Adatok
gabi1235
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Furcsa trükkel tukmál hitelkártyát az utasokra Ferihegyen a Wizz Air?
2017.09.19 11:55:30
Az alábbi sztori alapján nehéz másra gondolni, mint, amit olvasónk ír: "Öltönyös, határozott megjelenésű, reptéri alkalmazottnak tűnő ember, /.../ komolynak tűnő adminisztratív bullshittel próbálja beparáztatni a kevésbé tapasztalt utazókat." Vajon mennyire van ez rendjén?
Kedves Homár,
A munkám…..
gabi1235
2017.09.26 20:49:48
@commentes nikk: @▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Köszönöm válaszod!
Már kikértem az anygot a banktól.. .
Tudod az a vicc, ha én "egy" napot csúszok az utalással "egyből" rám másznak, (természetesen átvitt értelemben) viszont a kedves WIZZ AIR magasról le@arja.
Nagyon inkorrekt társaságnak tartom, és képtelenség velük beszélni, a mail-t meg ki tudja ki olvassa!
Már kikértem az anygot a banktól.. .
Tudod az a vicc, ha én "egy" napot csúszok az utalással "egyből" rám másznak, (természetesen átvitt értelemben) viszont a kedves WIZZ AIR magasról le@arja.
Nagyon inkorrekt társaságnak tartom, és képtelenség velük beszélni, a mail-t meg ki tudja ki olvassa!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem ebben a témában, de sajnos mi ráfáztunk a wizzair társosággal!
Banki átutalással fizettük ki a jegyünket, de nem történt semmi.
Mivel a hotel le volt foglalva így újra megvettük a jegyet kártyával!
Sajnálatos incidens majd 200.000,-Ft volt és lassan több mint egy hónapja semmi.
2017 09 12-16- ig Faro-ba el is utaztunk, de a befizetett összeget nem fizetik vissza!
Hiába az emelt díjas hívás, és semmit nem ér az e-mail.
Jobb ötletem nincs, ügyvédi felszólítást fogok kezdeményezni és akkor majd reagálnak... (gondolom)
Abszurd inkorrekt társaságnak tartom a wizz air-t.
Sajnos ez az egyetlen olyan cég akiről jót nem tudok írni.
Ha esetleg a wizzair elolvassa kérem válaszoljon erre! A foglalást augusztusban végeztük el!
Miért nem lehet korrektnek lenni?
Köszönöm Gábor