Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kamikaze Pilot01

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Több utas is jelezte nekünk a múlt heti Homár-poszt után, hogy brutális kezelési költséget számolt fel nekik Ferihegyen a Wizz földi kiszolgálója. Elvileg legfeljebb 5 eurót tehetett volna rá a Malév GH a Wizz árlistájában szereplő díjakra, de úgy tűnik, ennek rendszeresen a dupláját-tripláját…..
Az online check-in, vagyis a repülőjegyek utazást megelőző netes érvényesítése korunk egyik óriási vívmánya. Létezése előtt a beszállókártya megszerzéséért folytatott kilátástalan és idegörlő sorbanállás ugyanis ritka jól meg tudott ágyazni egy idegbajos családi nyaralásnak, plusz irtó nagy terhet…..
Kamikaze Pilot01 2018.04.20 11:07:56
@Zirowe: mert utazás előtt három órán belül már nem lehet. Sokan járnak így, én is. De a poszter problémája nem az, hogy fizetnie kellett, hanem hogy Budapesten lehuzas megy. Nem normális, hogy a soron kívül ellenőrzés díját is kettes szorzóval adják. Éhes banda.
Kamikaze Pilot01 2018.04.20 11:13:36
@eatsleepbasketballrepeat: azzal nincs baj de ha máshol csak 5€, akkor itt Budapesten miért 15€? Ez színtiszta lehuzas, mint az hogy az automatából megvehető 5€ áru gyorsító szolgáltatást 10€-ért adják. Nem védeni akarok a posztert de ebben igaza van.
Kamikaze Pilot01 2018.04.20 11:29:29
kerred@eatsleepbasketballrepeat: a honlapon az van, hogy a “földi kiszolgáló cég is felszámíthat további díjat..”. Ezek szerint mindegy, hogy mennyit? Lehetne plusz 50€ is? A másik repülőtéri partner nem ennyire éhes, ott csak 2€? Nem kóser. És aki siet annak dupla áron adják el a soron kívüli szolgálatást? Szerintem ez az utas helyzetének kurvara nem fair kihasználása.