Regisztráció Blogot indítok
Adatok
caby (törölt)

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Többen is megpróbálták az idei Pikes Peak hegyiversenyt elektromos autóval teljesíteni, és nem is voltak esélytelenek. A Toyota prototípus hatodik ideje mutatja, mennyire nem. Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy ekkora csalódást okoznak. Amikor a 80-as évek végén először…..
caby (törölt) 2012.08.16 21:56:41
@Cifu78: Nagy monológ volt bár értelmetlen.Meséld már el nekem a hű de tiszta akkumulátoros autóid mennyire szennyezik a földet ha már itt tartunk???Mit gondolsz az akku miből van? Mi az előállításkor létrejövő szennyező anyag?A szennyező anyagai mennyire lebonthatók?Ha nem tudod a választ akkor inkább maradj csendben.Mert ennél tovább már nem mentél ugye?A jó esetben 300 Km hatótávolság már igen jónak mondható,és egyben igen ritka is.Apropó ha el akarsz menni az igen szuper akkus autóddal pl Stuttgartba ami Budapesttől kb 900 Km akkor az mennyi nap is lesz?Igen nosztalgikus megszállni 300 Km-ként.Vagy az akkus autód árának a felét amit az akkucsomag tesz ki azt lecseréled valahol egy ki tudja ki akkuja,mennyit nyúzták stb???Másik kérdés,mit gondolsz az akkumulátor technika mennyi idő múlva éri el azt a szintet amit jelenleg a benzinesek tudnak?Ja igen a magas sugázási értékekről hallotál már amik a kocsikban létrejönnek?Bizony sterilizálják a férfiakat.Sokan szeretjük a benzines természetpusztító autóinkat és van aki tesz is azért,hogy ne szennyezzenek annyira.Ámbár a haladásnak is vannak korlátai méghozzá igen sok.Bár tudom nem érdekel de én azt gondolom ez vagy teljesen vagy félig de zsákutca.Más formájában,kiegészítve más technológiát stb...De jelen formáját tekintve 0. Még az élenjárót tekintve sem:
www.youtube.com/watch?v=3u1CYelplEc
Nahát, még a tévedhetetlenek is tévednek néha. Vagy csak féltek az újabb uniós pofontól? Mindegy, most van ok az ünneplésre. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
caby (törölt) 2012.08.08 15:08:11
@Atengerimalac: Menetiránnyal szembeni parkolás tilalma?
Nagyon egyszerű,van olyan útszakasz pl Tata ahol kanyarodik az út,és közben Menetiránnyal szemben parkolnak na ott szokott is lenni belőle baleset.Tovább megyek tételezzük fel,hogy te mész befelé egy utcába 50 km/h-val mert megengedi a KRESZ.Ekkor szemből eléd kanyarodik egy félhülye mert őt nem érdekli a menetiránnyal szembeni parkolás tilalma?Mit teszel ilyenkor?
A-átvillan az agyamon,hogy hány csillagos az autóm töréstesztje.
B-rájövök arra ha szabályosan állt volna akkor a saját tükréből pontosan látja,hogy jövök,így viszont pont addig a pillanatig nem látott engem amíg fel nem tűnt neki most lehet,hogy rábaszott.
C- Ha te így parkolsz gondolkozz el azon ha valakinek a szerettét nyírod ki így mert te szarsz a szabályokra továbbá olyan dolgokhoz kommentelsz amihez nem értesz fel sem fogod az értelmét akkor ne csodálkozz azon ha az éppségben maradt apuka/anyuka kihúzza a beledet a szádon a helyszínen mert éppen most ölted meg a hülyeségeddel a gyerekét.
