Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Na hogy érzi ez a Wágner magát?

0 bejegyzést írt és 269 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Róma a világ egyik legszebb városa, ennek megfelelően turisztikai célpontként is kimagaslóan teljesít az európai városok versenyében. Ha már ott járunk rómában, akkor azt sem tudjuk, hogy hova tekintsünk, hiszen annyi szépséget, és történelmi kincset rejt a város, hogy csak na. Az egyik…..
Ma megkeresett egy hölgy, hogy elmesélje mi történt vele az 1990-es agárdi Fidesz táborban. A hölgy fél, ezért kérte neve elhallgatását...
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.13 15:43:38
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.13 15:44:34
@Girhes:
Vagy inkább egy cigány, mint O1Gecigány.
Miért nagyon fontos a választási matek elemzése, mielőtt bárki is legyintene az ellenzék esélyeit latolgatva? A Fidesz számára nem túl jó hír, hogy jelen állás szerint legalább az ország fele ellene fog szavazni az októberi helyhatósági voksoláson. Érdemes ugyanis ara gondolni, hogy mi volt…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.10 15:10:34
@szalmakazal:
Magyarul egy disszidált román.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.10 16:12:15
@nemecsekerno_007:
Te ostoba faszkalap, Budapest tartja el az egész országot.
Ha minden Budapesten befolyó adó a városnál maradna, ahogy ez tisztességes helyeken szokás, ahol nem egy elmebeteg cigány a miniszterelnök, nem kellene az államtól pénzt kérnie, viszont akkor a tyúkszaros faludban éhen döglenétek.
Azt hiszem, hiába vagyunk a retro foci elkötelezett hívei, lassan megszokjuk, hogy a légiósok a foci szerves részei. Nincs jobb dolog annál, mint amikor látjuk a helyi srácot benőni az első csapatba, meghalni a pályán, felemelni a kupákat stb. Ez viszont már a múltté. Sőt, már a ’90-es években is…..
Zannone szigete nem nagyobb 1 négyzetkilométernél, manapság már nincs is állandó lakossága, híre mégis legendás és a turisták is előszeretettel látogatnak a Tirrén-tengeren található helyre. Nem csoda…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.07 03:25:51
@kvadrillio:
Na igen, az az igazi orgia, amikor 200 fasz(fej) szopat 9,5 millió embert 10 éven át.
Vannak zsidós nevek, mint a Kohn, a Grün, a Weisz és a Schwartz. Pedig akik ismerik az ókori illetve a középkori rabbinikus irodalmat feltűnhet, hogy a zsidóknak nemigazán volt családnevük. Hozzáteszem a nem-zsidóknak sem. Jó sokáig. A zsidó társadalomban mindenkit, döntőrészben patriarchális…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.07 03:22:01
A Bulinegyed működése fokozott zaj- és szemétterheléssel jár. Az utóbbi probléma láthatóbb, úgyhogy érhető, hogy az önkormányzat elsődlegesen erre fókuszált. A kerület tavaly 130 466 000 Ft-ot költött takarítógépek és haszongépjárművek beszerzésére, és 449 866 000 Ft-ot az utcák és terek…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 19:37:37
@Syllabux:
Valóban nem láttam még, pedig elég gyakran járok arra, éjszaka is.
Nyilvános vécé valóban nincs, de kb. bármelyik kocsmába bemehetnek szarni-hugyozni, a kutya nem fogja megkérdezni, hogy miért oda mennek (pláne hogy a vendégek nagy része kijár bagózni az utcára).
Kocsmából pedig van pár száz a környéken.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.08 19:11:31
@Syllabux:
Hajnalban? Nem tudom, mi neked a hajnal, de kb. 4-ig minden nyitva van.

"jól ismerem a környékbeli kutyákat"
Ez azért elég nagy kamunak tűnik, hogy valaki a környék összes kutyáját ismeri.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.12 02:13:15
@Syllabux:
Én ugyan nem minden péntek-szombat-vasárnap, de vagy 30 éve (amikor még csak a Wichmann meg a Fészek létezett a környéken - de aztán az első Szimplától kezdve az összes azóta nyílt, megszűnt, újranyílt romkocsmán keresztül, pedig az első Szimpla nyitásának is van már vagy 16 éve), és nemcsak a Kazinczynak ezen a szakaszán. Meg nem is hajnal 3-kor kezdem, igaz, a napkelte mostanában már ritkán ér arrafelé, de azért régebben az sem volt szokatlan.
Szóval talán nekem is van némi rálátásom a helyre. 8 hónapnál mindenesetre kissé több.
Egy fejhallgató, ami egyetlen hanglemez miatt készült. avagy az Elektronika-TDK-3 „KVADRA” elfeledett története Manapság nem nagy ügy a kettőnél több csatornás hangzás, hiszen a házimozi rendszerek már teljesen hétköznapinak számítanak. Az 5.1-es és 7.1-es fejhallgatók már nem annyira, ezeket…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.10 00:19:06
@szepipiktor:
Már a 70-es évek végén is voltak nyugati (bár a Philipset kivéve főleg japán meg néhány dél-koreai) deckek a boltokban, Pioneer, Technics, Sony, Hitachi, Akai és sok egyéb. Az áruk pedig 10 ezer Ft környékén volt, plusz-mínusz pár száz forint, típustól függően.

