Regisztráció Blogot indítok
Adatok
referenciak.com

13 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ebben a bejegyzésünkben röviden áttekintjük azokat a legfontosabb trendeket és néhány kiemelt mutatószámot, amelyeket a B2B marketingeseknek javasolt figyelembe venni a SEO (search engine optimization) aktivitásuk során. Az online vásárlói élmény döntő része - egyes mérések szerint, több mint 90%-a…..
A megbízhatóság egy alapvető üzleti követelmény, nemcsak a márkaépítés, de üzleti etika szempontjából is. Az adott vállalkozással szembeni bizalom jelentősen hozzájárulhat az üzleti sikerekhez és márka megerősödéséhez, a bizalom hiánya azonban akár már rövid távon is problémákhoz vezethet. Fontos…..
Az „influencer" marketing a fogyasztói márkák körében már jó ideje alkalmazott eszköz. Valószínűleg a témáról sokaknak elsőre fiatal youtuber-ek vagy instagram celebek jutnak eszükbe, azonban ez a marketing taktika egyre népszerű válik a B2B vállalatok körében is. Bármilyen szegmensben is…..
A B2B vállalkozások marketing eszköztárának egyik leghatékonyabb eleme a tartalom. Korábbi bejegyzéseinkben már foglalkoztunk azzal, hogy miért fontos és hogyan érdemes használni. A tartalommarketing eszköztárat a nemzetközi márkák rutinszerűen használják, de számos pozitív példával találkozhatunk…..
Minden vállalkozás, amely valamilyen marketing aktivitást végez, jogosan teszi fel a kérdést, hogy megéri-e az arra fordított kiadás, milyen hozadéka van és mennyire hatékony pl. egy kampány. Ha nincsenek előre meghatározott elvárások, üzleti célok és nem követjük nyomon azok teljesülését, akkor nem…..
A B2B vállalatok számára a márkaépítés és üzletszerzés egyik záloga a potenciális megrendelők bizalmának elnyerése, valamint a megrendelők üzleti céljaik elérését segítő termékek és szolgáltatások értékesítése. Ehhez azonban nem elég csak hangzatos üzeneteket és ajánlatokat eljuttatni számukra,…..
A B2B területen működő vállalkozásod van vagy ilyen helyen dolgozol, akkor valószínűleg kiemelt cél, hogy egy üzletileg megbízható és szakmailag kompetens, hozzáértő márka képe alakuljon ki a cégről. Ugyanakkor a racionális szempontok mellett az üzleti döntéseket is végső…..
A cégvezetők és tulajdonosok, illetve a marketing vagy értékesítési szakemberek rendszeresen találkoznak az üzletszerzés, lead generálás kihívásaival. Az üzletszerzés egyik természetes módja a meglevő ügyfélbázis kiaknázása, azonban ez még piacilag beágyazott, kiterjedt ügyfélkörrel rendelkező cégek…..
A digitális korszakba lépve a fogyasztók – beleértve egyaránt a B2C és B2B „fogyasztókat” – információhoz való hozzáférése, tájékozottsága és ebből kifolyólag a vásárlásra, beszerzésre vonatkozó döntéseik meghozatalának mechanizmusa drasztikusan megváltozott. Az egyik ilyen terület a marketing,…..
A tartalommarketing a B2B vállalkozások egyik elengedhetetlen eszköze, azonban a célok elérése és a minél hatékonyabb alkalmazás érdekében egy előre meghatározott stratégiai koncepció mentén szükséges használni. A tartalommarketing stratégia egy olyan marketinges megközelítés, amely a felhasználók…..
A legtöbb vállalkozás esetében az értékesítés és árbevétel növelése a cégtulajdonosok egyik legfontosabb elvárása és a menedzsment kiemelt feladata. Ez a cél a B2B cégek számára alapvetően - értékesítési/marketing irányból közelítve - 3 kulcs területen keresztül érhető érhető el, amelyek számos…..
Az alábbiakban DeepInsight Kft. által a GreenTaxi számára megvalósított piaci bevezető PR/kommunikációs kampányt bemutató esettanulmányt olvashatod. A projektet 2016 folyamán valósította meg a Deepinsisght. Az ügynökségéről és annak szakmai tevékenységéről, referenciáiról további információkat…..
Az alábbi cikkben bemutatjuk, hogy miért fontos az online jelenlét a B2B vállalkozások számára: miként használják a B2B beszerzők az online platformokat, keresési lehetőségeket és hogyan befolyásolják a beszerzők döntési folyamatait az online elérhető információk?..