Abszolút nagy butaságok vannak kreszben amin változtatni kell, viszont az a szabály ami jó az működhet tovább ha emberéletet ment...Ez kifejezetten jó szabály ha te nem érted az értelmét az nem baj az attól még jó.A Magyar nép nagy töbsége alapból sem szabálykövető.Akkor sem,azért sem!!!Óvoda ami itt vezetés szinten folyik.Ha már akkor tovább megyek pl a közúti versenyző jogosítványát 1 évre elvenném,utána lehetcsak újra vizsga, kocsi bezúzása.A szó szerinti "autó" versenyzőket érinti.Viszont a sárga lámpánál ne kelljen reszketni mert éppen a rendőr most azt figyeli.Mivel a keresztező lámpája késleltetésre van állítva ezért ebből szinte soha nincs gond.Az ember nem digitális hanem analóg.Az sem zavar,hogy ha valaki 160-al szeretne a pályán hajtani a belső sávban, mert 20 év után kevésbé látom veszélyesnek mint pl ha valaki 130-nál vagy 90-nél 5 méterre van a lökhárítómtól. A rendszer akkor működik ha valaki felfogja és megérti amit csinál az veszélyes.Pl ebben az esetben jogosítvány elvétele 6 hónapra, mérlegelés nélkül.Hibázni lehet sőt mindenki fog is.Stressz mentesíteni pedig csak akkor lehet a vezetést ha betartjuk a szabályokat, akár rossz, akár jó.Bőven lehet lazítani a gyeplőn de van amin abszolút nem szabad.Aki a jogosítvány megszerzését vállalta annak ezzel tisztában kellett lennie.Ránézve kötelező érvényű a szabály betartása.
Rendszeres olvasóinkkal tét nélkül szoktunk ki, mikor, hol mivel-t játszani. Ma egy sárban tocsogó Toyota Celica képét dobtunk fel. Jött is a facebook oldalunkra egy megfejtés, hogy a kép az Markku Alén 1993-as Safari Rali előtti tesztjén készült. Le akartam csekkolni, és…..
caby (törölt) 2012.07.22 20:27:58
@2-More: De az tény, hogy amit a japók műveltek a 80as, 90es években autótéren, az nem semmi, és kb az összes gyártójuk most abból a hirnévből él és adja el a szart, amit akkoriban összeszedett.
Ez gondolom amolyan költői túlzás akar lenni mármint a szar?!Éppen most élik reneszánszukat nem 1-komoly, korszak alkotó fejlesztésekkel.Soroljam vagy egyetértünk.A szar kifejezés nagyon erős szó ide,mondok olyan SZART ami tényleg az.A japán autók jelenlegi összesége sem az.
caby (törölt) 2012.07.23 13:43:39
@2-More: Ami igaz az igaz,de a lényegen nem változtat mert a mama főztje a mama főztje és ugyebár az a legjobb.Attól az még az marad aminek gyártották.A mi műhelyünkbe éves szinten százalékos arányban 10% a japán vas.Pedig mi Subaru Imprezát is újítottunk már fel teljesen.Tovább megyek új autót Japánból csak olajcserézni hoznak és az aktuális csere alkatrészek,nem részletezem te is tudod mi az.Rengeteg az opel,hyundai,kia,vw, stb...hogy csak egy párat említsek.De a Japán új autó tulajok mondjuk legyen 5 éves az új autó mert akkora már szét kellene esnie ahogy te említed, ők alig vannak pedig jönnének ha kellene mert a márkaszervízektől olcsóbbak vagyunk és amit megjavítunk az jó.Azt gondolom a Japán vasak még mindíg jók és azok is maradnak a fejlesztéseik pedig korszakalkotóak. Nem akarlak meggyőzni arról mi miért jó vagy jobb pusztán jobb mint más autó.Jönnek vélemények sokszor az autó purinánságairól főként a japán minimalista belső terekről.Igen és akinek tetszik vagy éppen nem csak az számít a műszerfal mennyire dizájnolt hanem a technika is kell az megveszi,tudja mire számíthat.Volt itt 1 cikk nemrég a Ford motorjával kapcsolatban.Annak a motorja oljazási rendszere stb...hogyan volt megtervezve?Hát ahogyan olvastuk csapnivaló szar.Pedig milyen szép a műszerfala...Mindenki vegyen olyan autót amilyet a szíve kíván és a tárcája megenged aztán költsünk rá annyit amennyit kell és a végösszeg árulkodik majd évek multán...Bár utószóként megemlítem mi /kivételek vannak/ magyarok nem szervizelünk tisztességesen autót csak hajtunk.Aztán átkerül másik tulajhoz és utána derül ki,hogy mivel nem ismertük az autó előléletét ezért tuti,hogy a gyártó csakis szart gyárthatott.Még a legrosszabb autógyártó autója is kellő karbantartással,ha boldogságot nem is de megfelelő futásteljesítményt okozhat.Szóval nem minden fehér és fekete.
