Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DGabee85

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rosszul hangzik a címbeli mondat? Rosszul bizony! És lehetséges, hogy így járjon valaki? Megkérdeztük. Sziasztok! Aug. 22 én vásároltam a Telenornál egy Samsung Galaxy S8+ készüléket. A telefon IP68 szabvánnyal rendelkezik, szóval por és vízálló. 2 napot használtam, 2.napon…..
DGabee85 2017.09.15 23:28:33
Egy S7 Edge-vel jártam pont így Augusztusban (nem pont így, nekem medencében ázott be, ahogy a 10 hónapos kisfiam lubickolását szerettem volna felvenni a víz alatt)! Bevittem szervizbe, ahonnan visszajött a jegyzőkönyv, hogy nem rendeltetésszerű használatból ázott be a sim tálcánál, ezért garancia keretén belül nem javítható csak önköltségesként, megvonják a garanciát. Ezután felvettem a kapcsolatot a Samsung ügyfélszolgálattal a sehsupport@samsung.com email címen. Leírtam, hogy a készülékem sim tálcája teljesen be volt zárva, azt fizikálisan jobban bezárni nem lehet, mégis beázott a készülékem. Mondjuk én annyi előnnyel indultam, hogy nekem amikor leadtam a szervizpontba a készüléket még működött, mire felért BP-re a szerződött Samsung szervizbe, addigra bekapcsolhatatlan állapotba került a telefon, így a vízállósági tesztet végrehajtani nem tudták. Épp erre hivatkozva zaklattam a Samsung ügyfélszolgálatot, hogy márpedig ők hogy mondják ki egy készülékről, hogy az tuti a sim tálcánál ázott be, ha a vízállósági tesztet el sem tudták végezni a készüléken? (Én tuti biztos vagyok benne, hogy a sim tálca zárva volt, ha mégis ott ázott be, nem az én hibámból!) Leírtam nekik szépen, hogy Békéltető testülethez, a médiához (Hír TV - Panaszkönyv című műsor), és legvégső esetben polgári peres úton a bírósághoz fordulok és ott érvényesítem az igazam. A Samsung erre bekérette ismét a szervizükbe a telefont újbóli bevizsgálásra. Annak az eredménye szintén az lett, hogy a készülék belsejében folyadék maradványok és folyadék okozta korrózió van, így garanciális keretek között nem javítható a készülék, mindezek ellenére és az engem ért kellemetlenség miatt szeretnének felajánlani egy méltányossági javítást, ami annyit jelent, hogy ingyen megjavítják a készüléket, és utána a javított készülékre az érvényben lévő garanciális feltételek vonatkoznak, tehát meg is javítják a készülékem, és a 2 év gari is él rá tovább. Elfogadtam, megjavították. Pár napja vettem át az elkészült készüléket. Amit cseréltek:Érintőplexi, LCD+keret, USB, hangszóró, szenzor, koax kábel 62,5mm, koax kábel 97mm, headset csatlakozó, főpanel, előlapi kamera, hátlap, hátlapi kamera, csengő modul, akkumulátor. Tehát gyakorlatilag az egész készüléket kicserélték. Azt javaslom a Samsung ügyfélszolgálatnál próbálkozz te is, ha kell, keress meg facebookon, elküldöm a levelezést, amit a Samsung ügyfélszolgálattal folytattam, hátha azzal sikerrel jársz te is!