@HgGina:
A Hi-Fi- szabvány 20-20 000 Hz-ét nagyjából mindegyik készülék elektronikája tudta, az Aiwák is, csak nem mindegyik szalaggal.
A Momentum új főpolgármester-jelölt-jelöltje beszállt egy versenybe, amelyet a posztkommer pártok rendeznek egymás között a vezető posztkommer párt funkciójáért. Ez eleve nem volt egy bölcs ötlet, ti. nem szabad versenyezni ott, ahol a szabályokat -- ideértve a verseny értelmezési keretét -- az…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.08 15:34:49
Az a baj, hogy már megint csak az ellenzék marakodását látni, ahogy egy kissé jobb eredménnyel szerepeltek egy totál jelentéktelen választáson, amire a szavazók 60%-a el sem ment, máris mindenki úgy gondolja, hogy ő akarja fingatni a passzátszelet, és hiába volt megegyezés, hogy Karácsony mögé beállnak (DK), illetve a Karácsony-Puzsér vetélkedő nyertese mögé (Momentum), most már mindegyik diktálni akar.

A Fidesz meg röhög a markába, mert pont ez a célja.
Sokkal jobb lett volna, ha az EP-választáson lebőg az ellenzék, és 0 vagy képviselőt küldhetett volna ki mindegyikük, mert akkor legalább az a most tapasztalható nagy pofa nem lenne, és talán nekiállnának egymást segíteni.

Így viszont megint Tarlós nyer. Aki egyébként a töketlenebbnél töketlenebb ellenzéki jelölteket (Karácsony, Kálmán, Kerpel-Fronius, úgy látszik, a K betűs név kötelező) tekintve még a legjobb a városnak.

Ezeket az ellenzéki pártokat meg ki kell baszni a szemétdombra a következő választáskor, mert tavaly sem és idén sem voltak képesek együttműködni az országot ellepő és megfojtó narancsos szar ellen.

A Momentum egyébként az új Fidesz. Totál az a hozzáállás, mint náluk 90 táján, de még a vezetőjük is úgy néz ki és úgy cselekszik, mint akkoriban Orbán.
Ja, a faterja meg egy főfideszes. Ahogy Orbán faterja meg komcsi párttitkár volt 1990-ig.
Kell ennél több párhuzam?

A Momentumot felejtsük el gyorsan.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.08 15:38:23
@maxval birca man:
A homokifjúdrogosnál említsük meg Orbán Gazsit, a cigánybáró O1G fiát, valamint a város tömeg- és közúti közlekedésének jelentős károkat okozó Vitézy (ERgyesek szerint Vibuzy) Dávidot, a cigánybáró O1G unokatestvérét.

Mintha egyik sem a Momentumban lenne.
Az amerikaiakkal való hatékony metakommunikációról már elmélkedtem korábban, de arról még nem, hogy miképp érdemes jól és hatékonyan beszélgetni velük. Essék akkor most szó erről, bár szerintem az általam tapasztaltak és leírtak nem csak amerikaiakra és nem csak idegenekkel való társalgásokra…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 21:26:46
@Attilajukkaja:
"Akkor miért nem előzzük meg a járványt? Nem ez lenne az értelmesebb megoldás?"
Ezzel burkoltan arra utaltál, hogy ki kéne irtani a cigányokat? Merthogy ők a járvány, a többi csak a járvány tünete. Ahogy az influenza esetén is a láz, köhögés stb. nem a betegség, csak a tünet. A betegség a vírus, azt kell kiirtani a gyógyuláshoz.

Egyébként vajon miért van az, hogy ha az olaszliszkaihoz vagy a tavaly a borász csávó agyonveréséhez, esetleg a Vittula előtt 50 kilós bölcsészeket meg csajokat verő állatokhoz hasonló esetről, netán 75 éves embert kínzás után agyonvertek a 250 forintjáért jellegű hírekről mindig a cigányok jutnak az ember eszébe, és mindig kiderül, bármennyire is igyekszik titkolni az Index-jellegű, magát függetlennek hazudó sajtó, hogy soha nem is tévedés, valóban mindig cigányok voltak az elkövetők?
Na, erre jó a kurucinfó, ott legalább megírják.
Itt is kellene a rassz is az elkövető neve mellé, mint Amerikában - pedig azt nem lehet mondani, hogy ott ne vinnék túlzásba a PC-skedést. Persze mondhatni, hogy itt fölösleges, mert úgyis mindenki tudja.