Belsőség Heti merítés 2012.07.22 10:01:00
Lépten-nyomon hülyének néznek Kétévente kifújom étolajjal nekem bevált,nem rohad,aki kételkedik benne nézzen be egy melegkonyhán a légelszívóba! Mosolyra fakaszt a hangja A 8ezerig skálázott fordulatszámmérőt vidáman leforgatja. Hátsó kerekes autókat megszégyenítően…..
caby (törölt) 2012.07.22 20:13:56
@josip: meg tudja magyarázni...:-)
"Nekiálltunk Attilával telepakolni vassal" ezzel a tárggyal kaptam levelet Hexer Zolitól múlt héten. Soha jobb hírt! A Hangyász – rendszertanilag elvárható módon – a vendégízületei mellé megkapta végre a gerincet is. A gerinc a tűzfal-váltóalagút-kardánalagút…..
caby (törölt) 2012.07.10 11:43:11
caby (törölt) 2012.07.10 14:05:45
@RRSS2: ááá ez nem téma ez már 2 hónapja lerágott csont ,persze az akkori felvetések aki ezt megkérdőjelezték pusztán a biztonság végett /mert aggódtunk Karottáért/ azok hülyének lettek itéltetve.
Pl én is.Sebaj.Minden jólvan úgy ahogy van,oszt jónapot. :-)
caby (törölt) 2012.07.10 17:10:17
@2-More: na ez bizony így van ahogyan leírtad,mindenesetre a kész súlyt nem tudhatjuk.Mindenesetre kiváncsi leszek rá.Végül is mennyi az annyi?!
...mondta Papp Tibi és Csikós, amikor együtt megnéztük ezt az önmagában friss, valójában régebbi (javarészt még VHS) felvételeket összegyűjtött videót. Bizony, lehet valami igazuk, az erős, könnyű, elsőkerekes kisautó + csatolt lengőkaros futómű-kombináció már a 205GTI-t…..
caby (törölt) 2012.07.09 13:48:12
@uglykid: Gut,Bessser,Gösser...Ebben benne volt minden...:-) Respect.
Stockholm, Svédország, 2003 majd 2004,5,6...akármeddig. A hatóságok belátják, hogy okosabb, ha hagyják, hogy a száguldozók máshol vezessék le energiájukat, ezért összeterelik őket és adnak nekik egy kihalt, poros hegyoldalt: tessék, itt csapathattok, saját felelősségre, a város…..
caby (törölt) 2012.07.01 11:37:50
Belsőség Aki mindent bevállal 2012.06.18 18:07:00
Rózsa Zoli olvasónk csőre töltött telefonnal (vagy fényképezőgéppel) járja a világot és jól teszi: csodát talált. Én percekig nevettem rajta, de volt, aki sápítozott, pedig valójában csak egy oltári jó - valószínűleg szükség szülte - poén lehet ez a mesterember-pickup.…..
Nem válik az ember mindennap COTY-taggá, most ketten vagyunk ilyenek Magyarországról. Az biztos, hogy furcsa perspektívák bontakoznak ki a láthatáron. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
caby (törölt) 2012.06.11 21:24:22
Múlt héten beteg voltam, most meg a munkateher alatt növesztem a seggemre a pálmát. Még mindig az irodában ülök, és az éjfél közeleg. Így ez megint nem az a hét, amikor perverz tudományosat játszanánk. Pedig tök szívesen másoltam volna nektek még pár képletet innen-onnan,…..
Belsőség Run the wall! 2012.06.01 08:00:00
Run the wall: Egy olyan autóvezetési technika, melynek lényege a gépjármű hosszanti tengelyével minél nagyobb szöget bezáró erőcsúsztatás során az adott jármű hátsó lökhárítójával a lehető legközelebb kerülni tetszőleges, szilárd falhoz. Nos, a Fukusimán található,…..
Belsőség Kínában csak nézek 2012.04.10 09:00:00
Kína a kifogyhatatlan élmények tárháza. Mindegy hányszor, mindegy ki van ott, mindig képes újat mutatni az autós embernek. Ezúttal Svéd olvasónk küldött egy érdekes, képes beszámolót. Úgy alakult, hogy két hetet Kínában  - vidéken - töltöttem anyóséknál.  A…..
Április tényleg biztatóan indul. Az a két tenyérnyi fémlap ott a levegőben, az a Hangyász két új toronyteteje, már a végleges helyén. Egyelőre pálcák tartják. Az első lépés ugyanis az, hogy meghatározzuk a pozíciójukat a térben. Ezután jön az, hogy összekötjük őket a…..
Belsőség Heti merítés 2012.04.01 10:50:00
Keressük a következő áldozatot tulajt. Egyetlen olajcsere amit csináltam 50000 km (!) múlva és mégsem hiányzott belőle egy dl sem, pedig Németországot jártam vele nem kis sebességgel (150-160km/h). A turnébusz. A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori…..
caby (törölt) 2012.04.03 11:51:33
@dr.dr. Secnir doktor: "az olajad viszozitása egyenlő volt a 0-val."

ez 1 kifejezés ha te nem vagy tisztában a magyar nyelvvel TE ne üzengess.
Mindenki tudja mi történik az olajjal,lekvárral,tejjel,stb...hosszú idejű de lassú hevítés hatására.
50 000 km alatt az olaj az Astrában "mézzé" vált.Ez is 1 kifejezés.A motor károsodása elérte azt a szintet ami nagyban lecsökkentette a megtehető futás maximumot.Tehát lecsökkent az élettartama jelentősen.

Rajtad kívül mindenki értette!
El se hiszem. El se. Most is remeg a térdem. Király Tomi tegnap a következő képeket küldte. Majdnem pont két évvel azután, hogy Dezső átlépte Magyarország határát, és Karesz udvarában, egy sóhajtással földre rogyott a egy trélerről. Szobor lesz vajon? Ez Dezső, ha valaki nem…..
caby (törölt) 2012.03.29 23:03:56
@Mr. Cool: Jó befektetés az tény bár a tulajt ismerve természetesen csak emilen keresztűl, ott fog ülni előtte kb 6 hónapig és sóhajtozva fogja csodálni,hogy milyen szép.Én azt tenném.Már most is olyan mintha ez lenne a 2012 év Merci modellje.Legördült a futószalagról.:-)
TComment Adócsalókat fogtunk 2012.03.29 10:15:00
Azt mondták, negyvenezren vannak a külföldi rendszámmal közlekedő magyarok és milliárdos a bevételkiesés. A valóság sokkal szórakoztatóbb. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
caby (törölt) 2012.03.29 22:37:43
Sziasztok,
Adócsaló nem adócsaló.Hol élünk mi?Bármilyen furán hangzik nem Magyarországon hanem egy gazdasági társulás kellős közepén EU.Itt meg arról van szó hogy szabad verseny van itt is.Megértem a pro és kontra oldalt is.Korrektnek pedig azt tartom ha a kormányzat úgy akarja kiénekelni a zsebemből a sastojást,hogy az nekem sem fáj.Tehát legyen itt is versenyhelyzet.Miért ne lehetne?Azonkívül teljesen inkorrekt módon akarnak bennünket "meggyógyítani".Ha bele döglesz is egészséges leszel.Bizti,súlyadó,baleseti adó...Bakker ilyen nincs,hát ez nem normális és nem is korrekt.Mindíg ez a megfélelmlítéses 800 000 ft-os büntetés.Hát ebből mi jön le az,hogy ú én most bűnöző vagyok és gyorsan kicserélem a rendszámot mert agyon büntetnek.Hát mekkora büntetési tétel ez?Mekkora a legnagyobb gyorshajtásé???A cikketekkel az a baj,hogy nem korrket egyrészt ki állni és fotózni mit gondolnak az emberek erről?Továbbá semmilyen adat sincs a kezetekben és nem ér semmit sem mert én azt gondolom,hogy te azt gondolod....