Regisztráció Blogot indítok
Adatok
IzzomAAgy

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Viktória anyukájára rászállt az Invitel, de nincs jó hírünk: tavaly decemberben már posztoltuk Attila levelét, aki egy ilyen ügyben a Hírközlési Hatósághoz fordult és végül a következő tanulságot vonta le: "Tehát kedves Invitel, és többi hasonló telefonos szívatás,…..
IzzomAAgy 2008.06.26 15:43:43
Tudtommal:
A legtöbb üzletkötő "bedolgozik", nem az Inviteltől kapja a felhívandó számokat, hanem nyilvános vagy illegális forrásból szerzi (ez a ritkább, hiszen ezért még fizetni vagy ravaszkodni kell, ami erőforráspazarlás). De a szerződéses partnereknek szoktak régi adatbázisokat is kiadni a szolgáltatók.
2.Folyamatos ellenőrzés van, de napi ezres nagyságrendű értékesítésnél nem lehet minden egyes kötést ellenőrizni, az szerintem mindenki számára egyértelmű. Vannak mintavételek a kötésekből, amiket visszahívnak, minőségbiztosítási célból./Amennyiben ilyenkor az ügyfél azt állítja, hogy nem kötött, semmisnek veszik a szerződést még akkor is, ha határozottan visszakövethető, hogy elfogadta az ajánlatot!/
3. A szerződéskötéskor (szóban) pontosan elhangzik az életbelépés dátuma (és erre is igent mond a fogyasztó) és azt tünteti fel a szolgáltató.
4. A fenti módon elfogadott szerződéskötési dátum után 8 nap az 8 nap, teljesen mindegy milyen lassú a bürokrácia.:)
5. A telefonos szolgáltatókon belül az ügyintézési folyamatok, a közhivatalokra emlékeztetnek valamiért:) Lásd eggyel feljebbi pont végét.
6. Mivel a rendszerbe feltöltött megrendelés aktiválva lett, ez szerződéskötést jelent minden egyes osztály számára (lásd számlázás például).
7. A felmondás későn érkezett be, lásd valahol 3.-4. es pont körül miért. Ha az ügyfél késedelem estén is mindenképp a szerződésbontást szorgalmazza, akkor az hűségidő alat szankciós díj ellenében megtörténik.
+1. Sztem sincs ez rendben így:)