@kolomparlole1114:
Lagzi Lajcsi nem cigány, soroksári sváb. Azt mondjuk tényleg vállalja. (Soroksáron, amíg nem volt Budapest része, nem nagyon voltak cigányok, a svábok nem engedték be őket maguk közé. Aztán odarakták a szövőgyárat, tele cigány munkásnőkkel. A többi sejthető.)
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 22:18:42
@Attilajukkaja:
"Gyalázatos emberek mindenhol vannak."
Na ja. Csak véletlenül mindig az derül ki róluk, hogy cigányok.

Ami tényleg azért baj, mert a cigányok közt is van nagyon sok rendes ember, és általában ők kapják azt, amit ezek a gyalázatos cigányok szolgáltak meg.

"Látom, nem nagyon tiszteled az emberi méltóságot."
Mivel azoknak a cigányoknak, akikről szó van, nincs olyanjuk. Hozzájuk képest egy átlagos kutyában vagy macskában több az emberi jellemvonás.

"Ők is emberek, ők is érték."
Neked lehet. Nekem nem.
(Továbbra is jelezném, hogy nem a cigányokról úgy általában van szó, hanem arról a rétegükről, akikről itt a beszélgetés folyik.)

"A cigányokat, a mozgássérült vagy más speciális problémákkal küszködő gyerekeket sem lenne szabad szegregálni."
De, kellene. Ahogy a szellemi sérülteknek is feltalálták már a gyógypedagógiai képzést, mert nem lehet hagyni, hogy az egészségeseket visszahúzzák a tanulásban.

"a képesítésének megfelelő munkát kap vagy mehet trágyát hordani"
Ennek a lumpen cigány rétegnek milyen képesítése is van? Ja, hogy semmilyen?

"Egy pici cigánygyerek mitől lenne gyilkos vadállat?"
Jaja, a kisoroszlán is aranyos, meg még nem is bánt. Pár éve a győri állatkertben szabadon mászkált a látogatók között, meg lehetett simogatni. De azért amint felnőtt, csak rács mögé zárták, mert ki tudja, mikor támad kedve gyilkolni. A cigányok ezen rétegénél pont ugyanez a helyzet.

"A cigányok aránytalanul magas munkanélkülisége pedig az! "
Ennek két oka van. Egyrészt nem értenek semmihez a lopáson és gyilkoláson kívül, amit ma még nem szerepeltetnek a hivatalos munkajegyzékben, ha jól tudom, TEÁOR vagy milyen száma sincs, másrészt meg nem is akarnak dolgozni. Ez a kettő így eléggé a munkanélküliség felé vezeti a szekeret.

Ami meg a szegregációt illeti, a kisebb falvakból aki csak teheti, elviszi a gyerekét a legközelebbi nagyközségbe vagy városba iskolába, hogy ne legyen folytonosan kitéve a helyi cigánygyerekek zaklatásának-verésének, és persze, az adott faluban az iskolában csak cigányok maradnak, de magukat szegregálják. Már ameddig marad ott pedagógus, mert ugye azokat is verik vagy fenyegetik. A 70-es évekig fennálló rendszer azért volt jó, mert ha a rendőr kiment a cigánytelepre, és valamelyik cigány csak rosszul nézett rá, végigverte az egész telepet, kezdve a vajdával. Nem is nagyon voltak ilyen problémák, mint most, amikor a rendőr fél kimenni a cigányokhoz. Nem mintha nem tudná most is korában tartani őket, csak fél a jogvédő faszoktól, hogy jaj, hát megverte a szegíny rablógyilkos 120 kilós Gázsit, aki felpofozta az iskolában a 40 kilós tanárnőt.

"Amúgy meg nem csak ők verekszenek."
A végén mindig kiderül, hogy de.
"
""Pár szabad kezet kapott skinhead kifejezetten hasznos tudna lenni ebben."
Ezt a magyar törvények tiltják."
Sajnos. Bár a tanárok megverését is, szóval ha azt elnézik a cigányoknak, ezt is el kéne a szkinhedeknek.

"index.hu/belfold/2018/04/03/aranypant-dij_roma_hos_rsk/"
Milyen érdekes, hogy ilyet egy más nemzetiségnek sem hoztak létre, csak a hős cigányoknak...
Szerinted mi lehet az oka?

"Kurucinfóval nekem itt senki nem jöjjön! Ők nem kulturkompatibilisek"
Ja. Mert a cigányok azok, mi?

@kolomparlole1114:
"Azért tudnánk vállalni az unalmat amit a cigánybűnözés hiánya okozna..."
:-)

A Jobbik meg nem véletlenül ott (volt) erős, ahol sok a cigány (Borsod, Szabolcs, Heves, Hajdú-Bihar). És lép majd ugyanott az eltöketlenedett Jobbik helyébe ugyanott a Mi Hazánk mozgalom.
  Bár a cím a Jelenések könyvéből való, jómagam nem ott találtam rá, hanem még egy annál is szörnyűbb műben, Tóth Tihamér A tiszta férfiúság című munkájában. Nem mai darabról van szó, ez a borzalom - mely tizenhat nyelvre lefordítva komoly nemzetközi karriert futott be - kereken száz évvel ezelőtt…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 21:03:48
@Pipas:
Hát koma, téged sem az eszedért fognak ellopni, ahogy látom.

