Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Madi811218

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nincs is kellemesebb annál, amikor pár ezer forintért elreppenünk valahova, aztán a reptérről úrimód, senkihez és semmihez se alkalmazkodva olcsó bérautóval suhanunk a legzsírabb helyek felé. Az autóbérlés azonban sok buktatóval jár, rengeteg dolgot kell számításba vennie…..
Madi811218 2017.01.21 21:34:13
GOLDCAR Tenerife: SOHA! Folyamatban lévő ügy: Foglaláskor nem kértem a kiegészítő biztosítást hanem vállaltam az 1100 euro deposit-ot. A bódéban a csaj pofátlanul elém tolta a kártya olvasót, úgy hogy rajta volt a kieg. biztosítás plussz 24 ezerért. Amikor mondtam, hogy nem kérem vágta a pofákat és zárolta az 1100 önrészt. Ezután odaadta az ellenörző papírt és mondta, hogy nézzük át az autót.(nélküle) még jó tanácsként oda dobta, hogy csináljunk képeket. Már itt furcsa volt, hogy az autón rengeteg sérülés és karcolás volt olyanok amik az előre nyomtatott ellenörző íven már jelölve voltak. egy naiv kérdés: Ha minden alkalommal amikor valaki sérülést okoz rajta és vagy kiegészítő biztosítást köt vagy önrészt zárolnak akkor miért nem javíttaták meg????
Nos elkészültek a képek és a jegyzőkönyv két példányban általuk és általam aláírva. A leadáskor a következő történt: jött egy másik kiscsaj akinél nem volt ott!!! az ellenörző lap, hogy jelölje a leadáskori állapotokat és aláírjuk. gyorsan görbe járta és csinált két képet!!! kérdeztem, hogy miért és, hogy erről nekem is van képem egy hétről korábbról, meg jelöltem is felvételkor de csak a vállát vonta. intett, hogy ok és ment. Másnap jött a meglepi e-mail, hogy a két képen látható sérülésekért 450 eurot nem adnak a zárolt 450-ből. most nem részletezném, hogy miket gondoltam ezek után de az biztos, hogy ez egy aljas rabló banda!!!! soha ne béreljetek tőlük autót. Megtaláltam így utólag a GOLDCAR károsultak facebook csoportját ami már így önnmagában is elkondolkoztató. Itt csak negatív esetek és elképesztő pofátlan rablási próbálkozások vannak. A cégről sokat elmond, hogy a honlapjukon semmilyen elérhetőség nincs az e-mail pedig noreply érkezett. Telefonon tudtunk e-mail címet szerezni és most elküldtük a panaszt és a mi képeinket. Az a vicc az egészben. hogy a csaj még arra sem figyelt, hogy olyan karcolást fotózzon amiről nekem nincs képem. hiába még el is árultam. Ez egy inézményesített lopás. Olvasom a fb bejegyzéseket és tömegével írják le ugyan ezt a sztorit. Kérdezem én ha leadáskor nem írtam alá semmit, akkor Ők milyen bizonyítékkal támasztják alá, hogy a sérülést és okoztam. Normál esetben erről jegyzőkönyv kellett volna. Erre gusztustalan módon bepróbálkoznak, én meg aggódhatok hiszen a pénzemen már az Ő kezük van. Azt gondolom, hogy csak jogi úton fog sikerülni de ha kell fel is jeletjük őket!!! Tehát a tanulság!!! Ha úgy dönt valaki, hogy a 30000-es bérlés mellé nem fizet még 24000 külön biztosítást legyen nagyon résen. ahogy mások is írták biztos, hogy megpróbálnak pénzt szerezni kihasználva, hogy a bérlők a világ másik felésről jöttek és talán angolul is alig tudnak. Hát velünk rábasztak az biztos. Ez volt életem első bérlése de már bánom, hogy nem olvastam előbb a kommenteket, mert akkor biztos, hogy csak nagy céggel szerződtem volna. GOLDCAR SOHA SOHA! Tényleg, fogadjátok meg, mert okos ember más kárán tanul.
u.i.: ha majd jó pár hét múlva esetleg történik valami azt is szívesen megosztom
Madi811218 2017.01.24 08:07:21
Először is: Vagy nem értetted jól vagy nem megfelelően írtam le de az autón nem volt általam okozott sérülés és azon sérülésekről amiknek a javítási költségét utólag rám hárították megvannak a fényképeim az autó átvételének időpontjával és hála a google-nek a helyszínével. Ez benne a pláne és a pofátlanság!!! Egyébként azóta annyi történt, hogy a tegnapi napon már le is könyvelték a mínusz 450 eurót a deposit-ból (a többit nem adták még vissza!)
