Adatok
Trebron87
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Minek kéne igazságügyi szakhatósági szakvélemény egy sima mobilszervizeléshez a Telekomnak?
2017.09.07 15:14:58
Hú, ebben a sztoriban valaki nagyon benézett valamit, bár nehéz eldönteni, hogy ki és mit. Mi viszont legalább megtudtuk, mi a különbség a szakértői és az igazságügyi szakértői vélemény között.
Telekom vs Ipad pro 12,9".
15 hónapja vásároltam a telekomnál egy Ipad pro fent említett készüléket.…..
Trebron87
2017.09.27 21:43:42
@Laredo: Teljesen jól leírtad a helyzetet. Igen, sajnos ez történt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Először is szeretnék elnézést kérni helyesírásom miatt. Mentségemre szóljon, hogy ennyire feldúlt, dühös és fáradt régen voltam. Kapkodva írtam meg ezt a szösszenetet, hiszen előtte már több helyen is jártam, több helyre is elküldtem- fogyasztóvédelem, telekomhoz, mint panasz, igazságügyi szakértők-, hogy felvilágosítást kaphassak miért is kell ezt végigjárnom. Nem voltam még ilyen helyzetben, ezért érthető módon a helyzet magaslatán sem.
Az, hogy 2D Artist/ Matte painter a titulusom, annak 2 oka van:
1- sajnos ezekre magyar szót még nem ismerek, bárki igen, szivesen veszem.
/ Reklámgrafikából kiszálltam évekkel ezelőtt, festek, rajzolok jeleneteket, háttereket, így nem hiszem, hogy helytálló a grafikus megnevezés/. Ugyanígy a Concept artist-nak sincs egyenlőre magyar megnevezése tudtommal.
2- külföldi ügyfeleknek dolgozunk, így nem is lenne értelme magyarul. A lényeg, hogy napi szinten használom festésre és rajzolásra.
Viszont azóta eltelt időben sem tétlenkedtem. Helyzet a következő most:
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarának nincs megfelelő eszköze ezen berendezések(elég fura szó ide most) bevizsgálására. 2 szakértővel is beszéltem, mindkettő a fogyasztóvédelmet javasolta első körben, majd hivatalos Apple szerviznél bevizsgáltatást, ami után ők maximum átnézik helyesen vizsgálták-e meg. Természetesen ez nem olcsó mulatság. Viszont a hivatalos Apple szerviz- nevezetesen Istyle-ba mentem - kérdés és szó nélkül cserélte. A problémát nem kellett mutogatnom, szembetűnő volt. Ez pénteken történt, tegnap este már kezemben volt az új ipad pro-m. Nagy kalapemelés nekik. Én viszont nem zárattam le az ügyet a Telekomnál. Mindenképpen továbbviszem és nem hagyom ennyiben, márcsak a kollégáik lerázó és egyáltalán nem ügyfélközpontú viselkedése miatt. Ráadásként az alkalmazottak felkészületlensége és segítség teljes hiánya miatt sem hagyhatom, más is járhat még így. Minden sejtem megbánta, hogy a Telekomnál bármit is vásároltam és azt is hogy 4 előfizetéssel 16 éve ügyfelük vagyok. Már nem sokáig. Fogyasztóvédelem és további protokol meglépése vár rám még. Telekom egyenlőre még nem válaszolt egyik panaszbejelentésemre sem.
Elnézést mégegyszer és köszönöm mindenkinek.
Norbert