@Zabalint:
"a hímek nagyrészt az egész életükben szaporodóképesek"
Igen, de nem napi szinten ürítik a spermájukat. Illetve van, amikor naponta többször is, de ez csak egy pár hetes időszakra jellemzőm, utána meg hónapokig egyáltalán nem. Ahogy ivarérett koruk előtt szintén egyáltalán nem, és az állatoknál az ivarérett kor nagyjából az az időszak, amikor a szervezet fejlődése már befejeződött.
Ahogy a felnőtt férfiak többsége sem szokta naponta üríteni a spermáját. Még a házasok sem.
Ráadásul ha tudnál olvasni, akkor láthattad volna, hogy arról volt szó alapállásként, hogy hosszú időn át naponta többször maszturbál, és még nincs kifejlődve a szervezete.
Forr a düh a Homár körül. Még a gyakorlott szemet is megtévesztheti (bár jobban megnézve jó sok az árulkodó jel) az a webshop, ahonnan szegény csalódott olvasónk megrendelte alaposan körüljárt álmai cipőjét, majd várt. És várt és várt és egyszer csak mi jött? Egy pakk…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.06 15:12:23
@Xezs7:
Arról nem is beszélve, hogy még mindig jobb, mint a kínai nevek helyett azok amerikai angol változatával küzdeni, mert a sok hülye azt hiszi, hogy az a helyes, mondjuk a Xiaomi a kínai hsziaomi helyett sájomi formában. Akkor nem egyszerűbb a Simi?
A kínainak pont ugyanúgy nem mind semmit, mint a sájomi, de legalább magyarul van.

(A szóban forgó Hüvely kiejtésére ugyanez igaz, angolul háuéj, de lófaszt, kínaiul huavéj.)
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 20:10:58
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.06.07 20:14:25
@Xezs7:
Persze. Hogy a hozzád hasonló hülyéknek a szemükbe mondom, hogy hülyék, legfeljebb burkoltan, persze fölösleges burkolni, mert túl hülyék vagytok ahhoz, hogy megértsétek.

@ekat:
Az megvan, hogy a tulajdonnevek többsége is jelent valamit?
A Trump pl. - el nem fogod hinni - azt, hogy tromf. Vagy ha a német helyett francia eredetű szóval akarom mondani, akkor adu.
Ez a legnagyobb különbség Magyarország és Ausztria között. ..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.20 20:37:06
@Gábris szomszéd:
"Azt mondta, "Genug ist genug". Vagyis ami elég, az elég."
Hát szó szerint valóban ezt jelenti, ahogy az angol "enough is enough" is, de a magyar erre azt mondja: ami sok, az sok. Magyarul nincs olyan, hogy ami elég, az elég.
A hirtelenjében lemondott politikus egy 2017-es videó-felvétel tanúsága szerint Ibizán ezt fejtegette: „Pecina nagy játékos, tizenöt évvel ezelőtt elkezdte venni Orbánnak a médiát.” Az említett osztrák befektető tehát azért működött közre a magyar sajtóviszonyok gyökeres átalakításában, mert a…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.20 17:13:04
@Zöldi László:
Rosszul tartod a térképet.
Vagy nem értesz hozzá.
Ami a térképen lefelé van, az dél. Kelet meg jobbra.
Örülök, hogy segíthettem.
Javasolt oldal: Bene Krisztián ártatlan Már történelmünk hajnalán  meg-megtorpanva elindultunk a fejlődés tudás alapú társadalmunkhoz vezető rögös útján, amelyen a felvilágosodás új hajnala óta rendületlenül haladunk. A múlt század közepére lefektettük a tudás alapú társadalom alapjait. Azóta…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.16 01:44:45
@dr. mesterséges színezék:
Mert persze annyiban is, hogy egyiknél sem volt közvetlen bizonyíték, mindkettőnél kamuk alapján ítéltek el valakit.
Ilyen alapon téged is elítélhetnek nemi erőszakért, ha megnézel egy nőt az utcán. Az elkövetés eszköze ott van nálad, rá is néztél, te vagy a tettes.
Itt is kb. ekkora a bizonyított tények sora.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.19 18:44:49
@dr. mesterséges színezék:
Jaja, Kaiser Ede ítéletével is biztosan elégedett voltál. Tök mindegy, hogy elkövette vagy sem, a hülyéknek kell vetni egy koncot, pláne az indexes fapinák hisztisorozata után, mert hát az Indexet vagy 2 millióan olvassák. Kenyeret meg cirkuszt a nép hülyébbjeinek.
Talán még repülésért rajongónak sem kell lenni ahhoz, hogy valaki mostanában sokat halljon-olvasson az amerikai Boeing repülőgép-gyártóról, a 737 MAX tavalyi indonéz és idei etióp balesete kapcsán. Nem túl gyakori az olyan, repülést érintő katasztrófa, amely ennyire egyértelműen a típus hibájára…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.16 02:41:34
@molnibalage:
Ventilátoros hajtómű? Hűteni kell, mert melege van?
Esetleg a csőlégcsavarra (turbofan) gondolsz? Bár igazából fordíthattad volna a fan szót rajongónak is, mint rajongós hajtómű.

