érdeke az, hogy egy szakmai hír úgy jelenjen meg, ahogy annak meg kell jelennie. Lehet, hogy az újságírókat segíteni kellene abban a piackutatóknak, hogy miként kell publikálni a kutatási eredményeket.
Kötelező olvasmányként Terepnapló Internet befektetési kalauzát javaslom, illetve a Rabbit blogon olvasható négy részes Módszertani sarok néven írt összefoglalót, a hazai műszeres mérési megoldásokról (már aki érdekel). Figyelmetekbe ajánlom még az…..
Mélyen lévő bizalmi indexek, félelem a munkanélküliségtől, dráguló termékek, szolgáltatások, töretlen ipari terjeszkedés a világban és egy újabb összefoglaló az elmúlt év piackutatási szektorában történtekről most más tollából. Összegyűjtve.…..
Az elmúlt héten sok érdekes bejegyzés született a bloggerek "tollából". Itt van néhány olyan téma, amelyet muszáj elolvasni, megjegyezni, összegyűjteni és újra közzé tenni. 2009 január 3. Kutatas.blog.huMi történt 2008-ban a piackutatás világábanÚj esztendő,…..
A szavazás eddigi állása szerint. DE! Még nem zártuk le a szavazást. Még változtathat a senkire sem reprezentatív szavazásunk állásán, és bár nem nyerhet semmit, de megmondhatja véleményét nekünk és mi közzé is tesszük az eredményt!Kattintson és szavazzon, hiszen még…..
A héten megtudtam, hogy mire is jó egy widget a blogon, így gondoltam egyet és egy widget-et felraktam a kutatas.blog.hu oldalra is, hogy kedves látogatóim is egy helyről, pontosabban, ebből a marketing híreket összegyűjtő RSS widget-ből tovább tudjanak kalandozni az őket…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz