Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Naezatutti?!

0 bejegyzést írt és 111 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az asztalomon egy Bosch-féle powerbanket (van erre rendes magyar szó?), amit még Boxbergben sóztak rám, és arra gondoltam, jóféle hiéna-tradíciónkat követve legyen azé, aki a…..
Kisautó blog Én bénáztam el 2015.05.28 16:43:05
Kötelező póz a Kontrolleremberrel Azt mondta gyors telefonos összefoglalójában a magyar "pilóta", hogy ezt sajnos ő rontotta el. Szeretnék én olyan bénázást elkövetni, mint amit Tóth Antal hozott össze a Carrera-világbajnokságon. De tényleg, amikor ebben a sportágban valaki…..
A Continental magyarországi képviselete konferenciát szervezett, és ott egy érdekes kutatás adatait is ismertették. Olyan embereket kérdeztek meg, akik az elmúlt egy évben valóban vettek új (azaz nem használt) gumiabroncsokat, és a kérdések zöme a választás szempontjait…..
Naezatutti?! 2015.04.11 22:58:21
@Lezusius:
Egészen biztos vagy Te abban amit leírsz? Biztos, hogy azok az asztalnál unatkozó munkatársak feleslegesek? Én magamból indulok ki: ha én nem ücsörgök ott és teszem amit kell, akkor nem lesz vevő által jóváhagyott beszállító, a logisztikán ücsörgő kollégának nem lesz honnan rendelnie alapanyagot/alkatrészt, a nálunk dolgozó kb 800 üzemi területen dolgozónak nem kell bejönnie dolgozni mivel nem lesz miből mit gyártani és eladni, ergó nem lesz fizetés...
Inkább azt kellene belátni, hogy egyik nincs a másik nélkül...
Naezatutti?! 2015.04.11 22:59:42
@Csapee:
15-ös méretkategóriában szinte minden tesztben a "jó" minősítést kapta, belefért a közép kategóriába...
Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..
Naezatutti?! 2015.02.20 12:18:44
@Csikós Zsolt: Az új Mondeo-ból és az új Passat-ból is van céges autónk (ha kinézek az iroda ablakán, kb 10 méterre láthatom mindegyiket napi szinten), tehát volt szerencsém hozzájuk élőben. Nekem a Passat formavilága nem tetszik, olyan mintha nem tudták volna eldönteni hogy valami nagyon VW tradicionálisat alkossanak modern megközelítésben vagy valami nagyon újjal jöjjenek elő.
Belsőség Heti merítés 2015.02.15 08:40:11
Zivány vadállat Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D Jó, jó de meddig? Amit…..
Naezatutti?! 2015.02.15 20:12:57
@1kutya: 5 literből 4-et megevett??? Szééép... De milyen 5-ből tudott 4-et megenni amikor szűrővel együtt 3,6 liter a feltöltési mennyisége? Ez a baj a városi legendákkal...
Naezatutti?! 2015.02.16 00:15:41
@1kutya: Értem. Azért azt be kellene látni, hogy műszakilag lehetetlen hogy 3 liter kenőanyagot 150km-en el tudjon égetni egy benzines motor. Két lehetőség van csak, egyik hogy elfolyt belőle a másik hogy maga a motor égett el mindenestül...
Belsőség Heti merítés 2015.02.01 08:20:55
Ennyi pénzért nincs jobb Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb pénzből (200 000 Ft), majd autóztam vele 30 000 km-t nem túl sok hibával akkor kijelenthetem, hogy nagyon megérte az a két év amit együtt töltöttünk. Saab - Född från…..
Boldog új évet kívánunk! Köszönjük idei megtisztelő figyelmüket!..
Íme, nézzék meg milyen átlátszó módszerekhez folyamodnak, akik le akarják járatni a Toyoták megbízhatóságát. Lépésről lépésre követhetik, ahogy a sunyi befeketítési kampány begyakorolt lépéseit végrehajtják. Ám sajnos nem jön össze, mert nem gondoltak minden…..
Belsőség Heti merítés 2014.06.15 08:56:21
Rémálom Az autó kényelmes, jól variálható és lendületesen mozgatja a viszonylag kis turbó motor. Már ha a légmennyiségmérő szenzor be nem döglik. Mert ha igen, akkor 70 a végsebesség és az IFA leküzdhetetlen akadály. Pufi a barátom Szóval adott az amerikai kényelem…..
Belsőség Kanalas Dacia Hiéna 2014.06.01 09:11:30
A múltkori Dacia-túra meglepően érdekes volt. Bónuszként itt egy videó, hogyan teszteli robotokkal az ajtók működését. Ilyesmi volt az Ikeában is, székekkel, ezek szerint az autókat is így tesztelik. Egyébként tíz hét alatt százezerszer nyitják-csukják a vezető ajtaját, az…..
Naezatutti?! 2014.06.01 15:24:54
@Tommi: Azért ne keseredj nagyon neki, ha nem nyersz de valóban szeretnél Logan modellautót, akkor szólj, tudok segíteni a beszerzésében. (Az Eligor gyártja 1:43-as méretarányban, kis vitrinnel együtt. Nem olyan mint ami megnyerhető, attól 100x igényesebb, valódi modell...)
Ilyen:
www.okazii.ro/machete/auto-moto/macheta-eligor-dacia-logan-1-43-a51741356
Naezatutti?! 2014.06.02 00:33:16
@Tommi: Hát, nem is mondtam egy szóval sem a nyereménydarabra hogy milyen méretű. :-) Az ordít róla hogy nem kifejezettem modell kategória, tehát mindenképpen 1:43-nál kisebb... Amit linkeltem (amit én tudok szerezni) az 1:43-as Eligor.
Naezatutti?! 2014.06.02 20:33:35
@Sam. Joe: Köszi az információt! Nálam "csak" 1:43-as modellek vannak, pl. Logan-ból ez:
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130532997&t=9132953
Belsőség Heti merítés 2014.06.01 08:58:39
Suzi a tekergő(nek való) Az ezer köbcenti elképzelhetetlenül kevés. Kevés a közúton való haladáshoz. A 70 km/h haladás a maximálisan megfelelő ennek a motornak, fölötte már annyira pörög, hogy fájdalmas hallgatni. Természetesen nem tudni mennyi az a sok, mert műszerekből…..
Belsőség Támad a rozsda 2014.05.08 17:43:31
Az elmúlt szűk egy évben nem vittem túlzásba az E21-es BMW-mről szóló posztokat. Ennek persze meg is volt a maga oka: időm az mindig éppen annyi volt, hogy eldönthettem, írok egy rövid szösszenetet, vagy inkább megpróbálok valamire haladni az autóval. Közben a feneketlen…..
Naezatutti?! 2014.05.08 19:46:12
@Momina: Lehet venni horgany spray-t. Le kell venni a dobot (ha a felső része is olyan, ha nem akkor elég kimaszkolni felemelés után, megtisztítani egy csiszolóvászonnal/erősebb kefével nagyjából, hígítós ruhával áttörölni és két-három rétegben átfújni (tétegek közt be kell tartani a száradási időt). Olyan lesz kinézettre mint a gyári új, sokáig jól is fog kinézni, savnak/lúgnak ellenáll jó ideig (nem lesz foltos). A spray költsége kb 2000-2500Ft, a szerelés ideje függ a kocsitól és rutintól (le-fel kb 20 perc), festés rétegtől/hőmérséklettől függ (1 óra).
Belsőség Heti merítés 2014.04.27 10:19:11
A funkcionalitás élménye, de már nem a régi a Volvo A másik dolog a szétrohadt klíma, amire mondhatná, hogy télen hozták az autót, akkor nem klímáznak, de ezt meleg motornál lehet tesztelni - én sem tettem meg, így most vihetem klímaszervizbe a fent említett…..
Naezatutti?! 2014.04.27 23:15:33
@United Steaks: Na igen, akkor tudod miről is van szó (de pl. a vezérlő relék is ua fogyókúrát kapják manapság, ill. a különböző "unit box"-ok is). Ráadásul ugyebár a fő csavar az lesz a történetben majd, hogy ezek egy része komplett vezérlő elektorinkával együtt integrálára kerülnek a lámpatestbe. Tehát javítani nem lehetséges, komplett lámpatesteket kell majd cserélni ha gáz van...
Naezatutti?! 2014.04.27 23:44:23
@Hurri Kán: "megint kihoztak egy látszat autót", melyik Opel látszatautó szerinted? Sok autót lehetne sorolni, amelyek maghatározóak a kategóriájukban, de nem a méretük hanem a formaviláguk miatt.
Naezatutti?! 2014.04.28 22:49:38
@Takács Norbert: Lehet hogy sokan leszólják az Opel-t hobbiból vagy reflexből (ki tudja, 'tán némi irigység is lehet a háttérben) és az aljának tartják (természetesen még sosem volt a legtöbb ilyen szakértőnek Opel-je). Ilyenkor ugyebár elég arra gondolni, hogy közel sem biztos, hogy az Opel-ben hívők házatáján van a bibi. Miért is? Nem hinném hogy az emberek a vacakra vágynának és arra költenének jókedvükben, elég körbenézni hogy mennyi Opel fut az utakon, legyen ennyi a magyarázat. A sikeresség ismérve minden termék esetében a kereslet, azzal pedig nincs gond (pláne nem a mi országunkban).
Belsőség Magyar Polo Marokkóban? 2014.04.25 14:05:39
Történik, hogy az embert meghívják egy kicsit vadonatúj Porschét vezetgetni Marokkóba, egész pontosan Marrákesből (Marrakech, Marrakesh) indulva fel az Atlasz hegységbe, berber falvak között kanyarogni, szédítő mélységek fölött elporozni csúszós földutakon. Nem rossz…..
Belsőség Heti merítés 2014.02.23 08:28:58
Mizi Írta is a gyerek hogy tuti vétel gyere el nem fogsz csalódni, 0 kilométeres, svájci pap orvos apjának a felesége használta csak minden szökőév húsvétjakor - ő meg a második tulaj és hasonlóképpen törődött vele. Itt már tudtuk hogy egy fosch lesz, de mivel 60…..
Belsőség Te mit mondanál utána? 2014.02.21 16:21:18
Csúnya dolog raliautóval esni, ráadásul ritka a kicsi bukás, mert ami kívülről nem tűnik annak, az azért odabent eléggé megcibálja az embert. Ilyenkor bizony elkél a szerencse, na de ha már az megvolt, akkor azért csak elszólja magát az ember. A jól vagy? után jöhet a…..
Belsőség Heti merítés 2014.02.16 08:35:46
Háromszáz Azt már csak remélni tudom, hogy az utóddal, szintén K11, sem fogok. Bár, és ez sajnos az évjárat miatt elkerulhetetlen volt, az újban már mindenféle firlefáncok vannak, amik elvileg az ember életét konnyíteni hivatottak, a gyakorlatban azonban – majd meglátjuk.…..
Naezatutti?! 2014.02.16 14:38:53
@olcso: Épp' a napokban számoltam átlagot: 3323km-re ~264,93 liter üzemanyag fogyott (még volt valamennyi a tankban, de jelzett a kis lámpa). Ha jól számolom, ez 7,97 literes átlag lett (ezt megelőző számítások 7,72-t mutattak), a tél lökött rajta egy picit (első tele nálunk). 80-90% városi rövid-hideg táv...
Naezatutti?! 2014.02.16 14:39:58
Tényleg fél perc alatt újjá lehet varázsolni a lemattult fényszórókat? Szinte ingyen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült. Például, hogy nem rosszabb, mint amilyennek elsőre tűnt. A mosatásnál kiderült, hogy sehol sem ázik be, és hogy a kilencvenes évekből, franciáktól származó, sötét színű autókkal…..
Újabb mozgalmas év. Máshogy nem is tetszett volna. Ez megint egy jó év volt. Ken Blockból sierrás bójagyilkost faragtunk. Az idei Belsőség Találkozót új helyszínre vittük, de a hangulat a régi volt. A szerkesztőségen belül az egy főre jutó, működő Hacsik számát…..
Naezatutti?! 2013.12.31 17:18:09
András érdekes figura, Amerikában ismertem meg. Tudtam, hogy jó társaság lesz, hiszen amikor kiléptünk a bostoni Logan reptér ajtaján, szinkronban forgattuk a fejünket az autók után. Mint később kiderült, ő annyira megszállottja a nyolc hengernek V alakban, hogy gyűjt is mindent,…..
Belsőség Hazavágtam az autómat 2013.12.14 06:48:39
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
Naezatutti?! 2013.12.14 14:03:35
Hát igen, csodák nincsenek. Minden autó felett eljár egyszer az idő... Odafigyeléssel ki lehet tolni a bekövetkezés idejét, de mindenképpen elérkezik a pillanat amikor végképp elfárad ez-az. Azért ez a Mazda nagyon lepattant állapotú volt vásárláskor is a korához képest. A 21 éves F Astra-m nem nézett ki ilyen ramatyul, sőt. Igaz, amikor megmutattam a a vevőjelöltnek a dokumentált múltat, és összeadta az elmúlt 4 évben ráköltött 350ezer forintot, nem kérdezett, nem alkudott, elvitte. Egy autóra költeni kell, nem is keveset. Ráadásul nem egyenes arányos az alkatrész és szervizköltség az autó korával. Idővel egy-egy kisebb-nagyobb beavatkozás az autó piaci értékét is megugorhatja, és bizony attól még nem lesz szebb az élet (az autó), csak rendben van, nem nyújt többet. Ezért adtam el a kitűnő de 21 éves vasat 172k km-el. Mert úgy voltam vele, hogy kipótolva veszek egy fele ennyi időset, és ha azt rendbe teszem (ua alkatrész és szerelési költségekkel), akkor egy kicsit már más minőségről beszélünk és hosszabb távon tervezhetőbb a dolog. Tehát én tartom, hogy bizonyos összeg alatt nem szabad autót venni, és minél idősebb a gép, annál több legyen még mellette a későbbi rendbetételre. Egy kb 700-as autóra a fele legyen meg az átíráson felül, egy 500-as esetén inkább több és így lefelé. Vagy a köv vizsgánál tovább ne számoljunk vele...
Apropó: ha már elvileg az autókhoz értegető -még ha amatőr szinten is- emberke írta a cikket, akkor ő hol olvasott vagy látott Opel Ecotec motort 75 lóerővel? Olyan nem létezik... Az Ecotec motorok 16 szelepesek, az 1.4 90Le, 1.6 101Le és így tovább. 1.2-es Ecotec volt 75Le-s verzióban.