@KennyOMG:
Maximum az sokkoló,hogy baromságokat írsz. A Boeingeken nincs ki- és berugózáskapcsoló, közelségérzékelők vannak. Nézz utána bátran.

"Mi az bolintasi szog (attitude)?"
Az attitude a térbeli helyzet. A bólintás, a dőlés meg az irány együtt. De minimum az első kettő.
A bólintási szög a pitch.

"Ha ugy tetszik, akkor a pozitiv AoA az, amikor a gep alja felol jon a levego, negativ az, amikor a hata felol."
"a pilotak az adott fordulo iranyaba bedontenek csurovel, majd magassagi kormannyal effektive beleemelik az uj iranyba, majd visszaallnak vizszintesbe"
Biztos, hogy ezek után a repülésről akarsz okoskodni?

@srip:
"akkor abból én mérnökként sokat szerelnék a gépre"
De láthatóan nem mérnök vagy, hanem könyvtáros. Vagy valami ahhoz hasonló.
Mert ha mérnök lennél, akkor esetleg elgondolkodnál azon, hogy hova szerelnéd ezt a sok érzékelőt, hogy a szárnyéval arányos megfúvást kapjon mind, és egymás megfúvását se zavarják.

@Androsz:
"Biztos, hogy van rá néhány jó okuk,"
Igen, mivel a felső szárnyas nagygépek általában negatív V szárnybeállításúak, ami rontja a kormányozhatóságot, míg az alsó szárnyasok pozitív V beállításúak, ami javítja. A felső szárnyas gépek ráadásul általában lomhább, lassabb gépek, még a lökhajtásosak is.
Még hogy következmények nélküli ország! Kérem szépen, csütörtökön reggel tíz körül került ki egy poszt ide Az állami propagandahivatalban Túrkeve=Mezőtúr címmel, amiben egy mulatságos húzásról írtam: a szoljon.hu-ra publikáló Szilvási Zsuzsa egy éven belül ugyanazt a cikket kétszer is megjelentette,…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.20 01:55:39
@muv:
Hogy egy szót változtat meg benne vagy 2-3 sort, tök ugyanaz.

@OvisAries:
Már miért lenne hírhamisítás? Felhasználta a saját cikkét egy másik saját cikkéhez.
Hamisítás akkor lenne, ha nem lenne igaz, amit leír.

@sixx:
Nyilván.
De ha én írnám ezt rólad, akkor kitiltanál. Ennyit meg a gerincről, baszki.
Próbálj már meg úgy beszélni másokkal, ahogy te is elvárnád másoktól.
Másrészt, mint írtam, ti is ezt csináljátok. Semmi különbség.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.20 01:57:21
@Lukácsi Katalin:
Okkal közölték, de akkor ne háborogjanak, hogy (az ő cikkük miatt) kirúgtak valakit.
Nem igazán jön össze a kettő.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.22 03:50:42
@sixx:
Majd ha szeretném, hogy megmentsél, okvetlenül szólok.
Jó lesz így?
Először és utoljára foglalkozom ezzel a szurkolónak vagy ultrának hazudott faszival, aki valamiért azt hiszi, hogy neki mindenképpen kamera előtt és mögött kell szerepelnie, és sajnos ebbéli meggyőződésében Bayer Zsolt is megerősítette már párszor. Gondolom, látta benne a rokonlelket, az alkotó- és…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.16 16:34:16
@morph on deer:
Ismerek olyat, aki könyvből tanult meg angolul (meg olyanokat, akik más nyelveken, de pl. Lomb Kató is sok nyelvet könyvekből tanult), és kiválóan beszél, Rigó utcai felsőfokúja is van. A kiejtése is egész jól elmegy amerikainak. Szóval azért ne ítélj egyből.

Ez az interjúkészítő figura viszont tényleg elég gyalázatos, minden téren.
De azt azért kétlem, hogy újságíró lenne.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.16 16:39:39
@Drago Brutic1:
Alapfokon ezért simán kivágnák.
Pocsék kiejtés, iszonyatosan hibás nyelvtannal.
Bár azt észrevettem ahogy neki a built, sok angolul elég jól beszélőnek a fruit okoz gondot, valahogy nem jön nekik össze, hogy az ui-t csak ú-nak (a built esetén meg i-nek) kell ejteni. Pedig azok tanárnál tanultak angolul.
(A másik ilyen az -mb végű szavak ejtése, és ragaszkodás a b-hez a végén: tomb, bomb, lamb stb.)
A magabiztosság megvan, csak nem a beszédkészségben. Nekem gyanús, hogy ez a csávó magyarul se nagyon tud kerek mondatokban beszélni.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.16 18:20:04
@John Brennan:
Igen, a Fidesz-trollok közt mindig akad egy-két hozzád hasonló hülye, aki megpróbálja védeni a védhetetlen.
Ez még fizetésért is nagyon égő, de ha lelkesedésből csinálod, akkor megvan az a csoport, amelyik még ezt az agyalágyult tökfilkót is felülmúlja. És te még ebben a csoportban sem tartozol a legnagyobb elmék közé.
2018. február 23-án a Mediaworksnél dolgozó Szilvási Zsuzsa a szoljon.hu-ra írt egy cikket, amiben Mészáros János fotóriporter(?) képével megtámogatva énekelte meg, hogy Áldatlan a helyzet a járhatatlanul saras utcák miatt Túrkevén. Sőt, helyszíni riport is született, Szilvási elment…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.14 16:43:19
@efi:
Nem vergődöm, csak ismertettem a tényeket, és veled ellentétben nem hordok szemellenzőt.

Egyébként persze, én is Indexet meg 444-et olvasok, nyomtatva meg MaNcsot.
Nem azért, mert jobbak az újságíróik, hanem mert nem érdekelnek se a migráncsok, se Soros.
De újságírói kvalitások tekintetében nincs különbség, egyformán pocsékul ír mindenki, a nyelvet kerékbe törve és a helyesírási ismeretek teljes hiányában, sőt, a jobbosok egy része (pl. Stumpf András) e tekintetben jobban ír, mint az Index vagy a 444 gárdájából bárki, akik nagy része egy magyarérettségin simán megbukna.
Más kérdés, hogy miről írnak, és hogy az érdekel-e. Talán nézz utána a tartalom és a forma elválasztásának. Hátha segít megérteni azt, amit írtam.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.14 20:44:18
@sixx:
Nincs (mármint probléma), abszolút.. Nem is írtam, hogy van.
Miért gondolod, hogy bántani akarlak? Mármint hogy személyesen téged.

Beszélgetni meg mindig van miről. :-)
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.02.15 01:25:41
@dr. mesterséges színezék:
Ha a tietek, nem vinnétek el valahova a Viktorotokat?
Visszahozni nem kéne.
Megfizetnénk.
A TV2 múlt pénteken jelentkezett be élőben Oszter Sándor házából, ahol a többmilliósnak tűnő kazán beszart, így a színművész és neje kénytelen volt 13 fokban négykezesezni a zongorán, kabátban, sapkában, kesztyűben, mint az állatok. Az ominózus kazánt gyártó cég nem hagyta annyiban a dolgot, és egy…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.31 04:57:43
@merjünknagyotálmodni:
Tied a mai Geszti Péter-díj.
Ennél csak a szakszervÍÍÍÍÍz fájt ma jobban.
Az a csodálatos a köztévében, hogy amikor azt hinnéd, hogy ha már egyszer (hatszor, hatvanhatszor, hatszázhatvanhatszor) megszívták, és leadtak egy olyan videót, amikről később kiderült, hogy nem akkor és/vagy nem is ott játszódnak, ahol ők szerették volna, akkor a körültekintésbe még senki nem halt…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.25 01:58:09
@GNDL:
"...amit a fideszes elvtársakon kívül senki az égvilágon nem fogad el, mivel azt Orbánék önkényesen módosították."
A választási rendszer 1990 óta ilyen. Orbánék a körzethatárokon módosítottak, meg azon, hogy kétfordulósból egyfordulóssá tették. De az első 2/3-nál is ugyanilyen rendszerben nyertek, sőt, akkor pártlistán még kevesebbet kaptak arányaiban (42%, most meg 49%), viszont a körzetekben talán csak a XIII. kerületben nyert az ellenzék az egész országban.

Az, hogy egyfordulós a rendszer, nem sokat osztott vagy szorzott, a legtöbb helyen a fideszes jelölt jócskán verte az ellenzéket, 50% fölött vagy 50% közelében. Nézd meg az eredményeket. Másrészt balfasz volt az ellenzék, meg kellett volna egyezni.

"nem gründoltak maguknak saját agitprop sajtót lopott közpénzek százmilliárdjaiból"
Tudod, mit mondott Medgyesi annak idején Orbánnak: ha kell neki tévé, csináljon magának. Megfogadta. És akkor 8 évig nem ők voltak kormányon.

Nem kell téged hülyének néznem, az vagy. Ráadásul elvakult.
Én fideszes? Isten őrizz! Utálom, mint a szart. Csak veled ellentétben én képes vagyok gondolkodni.
Az a baj, hogy ti csak fekete-fehérben tudtok gondolkodni, aki nem a ti véleményeteket osztja 100%-ban, az fideszes.
Nem ismerek minden rendszert, pl. a hollandot meg a svédet sem, de a franciában és az angolban csak egyéni képviselőkre szavaznak, pártokra nem.

"Mert a jelenlegi magyar választási rendszerről csak a Fidesz döntött"
Mint fentebb írtam, ez ebben a formában nem igaz.

"Teljesen mindegy, ha újra és újra elcsalják a választásokat a fideszes elvtársak kormányzati pozícióból."
Ne hagyja az ellenzék.
Nem tudom, mit várnak úgy, hogy a választási körzetek több mint 1/3-ába nem is küldenek egyetlen ellenőrt sem. Már úgy értem, egyetlen ellenzéki párt sem. Nyilván ez sem töketlenség.
Máshogy nem nagyon lehetett csalni, mert minden körzet eredménye nyilvános, lekérheted és összeadogathatod. Ha az ellenzék nem tette meg, az megint csak a töketlenségüket bizonyítja.

"Aki egy évtizede" stb., hablaty.
Nem is kell. Elég, ha mozgósítani tud egyedül annyi választót, mint a teljes ellenzék együtt. Azon, hogy ezt milyen taktikával éri el, lehet vitatkozni, meg hogy ez szimpatikus vagy sem, de hogy hatékony, azon nem. Ha be van gyógyszerezve, ha nincs.
És lehet, hogy fasiszta állat, de akkor ezek szerint ez kell a népnek, mert mégiscsak ők értek el 2/3-ot, és ráadásul már harmadszor egymás után.
Ezt lehet szeretni meg lehet nem szeretni, én sem szeretem, de attól a tények még makacs dolgok, és akkor is tények maradnak, ha te küzdesz ellenük.
Az elvakultság, amit itt mutatsz, már kora huszonévesen sem nagy erény, csak akkor még elnézhető. 25 fölött már szellemi problémákra utal. A fröcsögést, amit elővezetsz, ne is minősítsük.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.25 02:17:39
@GNDL:
Ilyenekre gondolok:
24.hu/belfold/2010/04/04/csaladi_leszamolast_kel/
Azért a 24.hu-ra nem nagyon fogható rá, hogy fasiszta fideszes média, ugye? Vagy ezek után mégis?

Vagy:
www.boon.hu/csaldi-leszmols-arln/news-20100405-03382826

Vagy:
alfahir.hu/2017/07/28/n1tv_ciganybunozes_leszamolas_elozetes

Vagy:
foter.ro/cikk/20180707_elmergesedett_a_viszony_a_romak_es_nem_romak_kozott_a_nagybarodon

És ugye Olaszliszkát vagy a Badacsonyban agyonvert borászt nem említettem, az elkövetők véletlenül milyen bőrszínűek is voltak? Vagy akik öregeket öltek meg pár ezer forintért, köztük pl. Dopeman nagyszüleit is? Esetleg az a Moszkva téri eset, amikor vagy 15 éve karddal megsebesítettek egy buszon egy cigány gyereket, amiből országos felháborodás volt mindaddig, míg ki nem derült, hogy az elkövető is cigány? Íme: hu.wikipedia.org/wiki/Mortimer-%C3%BCgy
És még én vagyok fasiszta, mi? Mert nem hazudok a tényekkel szemben.

Most te jössz olyan cikkekkel, ahol magyarok támadtak cigányokra, és vertek agyon cigányokat, akár mert "idegállapotba jöttek", akár pár ezer forintért. Vagy olyat, hogy magyar családok támadtak egymásra kaszával-kapával-szamurájkarddal (bármi legyen is az). Én nem találtam ilyet. Jó keresgélést, széles, tágas az internet.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.25 18:22:52
@GNDL:
"nem is az a legnagyobb probléma vele hogy nem állja meg a helyét"
Magyarul igaz, csak neked nem tetszik, mert álszent szemforgató segg vagy. Értem.
A tények ugyan nem téged igazolnak, és ezt te is látod, de a kurva anyjukat a tényeknek, nem igaz?

"a fentebb tárgyalt nők elleni- vagy családon belüli erőszak tekintetében is arcpirító adatokkal szereplünk a statisztikák élmezőnyében"

A hivatalos statisztikákban sehol sem vagyunk pl. a svédekhez, norvégokhoz, dánokhoz képest.
A vélt statisztikákban meg messze a cigányok vezetik a hazai rangsort. Csak mint írtam, a cigány nők nem rohangálnak feljelentgetni a férjüket vagy egyéb férfi hozzátartozójukat, mert még többet kapnak utána. És ezt tudják.

Érvek helyett már megint csak személyeskedésre futotta, persze meg mered tenni, mert téged nem törölnek vagy tiltanak ki miatta, hiszen egy akolba tartoztok.
Ha én teszem veled szemben, engem meg igen.
Így könnyű bátornak lenni. Bár én ezt takonygerincűségnek nevezném inkább.

"tudod mit jelent a parlamentáris demokrácia"
Attól tartok, ezzel te nem vagy tisztában. Ha valakinek többsége van, az érvényes a többiekre is. Akkor is, ha ez nem tetszik. Nem a pártok, hanem a képviselők szavazattöbbsége számít.

"Ennek ellenére tökéletesen felmondod az ostoba és manapság már mindenki által cáfolt fideszes kampányszlogeneket."
Lehet, hogy te annak látod, egyébként csak a nálad teljes mértékben hiányzó józan ész érvei.