és közben igazából senkiről semmit sem tudtok.Gyerekek.Megsértetek vele embereket még ti is?Pedig benneteket szeretnek.Ha pl a feleségemnek van külföldi autója és a feleségem is külföldi és neki is nekem is van itt is ott is bejelentett lakcímem akkor ha nekem nincs és neki van autója akkor nem vezethetem????Miért nem?Mert én éppen adót csalok egy 14 éves autóval.Ha nekem van és haza megy vele akkor ő ott miért nem minősül adócsalónak?Emberek ebben az országben olyan dolgokra formálnak jogtalanul jogot,hogy az vérlázítóóó.Az európai unió szabadság elvét sértik vele súlyosan.Azt gondolom ez igen súlyos hiba itt a többi jogtalansággal együtt is és akkor még nem szóltam arról külföldi barátaim tapasztalatai szerint ma magyarország borzalmas és sem az embereket sem az országot nem ilyennek ismerik.Én meg süssem le a szememet itt is ott is???Akkor most ilyen Magyarnak lenni?
caby (törölt) 2012.03.29 22:48:14
@SvenH.: Magyarként szeretem amikor ilyen gyökerek megítélnek más népeket pedig nem is ismerik őket.Kisfiam tegyél lakatot a szádra és arra használd a nyelvedet amire való....Nyaljál fagyit.
caby (törölt) 2012.03.29 22:54:16
@akira2: Egyetértek.Benne van minden.
Talán a múltkori pozsonyi túrán beszéltünk a kollégákkal arról a jelenségről, hogy már önmagában komikus tud lenni egy ráfutásos koccanás. Személyi sérülés nincs, csak egy kis csatt, de az olyan esetlen-bénán, egyértelműen figyelmetlenségből kifolyólag. Naponta látunk…..
caby (törölt) 2008.10.31 21:48:32
Sziasztok
Azt gondolom nekünk is súlyosan meg kell szigorítani a közlekdési szabályainkat de másrészről viszont engedni kell.Pl:
A városban szlalomozó srácok nem tudják mit tesznek amikor átlépik az 50et.Miért?Egyszerű azért mert nem ér oda hamarabb sehova.Lemértem!Egyszerűen fog a forgalom.De a legdurvább az volt amikor Tatabánya-Straubing cirka 570kmes távot egyszer 120-130 as tempóval csináltam végig aztán 150-160km/h val.Ezt 1 évig csináltam 2 hetente oda-vissza.Ha kiszámolod akkor látod a külömbséget.Na ezt hívjuk elméletnek.A gyakorlat pedig egészen más.10-15 percet nyertem csak.Csak a forgalom mentesség enged előre nem a 300 Le.17 év vezetési tapasztalattal és jónéhány elfogyasztott autó után /meguntam csere/ én azt gondolom mindenki kellő alázattal üljön be az autójába.Miért?Mert valakinek tönkre teheted az életét.Az autó vezetés nagyon veszélyes üzem!!!Én ezt tenném.:21 éves életkor alatt senkinek sincs jogsi,pszichologiai vizsgálat mielött elkezded,valamint 5 évente újra vizsga mindenkinek.Ezzel lefedtem mindent.A kis koccok meg pontosan a fent leírtak miatt jönnek létre,tolakodás kapkodás.Ezzel még nem is lenne baj de ugyan ez a helyzet 130nál a pályán.Számolj.:130 km/h és 5-10 méterre a lökhárítódtól valaki.Ergo leszálltok a pályáról ha baromi nagyot kell fékezni,és meghaltok.1 millió dolgot tudnék írni a tapsztalataimról mint bárki de 1 mondatot írok csak.A fejedben van a világ legjobb biztonági rendszere.