Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Trebron87

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hú, ebben a sztoriban valaki nagyon benézett valamit, bár nehéz eldönteni, hogy ki és mit. Mi viszont legalább megtudtuk, mi a különbség a szakértői és az igazságügyi szakértői vélemény között.  Telekom vs Ipad pro 12,9". 15 hónapja vásároltam a telekomnál egy Ipad pro fent említett készüléket.…..
Trebron87 2017.09.27 21:41:44
Sziasztok.

Először is szeretnék elnézést kérni helyesírásom miatt. Mentségemre szóljon, hogy ennyire feldúlt, dühös és fáradt régen voltam. Kapkodva írtam meg ezt a szösszenetet, hiszen előtte már több helyen is jártam, több helyre is elküldtem- fogyasztóvédelem, telekomhoz, mint panasz, igazságügyi szakértők-, hogy felvilágosítást kaphassak miért is kell ezt végigjárnom. Nem voltam még ilyen helyzetben, ezért érthető módon a helyzet magaslatán sem.
Az, hogy 2D Artist/ Matte painter a titulusom, annak 2 oka van:
1- sajnos ezekre magyar szót még nem ismerek, bárki igen, szivesen veszem.
/ Reklámgrafikából kiszálltam évekkel ezelőtt, festek, rajzolok jeleneteket, háttereket, így nem hiszem, hogy helytálló a grafikus megnevezés/. Ugyanígy a Concept artist-nak sincs egyenlőre magyar megnevezése tudtommal.
2- külföldi ügyfeleknek dolgozunk, így nem is lenne értelme magyarul. A lényeg, hogy napi szinten használom festésre és rajzolásra.

Viszont azóta eltelt időben sem tétlenkedtem. Helyzet a következő most:
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarának nincs megfelelő eszköze ezen berendezések(elég fura szó ide most) bevizsgálására. 2 szakértővel is beszéltem, mindkettő a fogyasztóvédelmet javasolta első körben, majd hivatalos Apple szerviznél bevizsgáltatást, ami után ők maximum átnézik helyesen vizsgálták-e meg. Természetesen ez nem olcsó mulatság. Viszont a hivatalos Apple szerviz- nevezetesen Istyle-ba mentem - kérdés és szó nélkül cserélte. A problémát nem kellett mutogatnom, szembetűnő volt. Ez pénteken történt, tegnap este már kezemben volt az új ipad pro-m. Nagy kalapemelés nekik. Én viszont nem zárattam le az ügyet a Telekomnál. Mindenképpen továbbviszem és nem hagyom ennyiben, márcsak a kollégáik lerázó és egyáltalán nem ügyfélközpontú viselkedése miatt. Ráadásként az alkalmazottak felkészületlensége és segítség teljes hiánya miatt sem hagyhatom, más is járhat még így. Minden sejtem megbánta, hogy a Telekomnál bármit is vásároltam és azt is hogy 4 előfizetéssel 16 éve ügyfelük vagyok. Már nem sokáig. Fogyasztóvédelem és további protokol meglépése vár rám még. Telekom egyenlőre még nem válaszolt egyik panaszbejelentésemre sem.

Elnézést mégegyszer és köszönöm mindenkinek.
Norbert
Trebron87 2017.09.27 21:43:42
@Laredo: Teljesen jól leírtad a helyzetet. Igen, sajnos ez történt.