"nem vagy járatos az európai választási rendszerekben"
Nem is állítottam az ellenkezőjét, azt sem, hogy mindenhol nyert volna 2/3-dal a Fidesz, csak azt, hogy van, ahol jóval többel nyert volna. Már ha képes vagy felfogni a különbséget, de kétlem. Buta vagy és elvakult.

"ha létezne ma Magyarországon médiapluralizmus, sajtószabadság, és így obektív és kiegyensúlyozott tömegtájékoztatás"
Be vannak tiltva az ellenzéki médiák? Be van tiltva az Index vagy a 444?
Mindenki megválaszthatja, hogy mit néz, mit olvas. Kevered dél-Koreával.

"Te akkor faszán felsoroltad az összes, szerinted cigányok által elövetett bűncselekményt."
Dehogy soroltam. Az első 2 Gugli találati oldalról vettem le néhányat.
De te valahogy elfelejtetted belinkelni azokat, amiket én kértem. Továbbra is várom.
Megismétlem, mit kértem, hátha nem tudsz felfelé görgetni a böngészőben (nehogy már ez legyen a kifogás):
"Most te jössz olyan cikkekkel, ahol magyarok támadtak cigányokra, és vertek agyon cigányokat, akár mert "idegállapotba jöttek", akár pár ezer forintért. Vagy olyat, hogy magyar családok támadtak egymásra kaszával-kapával-szamurájkarddal (bármi legyen is az). Én nem találtam ilyet. Jó keresgélést, széles, tágas az internet."
Szóval konkrétan ilyen bűncselekmények listáját kérem. Ahogy ezt már többször is jeleztem.
A 444-nek már a második olyan, vágatlan videót juttatta el  a Kunigunda úti Mély Torok, ami egy normális országban simán alkalmas lenne arra, hogy vizsgálat induljon, és fejek hulljanak, mármint abban az értelemben, hogy a közszolgálat és a hiteles tájékoztatás szemen köpése miatt valakinek felelnie…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 05:48:04
@444:
@aszekelyek:
@6.Lenin:
@Ellenzéki BOHOC kommandó:
@bazalt:

Ahogy látom, ti is a Gundelből étkeztek már.
Igaz, csak másodkézből, Orbán seggén keresztül.
De a családnak meg a haveroknak azért azt mondjátok, hogy a Gundelből, nem?
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 17:15:51
@6.Lenin:
Te nem írtál róla, te csak fogyasztod a Gundel-termékeket, másodkézből, Orbán seggén keresztül.

@aszekelyek:
De legalább román nem vagyok, mint te, te kis Gundel-palacsintát Orbán-seggből élvező.
Meg nem faszságokat hordok össze folyamatosan, mint te.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 19:42:31
@6.Lenin:
Akkor csak neked újra, a hozzád hasonló Fidesz-seggnyaló faszfej trollok más választ nem érdemelnek:

Ahogy látom, te is a Gundelből étkezel már.
Igaz, csak másodkézből, Orbán seggén keresztül.
De a családnak meg a haveroknak azért azt mondod, hogy a Gundelből, nem?
A karácsonyi ünnepek táján a csapból is a kedves, szívmelengető filmek folytak. Akarva, akaratlanul is biztosan megnéztük az Igazából szerelmet, a Reszkessetek betörőket, vagy bármilyen szép, havas, romantikus vígjátékot, elbűvölő, szerelmi történetet. Nos, adventnek és a karácsonyi időszaknak…..
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 14:46:39
@Hegge Balázs:
Muther? Kurksz? (Miért nem mindjárt Kurx?)
Te tudsz valamit.
Nem a nyelvek azok.

@yourmomtits:
Pontosabban ott volt a forgatáson, de egy másodpercre sem tűnik fel a filmen.

@David Bowman:
Apokalipszis most, A sötétség mélyén, A berlini nő, A Csendes-óceán boszorkánya, helyesírás 1-es.
És nem koppintás, adaptáció.

@Aranytorkú Károly Művész Úr:
Szerintem meg kurva jó.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 14:49:16
@molnibalage:
Na, megint megjött az alapvetően írástudatlan, de mindenhez értő szakértő.
Gondolom, több háborúban jártál már, ezért tudod, hogy milyen az igazából.
Pont amennyire repülős végzettséged van (konkrétan semmilyen, leginkább fingod sincs róla), ezért ugatsz bele minden repülős témába botcsinálta "szakértő"-ként.
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 17:11:46
@molnibalage:
jó az aláírásod, valóban az vagy.
Magyarországon meg tömegével élnek háborús veteránok, szólva persze, ők mondják.
Te meg napi szinten átéled velük.

@dr. mesterséges színezék:
Ja, a sorozatváltozata szerintem is kurva jó, sokkal jobb, mint a mozifilm.
Soha nem tört még ki ekkora vita a miniszterelnök fasírtjáról, miközben csak azt nem vesszük észre, hogy valójában annyi történt, hogy a miniszterelnök kommstábja nem ismeri a magyar valóságot. Ha ismerné, nem botlott volna el a Gundel-névben...
Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15 15:13:30