Másodszor: Az oldalon valóban van egy csomó telefonszám még közvetlenül a Tenerife üzleté is csak éppen híváskor bemondja, hogy technikai okok miatt nem kapcsolható. Egyedül a központi számukat lehet felhívni, ahol az angol call centeres is alig tud angolul és tegnap csak annyit tudott mondani, hogy igen látja a panaszt és talán egy-két hét míg kivizsgálják. Az lehet, hogy véleményed szerint kellett volna lennie e-mail címnek a szerződésen csak a helyzet az, hogy nincs. (ha gondolod elküldöm)
Ez a cég minden igyekezetével azon van, hogy a lehető legjobban megnehezítse a reklamációt, hiszen tudják, hogy abból lesz bőven. Erre épül az üzletpolitikájuk. Olcsó autóbérlésből így lesz drága. Hát pusztán csak tanulságként szántam az olvasóknak, hogy annak ellenére, hogy a céget a Rental car azonos oldalon hozza a nagy kölcsönzőkkel azért ne legyenek "naivak". Én sem bíztam volna meg egy az út szélén lévő helyi kis autókölcsönzőben de úgy látszik egy nagyban sem lehet. A szakmájuk szégyene ez a cég (Erről a Rental car is tudni fog bár nem hinném, hogy Én leszek az első bejelentő)
Azt gondlom, hogy az egyetlen hiba amit elkövettem, hogy a GC-t választottam. Az álláspontom az volt, hogy nem fizetek kétszer annyit a bérlésért a plusz biztosítás miatt, hanem egyszerűen vigyázok az autóra. Aláhúzom, hogy pontosan ugyan ezt tettem volna ha akár a HERTZ-nél vagy bárhol máshol bérelek. Ez elvi kérdés. Nyilván nem ezen spórolok egy 1 hetes Kanári-szigetek-i nyaralás mellett. Belefért volna de nem ez a lényeg.
Csak egy ellen példa: bevett szokás, hogy a szállodák zárolnak egy összeget a kártyán bejelentkezéskor. Ez így normális. Átveszed a szobát ellenőrzöd. Nem csinálsz képeket, nem hívod oda a recepcióst, hogy számoljátok meg együtt a mogyoró szemeket a minibárból. Majd amikor kijelentkezel lemész és megkérdezed, hogy feljön e valaki átvenni. Erre ők, hogy nem, és megkérdezik, hogy mit fogyasztottál? Erre te, hogy semmit. Elköszöntök Ők feloldják a zárolást és ennyi. Ez egy bizalmi kérdés. Nem küldenek két nap múlva egy számlát azzal, hogy betörted a TV- képernyőjét...
A hozzászólás számomra értékes része az a bank felkeresésének a tanácsolása, amit ezúton köszönök és már meg is tettem.
Ami a jogi lépéseket illeti. A helyzet egyértelműsége miatt nincs az a fórum ameddig ne mennék el, mert megloptak és erre bizonyítékaim vannak. Ha ez Magyarországon történik, már az igazgató irodájában állok. Ha a következő napokban nem történik semmi, akkor természetesen jön a feljelentés hazai és nemzetközi szinten az illetékes hatóságoknál ügyvédi együttműködéssel. Szívesen utazok havonta Tenerife-re ha kell, mert a győztes per végén (utólag) az egészet úgy is ők fizetik. Hát most várunk pár napot és addig minden lehetséges fórumon hirdetem a történetet, hogy senki más nem válassza ezt a céget.